abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 22:13:29 #201
43556 miss_dynastie
pi_44611789
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Die paar mensen. Wij hebben geen deel 2 gemaakt. Jullie komen alleen maar met dingen uit het verleden.
a. Die schulden zijn ook in het verleden gemaakt he.
b. Ondanks dezelfde adviezen jaaaaaaaaaren geleden maken jullie keer op keer dezelfde fout.
c. Op adviezen reageer je niet, omdat ze niet in je 'toverstaf, weg schuld' patroontje passen.
pi_44611804
quote:

[..]

Die paar mensen. Wij hebben geen deel 2 gemaakt. Jullie komen alleen maar met dingen uit het verleden.
Ten eerste zijn er diverse mensen met goede tips gekomen en ten tweede is jouw verleden al 5 jaar jouw heden en dat zal het ook blijven als je zo doorgaat.
pi_44611829
quote:

[..]

Joh mensen hebben even rondgeneusd in jullie posts om inzicht te krijgen in jullie uitgavenpatroon enzo. En laat dat nou ook nog mogelijk zijn met alle info die jullie hier in de loop der jaren gepost hebben.
Wees potverdorrie blij dat mensen er tijd en aandacht in willen steken ook al is het topic nummero zoveel met dezelfde strekking. Stop met zeuren en doe wat met de vele tips hier en kom terug als je wat zinnigs te melden hebt aka je hebt een baan.
Syllables govern the world
pi_44611873
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik snap niet waarom jullie denken waarom ik mezelf zielig vind.
Omdat je jezelf continu als slachtoffer van de omstandigheden die je zelf hebt gecreeerd profileert en bovendien geen enkel initiatief neemt dit te doorbreken. Dus ofwel vind je jezelf heel zielig, ofwel je hebt een enorm bord voor je kop.
pi_44611882
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel grappig, krijgt het GKB elke maand trouw de Pabo op de deurmat...
Nee, die zeggen ze gelijk op.

Alles word direct vanuit de post distributie centra naar het GKB doorgestuurd, ja zelfs de kerstkaarten. En nee, dat word niet door een speciaal iemand gedaan, maar gewoon door je eigen postbode.
pi_44611901
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

a. Die schulden zijn ook in het verleden gemaakt he.
b. Ondanks dezelfde adviezen jaaaaaaaaaren geleden maken jullie keer op keer dezelfde fout.
c. Op adviezen reageer je niet, omdat ze niet in je 'toverstaf, weg schuld' patroontje passen.
Niet heel gek ook dat mensen zich inlezen als ze een topic als dit zien
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44611932
De nuttige tips heb ik opgeslagen. Dat jullie niks geloven wat ik zeg, daar kan ik niks aan doen.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:17:15 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44611961
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef optifree het volgende:

[..]

Nee, die zeggen ze gelijk op.

Alles word direct vanuit de post distributie centra naar het GKB doorgestuurd, ja zelfs de kerstkaarten. En nee, dat word niet door een speciaal iemand gedaan, maar gewoon door je eigen postbode.
Dat dat bij WSNP en faillissement gold wist ik, maar dat het ook geldt bij minnelijke schuldhulpverlening wist ik niet.
pi_44611970
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef Ingrid19 het volgende:
De nuttige tips heb ik opgeslagen. Dat jullie niks geloven wat ik zeg, daar kan ik niks aan doen.
Noem eens op wat we niet geloven dan

Welke tips heb je opgeslagen en wat ga je er morgen mee doen?
pi_44612023
quote:
Nou heel veel concreets over wat je nu met die tips gaat doen is er ook nog niet uitgekomen hoor.
En dit voelt als een deja vu van het eerste topic maar wat valt er niet te geloven voor ons?
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 22:19:25 #211
43556 miss_dynastie
pi_44612053
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

- ik geloof niet dat er geen kinderopvang is.
- ik geloof niet dat er geen werk is.
En ja, daar ben ik heel stellig in. Als je maar wil kun je heus wat vinden.
pi_44612152
Dat ik al vaak gesolliciteerd heb. Ook bij schoonmaak, tnt, call center, etc. En thuiswerk ook, nog nooit iets uitgekomen. De link van het vorige topic (dacht ik) ook gesolliciteerd. Hopelijk lukt dat wel. En anders bestaat er misschien geen betrouwbaar thuiswerk.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 december 2006 @ 22:22:02 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44612164
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Welke tips heb je opgeslagen en wat ga je er morgen mee doen?
Concrete vragen krijg je geen antwoord op.
pi_44612190
Kinderopvang kan trouwens niet voor 2-3 uur midden op de dag. Alleen een ochtend of een middag.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:22:56 #215
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44612201
Ik vind iedereen hier wel erg afgeven op ingrid, het is natuurlijk niet gezond om zoveel schuld te hebben en ik vind ook dat ingrid werk moet zoeken maar wat niet lukt lukt niet.
Wel moet je eens kritisch nagaan waarom het solliciteren niet lukt en djeez dezelfde dag nog een andere baan scoort.
Al zoek je maar tijdelijk een baan die weinig eisen stelt, of ga naar het cwi of uitzendbureau, heb je weinig te maken met sollicitaties.

sowieso vind ik het raar dat als je geen auto hebt, een normaal inkomen van in elk geval één werkend iemand dat je dan niet meer per maand kunt missen dan 150 euro.
zijn er dan werkelijk geen luxe zaken die je kunt missen momenteel? dingen die je kunt verkopen ofzo? Dingen die geld kosten elke maand (hoeveel ben je bv kwijt aan boodschappen?)
telefoonabbonementen van mobieltjes, tijdschriften ed.

Eerst zorgen dat dat allemaal op een rijtje is zodat je maximaal geld overhoudt elke maand en dan langzaam aan je schulden aflossen. Het is niet leuk maar jullie hebben jezelf in de problemen gewerkt dus moet je ook zelf de verantwoording nemen om jezelfd weer UIT de problemen te hijsen. En dat doe je niet door smoesjes te verzinnen of in de slachtoffer rol te kruipen. Dat doe je door je eigen verantwoordelijkheden te nemen en jezelf een flinke schop onder je hol te geven en als de sodemieter proberen uit de shit te komen.

Toen ik werkeloos was gingen er in een maand tijd 80 sollicitatiebrieven de deur uit. Voelde me toen ook echt niet fijn hoor dat kan ik je wel zeggen. Je giro rekening die steeds leger raakt, de muren die op je af komen, het gevoel niet mee te draaien in de maatschappij. Maar toch moet je op zo'n moment jezelf even bij elkaar rapen en ervoor gaan om eruit te komen (en die werkeloosheid was destijds niet eens mijn eigen fout, bedrijf ging failliet... )

Thuiswerk zou ik niet doen trouwens, probeer gewoon wat beter in sollicitaties te worden. Hoop thuiswerkdingen zijn of oplichting of slechtbetaald.

schouders eronder allebei en niet 1 vd 2 en ga ervoor. sterkte
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44612333
quote:

[..]

Ja duh, het verleden heeft jullie gebracht waar jullie nu inzitten, en je hebt er niks van geleerd.

Laatste post hier, jullie zijn allebei laks, dom en labiel en ik heb geen enkele hoop dat jullie er serieus wat van proberen te maken. M'n hart gaat uit naar Kim.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 22:27:44 #217
43556 miss_dynastie
pi_44612380
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind iedereen hier wel erg afgeven op ingrid
Misschien doen we dat wel omdat we met zijn allen al tig keer hebben verteld wat jij hieronder zegt, maar het niet echt aankomt
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 december 2006 @ 22:28:10 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44612396
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Kinderopvang kan trouwens niet voor 2-3 uur midden op de dag. Alleen een ochtend of een middag.
Nee hoor meissie, blijf maar gewoon lekker thuis. Er is voor jou geen werk en geen kinderopvang. Vergeet de post van Nikky maar waarin flexibele kinderopvang mogelijkheden stonden.

Laat djeez met alleen maar lagere school maar proberen genoeg te verdienen om een gezin te onderhouden, 20K schuld af te betalen EN nog voldoende over houden voor leuke vakanties en moeder fietsen enzo. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je je geen luxe goederen kan veroorloven!
  Milf woensdag 20 december 2006 @ 22:28:42 #219
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44612424
quote:
O ja?

Ik woon bij je in de buurt. Er is genoeg werk. En jij zegt:
"goh, dan weet je meer dan ik"
Sorry? Genoeg banen hier Ingrid. Beter kijken en contacten onderhouden met uitzendbureau's. Schoonmaak hebben ze vanaf een paar uur per week tot fulltime. Wat jij wilt kan geregeld worden. Groningen is ook dichtbij voor je. Kun je ook heen voor werk. Als je je laat inschrijven bij uitzendbureau's vraag dan of ze ook een dossier willen aanmaken in Groningen. Dan is je "werkgebied" wat breder. Genoeg Groningse bedrijven die ook werk aanbieden in Assen.

Wachtlijsten bij kinderdagverblijf? Dat klopt en dat wist je ook vóórdat je met kinderen begon. Maar jij hebt Kim volgens mij nooit ingeschreven. Jij wilt gewoon niet aan het werk. Ik heb je linkjes gegeven voor gastouderbureau's. Je kunt je kind dan brengen bij een gezin of men komt bij jou thuis oppassen. Ideaal en geen wachtlijst.
Maar nee je wilde kijken wat men te "zeuren had" in plaats dat je zegt dat je er morgen gelijk achtereen gaat voor inschrijving... dan kun je direct terecht als je een baan krijgt. En dus kun je een baan direct accepteren mocht dat nodig zijn zonder eerst opvang mogelijkheden te gaan bekijken. Wat dat zou een beetje de omgekeerde wereld zijn he?

Ik vind je er ondankbaar overkomen terwijl hier toch een heleboel mensen voor jullie vanalles aan het uitzoeken zijn. Of denken jullie dat het GKB alles voor jullie gaat regelen zonder dat jullie er ook maar iets voor hoeven te doen?
Er zullen afspraken moeten worden gemaakt met het GKB eerder willen ze jullie niet helpen. Daarbij zal er ook initiatief vanuit jullie kant moeten komen. Anders zegt het GKB ook nee.

En dan moeten wij je nog geloven wat jij zegt? Wat zeg jij dan precies behalve het feit dat je het allemaal maar oneerlijk vind en dat wij zitten te zeuren?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 20 december 2006 @ 22:30:59 #220
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44612511
quote:
Dat is niet waar ingrid. .

Het is alleen wel een 5 uur per dag. Je moet ook vanaf een gastouderbureau naar het werk toe en terug. Reken je dat ook even mee. Of ga je 1 uur per dag werken?

Ga verdomme morgen bellen en vraag infopakketten aan. Daar zul je zien wat het minimale is wat per dag kan. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:32:57 #221
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44612586
quote:
Word je niet moe van je eigen simpele smoesjes?

Hoe krijg je het voor elkaar om jezelf niet kapot te schamen.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_44612600
Laat ook maar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 december 2006 @ 22:33:56 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44612617
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Laat ook maar.
Ah... je houding van de afgelopen 5 jaar. Goedzo, jezelf niet verstoppen meid
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 december 2006 @ 22:34:10 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44612629
Kusje kroel!
pi_44612634

[ Bericht 100% gewijzigd door easy-going op 21-12-2006 09:07:32 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_44612716
quote:
Laat ook maar.
Jij hebt zo'n ongelovelijk grote stenen muur voor je kop, dat er tenminste 20.000 kilo TNT nodig is om die weg te blazen....Mens...jij bent echt diep en diep triest (qua gedrag dan)

Ik hoop voor Kim dat jij binnenkort zo hard op je bek gaat dat er wel wat aan gaat doen inplaats van met smoesjes aankomen...
pi_44612746
quote:
Wat is er mis met wel een hele ochtend of middag werken???
  woensdag 20 december 2006 @ 22:37:54 #228
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44612771
quote:
Laat ook maar.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 22:38:34 #229
43556 miss_dynastie
pi_44612795
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef reese.com het volgende:

[..]

Wat is er mis met wel een hele ochtend of middag werken???
Daar word je moe van!
pi_44612881
quote:
Laat ook maar.
Met zo'n houding kom je er echt niet, dan kun je praten bij het GGZ wat je wil, als je niks wil veranderen verandert er ook niks... Ik hoop dat je snel tot inkeer komt
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Admin woensdag 20 december 2006 @ 22:42:05 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44612944
Hier zat he-le-maal niemand op te wachten, als er een deel 2 moest komen hadden ze het zelf wel geopend..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')