Die speelden Magic, Warhammer of D&Dquote:Op woensdag 20 december 2006 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie geen nerdy vrienden?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als hint
....quote:Op woensdag 20 december 2006 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Munchpenis?
Het duurde even, maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 20 december 2006 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
munchkin?
Maar dat is altijd zoquote:Op woensdag 20 december 2006 01:38 schreef Mikkie het volgende:
Wat een kutvragen komen hier vaak voorbij zeg. Echt van die dingen die je net moet weten.
Planters?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is Mr. Peanut.
Van welk merk is hij?
[afbeelding]
Ali Bouali? Of was dat nou de achternaam van Mohammed B.quote:Op woensdag 20 december 2006 03:50 schreef Gekke_Belg het volgende:
Rusland met davidenko en safin...
Wat is de achternaam van Ali B?
quote:Op woensdag 20 december 2006 07:53 schreef doeka het volgende: Planters?
quote:Op woensdag 20 december 2006 07:55 schreef doeka het volgende: Ali Bouali?
Dat zou mooi zijn, Roof; kan jij het even nakijken en met punten doen enzo....quote:Op woensdag 20 december 2006 08:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat beide antwoorden van doeka juist zjin.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gloria Estefan
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:58 schreef Flitspaal het volgende:
Linda Ronstadt?
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Paula Abdul?
Nee, hoewel het woord boor wel juist is, maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:17 schreef SaskiaR het volgende:
handboor?
Nee, het woord begint met boor en dan dus het tweede gedeelte.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:30 schreef SaskiaR het volgende:
slagboor?
Bijna, maar het geen om een boek of tijdschrift zit is toch geen slag? Of wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:42 schreef SaskiaR het volgende:
boorslag?
ik heb geen idee, kan wel gokken maar dat schiet niet op.
Het is dus een synoniem voor kaft.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:45 schreef Flitspaal het volgende:
Kaftboor?
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, het woord begint met boor en dan dus het tweede gedeelte.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:48 schreef SaskiaR het volgende:
booromslag?
ja, dat leek mij ookquote:Op woensdag 20 december 2006 09:54 schreef SaskiaR het volgende:
Waarom heet het dan geen omslagboor? Dat lijkt me een veel logischer naam.![]()
Wat houdt de wet van de remmende voorsprong in?
Nee, dat is de 'law of diminishing returns' (die wilde ik eerst vragen, maar ik dacht dat dat te moeilijk zou zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 09:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat hetzelfde als de 'wet van de toe en afnemende meeropbrengsten?'
punten deel 512quote:Op woensdag 20 december 2006 03:50 schreef Gekke_Belg het volgende:
Rusland met davidenko en safin...
Wat is de achternaam van Ali B?
neequote:Op woensdag 20 december 2006 12:33 schreef Flitspaal het volgende:
Jung?
uiteraardquote:Op woensdag 20 december 2006 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
RFID tags?
Wie is dat???quote:Op woensdag 20 december 2006 12:48 schreef cafca het volgende:
Ruud van Velzen
de ontwikkelaar van KiXtartquote:Op woensdag 20 december 2006 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie is dat???
Het gaat hier om een bedrijf
was ik wel van planquote:Op woensdag 20 december 2006 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Stip je ook de veiligheid van die dingen aan?
Hey wat grappigquote:Op woensdag 20 december 2006 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was ik wel van plan
ben aan het mailen met de directeur van de Vos Logistics vestiging in Belgie (Feluy), om hem wat vragen te stellenvind ik wel tof, ze willen echt graag helpen geloof ik. Er zat zelfs een eventuele ontmoeting met de hem in, maar ik ga denk ik neit helemaal naar Belgie tuffen voor een essay
ik vind het ook wel een beetje spannend hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wat grappig
Normaal gesproken hebben die gasten daar helemaal geen zin an
Ik moet streng zijn Roofingburner. Er is een enorme campagne geweest waarin de naamswijziging behandeld isquote:Op woensdag 20 december 2006 12:56 schreef cafca het volgende:
och, verrek, ja.
TNT Post dan dus tegenwoordig....
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's toch die 'streepjescode' die op de enveloppen wordt geprint?
Jawel joh, ze zijn al lang blij dat iemand serieuze interesse heeft in wat ze dagelijks doen. Op verjaardagen wil niemand naar ze luisteren, en nu krijgen ze zomaar mail van een leuk meisje, die nog echt interesse heeft ookquote:Op woensdag 20 december 2006 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey wat grappig
Normaal gesproken hebben die gasten daar helemaal geen zin an
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Jawel joh, ze zijn al lang blij dat iemand serieuze interesse heeft in wat ze dagelijks doen. Op verjaardagen wil niemand naar ze luisteren, en nu krijgen ze zomaar mail van een leuk meisje.![]()
Van WIE moet dat dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet streng zijn Roofingburner.
Mijn idee, ik heb hier ook al eens een ploeg van de HTS gehad en vond dat heel leuk en leerzaam. Hield ik nog een fles rode wijn aan over ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Jawel joh, ze zijn al lang blij dat iemand serieuze interesse heeft in wat ze dagelijks doen. Op verjaardagen wil niemand naar ze luisteren, en nu krijgen ze zomaar mail van een leuk meisje.![]()
Wij danken u alsnog hartelijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:21 schreef cafca het volgende:het was niet mijn bedoeling om het puntje van roofingburner af te snoepen.
de Ruud van Velzen vervolgvraag heb ik zelf al verknald, dus ik bedenk ff een nieuwe, momentje
You're welcomequote:Op woensdag 20 december 2006 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wij danken u alsnog hartelijk.Als ik ooit iets terug kan doen kan je op me rekenen.
![]()
Juist. Directeur van KIXradioquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Rob Stenders natuurlijk.
eerste foto op google met niet herkenbare filenaamquote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij is deze vraag al eens geweest met PRECIES dezelfde foto
Vorige keer ging het echter om Cornald Maas, vandaar mijn toevoeging.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
eerste foto op google met niet herkenbare filenaam
Nog een techneut? Mikkie +1quote:
Het is een Groene Boompython, dus dit antwoord reken ik goed. Etcetera +1quote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef Etcetera het volgende:
python?
Maar jij had dan ook gewoon een fout antwoord en begon alsnog te zeurenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is een Groene Boompython, dus dit antwoord reken ik goed.
Kijk, ik mag dat gewoon zonder Laffer erbij te betrekken.
Dat ook natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook gewoon een fout antwoord en begon alsnog te zeuren
Bovendien heeft hij al punten genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij had dan ook gewoon een fout antwoord en begon alsnog te zeuren
Bestaan er ook giftige wurgslangen dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:47 schreef RoofingBurner het volgende:
HINT: Het is de Morelia Viridis en het is een niet-giftige wurgslang uit de familie boa's (Boidae)
Gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk.![]()
Ik MOET het laatste woord hebben in deze kwestie.![]()
hij wil er niet 1 ontwikkelenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef cafca het volgende:
Hij wil een viool ontwikkelen die klinkt als een Stradivarius?
ja, helemaal correct en tevens juistquote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Hij wil uitvinden waarom een Strad zo klinkt?
Punten deel 512quote:De precieze reden waarom de Stradivarius zo'n subliem geluid produceert, wordt nog altijd als een mysterie beschouwd. De Amerikaanse chemicus Joseph Nagyvvary, werkzaam aan de Texas A&M University, heeft er zijn levenswerk van gemaakt om te onderzoeken wat de ware toedracht van de klank is.
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Een Hobo?
Roofingburner +1quote:a hobo is an itinerant worker, a career which sprang up during the depression. A hobo, unlike a bum or a tramp, is more than willing to work, but mostly for a short duration, as their main impetus is travel, the love of the journey above the actual destination. A bum is stationary, feeding off of those unfortunate enough to cross his path; a hobo merely travels from town to town, finding work when he can, but only for the sake of financing his next adventure. NEVER call a hobo a bum...they'll kick your sorry no-bo ass!
"When I first started hobo'in,
I took a freight train to be my friend
-John Lee Hooker
Ja, inderdaad een straatmuzikant.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef cafca het volgende:
Een straatmuzikant?
Geinig.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog een paar van die boeken: [afbeelding]
Nieuwe vraag komt eraan, moment
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
Hobo?
Ook nietquote:Op woensdag 20 december 2006 14:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's een slangenbezweerdersfluitje volgens mij.
Balen hé als je het niet weet.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij wordt dit een ohja-er
Neequote:Op woensdag 20 december 2006 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
herdersfluit?
quote:'t Is geboren, het god'lijk kind,
Komt herders speelt op uw feest-
Dit is een trompet:quote:Op woensdag 20 december 2006 14:49 schreef mp-menace het volgende:
feesttrompet
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het een schalmei?
Ik de volgende keer nog een paar kerstliedjes vragenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Je hebt hetzelfde met kerstliedjes als Saskia met Sinterklaasliedjes.![]()
Dat weet je zeker dat niemand het weet.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik de volgende keer nog een paar kerstliedjes vragen![]()
Klopt..maar ik ben gewoon niet into de kerstliedjesquote:Op woensdag 20 december 2006 15:07 schreef cafca het volgende:
Dit leek me (zeker met de eerste hint) toch meer algemene kennis dan "wat is een busker?"
Als ik die boeken niet had gehad, had ik het nooit geweten...
Ik ken alleen maar heel verantwoorde Oud-Hollandse sinterklaasliedjes... dat jullie die nou niet kennenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Je hebt hetzelfde met kerstliedjes als Saskia met Sinterklaasliedjes.![]()
Als je die nou de volgende keer vraagt als ik er ben...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:22 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar heel verantwoorde Oud-Hollandse sinterklaasliedjes... dat jullie die nou niet kennen![]()
Zugspitze?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe heet de hoogste berg van Duitsland?
Ok dan is het punt voor jouw en mag je een nieuwe vraag stellenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:54 schreef Rayvon het volgende:
Nee hoor, ik kom nogal vaak in de Alpen
De volgende moet duidelijk wat moeilijkerquote:Op woensdag 20 december 2006 16:03 schreef Neleos het volgende:
Thorbecke?
Volgens mij ligt dat een beetje uit de buurtquote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef erkel het volgende:
St Petersburg
Dat was Leningradquote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef erkel het volgende:
St Petersburg
Het is.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
heb het wel ooit eens gehoord maar zou het niet meer kunnen zeggen
Tenzij het volgograd is
Nope dat was de oppelbevelhebber in west europa.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rundstedt
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Rommel?
Nee, Zuidelijker. Het kamp wordt nog altijd jaarlijks herdacht.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:52 schreef SaskiaR het volgende:
Dat dacht ik ook... alleen ik gaf het antwoord niet...
Julianadorp?
Dat ligt ten Noorden van Julianadorp.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
den helder?
Exact, kamp Schoorl.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef SaskiaR het volgende:
Schoorl?
Jeejquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef SaskiaR het volgende:
McKinley?
Jeejquote:Op woensdag 20 december 2006 18:36 schreef SaskiaR het volgende:
Yuri +1
Its-Jojo-4you+1quote:Op woensdag 20 december 2006 19:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Saba
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je het land weet (en die wist je) is het niet zo gek moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |