Duidelijk toch? Ze willen op 1e en/of 2e kerstdag "kerstbeelden" uitzenden. Voor een gelikt gemonteerde uitzending is wat tijd nodig, daarom vieren ze nu al kerst.quote:
Ja, duidelijk. Maar hoe ver gaan ze daarin? Dat is mijn vraag. En hoe doen ze dat met O&N? Plaatselijk vuurwerk?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Ze willen op 1e en/of 2e kerstdag "kerstbeelden" uitzenden. Voor een gelikt gemonteerde uitzending is wat tijd nodig, daarom vieren ze nu al kerst.
Ze willen blijkbaar tijdens de kerst in kerstsferen uitzenden. Maar oudjaarsdag is op een zondag.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Maar hoe ver gaan ze daarin? Dat is mijn vraag. En hoe doen ze dat met O&N? Plaatselijk vuurwerk?
héél plaatselijk hoop ikquote:Op donderdag 21 december 2006 11:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Maar hoe ver gaan ze daarin? Dat is mijn vraag. En hoe doen ze dat met O&N? Plaatselijk vuurwerk?
Nee joh, we gaan gewoon allemaal oud en nieuw vieren met DGKquote:
En de Sante nel kwam kijken of het goed wasquote:
Ik las dat ze geen reacties van ons mogen krijgen. Ik heb weinig verstand van computers, maar is er niet iets mogelijk voor ons om dat toch te doen ?quote:
Waar is die log te zien ?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las dat ze geen reacties van ons mogen krijgen. Ik heb weinig verstand van computers, maar is er niet iets mogelijk voor ons om dat toch te doen ?![]()
Weet ik niet ?? Las alleen terug in de COS dat ze er 1 mogen maken maar geen reacties mogen ontvangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |