Ach je snapt best wat ik bedoel gekkerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik denk ik zeg het maar even, voor jij ons wil laten geloven dat blowen jongeren in staat stelt om met rooksignalen aan te geven dat het niet zo goed met ze gaat.
In Engeland kun je wel drie jaar gevangenisstraf krijgen voor blowen. Toch blowen jongeren daar meer dan hier.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, blowen verbetert je schoolprestaties in ieder geval niet. Bovendien: als er al andere redenen zijn waarom iemand niet meer naar school gaat, neem die persoon dan in bescherming door zijn of haar drugsgebruik sowieso te ontmoedigen.
Je kunt dus ook zeggen:quote:AMSTERDAM - De Amsterdamse GroenLinks-wethouders Maarten van Poelgeest en Marijke Vos nemen openlijk afstand van PvdA-burgemeester Job Cohen, die voortzetting wil van het blowverbod in de stad om overlast te bestrijden.
Het verbod werd in januari in stadsdeel De Baarsjes op experimentele basis ingesteld. Uit een onderzoek van de gemeentelijke dienst Onderzoek en Statistiek bleek onlangs dat bijna de helft van de bewoners rond het Mercatorplein te spreken is over de maatregel. Van de ondernemers zag 29 procent daling van de overlast.
mijn ervaringen met de buurt leert dat waarschijnlijk de helft van de buurt de vraag niet begreep en 'weet niet/geen mening' heeft aangekruisd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Je kunt dus ook zeggen:
"bleek onlangs dat meer dan de helft van de bewoners rond het Mercatorplein niet te spreken is over de maatregel."
En wanneer heeft in engeland voor de laatse keer iemand een celstraf van 3 jaar gekregen voor het roken van een jointje? Is het niet zelfs in nederland eigenlijk nog steeds illegaal, maar wordt het niet gedoogd?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Engeland kun je wel drie jaar gevangenisstraf krijgen voor blowen. Toch blowen jongeren daar meer dan hier.
Drugsgebruik is in Nederland volkomen legaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wanneer heeft in engeland voor de laatse keer iemand een celstraf van 3 jaar gekregen voor het roken van een jointje? Is het niet zelfs in nederland eigenlijk nog steeds illegaal, maar wordt het niet gedoogd?
Maar zoals je al stelt hier heeft een verbod op drugsgebruik vaak een negatieve invloed op het aantal gebruikers.
In tegenstelling tot haar frauduleuze VVD-voorganger.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
Toch knap van Marijke dat ze er nog steeds zit.
Hoor ik mensen vaak zeggen, maar daar snap ik weinig van.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:41 schreef Floripas het volgende:
Ik vond blowen best leuk toen ik zeventien was, maar ik vind het nu iets voor pubers en toeristen. Ik ben meer van 't drinkje, zeg maar.
Die zal wel wat minder bedreven geweest zijn in het politieke spelletje. Of wat minder vrinden gehad hebben onder grachtengordelvolk, maar da's eigenlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot haar frauduleuze VVD-voorganger.
Hij is nu wethouder in Den Haag.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die zal wel wat minder bedreven geweest zijn in het politieke spelletje. Of wat minder vrinden gehad hebben onder grachtengordelvolk, maar da's eigenlijk hetzelfde.
Toch een downgrade. En hij moest verhuizen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is nu wethouder in Den Haag.
Stoelenschuiven, daar zijn veel politieke partijen goed in. Rabbae, Jorritsma, enzovoorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |