Ja, bekend in pr0n kringen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:53 schreef anisubs het volgende:
Is het ook mogelijk om na een X aantal seconden automatisch een screenshot te maken?
De video acceleration moet je wat lager zetten (halverwege ofzo). Volgens mij kan dat onder tools/options/performance/advanced van media player.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Scanman, ik heb screenhunter geinstalleerd maar de screenshots die gemaakt worden zijn zwart. Moet je iets speciaals instellen om streams te cappen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je wel, ik heb pas net een Mac, dus ik weet er nog erg weinig van. Weet zelfs utilities niet te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef moowriece het volgende:
Bij Mac OS X gebruik je Grab (onder utilities) en dan kan je een window of selectie capturen. Gebruik trouwens de Flip4mac (http://www.flip4mac.com) viewer om de windows media streams te zien. Omdat het binnen Quicktime wordt afgehandeld, kan je heel simpel de progessive downloads selecteren, kopieren en plakken in een nieuwe movie en die wegschrijven in diverse formaten. Je kan ze dan eenvoudig editen met iMovie en Final Cut.
Overlay uitzetten is voldoende hoor !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Thanx, je hebt me op het goede spoor gezet:
rechtermuis knip op bureaublad > tabblad instellingen > geavanceerd > probleem oplossen > hardware versnelling op : geen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |