100%quote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ahum vullshit
weet je wel zeker dat je op een ranked server heb zitten knallen?
Hoezo, de meest P&K only servers waar ik een keer opgespeeld hebquote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ahum bullshit
weet je wel zeker dat je op een ranked server heb zitten knallen?
Misschien dat ik dan gewoon over een paar dagen wel weer 18 IAR ga doen. Ik wil em nu wel hebben zeg maar, op goudquote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
yup
Bij de knife badge, daar heb je gewoon 100 nodig, niks IAR, had ik namelijk wel iets vreemds.quote:Op zondag 24 december 2006 20:25 schreef Incolumis het volgende:
ik zou zeggen, ga het opnieuw proberen, je krijgt na 18 pistolkills vanzelf ee nberichtje ingame dat je de badge hebt (de ronde wel afmaken btw)
als iemand op die werkplek het wilt toch wel?quote:Op zondag 24 december 2006 20:42 schreef jpjedi het volgende:
even over dat roken?
Dienen niet alle werkplekken verplicht rookvrij te zijn volgens de wet?Waarom dan discussie voeren of afspraken maken over andere data/regelingen?
in overleg met de werknemers, zo kon je bij mijn vorige baan gewoon in de hal roken, het was toch een grote hal dus niet rokers hadden er geen last vanquote:Op zondag 24 december 2006 20:42 schreef jpjedi het volgende:
even over dat roken?
Dienen niet alle werkplekken verplicht rookvrij te zijn volgens de wet?Waarom dan discussie voeren of afspraken maken over andere data/regelingen?
Op TV? Why??quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 03:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |