Als nerds vond ik ze stoerder en mannelijker.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stoerder? Van nerds naar homo's. Dat is wel een stuk stoerder ja
Ik ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Als nerds vond ik ze stoerder en mannelijker.
zal wel weer een stijlelement ofzo zijn in zo'n winkelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef pberends het volgende:
Huh, pashokjes die doorzichtig zijn?
Dat lijkt me echt vreselijk! Zeker een idee van zo'n mode-nicht. Je hebt dus pashokjes die totaal onbruikbaar zijn... what's the deal with that.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef pietje008 het volgende:
[..]
zal wel weer een stijlelement ofzo zijn in zo'n winkel
denk dat er weinig mensen gebruik maken van die hokjes![]()
Fout... het zijn nu homofiele nerds.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kneuzen zeg....het zijn en blijven kneuzen ten top.
Das wel een vrouwtje hoor... beetje te goed voor Erikquote:
Volgens mij is ze zeer keurig opgevoed, en neemt ze niet zomaar een vriend, maar wil meteen een Brad Pitt met de manieren van een echte gentleman.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan trouwens niet begrijpen waarom zij vrijgezel is.
En ze dacht dat te vinden in Erik?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zeer keurig opgevoed, en neemt ze niet zomaar een vriend, maar wil meteen een Brad Pitt met de manieren van een echte gentleman.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef Merson het volgende:
Ze hadden ze moeten leren zuipen en zware shag roken. Dan waren die stemmen misschien veranderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |