Arnold!!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:48 schreef maedel het volgende:
goedemorgen!
Ik heb gewoon 11 uur geslapen vannacht![]()
Blijkbaar was het nodig![]()
Dit is leuk voor Eindhovenaren: http://www.youtube.com/watch?v=gL1fwZyt-RU
En ook voor anderen natuurlijk
Ja. Mij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:37 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik had 't een beetje drukjes.
Heb ik veel gemist?
Het is niets dan de waarheid natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja. Mij.
Wat een matige opmerking he..
Ik heb jou ook gemist natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is niets dan de waarheid natuurlijk!
![]()
quote:We're gonna have a gothic christmas; that is what we'll do
We're gonna have a gothic christmas; hope you'll have one too
Santa's going to wear a black dress just for me and you.
Santa's going to grunt alot and slay a dragon or two.
Rudolph, he will change his name
'Cause rudolph just sounds pretty lame.
Now we'll call him Ragnagord, the evil reindeer overlord.
His nose it shall be red no more.
It will be blackened to the core.
His eyes will glow an evil glow to guide the chariot through the snow.
We want to wish you a gothic christmas.
We're gonna have a gothic christmas; that is what we'll do.
We're gonna have a gothic christmas; hope you have one too.
Hope you'll have a gothic christmas too.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:37 schreef NanKing het volgende:
Heb ik veel gemist?
Ja, het nieuwe Arthurverhaal, sorry.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:37 schreef NanKing het volgende:
Heb ik veel gemist?
Kadootjes inpakken en vanavond naar mijn schoonouders.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:42 schreef Nirak het volgende:
gaat iemand nog iets leuks doen?
Neu, alleen een kerstboom en een snoer lichtjes rond de deuropening naar de keuken. Foto van kerstboom staat in mijn blog.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:58 schreef Nirak het volgende:
heb jij je huis daar aan de overkant van het riool ook zo groots versierd?
je achternaam is "van oranje" ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:23 schreef wonderer het volgende:
Overigens wel grappig, ik kwam op het politieforum iemand tegen met dezelfde achternaam als mijn moeder, dus dat is familieIk ben van adel namelijk
Ik heb anders net heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt de ID-T top 500 gevonden ?
en sneu voor je dat je niet hebt kunnen slapen![]()
nee, 't is ook vanaf mijn moeders zijde dus ik heb niet dezelfde achternaam. Koude kant of zo heet dat dan toch?quote:
Maar, hoe zit dat nou met die adel? Mijn familie heeft ook een wapen, maar we zijn niet van adel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef wonderer het volgende:
Oh. Nou ja, 't zit dus aan de kant van mijn moeder. We hebben ook een familiewapen enzo, wheheh.
't Is een beetje een kutsite, maar ook een stichting: http://www.schotanus-stichting.com/
Ah, herkenbaar. Nogal een "tussen het wal en 't schip gevoel" zeker.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek eigenlijk, hoe één van de gezelligste dagen van het schooljaar tegelijkertijd de meeste klotegevoelens met zich meebrengt.
Ja dus. Maar weet wel dat je er voor jezelf uit bent. Da's al heel watquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het was met een hele leuke groep. het was gezellig. Iedereen kletste verder, maar na een tijdje ging het over iedereens vriendjes (er waren meer meiden dan jongens aanwezig) en ik kreeg echt een golf van rotgevoel over me heen.Voelde me zo ultiem alleen en verlaten. Het was echt naar.
Als je bejaarden gaat neuken heb je geen pedopas nodig slimbo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:37 schreef sararaats het volgende:
done
maar m'n minimum leeftijd is 40 jaar
just kiddingquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je bejaarden gaat neuken heb je geen pedopas nodig slimbo.
Kerst?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:57 schreef Stroekie het volgende:
Goedenmorgen allemaal
iedereen druk met de voorbereidingen op de komende kerstdagen ?
of ga je mee, dan gaan we maandag ergens in een bak met stro liggenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kerst?
O fuck ik wist dat ik iets vergeten was,.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
gedeeltelijk gejat uit een psdtje van herald
en en en?
Oh, mijn moeder stamt van een Baron af. Kweenie precies hoe ver hoor, en het is nogal verwaterd enzo. Maar wel een leuk verhaalquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar, hoe zit dat nou met die adel? Mijn familie heeft ook een wapen, maar we zijn niet van adel.
@Erik, kerstbijeenkomsten zijn alleen leuk voor mensen die leuk zijn met groepjes, voor de rest is het een hel.
Ja, met de familie op de kamer ernaast zekerquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:20 schreef Qwea het volgende:bijna kerst
En bij kerst hoor extra veel sex![]()
Waarom juist met de kerst extra veel?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:20 schreef Qwea het volgende:bijna kerst
En bij kerst hoor extra veel sex![]()
Yep. zo eentje waar je alle spiergroepen op kan trainen. Heel handig (hoop ik).quote:Op zondag 24 december 2006 12:54 schreef Nirak het volgende:
wat is een home gym? (een fitnisapparaat?)
Ja, dat dusquote:Op zondag 24 december 2006 15:02 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen fijne kerst en een voorspoedig nieuwjaar gewenst!.
Nou ben ik zeker te laat met vragen waarheen dan?quote:
Erik gaat een paar dagen optreden in Shanghaiquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ben ik zeker te laat met vragen waarheen dan?![]()
Dat Megacomplex tussen Veldhoven en Eindhoven op de Hurk toch wel vanmiddag ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:16 schreef Nirak het volgende:
jammer... ik dacht dat vandaag de praxis open zou zijn.... niet dus![]()
jawel, gamma enzo is wel open.. maar ik moet praxis huismerk verf hebben.. anders krijg je kleurverschil.. mja, dan maar morgen kopenquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat Megacomplex tussen Veldhoven en Eindhoven op de Hurk toch wel vanmiddag ?
Maar dat is toch juist een praxis op dat Megacomplex daar ??quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
jawel, gamma enzo is wel open.. maar ik moet praxis huismerk verf hebben.. anders krijg je kleurverschil.. mja, dan maar morgen kopen
Schei uit, echt waar?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik gaat een paar dagen optreden in Shanghai
Ja onze muzikant heeft al internationale optredensquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Schei uit, echt waar?![]()
-de kerstbezoeken zitten er weer op-
De gamma heeft toch die kerstdag kortingen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:16 schreef Nirak het volgende:
jammer... ik dacht dat vandaag de praxis open zou zijn.... niet dus![]()
Wat stoer zeg!quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja onze muzikant heeft al internationale optredens![]()
ja... maar de praxis vestigingen waren volgens hun website in heel NL gesloten... en we hebben praxis huismerk nodig, want halverwege met een ander merk gaan schilderen op kozijnen is niet zo'n succesquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De gamma heeft toch die kerstdag kortingen?
Hij heeft uw kerstkaarten voor zichzelf gehouden ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef sararaats het volgende:
hier was alles dicht op 24 en 25 december
gelukkig was de shoarmabar vandaag wel open anders zat ik zonder friet
het enige dat ik nu nog moet doen is een val opzetten voor de postbode
ik ben pislink
Ja die is wel met stille trom vanochtend vertrokkenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:16 schreef Sitethief het volgende:
En ik mis Erik.....om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 27 december 2006 04:59 schreef Sitethief het volgende:
ik bouw: http://www.sitethief.nl/top2000.htm
wtf?quote:Radio 2 TOP 2000 - TOP 100 videos
Ik verveelde me,quote:
ik bene r toch bijquote:Op woensdag 27 december 2006 05:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zohé, helemaal alleen gedaan? Knappe jongen hoor.
In je eentje zuipen is totally n00b!
Waarom geloof ik jou niet?quote:
Als jij dood bent,quote:Op woensdag 27 december 2006 05:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende lesbeaumeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |