Eens een hond, altijd een hond.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef denka het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt, moet alleen mijn GSM niet vergeten..![]()
Oeh, daar istie weer! De snelle man van deze tijd, die niet eens meer 3 minuten in de kassarij kan staan! Je scheert je zeker ook met alleen de allermodernste scheersystemen, eet enkel stoommaaltijden van de AH, en had je Senseo al lang verruild voor de Nespresso voordat het lamme pleps dat deed?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef TeChNo2 het volgende:
Goh..joh..als jij nou met die mensen praat, kan ik dan ondertussen even passeren bij de kassa, ben ik weer eerder weg !
[...]
Meneer de deskundige (quote:Op woensdag 20 december 2006 17:58 schreef VersuZ het volgende:
[..]
Oeh, daar istie weer! De snelle man van deze tijd, die niet eens meer 3 minuten in de kassarij kan staan! Je scheert je zeker ook met alleen de allermodernste scheersystemen, eet enkel stoommaaltijden van de AH, en had je Senseo al lang verruild voor de Nespresso voordat het lamme pleps dat deed?
Het was dan ook puur bedoeld als relschopperij, en ik had even een quote nodig. Ik ben nog redelijk posting-noob, en ik heb gehoord van buurvrouw Sjaan dat je met brallen het snelst bekendheid vergaart hier! Wellicht projecteerde ik mijn eigen ergernissen op een nietsvermoedende omstander, mijn gemeende excuses hiervoor. Neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf: Mensen die opgegroeid zijn in een wereld waar communicatie voornamelijk plastisch en in zekere mate elektronisch is, gedragen zich vaak onbeschoft en doen mee aan bedenkelijke hypes 'van het moment'. De studie psychologie staat hier verder los van. Zie het maar als longartsen die soms ook roken, en Super de Boer managers die wel eens inkopen doen bij de AH. Psychjes mogen ook wel eens lekker ongenuanceerd bekken! Dit is KLB en normaal ben ik lief.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Meneer de deskundige ()
Als je nou de moeite had genomen dit topic echt door te lezen, dan had je kunnen lezen dat ik helemaal geen gsm bij me heb in de supermarkt, mijn reactie(s) sloeg(en) er op dat ik het belachelijk vind dat iemand zich druk maakt over het belgedrag van een wildvreemde op een zinloos mokent (de kassa-rij) op een zinloze plek (de supermarkt).
Verder zie ik het verband niet tussen het zeuren over bellen in de supermarkt en het wel/niet hebben van een senseo-koffie-apparaat, dan wel een modern scheersysteem.
Ik zou zeggen: maak je opleiding psychologie eerst af, voordat je er punten mee probeert te scoren... het komt nu meer over als behoorlijk pedant gebral.
Het leek wel een dierenasiel zojuist in de supermarkt...quote:
Dat is de Nieuwe Nederlandsche Maatschappij, gewoon jatten, niemand zegt er wat van... Heerluuuuuuk, die ver-individualisatie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat is het perfecte moment om zijn telefoon te jatten. Niemand zegt er toch wat van.
ken je ze?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef Ringo het volgende:
Het mag geen geheim heten dat ik een teringhekel heb aan mobiele telefoons.
Maar het ergste vind ik stumpers die o-ve-ral dat ding denken te kunnen gebruiken.
Sta je in de supermarkt, in de rij, mandje in je hand, staat er zo'n autist voor je die het nodig vindt met zijn vriendinnetje te bellen terwijl-ie zijn spullen afrekent. Keurt de caissière geen blik waardig, heeft het over zaken die ons geen sodemieter aangaan, praat veel te hard en antwoordt op elke vraag die hem vanuit de echte wereld gesteld wordt, met een laatdunkend Hè? incl. verstoorde blik.
Dat soort tuig zou je toch met goed fatsoen tegen de grond aan mogen slaan.
Mijn klacht: mensen met hondse manieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |