Inderdaad, net een schilderij.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:14 schreef captainkid het volgende:
3e van onder is echt goed gelukt.
Chemtrails!!!!111! TS is geïnfecteerd door de US government en zal weldra in een alien veranderen!!!111!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:48 schreef heaven7 het volgende:
WOW Nr 5 is echt fantastisch! Kun je die op originele grootte uploaden? Mooi als achtergrond
wtf?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Chemtrails!!!!111! TS geïnfecteerd door de US government en zal weldra in een alien veranderen!!!111!
Sorry
Als je eerst je dochter moet voeden, wassen, aankleden en naar de creche brengen, dan om 6:30quote:Op woensdag 20 december 2006 09:53 schreef Werewolf het volgende:
Mooi![]()
Ik zit ook al tijden met het idee om eens voor het licht wordt de duinen in te gaan om plaatjes te schieten.
Maar dat zal dan toch in het weekend moeten en het uitslapen is toch ook wel lekker.
Hoe vroeg moet je je bed uit voor dit soort plaatjes?
Die condensstrepen die je in de lucht ziet, achtergelaten door vliegtuigen. Sommige mensen zijn er van overtuigd dat ze deel uitmaken van een geheim project van de Amerikaanse overheid en weet ik veel wat voor onzinquote:Op woensdag 20 december 2006 01:36 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb echt geen zin om 5 pagina's te gaan lezen, wat bedoel je?
Had je mijn vraag gelezen?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:13 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt Xilantof.
En bedankt voor alle positieve reacties tot nu toe
Zoals gezegd, ik heb nog even wat aanloop problemen met mijn nieuwe notebookschermpjequote:Op woensdag 20 december 2006 12:06 schreef Elefes het volgende:
Erg mooi hoorMij lukt het nog niet zo goed
maar ik ben ook van plan er eens wat meer tijd in te steken. Wat voor apparatuur en instellingen heb je gebruikt om de mist er zo mooi op te krijgen?
#2 zou ik iets helderder/meer contrast maken/geven, en #3 zou ik er uit laten. Verder echt prachtige foto's
Oeh nicequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
Dank jullieBlij is met fotoserie
Ik was deze nog vergeten erbij te plaatsen
#8 Spiegeling in plas:
[afbeelding]
#9 Fietspad in de zon:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |