spelen!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef jack4ya het volgende:
Nou, ik zit in Games en Consoles.... dus wat kan ike rmee?
Het blijft eeuwig jammer dat je geen Kathleen fan bentquote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ga straks kijken of er al eentje weer te koop is maar het zal wel niet potverdikkie
Nee, nee, denk veel groter!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef jack4ya het volgende:
een controller?
Nee Kristel hequote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Het blijft eeuwig jammer dat je geen Kathleen fan bent.
quote:De Wii-controller, ook wel "Wii-mote" genoemd, is een controller die op het eerste gezicht doet denken aan een afstandsbediening van bijvoorbeeld een TV. Hij dient in één hand vastgehouden te worden. Het meest vernieuwende van de Wii-controller is dat die bewegings- én positiegevoelig is. Via verschillende sensoren wordt de stand van de Wii-controller en de positie ten opzichte van (een sensor-bar bij) de TV gemeten. De spelcomputer weet dus waar de controller zich bevindt en ook hoe die vastgehouden wordt (schuin of recht). Hiermee wordt het mogelijk om computerspellen niet alleen met de knoppen te besturen, maar ook en vooral met bewegingen van de controller. Er zijn op verschillende computerspelbeurzen en presentaties al voorbeelden laten zien als een tennisspel, waarin je de controller beweegt als een tennisracket, of een spel waarin je de controller als zwaard hanteert. Andere voorbeelden: de controller als drumstick in een drumspel, als golfclub of baseballbat, als vishengel, als autostuur in een racespel (horizontaal vastgehouden) of zelfs als dirigeerstokje. Een andere belangrijke toepassing is die in First Person Shooter games, waarbij je de controller kunt gebruiken om te richten en te schieten, zoals met een (3D-)muis.
Nounou.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef jack4ya het volgende:
Console dan? Maar dat is dan console nummer tachtig ofzo
Is wel een console met de mooiste gleufquote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef jack4ya het volgende:
Google is your friend!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef jack4ya het volgende:
Mijn gleuf is mooierquote:Op woensdag 20 december 2006 14:39 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Is wel een console met de mooiste gleuf![]()
Ja maar kijk dan waarom het tof is omg!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef jack4ya het volgende:
Tja, maar jullie vonden het vast leuker om mij de oren te wassenquote:
Al waren ze multiplatform, het gaat om de nieuwe controller.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:41 schreef jack4ya het volgende:
Tja, maar jullie vonden het vast leuker om mij de oren te wassen![]()
![]()
Zijn de spellen dan weer platform afhankelijk? Zal wel... lekker duur natuurlijk
Dat zal best, maar ik vind het best zonde om een nieuwe console met nieuwe controllers aan te schaffen en dan kan ik niet eens mijn huidige spellen spelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Al waren ze multiplatform, het gaat om de nieuwe controller.
Van de Wii gleuf hebben we hier al foto's. Nu jij nog.quote:
Console is 250 inclusief spel, maar je hebt gelijk, voor de regular gamer is al die concurrentie niet gelijk voordelig.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:46 schreef jack4ya het volgende:
Dat zal best, maar ik vind het best zonde om een nieuwe console met nieuwe controllers aan te schaffen en dan kan ik niet eens mijn huidige spellen spelen.
Wat kost een gemiddeld spel? 60? console zal wel 300, zijn? Je wilt toch al gauw 5 spellen... tel uit je winst.
Ik vindt het wel een leuk concept hoor, maar leuker als ik het gewoon als controller had kunnen kopen.
Jouw avatar is ongewenstquote:Op woensdag 20 december 2006 15:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vind niks aan die hele Wii.
Volgens Nintendo heet de Wii-controller officieel 'Wii-afstandsbediening' trouwensquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef Khadgar het volgende:
Toch wel mooi dat iedereen ook echt nog antwoord gaat geven terwijl je toch weet dat hij de hele boel zit te fucken
quote:Jaja, ik heb onder een steen gezeten... wat is wii?
geen commentaarquote:Op woensdag 20 december 2006 14:55 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Als MikeyMo dat hier kan bevestigen dan geloof ik het!
Klootzakquote:
Geeft jouwe ook zo'n mooie gloed, en glijdt de disc er dan ook zo makkelijk in? Zoja, wat maakt dan het verschil?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klootzak
Ooh wacht,zwijgen is instemmen.
Zie je,mijn gleuf is mooier
Blijft toch jammer he. Hele topic wordt de spanning opgebouwd, hele topic lang kleine stukjes informatie en dan opeens bam daar is het. Alles duidelijk, niets mysterie, alles weg. Nee je wordt bedankt!quote:
er grlijden andere dingen anders wel heul makkelijk in en dat gloeit ze altijd even op als dat gebeurtquote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Geeft jouwe ook zo'n mooie gloed, en glijdt de disc er dan ook zo makkelijk in? Zoja, wat maakt dan het verschil?![]()
zoek je aandacht?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef jack4ya het volgende:
een Wii stinkt niet dat is het verschil..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Geeft jouwe ook zo'n mooie gloed, en glijdt de disc er dan ook zo makkelijk in? Zoja, wat maakt dan het verschil?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef denka het volgende:
[..]
een Wii stinkt niet dat is het verschil..
Dat de kut van je vriendin/moeder stinkt wil niet zeggen dat de mijne ook stinktquote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef denka het volgende:
[..]
een Wii stinkt niet dat is het verschil..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |