mmm zat me af te vragen waarom er nog films tussen staan die afgelopen jaar al prijzen hebben gewonnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:03 schreef Mike het volgende:
Op de site van Filmvalley kun je nu overigens stemmen voor je beste film van het jaar.
Het gaat erover wanneer ze hier zijn uitgekomen, niet in welk jaar ze in de VS zijn uitgekomen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm zat me af te vragen waarom er nog films tussen staan die afgelopen jaar al prijzen hebben gewonnen.
Walk the Line is toch een 2005 film, Net zoals Capote toch ook. En waarom kan ik niet kiezen voor DiCaprio in Departed als beste acteur
Niet helemaal goed over nagedacht kennelijk dus.
Daar is daadwerkelijk over nagedacht... het zijn films die in 2006 in de Nederlandse bioscopen zijn verschenen of - in sommige gevallen - nooit in de bioscoop zijn geweest, maar meteen in 2006 op dvd zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm zat me af te vragen waarom er nog films tussen staan die afgelopen jaar al prijzen hebben gewonnen.
Walk the Line is toch een 2005 film, Net zoals Capote toch ook. En waarom kan ik niet kiezen voor DiCaprio in Departed als beste acteur
Niet helemaal goed over nagedacht kennelijk dus.
dat vind ik overgens niet terecht. Sommige films konden weldegelijk al op DVD besteld worden. Dus sommige films waren voor 2006 al legaal in NL.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Daar is daadwerkelijk over nagedacht... het zijn films die in 2006 in de Nederlandse bioscopen zijn verschenen of - in sommige gevallen - nooit in de bioscoop zijn geweest, maar meteen in 2006 op dvd zijn uitgebracht.![]()
Veel mensen in dit topic: Hard Candyquote:Op donderdag 21 december 2006 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
Wie heeft de Cover-film Hard Candy gezien?
Ben ik niet met je eens. Maar een klein percentage is fanatiek genoeg om zijn dvd's in het buitenland te bestellen. De rest wacht gewoon op de Nederlandse release. Het gros van de genomineerden zijn bioscoopfilms. Die paar titels die in 2006 op dvd zijn verschenen (en dus niet in de bioscoop) zijn ondermeer Everything is Illuminated en The Proposition. Wel twee films die een goede kans maken, dunkt me!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat vind ik overgens niet terecht. Sommige films konden weldegelijk al op DVD besteld worden. Dus sommige films waren voor 2006 al legaal in NL.
Kan het zijn dat ik em nog niet binnen heb?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:38 schreef Frenkel het volgende:
mmm, normaal krijg ik het blad altijd op dinsdag, heb em nog niet ontvangen, hoop dat ie vandaag in de bus ligt..
Vind `t aan de ene kant wel een beetje jammer dat jullie de films die in Belgie zijn uitgekomen in 2006 niet hebben meegenomen in de lijst, aangezien het blad ook in Belgie uitkomt en dus is het goed mogelijk dat die lezers een compleet ander lijstje maken als wij. Het is wel begrijpelijk van jullie kant, maar toch jammer.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:38 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Maar een klein percentage is fanatiek genoeg om zijn dvd's in het buitenland te bestellen. De rest wacht gewoon op de Nederlandse release. Het gros van de genomineerden zijn bioscoopfilms. Die paar titels die in 2006 op dvd zijn verschenen (en dus niet in de bioscoop) zijn ondermeer Everything is Illuminated en The Proposition. Wel twee films die een goede kans maken, dunkt me!
Daar heb jij dan weer gelijk in...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind `t aan de ene kant wel een beetje jammer dat jullie de films die in Belgie zijn uitgekomen in 2006 niet hebben meegenomen in de lijst, aangezien het blad ook in Belgie uitkomt en dus is het goed mogelijk dat die lezers een compleet ander lijstje maken als wij. Het is wel begrijpelijk van jullie kant, maar toch jammer.
Zo zet ik bijvoorbeeld Pan`s Labyrinth in m`n top 10 op nr. 3. Ik woon dan wel in NL maar heb in Belgie in de bios gezien en telt voor mij dus mee in m`n lijstje van beste films van het jaar![]()
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in...We moeten onze Belgische broeders natuurlijk niet vergeten...
Twijfel tussen (hier komt hij) Spider & Bully, Hero, La Dolce Vita en Straw Dogsquote:Abonnees die geen keuze maken krijgen standaard een exclusieve dubbeldisk met daarop de twee indringende films Spider & Bully.
Als keuzetitels zijn dan beschikbaar:
Monster - 2 disk SE
Hero - 2 disk SE
Lord of War
Assault On Precinct 13 (2005-versie)
La Dolce Vita
Straw Dogs
In de bladenwinkel kan gekozen worden tussen Hero - 2 disk SE en Monster - 2 disk SE
Begreep dat Straw Dogs ook maar een 4:3 versie is...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef Mike het volgende:
Gekozen voor Straw Dogs. De rest vond ik niet bijzonder genoeg. La Dolce Vita is niet bepaald m'n favoriete film en als dat het wel was, zou ik een andere versie kopen.
Mja, het is allemaal niet echt top.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Begreep dat Straw Dogs ook maar een 4:3 versie is...
Ze zijn natuurlijk afhankelijk van wat er wordt aangeboden aan dvd's, maar het zou inderdaad best een idee zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef Dagonet het volgende:
Eigenlijk zou je op de site ook nog moeten kunnen aangeven dat je geen CD maar store-credit wil zodat je dat bij kan sparen voor een zooi leuke dvd's of een box of zo.
Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe line-up, dus nog ff geduld...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk afhankelijk van wat er wordt aangeboden aan dvd's, maar het zou inderdaad best een idee zijn.
We wachten gewoon af...ik vind eigenlijk het wachten op de line-up telkens nog leuker dan het moment dat de dvd daadwerkelijk in de bus valt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:50 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe line-up, dus nog ff geduld...
Dat is juist leuk. 1 van m`n favorieten dingen in `t blad: kijken welke ultieme bagger er nu weer bij staatquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef engessa het volgende:
Enkel die crapcorner mag wel wat beter. Ik zie het nut niet van het reviewen van alleen maar films met 1 doodshoofd.
Ow...wat heb ik nu weer over het hoofd gezien...? Da's het nadeel van een kleine redactie, er blijft voor de eindredacteur, die ook meeschrijft, weinig tijd over voor drie keer doorlezen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef Mike het volgende:
Woodpecker, nu je hier toch bent: het valt me op dat de hoeveelheid spelfouten in Filmvalley een stuk hoger is dan in een willekeurig ander blad. Waar gaat het mis? Ik neem aan dat iedereen die een stukje schrijft toch op z'n minst de spellingcontrole aan zet.
http://www.plazoo.com/nl/jobmarket/redacteur-digitale-media.htmquote:Op donderdag 1 februari 2007 06:25 schreef linebear het volgende:
Zoeken jullie nog reviewers, Woodpecker ?!?
En dan gaan afwegen welke je zal kiezen, en waarom.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:58 schreef Mike het volgende:
[..]
We wachten gewoon af...ik vind eigenlijk het wachten op de line-up telkens nog leuker dan het moment dat de dvd daadwerkelijk in de bus valt.
Ik kende hetzelfde dilemma. Uiteindelijk gekozen voor die hondekop.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Nah, nooit zo'n Dustin fan gebleven, heb niets met hem, vind hem zelfs met regelmaat vervelend.
Niet zo erg als hondekop Cage wat het heel makkelijk maakte mbt lord of war.
En Lord Of War ook. Die heb ik voor deze keer gekozenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:46 schreef Dagonet het volgende:
Unbearable lightness nog een keer?
Heb nog ff geduld... er zit iets moois aan te komen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Begint me wel te irriteren dat er zo ontzettend vaak dezelfde titels voorbij komen![]()
De standaardfilms van deze maand waren Spider en Bully. Ichi was van vorige maand.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef Durbin het volgende:
Ik had vandaag Spider (David Cronenberg) bij mijn uitgave (welke ik al had); is die ter vervanging gekomen van Ichi The Killer S.E. ?
Oh wacht, je hebt gelijk, ik zat bij het verkeerde lijstje te kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef Mike het volgende:
[..]
De standaardfilms van deze maand waren Spider en Bully. Ichi was van vorige maand.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:47 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Heb nog ff geduld... er zit iets moois aan te komen!![]()
wordt dan lastig, is Two for the Money nog te pruimen? de rest heb ik al namelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:05 schreef Mike het volgende:
De films voor komende maand:
Standaard bij het blad: The Aviator en Saw
Ruiltitels:
Crash
The Unbearable Lightness of being 2 disk SE
Lord of War
The Bridge on the River Kwai 2 disk SE
Two for the money
Cinema Paradiso
Ik kies zelf waarschijnlijk voor de standaardfilms.
quote:Hallo beste mensen,
Na moeizaam overleg en met behulp van excessief geweld hebben we voor de rest van het jaar een mooie line-up weten vast te leggen, inclusief alle ruiltitels. In het komende nummer komen we er uitgebreid op terug en ook op de website zal deze lijst een plekje krijgen, maar speciaal voor de forumbezoekers hier alvast een voorproefje!
Nummer 40 - mei
COVERMOUNT: Jarhead
RUILFILMS
Burt munro, the world's fastest Indian
Serenity
Saw 2
Three burials of melquades estrada
Lucky number slevin
nummer 41 - juni
COVERMOUNT: The Machinist
RUILFIMS
The matador
Y tu mamma tambien
Salo
Kinsey
Spirited away
nummer 42 - juli
COVERMOUNT: The constant gardener
RUILTITELS
Its all gone pete tong
Menace 2 society
Bowling for columbine
Million dollar baby
Broken flowers
nummer 43 - aug-sept
COVERMOUNT: Hotel Rwanda
RUILTITELS
Kill bill 1
Naqoygatsi
The woodsman
Mean creek
Proof
nummer 44 - okt
COVERMOUNT: Sin city
RUILTITELS
Kill bill 2
Whale Rider
Ladies in Lavender
chicago
Confessions of a Dangerous Mind
Nummer 45 - nov
COVERMOUNT: Good night and good luck
RUILFILMS
Arabian nights
Blow
Maria full of grace
Enron: the smartest guys in the room
Decameron
Nummer 46 - dec
COVERMOUNT: syriana
RUILTITELS
Bladerunner
Batman begins
2001: A space Oddysey
Before sunset
Corpse bride
nummer 47 - jan-2008
COVERMOUNT: Kiss kiss bang bang
RUILTITELS
Charlie and the chocolate factory
Gettysburg
Full metal jacket
Before sunrise
V for vendetta
Hoe vast deze titels ook lijken, toch nog wijzigingen voorbehouden
Zoals bij de Beeb wel vaker het geval. Meestal eigenlijk wel, dat acteerwerk dan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Het voor mij meest interessante nieuws stond deze keer op pagina 119 links bovenaan. Eindelijk zijn de BBC verfilmingen van Shakespeare uit begin jaren '80 op dvd beschikbaar.
Ergens in de jaren '80 zag ik de BBC versie van Much Ado About Nothing en was verkocht. Jammer genoeg bleef het bij die ene keer en is het iedere keer die Kenneth Branagh uitvoering als Much Ado About Nothing weer eens op tv te zien is.
Tip voor liefhebbers van bijvoorbeeld de serie I Claudius. Goedkope decors, maar fantastisch acteerwerk.
Klinkt goedquote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef Neoktheone het volgende:
Op het forum van Filmvalley hebben ze de line-up van de komende maanden (dus heel 2007) bekend gemaakt!!
[..]
Alleen die laatste zin in die post van hun forum doet mij het ergste vrezen. Zou niet voor de eerste keer zijn dat de line-up compleet veranderd. Dus reken vooralsnog nog nergens op...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zitten een paar (hoop) titels tussen die al op m`n wishlist stonden: Jarhead, Good Night And Good Luck, Syriana etc. etc.
Ziet er iig tot nu toe goed uit
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:25 schreef Neoktheone het volgende:
Dus reken vooralsnog nog nergens op...![]()
Gisteren de dvd van Much Ado About Nothing ontvangen en gelijk bekeken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef Dagonet het volgende:
Zoals bij de Beeb wel vaker het geval. Meestal eigenlijk wel, dat acteerwerk dan.
Ik vond het nieuws dat Polanski Pompeii gaat verfilmen interessant genoeg om hier een topic te openen..
Zo zie je maar dat de redactie en de commerciële activiteiten bij ons strikt gescheiden zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
De marketing van filmvalley kan dus beter.
quote:L'Aviateur: De nieuwe FilmValley verschijnt iets later
In de bladenwinkels zal #39 van FilmValley iets later verschijnen dan gepland was, met de dubbel-dvd met de films Saw en The Aviator. De abonnees krijgen het blad wel op tijd. Door een fout bij de productie is per ongeluk de Frans gesproken versie van The Aviator bijgevoegd en samen met Dutch Filmworks doen we er alles aan om alsnog de goede versie mee te sturen. Abonnees die geen keuze-dvd hebben gekozen (en dus de dubbel-dvd van The Aviator en Saw willen hebben), krijgen in eerste instantie de verkeerde dvd, maar krijgen nog deze week de goede dvd van The Aviator toegestuurd.
Met onze excuses voor het ongemak!
De redactie
Slecht hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 13:22 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de redactie en de commerciële activiteiten bij ons strikt gescheiden zijn
O ja, een oepsje:
[..]
![]()
Dat is snel! Ik moet wachten totdat klaar ben met werkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef Frenkel het volgende:
Vanmorgen om 08.00 uur lag het nieuwe blad (met Crash) al in de bus!
zeker, voor de dvdfreak ook leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef cultheld het volgende:
Lijkt me best een gaaf blad. Is een abo de moeite waard?
Ik zie op die site staan dat je Babel en The Departed bij een abo kunt krijgen als welkomstgeschenk. Lekker is dat: Die films heb ik vanmiddag bij Filmtotaal besteldquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker, voor de dvdfreak ook leuk natuurlijk
en met verlengen mag je ook weer wat uitzoekenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie op die site staan dat je Babel en The Departed bij een abo kunt krijgen als welkomstgeschenk. Lekker is dat: Die films heb ik vanmiddag bij Filmtotaal besteld. Ik denk dat ik wel ff een abo ga afsluiten
.
Gelukkig kun je uit nog veel meer dvd's kiezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie op die site staan dat je Babel en The Departed bij een abo kunt krijgen als welkomstgeschenk. Lekker is dat: Die films heb ik vanmiddag bij Filmtotaal besteld. Ik denk dat ik wel ff een abo ga afsluiten
.
Doen, erg mooie filmquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Timo20 het volgende:
Hij is er weer, met Jarhead
Volgende maand ga ik voor Y Tu Mama Tambien, die wil ik graag zien![]()
heb je die ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Timo20 het volgende:
Hij is er weer, met Jarhead
Volgende maand ga ik voor Y Tu Mama Tambien, die wil ik graag zien![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je die ook nog niet gezien![]()
vorige week Chinatown pas, waar gaat dat heen met jou![]()
Dat proberen we welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:17 schreef Pugsley het volgende:
Valt me op dat hier vrijwel alleen over de dvd's wordt gesproken. Hoe is dat tijdschrift zelf eigenlijk? Beetje kritisch?
9,99 euro inclusief een gratis dvd (voor juni is dat The Machinist dacht ik) volgens de cover.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe duur is een losse filmvalley eigenlijk? Ik wilde er één kopen voor de vakantie, maar ik kan nergens de prijs vinden.
een paar dagen voordat ze in de winkel liggen. Hier komt ie meestal op dinsdagquote:Op zondag 20 mei 2007 22:06 schreef Tim86 het volgende:
wanneer komen de nummers eigenlijk ongeveer binnen voor de abonnees?
ok, thnx voor de reactiequote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een paar dagen voordat ze in de winkel liggen. Hier komt ie meestal op dinsdag
Had net al zitten kijken ja, lijkt me wel een vette film. Wacht dus even op dat nummer. Lijkt me een mooiere film dan Jarhead.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:05 schreef engessa het volgende:
[..]
9,99 euro inclusief een gratis dvd (voor juni is dat The Machinist dacht ik) volgens de cover.
Jarhead is van afgelopen maand..de site loopt een maand achter met dat plaatje..gaat om het nummer van 26 aprilquote:Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Had net al zitten kijken ja, lijkt me wel een vette film. Wacht dus even op dat nummer. Lijkt me een mooiere film dan Jarhead.
Ok dus die met The Machinist is nu te koop?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jarhead is van afgelopen maand..de site loopt een maand achter met dat plaatje..gaat om het nummer van 26 april
ik ook niet..komende week dus als het goed is..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef Cheiron het volgende:
Nog niet toch? Ik heb hem in ieder geval nog niet binnen.
Kwam er ook net achter toen ik het afgelopen nummer uit hadquote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ook niet..komende week dus als het goed is..
Ja. Het staat overigens ook achterin het blad, naast de ruiltitels.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef Tim86 het volgende:
ik heb hem binnen
Hoe moet ik nu eigenlijk opgeven wat ik als volgende dvd wil..staat dat ergens op de site? ( ben nieuwe abonnee)
seizoen 6.1 kan je ook krijgen..op de site staat gewoon het actuele overzicht ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb nog steeds een waardebon voor een box liggen, maar weet nog steeds niet welke ik zou pakken, denk dat ik toch maar voor Sopranos seizoen 5 ga voordat die bon dadelijk over datum is..
(of staan er in het nieuwe blad NIEUWE boxen??, heb em nog niet binnen)
quote:Filmografie Robert Duval
Godfather I 1972
Godfather II 1974
Godfather III 1990
jup hier ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef pascalheister het volgende:
binnen gekomen vandaag
En weer niks, volgens mij is de postbode er mee vandoor...quote:
Je hebt veel geduld moot ik zeggen. Als ik na twee dagen niets zou hebben, zou ik meteen een mailtje sturen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En weer niks, volgens mij is de postbode er mee vandoor...![]()
Ja hoor wil ik wel hebben!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:57 schreef linebear het volgende:
En hopelijk gaat de postbode er weer niet mee vandoor...
Nu al zeker 4 keer gehad dat ik hem niet ontving. Wel elke keer een exemplaar toegestuurd gekregen.
De laatste keer kreeg ik de dvd zelfs drie keer.
Dus mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in The unbearable being of lightness
Yep, vandaag met Broken Flowers..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand zijn/ haar exemplaar al binnen?
Ik heb het nieuwste exemplaar ook nog niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef Ceased2Be het volgende:
hmmm wacht morgen nog maar ff af, anders weer een mailtje de deur uit doen...
Vandaag ook niet, op naar morgen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik inmiddels wel... incl 'It's all gone pete tong'
Und? inmiddels al ontvangen?quote:
Nein.quote:
Nog steeds niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:46 schreef Durbin het volgende:
[..]
Nein.
Ik wacht vandaag nog even af. Daarna stuur ik ze wel een e-mailtje.
Vandaag ontvangen!quote:
Ja, en Hairspray een 7,4, Disturbia een 6,6 (zeker in verhouding tot Crank ontzettend laag). Doe mij ook wat van dat spul!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef Mike het volgende:
Ik ga er vanuit dat de redactie dronken was deze maand: Crank een 8.2 geven en dan The Lookout maar een 7.4?
hier niet, de dvd was er uit gejatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef pascalheister het volgende:
weer ontvangen vandaag met Mean Creak
Jazeker is het wat. Alleen die heeft al eerder bij het blad gezeten. Of tenminste keuzeDVD. En dus wordt de keuze deze keer wel erg beperkt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:47 schreef Tim86 het volgende:
ik ga maar voor Confession of a Dangerous Mind bij gebrek aan beter..
is het iets die film?
En kill bill dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit met hetzelfde probleem... Sin City heb ik al 2 keer en de andere films interesseren me niet... lastig...
Er is een enquete geweest...ik vrees dat de meeste mensen hebben gestemd tegen SE's en voor nieuwe (vanilla) films.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef Tim86 het volgende:
eerst waren het mega veel SE's..nu allemaal goedkope troep dat erbij zit..wel jammer
Meh... heb deel 1 ook niet daarvan, ben niet zo'n Tarantino-fan. (alhoewel ik reservoir dogs en death proof dan wel weer leuk vond).quote:
En vandaag al ontvangen. Dat was snelquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier niet, de dvd was er uit gejat![]()
maar goed, ze sturen een nieuwe op![]()
ja het blijft een waardeloze verpakkingquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier niet, de dvd was er uit gejat![]()
maar goed, ze sturen een nieuwe op![]()
Ja idd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja het blijft een waardeloze verpakking
nogal 'jatgevoelig' qua verpakking en het plastic scheurt nogal snel. hier al een keer of 4 gehad dat het met compleet doorgescheurd plastic in de bus zat. Zie liever een witte standaard envelop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja het blijft een waardeloze verpakking
De bezorger hier is een 15-jarig meisje uit de straat. Ik zou er héél snel achter zijn wie het was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nogal 'jatgevoelig' qua verpakking en het plastic scheurt nogal snel. hier al een keer of 4 gehad dat het met compleet doorgescheurd plastic in de bus zat. Zie liever een witte standaard envelop.
klikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef Vale17 het volgende:
Weet iemand toevallig wat de komende maanden de keuzemogelijkheden zijn?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:22 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Even verder kijken dan de spreekwoordelijke neus lang is..
kan je elk jaar zo'n velengingsgeschenk kiezen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet trouwens ook nog even m`n verlengings geschenk kiezen. Ga ook voor The Sopranos 6.1![]()
Ieder jaar 11 gratis dvd's EN een verlengingsgeschenk vanaf(?) 40 euro.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan je elk jaar zo'n velengingsgeschenk kiezen?
komt dat trouwens automatisch die verlengingskeuze? of je moet hen zeld attenderen of zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet trouwens ook nog even m`n verlengings geschenk kiezen. Ga ook voor The Sopranos 6.1![]()
Inderdaad. Het is een abonnement dubbel en dwars waard! Deze keer had ik voor de waardebonnen gekozen als verlengingsgeschenk. Daar heb ik later The Departed (SE) en Children of Men (SE) van gekozen. Niet slecht lijkt mijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ieder jaar 11 gratis dvd's EN een verlengingsgeschenk vanaf(?) 40 euro.
Je krijgt ongeveer een maand voordat je abonnement afloopt een brief thuis waarin staat dat binnenkort autromatisch het abonnement verlengd zal worden en dat ze het geld van je rekening zullen schrijven. Als het is afgeschreven kun je op de site je geschenk kiezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:56 schreef milagro het volgende:
[..]
komt dat trouwens automatisch die verlengingskeuze? of je moet hen zeld attenderen of zo
Hangt even af van de hoeveelheid inzendingen en de kwaliteit ervanquote:Op donderdag 6 september 2007 17:07 schreef Timo20 het volgende:
Cool
Hoeveel recensies van lezers plaatsen jullie iedere maand?
Dit is wel een heel leuk idee, toch eens kijken of ik eens wat in elkaar kan zettenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:12 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Hangt even af van de hoeveelheid inzendingen en de kwaliteit ervanIk ga voorlopig uit van zo'n vijf per maand...
OK. eens kijken of ik ook een keertje wat ga inzendenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:12 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Hangt even af van de hoeveelheid inzendingen en de kwaliteit ervanIk ga voorlopig uit van zo'n vijf per maand...
Uiteraard... En natuurlijk ook Antonioni!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef fratsman het volgende:
Ik verwacht op z'n minst een stuk over Ingmar Bergman in het volgende nummer!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:26 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Uiteraard... En natuurlijk ook Antonioni!
Ja, graagquote:Op maandag 10 september 2007 22:55 schreef Timo20 het volgende:
na het lezen van je oproepje in het film valley topic dacht ik: "goh, laat ik eens een mini recensie schrijven."
Nou is me dat wel redelijk gelukt, alleen is ie volgens mij langer dan 150 woorden. Moet ik `m toch opsturen? of gaan jullie er dan in knippen en plakken?
ik hoor het wel.
Heb `m nu net verzondenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ja, graagKnippen en plakken is altijd een optie, maar uiteraard met behoud van de integriteit van het artikel!
Je hebt nog tot a.s. donderdag om 'm op te sturen naar redactie@filmvalley.nl. En voor de geplaatste recensies heb ik een exemplaar van de dvd van Zodiac geregeld... Tot nu toe heb ik slechts 1 stukje binnen, dus grijp je kans!
Checkquote:Op donderdag 29 november 2007 13:38 schreef Woodpecker het volgende:
zo... *schop* Niemand meer die t blad leest?
Hier hetzelfde!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bedankt trouwens nog voor de Zodiac dvd![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Mike het volgende:
Ik zou graag de SE's terugzien bij het blad.
Heb hem nog nietquote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef Neoktheone het volgende:
Heb m nog niet binnen
Verwacht hem vandaag in de brievenbus (heb dinsdag al gemaild en ze zouden hem nasturen)
Hier nog iemand.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Mike het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Mike het volgende:
ja logisch he als je steeds meer dvd's krijgt in je collectiequote:Op zondag 2 december 2007 10:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat dus. De afgelopen 2 maanden heb ik Syriana en Good Night And Good Luck gekozen. Die wilde ik toch al graag hebben dus dat kwam goed uit. Maar over het algemeen zitten er dit jaar mindere titels bij dan vorig jaar idd.
ja das wel waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja logisch he als je steeds meer dvd's krijgt in je collectie
Was dat bij alle dvd's zo (selectie- en keuzedvd)? Ik weet namelijk niet meer welke ik had gekozen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:57 schreef Hapertje het volgende:
Hier een nieuw lid! Enne... ik wacht nog op de dvd... die zat er door problemen bij Warner nog niet bij!
Aan het dvd-aanbod kunnen wij als redactie weinig doen, dat is een zaak tussen de uitgever en de filmmaatschappijen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:42 schreef Mike het volgende:
Woodpecker, wat vind je zelf van het dvd-aanbod? En kun je al wat zeggen over volgend jaar?
True, maar je hebt er vast wel een mening over toch?quote:Op maandag 10 december 2007 12:47 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Aan het dvd-aanbod kunnen wij als redactie weinig doen, dat is een zaak tussen de uitgever en de filmmaatschappijen.
Ik zie dat jullie ook gesponsord worden door quality film collection?quote:FilmValley #50, april 2008
Eternal Sunshine of the Spotless
Mind + The Science of Sleep (2 disc)
We laten ons sponsoren door iedereen die toffe films in de aanbieding heeftquote:Op maandag 10 december 2007 19:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie ook gesponsord worden door quality film collection?![]()
Dan neem je toch een abo zonder dvd's (69 euro)quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef koen_pijl het volgende:
Heb weer een filmvalley gehad voor sinterklaas. VInd het echt een geweldig blad!
Zit echt over een abbo erop na te denken, maar ja ik ben maar een arme student. Is toch redleijk veel voor een student, 99 euro.
Nee, dvd erbij is juist zwaar relax!quote:Op maandag 10 december 2007 22:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dan neem je toch een abo zonder dvd's (69 euro)
Heb je Casino al? Daar heb ik er nl. 2 van.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef milagro het volgende:
Nouhou
Had vorige maand per ongeluk een ruiltitel gekozen die ik dus al had, meteen de redactie gemaild, of ik het alsnog kon veranderen, ik was er immers snel bij , maar dat kon niet zeiden ze
, had nog een poging gewaagd om de keuze opnieuw te maken maar to no avail dus... en nu heb ik 2 Full Metal Jackets
iemand ruilen?
ff kijkenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je Casino al? Daar heb ik er nl. 2 van.
Geen idee eigenlijk, de meeste andere Kubrick titels heb ik nl wel.quote:
Neequote:Op woensdag 19 december 2007 13:45 schreef koen_pijl het volgende:
Als ik een bon neem kan ik die in een winkel verzilveren?
doen we ruilen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, de meeste andere Kubrick titels heb ik nl wel.
Dat begint bij mij ook een steeds groter probleem te wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef pascalheister het volgende:
wordt nog lastig de volgende maand, heb alles al
Ik heb ook een beetje een déjà vu idee. Aangezien ik 2001, A Space Odyssey nog niet heb, zal het die wel worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:19 schreef Mike het volgende:
Dvd bij het blad: Hotel Babylon Seizoen 1 (2 Disc)
Keuzedvd's:
* 2001, A Space Odyssey
* Before sunset
* The Corpse Bride
* Batman Begins
* I claudius (2 disc)
Die keuzedvd's hebben de afgelopen tijd al bij het blad gezeten.Ik kan alleen Before sunset nog kiezen. Nou is dat wel een mooie film, maar het is een erg mager aanbod komende maand.
Inderdaad extreem matig. Alle titels hebben inderdaad de afgelopen 3 of 4 maanden al erbij gezeten. Wordt tijd voor nieuwe titels!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:19 schreef Mike het volgende:
Die keuzedvd's hebben de afgelopen tijd al bij het blad gezeten.Ik kan alleen Before sunset nog kiezen. Nou is dat wel een mooie film, maar het is een erg mager aanbod komende maand.
Wanneer hebben jullie hem gehad?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:18 schreef detulp050 het volgende:
Hadden meer mensen er deze keer geen dvd bijzitten?
Ik heb de 16de lid gemaakt en ook meteen betaald, maar ik heb er helemaal niks meer van gehoord.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef trebremmit het volgende:
Ik heb het net gekregen, met de dvd babel 2disc!
Als je lang moet wachten moet je ze even mailen heb ik laatst ook gedaan toen het blad niet kwam , ze stuurden hem toen als nog op.
Ik ben al sinds augustus geen lid meer en kreeg afgelopen zaterdag het blad (zonder dvd) met de post thuis?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:18 schreef detulp050 het volgende:
Hadden meer mensen er deze keer geen dvd bijzitten?
Cool.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:23 schreef Woodpecker het volgende:
Goed nieuws voor alle (terechte) klagers: Vanaf volgende maand maar liefst TIEN keuzefilms per maand!
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef trebremmit het volgende:
Ik heb het net gekregen, met de dvd babel 2disc!
Da's genoeg toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef pascalheister het volgende:
kijk goed nieuws dat er meer keuzedvd's aankomen, maar als ik het zo zie kan ik er per maand krap aan 1 of misschien 2 dvd's uitzoeken die ik nog niet heb/wil
Nou niet op iedere slak zout gaan leggen hé?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef pascalheister het volgende:
kijk goed nieuws dat er meer keuzedvd's aankomen, maar als ik het zo zie kan ik er per maand krap aan 1 of misschien 2 dvd's uitzoeken die ik nog niet heb/wil
Ik ga er morgenochtend ff achteraan... Hold your horses...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:11 schreef trebremmit het volgende:
Fuck, op de site van Filmvalley kun je nu nog maar uit 4 dvd's kiezen en net de gene die ik wou hebben staat er niet meer bij.
Ah, dan wacht ik nog evenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik ga er morgenochtend ff achteraan... Hold your horses...
gooi er stiekem nog een paar bij danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik ga er morgenochtend ff achteraan... Hold your horses...
Maar die had ik al, en was te laat met veranderen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Hapertje het volgende:
Mooie dubbeldisc van Babel erbij deze maand!
bel ze dan gewoon opquote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben anderhalve week geleden lid geworden, maar ik heb nog steeds geen abonnements nummer gekregen. Ik wil me keuze dvd invullen.
Ik heb ze al een mailtje gesturud en toen zeiden ze dat de brief er vorige week zou zijn. Niks gezien en nu heb ik nog maar een mailtje gestuurd.quote:
Idemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Neoktheone het volgende:
Idem als Mike. Ik heb er de speler nog niet voor. Daarnaast wacht ik wel even totdat Blu-Ray meer de standaard is en die schijfjes dan ook een stuk goedkoper zijn
Hotel Bé isquote:Op maandag 28 januari 2008 12:45 schreef Words het volgende:
Ik twijfel tussen hotel babylon & corpse bride
Nope, om dezelfde reden als Mike. Heb er de speler niet voor. Daarbij ben ik tevreden met m`n huidige abboquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:58 schreef Woodpecker het volgende:
Even voor mijn nieuwsgierigheid: heeft een van jullie overwogen om een HD DVD of Blu-ray-abonnement te nemen?
Nopes, eerst m'n tv eens upgraden voordat ik verder ga met een blu-ray spelerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:58 schreef Woodpecker het volgende:
Even voor mijn nieuwsgierigheid: heeft een van jullie overwogen om een HD DVD of Blu-ray-abonnement te nemen?
Bellen is altijd de beste oplossing. Had ik ook gedaan toen ik abonnee werd en het was meteen geregeld.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben anderhalve week geleden lid geworden, maar ik heb nog steeds geen abonnements nummer gekregen. Ik wil me keuze dvd invullen.
eerst mijn inkomen eens upgraden, dan de tv, dan de dvd speler en dan mijn aboquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nopes, eerst m'n tv eens upgraden voordat ik verder ga met een blu-ray speler
Tot die tijd voldoet de standaard DVD nog prima.
Volgens analysten zal BR pas vanaf 2010 echt mainstream worden, dus je hoeft je voorlopig nog niet heel erg te haasten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef milagro het volgende:
tegen die tijd zal de blu ray wel alweer achterhaald zijn natuurlijk
Jep ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:27 schreef trebremmit het volgende:
Ik kreeg deze keer de filmvalley dubbel, nog meer mensen die hem dubbel kregen?
Ook twee dvd's helaas allebij gelijk.
Ik weet niet of het een aprilgrap is, maar er staat een foto van Virginie Ledoyen bij een stukje over Marion Cotillard, dat is wel matigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Iemand de 1 april grap al ontdekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |