2-0 zelfs, snap dat niet hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef venomsnake het volgende:
Tussenstand:
Zaragoza-Sevilla 1-0
Diogo
Die klap kwam behoorlijk hard aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:59 schreef venomsnake het volgende:
De wedstrijd eindigde wel grappig, Fabiano en Diogo begonnen elkaar op de bek te slaan.![]()
Ja, recht op zijn kop.. Daarna ging het wat minder, werd behoorlijk mis geslagen..quote:
Wedstrijd of 6-8 schorsing?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, recht op zijn kop.. Daarna ging het wat minder, werd behoorlijk mis geslagen..![]()
Zoiets zal het wel worden idd, het leek wel een bokswedstrijd..quote:
Wat een helden.quote:
Geschorstquote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef dndiek het volgende:
Waar is Ronaldinho?
Vind je het gek...geen Deco, Van Bronckhorst, Ronaldinho, Eto'o, Messi...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef venomsnake het volgende:
Rust. 0-0
Samenvatting van de eerste helft: DRA-MA-TISCH!!!![]()
Dat het niet makkelijk zou worden was wel duidelijk, maar dit was wel heel slecht..quote:
In de Champions League vond ik hem zeer goed spelen hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:54 schreef dndiek het volgende:
Gio heeft dit seizoen pas 6 wedstrijden gespeeld, volgens mij hoort hij niet meer echt tot het hart van Barcelona
Hij zegt toch niet dat Gio slecht speelt.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Champions League vond ik hem zeer goed spelen hoor.
De problemen die Barcelona dit seizoen kent zijn inderdaad enorm. Nog groter dan die van Chelsea. Als Barcelona dit seizoen toch nog kampioen wordt dan zijn de concurrenten wel erg slecht.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat Gio slecht speelt.
Uit je opmerking lijkt het dat je wilt zeggen dat Barca vandaag zo slecht speelt omdat de genoemde spelers ("het hart) niet mee doet.
Wat Dniek daarop probeert te zeggen is dat Gio afgelopen seizoen niet zo vaak heeft meegedaan in de competitie dus dat het iig niet aan hem kan liggen.
Hetzelfde wil ik zeggen over Eto'o en Messi. Die hebben ook niet zo vaak meegedaan. Als we dat nu dan als excuus gaan gebruiken hadden ze in Barcelona veel eerder spelers aan moeten trekken om deze gaten te vullen. Niet 4 maanden nadat Eto'o geblesseerd raakte met dit verhaal komen. Ik denk dat zelf ook niet dat mensen uit het Barca kamp dit excuus zullen gebruiken.
Als ik de opstelling zo zie zit er genoeg kwaliteit (tot aan de voorhoede) om te winnen.
Toch een fijn wapen, want Barca heeft eigenlijk nog geen uitgespeelde kans gehad.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:30 schreef AminBen het volgende:
Ook als Ronaldinho en Deco er niet zijn scoren ze toch uit een vrije trap he![]()
Waar wordt de wedstrijd eigenlijk uitgezonden?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Toch een fijn wapen, want Barca heeft eigenlijk nog geen uitgespeelde kans gehad.
Barca is iets beter/feller gaan spelen na de 1-0 achterstand, maar echt best is het nog steeds niet..
Maar het geloof lijkt enigzins terug te zijn.![]()
Sport1quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar wordt de wedstrijd eigenlijk uitgezonden?
quote:
Idd.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
als voetballiefhebber is die zender onmisbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |