Ik had je nuanceringen nog niet gelezen toen ik begon met typen.quote:
haha, is coolquote:Op donderdag 21 december 2006 02:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik had je nuanceringen nog niet gelezen toen ik begon met typen.Nofi trouwens hoor, ik dacht wat lees ik nu weer voor onzin.
![]()
Die laptop heeft ze waarschijnlijk alquote:Op donderdag 21 december 2006 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom trouwens een laptop? Een PC kost minder en wordt minder warm dus je spullen gaan nog langer mee ook. En met de snelle ADSL lijnen van tegenwoordig kun je prima je eigen server draaien.
Op zich is een p3 laptop met dood scherm nog prima te gebruiken voor goedkope stille en kleine serverdoeleinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom trouwens een laptop? Een PC kost minder en wordt minder warm dus je spullen gaan nog langer mee ook. En met de snelle ADSL lijnen van tegenwoordig kun je prima je eigen server draaien.
Omdat ik die kocht voor weinig.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kun je die proc passief koelen?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:39 schreef schvvmert het volgende:
Zelf heb ik graag wat HD ruimte voor de 24/7 bak en daarom een P-M 730 met adapter op s478 mobo.
Ik ben niet zo van de hardware, wel van de softwarequote:Op donderdag 21 december 2006 02:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op zich is een p3 laptop met dood scherm nog prima te gebruiken voor goedkope stille en kleine serverdoeleinden.
Zelf heb ik graag wat HD ruimte voor de 24/7 bak en daarom een P-M 730 met adapter op s478 mobo.
Een Pentium Mobile processor geklokt op 730 MHz draaiend op een moederbord met socket 478. Ik ben overigens weer minder van de software, systemen bouwen vind ik veel leuker.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:43 schreef Duracell het volgende:
Ik ben niet zo van de hardware, wel van de softwareDus die laatste zin kan ik weinig mee
Klopt in grote mate. Om precies te zijn Dothan 1600/2m/533 Die kan draaien vanaf 733 Mhz tot 2.6 Ghz.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een Pentium Mobile processor geklokt op 730 MHz draaiend op een moederbord met socket 478.
Heb je niet genoeg antwoorden gehad dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:50 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, houden we het een beetje ontopic?
Genoeg! Maar we dwalen af..quote:Op donderdag 21 december 2006 02:52 schreef Duracell het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg antwoorden gehad dan?
De antwoorden op zijn vraag staan er wel nu, het topic krijgt een interessante wending waardoor het nuttig is in de database van DIG.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:52 schreef Duracell het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg antwoorden gehad dan?
Waarvoor dank en eeuwige gloriequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |