Daar heb je gelijk in. Ik vind het zelf ook vervelend tijdens landen en zeker op het laatste moment als je de runway inderdaad niet ziet. Maar in de 3d view werkt het dus wel. Ik land eigenlijk altijd met de 2d view. Toch maar eens de 3d view proberen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat lijkt me niet, dat is hetzelfde als blindvliegen. Stel dat je een zicht-landing wilt maken, dan moet je vanaf een 3000 voet de runway kunnen zien, en niet pas als de neus van het vliegtuig naar beneden gaat voor de final aproach. En ook bij het afvangen van de landing, dan wordt de neus weer opgetrokken maar heb je dus geen zicht meer op de baan.
geef jij hem wel eens wat roer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Dan staan je settings vast op behoorlijk realistisch?
Op forums all over the world wordt geklaagd over dit probleem. Het lijkt erop dat het een foutje in het programma is waar geen oplossing voor is, behalve dan misschien het aanpassen van die .cfg file zoals hierboven beschreven.quote:Daar heb je gelijk in. Ik vind het zelf ook vervelend tijdens landen en zeker op het laatste moment als je de runway inderdaad niet ziet. Maar in de 3d view werkt het dus wel. Ik land eigenlijk altijd met de 2d view. Toch maar eens de 3d view proberen.
Vandaar dat ik dus altijd de 2d view gebruik want je hebt in de 3d view minder goed overzicht over de belangrijke functies die nodig zijn voor een goede landing of go-around hoewel mijn frequenties altijd automatisch worden ingesteld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op forums all over the world wordt geklaagd over dit probleem. Het lijkt erop dat het een foutje in het programma is waar geen oplossing voor is, behalve dan misschien het aanpassen van die .cfg file zoals hierboven beschreven.
Landen in de 3D cockpit zal opzich wel gaan maar het is een stuk lastiger om alle instrumenten in de gaten te houden. Je wilt toch een bij een beetje realistische snelheid en bijbehorende stand van de flaps de grond raken. En ook bij een missed aproach, dan moeten in allereil nieuwe frequenties voor de navigatie ingevoerd worden, en de autopilot opnieuw ingesteld. Dat is onmogelijk allemaal in de 3D cocpit te doen.
Die heb ik net ff gevlogen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:28 schreef Billy_Mack het volgende:
iemand nog suggesties voor mooie vluchten?
KBOS > KMVY is wel een toffe (en korte) vluchtvliegveld ligt in bossig gebied, dus leuke approach
Landing gear te laat naar benedenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik net ff gevlogen.
De eerste landing werd een Go-Around (landing gear te laat naar beneden)
Bij de tweede waren de bomen opeens een paar meter gegroeid
Helaas werkte mn screenshot nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Landing gear te laat naar beneden![]()
![]()
![]()
Zodra je weet dat je het leuk vindt, en je er verder mee wilt => gelijk een joystick halen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoop er nog veel plezier van te hebben en misschien ooit een joystick of iets dergelijks aan te schaffen
Voorlopig hou ik het even bij de lessen in het spel en qua besturing hou ik het voorlopig maar even bij het toestenbord en een muis![]()
lekkere atcquote:Op maandag 1 januari 2007 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Zodra je weet dat je het leuk vindt, en je er verder mee wilt => gelijk een joystick halen.
Saitek Cyborg Evo heb ik, voor een paar tientjes heb je een perfect ding wat het zoveel makkelijker maakt
Net nog een vluchtje Munchen - Innsbruck gedaan. Gaat het een keer helemaal goed, taxied er net een ander vliegtuig de baan op als ik wil landen
Boem![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Mijn mijlpaal van vandaag als complete n00b
[afbeelding]
Het succesvol afsluiten van mijn student piloot training met mijn eerste solo in een chesna![]()
![]()
waar doe je dat? 't lijkt me wel interessant om dat eens te doen, leuke ervaring voor in m'n motivatie verhaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:22 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Gaaf.
Over een paar maanden ga ik een proefles in het echt volgen. Es kijken of dat nu een beetje op elkaar lijkt![]()
Prijs ligt tussen de ¤65 en ¤120 ongeveer. Je krijgt dan instructie en je mag een halfuur zelf vliegen (daar doen we het voor natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar doe je dat? 't lijkt me wel interessant om dat eens te doen, leuke ervaring voor in m'n motivatie verhaalen sowieso wel gaaf natuurlijk
dat Aero Noord heeft een website waar zelfs Frontpage nog bang van wordt, maar wel een uur vliegen voor ¤169.. niet slechtquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Prijs ligt tussen de ¤65 en ¤120 ongeveer. Je krijgt dan instructie en je mag een halfuur zelf vliegen (daar doen we het voor natuurlijk, die basistheorie weet ik wel redelijk denk ik)
Paar sites:
Good event
Aero Noord
Lion Air(vrij duur)
Avia Noord
Die laatste geeft 50 minuten vliegtijd, dat is veel vergeleken met de anderen EN je mag 2 passagiers meenemen.
Ik kijk er naar uit!
hoezo landen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:42 schreef junkiexp het volgende:
Allemaal gecrashed of?
Ik ben nu al druk bezig in fs 2004,alleen morgen eers een joystick halen bij de mediamarkt,met pijltjestoetsen landen valt niet mee.
Kan wel hoor, ik heb 9 jaar met de pijltjestoetsen geland, een cessna kan je er prima mee aan de grond krijgen, een 747 zeker niet!quote:
Ik vind de extra 300 zo'n wreed toestelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef MrX1982 het volgende:
Dat lijkt me ook wel vet echt vliegen in een Cessna.
Hoewel ik in FSX nooit met props vlieg en meteen voor de jets ga. Maar om dat nou meteen in het echt te doen.
Dat kan hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik vind de extra 300 zo'n wreed toesteldaar zou ik nog wel eens in het echt in willen vliegen!
ik heb dat een keer gedaan, met stuntvliegtuig vliegen.. Verhaal vertel ik nogsteeds als binnenkomerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kan hoor
Price for this life time experience is euro 350,-
Zelfde probleem had ik ook, in Fs 2002 heeft hij die afwijking niet en ook in Fs X kan ik geen afwijking constateren; alleen in 2004 trekt de joystick bij mij ook ernstig naar rechtsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:28 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Kan wel hoor, ik heb 9 jaar met de pijltjestoetsen geland, een cessna kan je er prima mee aan de grond krijgen, een 747 zeker niet!![]()
OVerigens werkt het bij mij niet lekker op het moment, de joystick werkt naar behoren, maar ingame doetie niksallemaal rare bewegingen enzo...
weet ik niet? weet je zeker dat je niet op iets anders staat..?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom lijkt schiphol bij mij totaal niet?
Als je dan maar een joystick neemt, anders is het lastigquote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef Repeat het volgende:
voordat ik een hoop moeite doe om dit spel in huis te halen, kan je er ook wat mee op een laptop? (zonder numpad dus?)
zit er wel een beetje videokaart in dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef Repeat het volgende:
voordat ik een hoop moeite doe om dit spel in huis te halen, kan je er ook wat mee op een laptop? (zonder numpad dus?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |