klevequote:Op woensdag 27 december 2006 16:56 schreef RefleXion het volgende:
Ik ben vandaag in Kleve naar de Saturn geweest... Ze hebben wel wii-motes en zelda, maar de Wii zelf ontbreekt... :S. Ow en de RGB kabel hebben ze ook gewoon hangen.
Kleve ligt in Duitsland. En waarom zou je een Zelda voor 5 euro minder willen hebben? Als je m toch koopt maakt die 5 euro ook niet meer uit op de 50 euro toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kleve
en wat kost zelda daar?
ik ben namelijk nog op zoek naar een goedkope zelda (~¤45)
15 euro verschil hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kleve ligt in Duitsland. En waarom zou je een Zelda voor 5 euro minder willen hebben? Als je m toch koopt maakt die 5 euro ook niet meer uit op de 50 euro toch?
de MM had ze, echter allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zo goedkoop vind je die game nergens
Sorry, ik heb niet naar de prijs gekeken. Kleve ligt inderdaad in Duitsland, net over de grens hier bij Nijmegen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kleve
en wat kost zelda daar?
ik ben namelijk nog op zoek naar een goedkope zelda (~¤45)
wanneer heb je besteld? en waar stond je status het laatste op?quote:Op woensdag 27 december 2006 08:53 schreef Haay1971 het volgende:
Probeerde net de Wehkamp klantenservice al te bellen over mijn ineens verdwenen bestelling van de Wii bij hun, maar die zijn overbelast op het moment.
Edit... Net contact met Wehkamp gehad via Wehkamp chat en te horen gekregen dat m'n Wii morgenmiddag bezorgd wordt.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem op 10-12 besteld, order staat ook op binnenkort.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wanneer heb je besteld? en waar stond je status het laatste op?
want bij mij staat die op binnenkort!
overal 60 hiero ook. Behlave in emmen,daar ligt ie voor 55quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro verschil hoor
zelda kost hier overal 60 euro, nergens voor 50 gezien...
ik ben gewoon een te gierige nederlanderquote:Op donderdag 28 december 2006 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
overal 60 hiero ook. Behlave in emmen,daar ligt ie voor 55
#$$^%#$quote:Levertijd 2 weken
jezus....jankerdquote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef Ericjuh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
#$$^%#$
kijk 1 post boven je...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef Ericjuh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
#$$^%#$
For real? Stap ik maar ns ff op de fiets die kant op.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Nog zat Wii's op beide frs op Utrecht Centraal
http://www.megawebshop.com/winkelen/product_info.php?cPath=23_237&products_id=2620quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro verschil hoor
zelda kost hier overal 60 euro, nergens voor 50 gezien...
Nu niets meer!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:03 schreef m0ridin het volgende:
[..]
For real? Stap ik maar ns ff op de fiets die kant op.
is de postbode al langsgekomen, linebear?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:06 schreef linebear het volgende:
heb hem daar 6-12 besteld, als alles mee zit krijg ik hemvandaag
Ja, er is niets meer. Overigens hebben ze het over morgen meer, dus wie weet dan?quote:
Merci beaucoup ! Had de laatste bij degene in het station zelf (stationsplein), bij de andere waren ze al uitverkocht.. Meteen maar ff een component cable bij de Mediamarkt gehaald dus wordt genieten straks..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Nog zat Wii's op beide frs op Utrecht Centraal
Welke stad?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef Snackbar het volgende:
free record lijnbaan stonden er rond half twee nog 7 stuks vanmiddag
Lijnbaan is volgens mij Rotterdam, maar niet 100% zeker, google, vind, en bel?quote:
Ja, gister in Kleve. Maar als je in Rotterdam woont is dat denk ik te ver weg.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Snackbar het volgende:
ja rotterdam
iemand nog wii remotes gespot?
Hier hebben ze niets meer en ze weten ook niet wanneer er weer binnenkomenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:02 schreef schumi2004 het volgende:
152 Stationsplein 15 3511 ED UTRECHT 030-2302708
Ja, de wii is gewoon de wii voor de wii prijs van ~249, ook in Duitslandquote:Op donderdag 28 december 2006 16:02 schreef Stienn het volgende:
Zeg, iemand een idee of ze de wii bij de mediamarkt in duistland verkopen? zal je daar ook Wii sport bij krijgen..?
Of heb je hem dan in het duits?
Roosendaal hoef je niet meer te proberen, daar niet bij de top1toys (nog wel 1 wiimote gisteren, en RGB kabel, zullen nu vast weg zijn..) en de Bart Smit ook al niet meer..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:23 schreef Sirtalis het volgende:
Iemand nog tips voor regio Branbant, met marge, want durf best een stukkie te rijden?
Count me inquote:Op donderdag 28 december 2006 16:55 schreef bamihap het volgende:
De orders staan al 1,5 week dus ik verwacht nu wel snel een telefoontje![]()
Hoorn.... Waarom is er nou nooit iemand uit het zuiden van het land die dit komt vertellen hier?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:55 schreef bamihap het volgende:
De orders staan al 1,5 week dus ik verwacht nu wel snel een telefoontje![]()
Stoer hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb mijn Wii en hij's gaaf![]()
: D
Toedeloe!
Waar woon je ergens, ik heb nog een paar orders lopen in de buurt van venray/deurne, misschien komt er binnenkort 1 vrij.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoorn.... Waarom is er nou nooit iemand uit het zuiden van het land die dit komt vertellen hier?![]()
Ik woon 10 minuten van Eindhoven rijden, dus Deurne is goed te doen en voor een Wii rijd ik ook zeer graag naar Venray! Dus mocht er iets vrij komen, hou ik me erg graag beschikbaar!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:53 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Waar woon je ergens, ik heb nog een paar orders lopen in de buurt van venray/deurne, misschien komt er binnenkort 1 vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |