Duidelijk toch? Ze willen op 1e en/of 2e kerstdag "kerstbeelden" uitzenden. Voor een gelikt gemonteerde uitzending is wat tijd nodig, daarom vieren ze nu al kerst.quote:
Ja, duidelijk. Maar hoe ver gaan ze daarin? Dat is mijn vraag. En hoe doen ze dat met O&N? Plaatselijk vuurwerk?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Ze willen op 1e en/of 2e kerstdag "kerstbeelden" uitzenden. Voor een gelikt gemonteerde uitzending is wat tijd nodig, daarom vieren ze nu al kerst.
Ze willen blijkbaar tijdens de kerst in kerstsferen uitzenden. Maar oudjaarsdag is op een zondag.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Maar hoe ver gaan ze daarin? Dat is mijn vraag. En hoe doen ze dat met O&N? Plaatselijk vuurwerk?
héél plaatselijk hoop ikquote:Op donderdag 21 december 2006 11:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Maar hoe ver gaan ze daarin? Dat is mijn vraag. En hoe doen ze dat met O&N? Plaatselijk vuurwerk?
Nee joh, we gaan gewoon allemaal oud en nieuw vieren met DGKquote:
En de Sante nel kwam kijken of het goed wasquote:
Ik las dat ze geen reacties van ons mogen krijgen. Ik heb weinig verstand van computers, maar is er niet iets mogelijk voor ons om dat toch te doen ?quote:
Waar is die log te zien ?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las dat ze geen reacties van ons mogen krijgen. Ik heb weinig verstand van computers, maar is er niet iets mogelijk voor ons om dat toch te doen ?![]()
Weet ik niet ?? Las alleen terug in de COS dat ze er 1 mogen maken maar geen reacties mogen ontvangenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:09 schreef RTM1988 het volgende:
ze vieren dus 4 keer kerst?
Op MSN Live spaces zag ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik niet ?? Las alleen terug in de COS dat ze er 1 mogen maken maar geen reacties mogen ontvangen
Ik heb je al genomineerd bij COS Big Brother voor je uitzendingenquote:
Als ik fake, is er meestal geen ontbijtjequote:Op donderdag 21 december 2006 12:13 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij facken ze alleen het ontbijt, want nu lopen ze weer in normale kleding
Voor straf?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik fake, is er meestal geen ontbijtje![]()
OK, maar hoe zit het dan met alle bezoek? Zijn die er nu bij dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar tijdens de kerst in kerstsferen uitzenden. Maar oudjaarsdag is op een zondag.
Oh, da's raar!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:39 schreef RTM1988 het volgende:
nee er is geen bezoek
Misschien is alles tot nu toe wel gefaked!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef RTM1988 het volgende:
ze gaan dus oud en nieuw ook facken anders klopt dat ook niet
Da's op zondag....dus geen uitzending!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef RTM1988 het volgende:
ze gaan dus oud en nieuw ook facken anders klopt dat ook niet
ojaquote:Op donderdag 21 december 2006 13:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Da's op zondag....dus geen uitzending!![]()
Ik vrees dat ze niet reagerenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:07 schreef demins het volgende:
DGK_REDACTIE IK EIS OPHELDERING! NU!![]()
En dat op eerste kerstdag!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia heeft weer een zeer slecht humeur vandaag
Ik denk niet dat ze het einde van het jaar halen!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zakt het allemaal wat in. Er is ook opeens weinig ruzie mee. Iedere keer als ik de streams aanzwengel is het allemaal lief en aardig in het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |