quote:Op woensdag 20 december 2006 15:22 schreef denka het volgende:
Als je net gebeld wordt als je in de rij staat, voor die 1 min afrekenen ga ik niet ophangen of terugbellen. Voor die drie woorden wat degene achter de kassa zegt..![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:20 schreef ShowChat het volgende:
Naja, lekker boeiend.
Slechte opvoeding gehad, of gewoon sociaal gestoord. Ik zou je niet eens helpen voordat je dat ding terug in je zak had gestopt.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:22 schreef denka het volgende:
Als je net gebeld wordt als je in de rij staat, voor die 1 min afrekenen ga ik niet ophangen of terugbellen. Voor die drie woorden wat degene achter de kassa zegt..![]()
Waarom zou je me niet helpen? Je haalt de dingen langs de scanner, je zegt prijs, ik geef je het geld, jij geeft eventueel wisselgeld en bon terug en dat is het..Of is de handeling opeens heel anders als ik aan het bellen benquote:Op woensdag 20 december 2006 15:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Slechte opvoeding gehad, of gewoon sociaal gestoord. Ik zou je niet eens helpen voordat je dat ding terug in je zak had gestopt.
Anders neem je gewoon niet op.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:29 schreef Robocock het volgende:
Nee, de telefoon niet opnemen omdat je over 2 minuten "Hallo" moet zeggen tegen de kassaslet![]()
Is prima te combineren
Jij moet je gewoon gedragen huillie. Elementaire omgangsnormen. Bellen doe je maar in je eigen tijd. Of je gaat op een plek staan waar niemand last van je heeft.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:32 schreef denka het volgende:
[..]
Waarom zou je me niet helpen? Je haalt de dingen langs de scanner, je zegt prijs, ik geef je het geld, jij geeft eventueel wisselgeld en bon terug en dat is het..Of is de handeling opeens heel anders als ik aan het bellen ben![]()
Je moet gewoon je werk doen huilie![]()
Waarom niet in hemelsnaamquote:Op woensdag 20 december 2006 15:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Anders neem je gewoon niet op.
Neurotische teleslaven.
Jij moet gewoon je werk doen en niet zeikenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon gedragen huillie. Elementaire omgangsnormen. Bellen doe je maar in je eigen tijd. Of je gaat op een plek staan waar niemand last van je heeft.
En dat is een reden om jezelf dan ook maar asociaal op te stellen?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:35 schreef Robocock het volgende:
[..]
Hier zeggen 7 van de 10 kassaburka's geeneens hallo, ze kijken je niet eens aanOpbokken dan
![]()
Als een kassageval mij niet groet als ik dat wel doe, dan herhaal ik mijn groet totdat er ook iets gezegd wordt.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:35 schreef Robocock het volgende:
[..]
Waarom niet in hemelsnaam
Woon jij nog in zo'n gat waar de kassameisjes oerhollands zijn en een heel gesprek aangaan?![]()
Hier zeggen 7 van de 10 kassaburka's geeneens hallo, ze kijken je niet eens aanOpbokken dan
![]()
Dan ga ik ze altijd heel strak aan kijken zonder wat te zeggen. Worden ze vet nerveusquote:Op woensdag 20 december 2006 15:35 schreef Robocock het volgende:
[..]
Waarom niet in hemelsnaam
![]()
Als ik heel toevallig iemand aan de telefoon heb terwijl ik afreken, zeg ik netjes hallo hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 15:38 schreef PPL het volgende:
[..]
En dat is een reden om jezelf dan ook maar asociaal op te stellen?
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Hoe kan je van die "kassaburka's" nou verwachten dat ze het goed doen als jezelf al weigert om het goede voorbeeld te geven?
Volgens mij werkt de TS niet in een supermarkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:38 schreef denka het volgende:
Denk dat jij een probleem hebt, zoek anders eens wat makkelijker werk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |