a. Die schulden zijn ook in het verleden gemaakt he.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Die paar mensen. Wij hebben geen deel 2 gemaakt. Jullie komen alleen maar met dingen uit het verleden.
Ten eerste zijn er diverse mensen met goede tips gekomen en ten tweede is jouw verleden al 5 jaar jouw heden en dat zal het ook blijven als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Die paar mensen. Wij hebben geen deel 2 gemaakt. Jullie komen alleen maar met dingen uit het verleden.
Joh mensen hebben even rondgeneusd in jullie posts om inzicht te krijgen in jullie uitgavenpatroon enzo. En laat dat nou ook nog mogelijk zijn met alle info die jullie hier in de loop der jaren gepost hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Omdat je jezelf continu als slachtoffer van de omstandigheden die je zelf hebt gecreeerd profileert en bovendien geen enkel initiatief neemt dit te doorbreken. Dus ofwel vind je jezelf heel zielig, ofwel je hebt een enorm bord voor je kop.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik snap niet waarom jullie denken waarom ik mezelf zielig vind.
Nee, die zeggen ze gelijk op.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig, krijgt het GKB elke maand trouw de Pabo op de deurmat...
Niet heel gek ook dat mensen zich inlezen als ze een topic als dit zienquote:Op woensdag 20 december 2006 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
a. Die schulden zijn ook in het verleden gemaakt he.
b. Ondanks dezelfde adviezen jaaaaaaaaaren geleden maken jullie keer op keer dezelfde fout.
c. Op adviezen reageer je niet, omdat ze niet in je 'toverstaf, weg schuld' patroontje passen.
Dat dat bij WSNP en faillissement gold wist ik, maar dat het ook geldt bij minnelijke schuldhulpverlening wist ik niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef optifree het volgende:
[..]
Nee, die zeggen ze gelijk op.
Alles word direct vanuit de post distributie centra naar het GKB doorgestuurd, ja zelfs de kerstkaarten. En nee, dat word niet door een speciaal iemand gedaan, maar gewoon door je eigen postbode.
Noem eens op wat we niet geloven danquote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef Ingrid19 het volgende:
De nuttige tips heb ik opgeslagen. Dat jullie niks geloven wat ik zeg, daar kan ik niks aan doen.
Nou heel veel concreets over wat je nu met die tips gaat doen is er ook nog niet uitgekomen hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef Ingrid19 het volgende:
De nuttige tips heb ik opgeslagen. Dat jullie niks geloven wat ik zeg, daar kan ik niks aan doen.
- ik geloof niet dat er geen kinderopvang is.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Noem eens op wat we niet geloven dan![]()
Concrete vragen krijg je geen antwoord op.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Noem eens op wat we niet geloven dan![]()
Welke tips heb je opgeslagen en wat ga je er morgen mee doen?
Ja duh, het verleden heeft jullie gebracht waar jullie nu inzitten, en je hebt er niks van geleerd.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Misschien doen we dat wel omdat we met zijn allen al tig keer hebben verteld wat jij hieronder zegt, maar het niet echt aankomtquote:Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind iedereen hier wel erg afgeven op ingrid
Nee hoor meissie, blijf maar gewoon lekker thuis. Er is voor jou geen werk en geen kinderopvang. Vergeet de post van Nikky maar waarin flexibele kinderopvang mogelijkheden stonden.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Kinderopvang kan trouwens niet voor 2-3 uur midden op de dag. Alleen een ochtend of een middag.
O ja?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef Ingrid19 het volgende:
Dat is niet waar ingrid.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Kinderopvang kan trouwens niet voor 2-3 uur midden op de dag. Alleen een ochtend of een middag.
Word je niet moe van je eigen simpele smoesjes?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Ah... je houding van de afgelopen 5 jaar. Goedzo, jezelf niet verstoppen meidquote:Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Laat ook maar.
Jij hebt zo'n ongelovelijk grote stenen muur voor je kop, dat er tenminste 20.000 kilo TNT nodig is om die weg te blazen....Mens...jij bent echt diep en diep triest (qua gedrag dan)quote:Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Laat ook maar.
Wat is er mis met wel een hele ochtend of middag werken???quote:Op woensdag 20 december 2006 22:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Daar word je moe van!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef reese.com het volgende:
[..]
Wat is er mis met wel een hele ochtend of middag werken???
Met zo'n houding kom je er echt niet, dan kun je praten bij het GGZ wat je wil, als je niks wil veranderen verandert er ook niks... Ik hoop dat je snel tot inkeer komtquote:Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Laat ook maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |