Volgens mij doet Gadwin dat ook goed. (kan het ff niet testen)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:24 schreef My_ het volgende:
Ik gebruik FRAPS, omdat een vriend dat aanraadde...
Ik zoek alleen nog een programma die ook caps maakt als je een webcam van iemand bekijkt, want dat doet mijn progsel niet...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Day het volgende:
Zal ik in de streams ook de TT zetten? Of zit daar te veel verschil in?
Ik dacht dat het gecombineerd kon worden met een 'help, mijn streams werken niet!'. Maar ik heb inmiddels al door dat dit een stapje verder gaat. Laat maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Wat bedoel je?
Bedoel je welke mediaspeler?
Met WM Recorder 10quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:51 schreef farceman het volgende:
hoe kun je streams filmpjes opnemen , iemand enig idee?
maar die van DGK doen het gewoonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Jammer trouwens dat DGK streams maar 448 kbs zijn, terwijl de BB streams 700 kbs zijn.
Zit wat inquote:
Eén van de bovengenoemde programma's gebruiken. Dat programmaatje starten en de dv film afspelen op je computer. Dan kun je gewoon capturen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:27 schreef Bommel12 het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor, als ik opnames maak met een dv camera, met welk programma kan ik dan redelijke kwaliteit captures maken?
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:25 schreef maikel112 het volgende:
Hoi,
Kwam er namelijk achter toen ik Nena wou printscreenen onder zonnebank![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:47 schreef Gert het volgende:
In de WMP onder extra ->opties -> prestaties de videoversnelling op "geen" zetten, dan is het opgelost.
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef Linkmiegel het volgende:
ja de andere, beetje kinderachtig van je
Zet in WMP bij extra / opties / prestaties / geavanceerd de overlay uit. (hoge kwaliteit aan)quote:Op woensdag 20 december 2006 15:25 schreef maikel112 het volgende:
Hoi,
Misschien stomme vraag, maar als ik mijn printscreen-toets gebruik krijg ik mooi de complete pagina waar de stream staat, maar op de plek van de stream staat een zwart vlak.
Kwam er namelijk achter toen ik Nena wou printscreenen onder zonnebank![]()
Hoe los ik dit op???
quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zijn er ook progjes waarmee je bijvoorbeeld een stream kan opnemen? Net als een soort printscreen maar dan voor video's? Ik heb er laatst een gevonden maar die kon maar een bepaald gebied in het scherm en er zat geen geluid bij.
Ik doe het ook met printscreen en paint, maar ik merk wel dat de caps minder scherp zijn dan die van scanmanquote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef Daniel.J het volgende:
Geweldig dat mensen hier moeilijk doen met professionele programmas terwijl er een printscreen knop op je toetsenbord zit en je in paint of photoshop kunt pasten saven klaar.
Kwestie van ze bewerken. Sommige caps bewerk ik ook (vooral belichting).quote:Op zondag 31 december 2006 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik doe het ook met printscreen en paint, maar ik merk wel dat de caps minder scherp zijn dan die van scanman
HOIquote:Op zondag 31 december 2006 02:03 schreef K33T het volgende:
HALLO
GEEN PROGRAMMAS GEBRUIKEN
GA NAAR OPTIES VAN MEDIAPLAYER
HARDWAREVERSNELLING OP 0 (NUL) ZETTEN.
PRINTSCREEN EN IN PAINT/PROGRAMMA OPSLAAN
KLAAR BEN JE.
Geen idee waar dat aan ligt, want ik bewerk ze verder ook niet. Maar ik werk niet met printscreen omdat je dan iedere keer eerst moet copy en pasten voordat je een volgende capture kunt maken. Met een capture programma wordt iedere capture meteen gesaved. Op die manier kun je van een situatie ook bv 5 caps maken en dan de mooiste kiezen om te plaatsen. Nooit printscreen gebruiken dus.quote:Op zondag 31 december 2006 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik doe het ook met printscreen en paint, maar ik merk wel dat de caps minder scherp zijn dan die van scanman
Ja, bekend in pr0n kringen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:53 schreef anisubs het volgende:
Is het ook mogelijk om na een X aantal seconden automatisch een screenshot te maken?
De video acceleration moet je wat lager zetten (halverwege ofzo). Volgens mij kan dat onder tools/options/performance/advanced van media player.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Scanman, ik heb screenhunter geinstalleerd maar de screenshots die gemaakt worden zijn zwart. Moet je iets speciaals instellen om streams te cappen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je wel, ik heb pas net een Mac, dus ik weet er nog erg weinig van. Weet zelfs utilities niet te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef moowriece het volgende:
Bij Mac OS X gebruik je Grab (onder utilities) en dan kan je een window of selectie capturen. Gebruik trouwens de Flip4mac (http://www.flip4mac.com) viewer om de windows media streams te zien. Omdat het binnen Quicktime wordt afgehandeld, kan je heel simpel de progessive downloads selecteren, kopieren en plakken in een nieuwe movie en die wegschrijven in diverse formaten. Je kan ze dan eenvoudig editen met iMovie en Final Cut.
Overlay uitzetten is voldoende hoor !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Thanx, je hebt me op het goede spoor gezet:
rechtermuis knip op bureaublad > tabblad instellingen > geavanceerd > probleem oplossen > hardware versnelling op : geen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |