Jawel, misschien nog niet dit seizoen, maar geef hem tijd.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef AminBen het volgende:
Ik begin me af te vragen of Capello wel capabel genoeg is![]()
Beetje eenzijdigquote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Weer een dikke kans voor Depor.
Madrid heeft mazzel dat het nog maar 1-0 is..
Leuke wedstrijd tot nu toe..![]()
Het had 3 misschien zelfs 4-0 moeten staan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef venomsnake het volgende:
OMFG, wat een GEWELDIGE actie.. zo zo jammer dat die de paal raakt..![]()
![]()
![]()
Wat een mazzelaars dat Madrid.. [afbeelding]
En ik maar denken dat Barca slecht speelde...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Real wordt echt koninklijk voor lul gezet.
Dat worden inderdaad wel wat wedstrijdjes toekijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef venomsnake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom in spoiler ?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gewoon, had ik zin in..quote:
dndiekquote:
Zijn onderhand nog geen slaande bewegingen....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Wedstrijdje of zes gok ik.
Bij dat linkerplaatje lijkt het boksen werkelijk nergens op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |