Nee, maar er komt wel een auto in voor.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:05 schreef WooZ het volgende:
dude where's my car
That narrows it down to just about 30 million moviesquote:Op woensdag 20 december 2006 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar er komt wel een auto in voor.
Maar zo weet je dat in ieder geval Pirates of the Carribbean al afvalt!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
That narrows it down to just about 30 million moviesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zo weet je dat in ieder geval Pirates of the Carribbean al afvalt!
Ik zeg: "Ain't Gonna Do Without" is een supernummer!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:12 schreef Homdeck het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frustrerend. Komt me zo bekend voorquote:
het zijn stuk voor stuk briljantjesquote:Op woensdag 20 december 2006 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: "Ain't Gonna Do Without" is een supernummer!
Niet. Het gaat hier om een andere film. Aandacht graag!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:18 schreef WooZ het volgende:
hoe gaat dat stukje dat als die gasten met hun auto door afhaalchinees drive-in komen en dat vrouwtje begint te schreeuwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
And more?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:18 schreef WooZ het volgende:
hoe gaat dat stukje dat als die gasten met hun auto door afhaalchinees drive-in komen en dat vrouwtje begint te schreeuwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jouw username lijkt op de naam van de auto die in de film voorkomt.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:18 schreef DuranK het volgende:
Frustrerend. Komt me zo bekend voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat gaat zo:quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
And more?
-no, nothing more
And more?
-no, that'S it
And more?
Zoietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop