quote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef denka het volgende:
[..]
een Wii stinkt niet dat is het verschil..
en of die kan stinken..dus je moet nu niet jezelf voor de gek houden..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat de kut van je vriendin/moeder stinkt wil niet zeggen dat de mijne ook stinkt
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat de kut van je vriendin/moeder stinkt wil niet zeggen dat de mijne ook stinkt
Je eigenlijk zeg je nu dat de kut van je moeder/vriendin altijd stinkt. Misschien moeten ze zich eens wassen daaroquote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef denka het volgende:
[..]
en of die kan stinken..dus je moet nu niet jezelf voor de gek houden..
een Wii stinkt nooit PUNT!
Ik heb het over alle kutten en dus alle vrouwen..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je eigenlijk zeg je nu dat de kut van je moeder/vriendin altijd stinkt. Misschien moeten ze zich eens wassen daaro
kutnewbiequote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ga ergens anders je kut op zitten hemelen, raar aandachtsgeil mens.
rare vrouwen heb je dan gehadquote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef denka het volgende:
[..]
Ik heb het over alle kutten en dus alle vrouwen..![]()
Er is geen 1 kut die nooit stinkt..
maar moeten maar eens ontopic gaan lullen
En zo heb ik weer het gelijk in mijn schoot geworpen gekregen. Sommige mensen geven zich zo makkelijk gewonnen.quote:
whehehequote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja wat is een Wii eigenlijk?
En wanneer komt die nieuwe Nintendo Revolution uit?
Een soort Playstation3. Maar dan veel zwakker. Geen HD. Geen Blu-ray. Geen Sixaxix controller.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja wat is een Wii eigenlijk?
Iedereen wil er een. Maar helaas heeft Nintendo er maar 8 gemaakt voor heel nederland.quote:
Welke is het nu vriendin? of moeder? of allebeiquote:Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |