Die bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een aprilgrap is, maar er staat een foto van Virginie Ledoyen bij een stukje over Marion Cotillard, dat is wel matig.
Vertelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:07 schreef trebremmit het volgende:
Volgens mij heb ik de 1 april grap gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:49 schreef trebremmit het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
Welke had je erbij 'besteld'. United 93 heeft zo lelijk hoesje van die Ultimated Universal Selection hoesjes. Film plaatje er heel klein op en rest zo felle kleur.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef Tim86 het volgende:
ik heb wel de goede gelukkig...mooie Indy cover
ik had Being John Malkovich..ook een erg lelijke Ultimated Universal Selection editie inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Welke had je erbij 'besteld'. United 93 heeft zo lelijk hoesje van die Ultimated Universal Selection hoesjes. Film plaatje er heel klein op en rest zo felle kleur.
Ah, die film had ik dus gekozen. Was het alweer vergeten. Weten we al wat de volgende keuzefilms zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
The cook, the thief, his wife & her lover altijd al eens willen zien. Vreemd genoeg nooit van gekomen. Bij aankomst van de volgende filmvalley dus wel.
Welke had je erbij 'besteld'?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:57 schreef trebremmit het volgende:
Ik kreeg mn filmvalley zonder dvd, zat een brief bij dat de dvd later kwam omdat ie op dit moment niet leverbaar was.
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:57 schreef trebremmit het volgende:
Ik kreeg mn filmvalley zonder dvd, zat een brief bij dat de dvd later kwam omdat ie op dit moment niet leverbaar was.
ehm... Geen idee. De (afhandeling van) abonnementen en bijbehorende dvd's gaat compleet buiten de redactie om. Voor beide vragen kun je je het beste richten tot abo@filmvalley.nl... Zeker voor vraag 1. Voor vraag 2 zal ik morgen eens informeren...quote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
@ Woodpecker: 2 vraagjes:
1: enig idee wanneer de dvd wordt verzonden die ik had gekozen bij de laatste Film Valley?
2: is de versie van Perfume bij het volgende nummer toevallig de 2 disc (digipack) versie?
thanks
Heb `m afgelopen vrijdag ontvangenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:59 schreef trebremmit het volgende:
Hebben jullie de dvd inmiddels ontvangen? Ik nog niet, duurt wel lang.
Mag ik even opmerken dat de reclame en de hoeveelheid aandacht voor de film los van elkaar staat? Wij zullen NOOIT, zoals enkele andere filmbladen, onze cover en bijbehorend artikel 'verkopen'.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:33 schreef trebremmit het volgende:
Damn wat enorm veel reclame en aandacht deze week voor die film van Sex and the city, ergerlijk gewoon.
Wat een onzin. Jij wilt liever 20 euro voor het blad betalen? De aandacht is toch heel normaal. Het is een populaire serie en daar komt nu een film van. De aandacht voor Indy was vorige maand toch ook groot. Daar klaagde niemand over.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef fratsman het volgende:
Ik ben het toch wel eens met Trebemmit. Je kan het overdrijven...
Dat is misschien waar (al lezen er ook vrouwen de Filmvalley en die kunnen de film misschien best leuk gaan vindenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Tim86 het volgende:
probleem is alleen denk dat de gemiddelde lezer van het blad 0,0 interesse heeft voor Sex and the city..als er dan zoveel pagina's aan worden besteed is dat zonde
True Romance.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:40 schreef koen_pijl het volgende:
Welke dvd moet ik keizen Bobby of True Romance?
Ik ga voor Running Scaredquote:
Hmmm... wel keuze gemaakt, maar blad nog niet binnenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmm. Weer eens vergeten m'n keuze kenbaar te maken. Zit ik hier met Girl With A Pearl Earring. Verdomme.
Dat is me de afgelopen paar keer ook opgevallen. En de recensies van die Robert Schuit (RS) vind niet sterk in kwaliteit. Vaak veel te cynisch (ongepast) van toon. Daar moeten ze eigenlijk iets aan doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:29 schreef koen_pijl het volgende:
Vind wel dat er in de recensies veel slordigheids foutjes staan, zoals letter vergeten of letters verkeerd om en zinnen die niet lekker lopen.
100 euri per jaar. Je mag bij een nieuw abonnement of een verlenging ook nog kiezen voor twee dvd's of een dvd box.quote:Op maandag 1 september 2008 20:01 schreef Jeeh het volgende:
Hoeveel is een abo nou voor de normale dvd versie? Vind het een erg leuk blad en zo'n maandelijkse dvd is toch een mooie bonus
Maar wel een hele coole coverquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:50 schreef trebremmit het volgende:
Hij is weer binnen, beetje matige keuze dvd's voor de volgende keer.
Serieus? die lijkt me echt briljantquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef trebremmit het volgende:
Lijkt me echt een waardeloze film Tropic Thunder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |