quote:Op woensdag 20 december 2006 15:39 schreef seekfaM het volgende:
En waar is het te'beluisteren, ik heb er al zin in!
quote:Het adres van de server zal ik hier om 19.00 neerzetten (...)
En niet zuipenquote:
O god, dan zal je wat krijgenquote:
Ja!! dat is grappigquote:Op woensdag 20 december 2006 17:46 schreef Merel1808 het volgende:
Jaaaaaaaa, skypen!
Niet dat ik dat ga doen ofzo, ik klink altijd als een of ander geil 0906-sletje als ik skype, maargoed
Ow, die hoor ik zovaak, maakt mij echt niet uit hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 17:46 schreef Merel1808 het volgende:
Jaaaaaaaa, skypen!
Niet dat ik dat ga doen ofzo, ik klink altijd als een of ander geil 0906-sletje als ik skype, maargoed
Mag ik live komen hijgen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mits ik draai is er een hijglijn mogelijkheid
Mits bier.quote:
dan mag jij me bellenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:46 schreef Merel1808 het volgende:
Jaaaaaaaa, skypen!
Ik zou het wel peuk vinden, als dat dan ook wel na 21.00 ook doetquote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mochten mensen daar belangstelling voor hebben dan wil ik vanavond wel meuk draaien hoor
tjah.. ik kan misschien blind zijn maarrehhh..quote:Het adres van de server zal ik hier om 19.00 neerzetten, en vanaf half 8 zal ik proefdraaien/testen. Om 8 uur begint de pret dan echt, met PUB radio - The winter edition.
Er is nog nietsquote:
Owquote:Op woensdag 20 december 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er is nog niets. Kijk even of jullie mij, na de eerste vijf seconden van YES horen, Owner of a lonely heart.
Ik heb één en ander veranderd. Nu midden in Blof, kijk eens of het dan beter is. Je mag ook muziek sturen ja. Over 10 minuten beginnen we.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:18 schreef fvivif het volgende:
Je klinkt niet heel erg goed door je mic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |