quote:
Ik post nog relatief weinig hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
blij zijn omdat je geen leven hebt...![]()
Nu ben ik wel benieuwd waarvoor je die ban heb gekregen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]moet ik niet weer een ban krijgen van dik een jaar,want dan doe ik weer 3 jaar over 10k
En dan zeggen ze dat ik geen leven hebquote:
slowchatten in het wii topic...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waarvoor je die ban heb gekregen.
Mhaw,google wil wel es helpenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waarvoor je die ban heb gekregen.
Duh gek!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef Nollem het volgende:
En morgen Opera binnen halen allemaal?
Ik dacht ik doe weer eens on-topic, ben namelijk wel benieuwd of het een beetje fijn werkt enzo....quote:
* BroesWillems heeft gegoogled...quote:
Yep, ik zie 'm wel verschijnen. Krijgen we ook een e-mail van Nintendo naar de Wii? (Dan gaat ie blauwe gleuf lekker gloeienquote:Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef Nollem het volgende:
En morgen Opera binnen halen allemaal?
Dat is niks. Ik post bij een ander forum voor ongeveer 1 jaar nu, en heb daar 12000+ posts met gemiddeld 30 posts per dag.quote:
Volgens mij werkt dat nog niet omdat de beta versie van Opera voor de wii geen javascript ondersteundquote:
Zelfs met de DS browser kan hetquote:Op donderdag 21 december 2006 15:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat nog niet omdat de beta versie van Opera voor de wii geen javascript ondersteund
(correct me if im wrong)
Ow, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 december 2006 15:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelfs met de DS browser kan hetWaarom niet met die van de Wii
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
* BroesWillems heeft gegoogled...![]()
ik heb het je al eerder gezegt... maar ik zeg het nog maar is, Jij bent Eng....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |