quote:Op woensdag 27 december 2006 14:08 schreef koemleit het volgende:
ElisaB heeft zoveel voor deze actie gedaan dat ik vind dat ze de helft wel zelf mag houden
Tof Danny!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Danny het volgende:
Namens FOK! is zojuist ook een bedrag overgemaakt. Zou bij ElisaB op de rekening moeten staan inmiddels, en zo niet dan staat het er morgen
Het is er nu nog niet, maar ik kijk vanavond voor de zekerheid nog een keer.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Danny het volgende:
Namens FOK! is zojuist ook een bedrag overgemaakt. Zou bij ElisaB op de rekening moeten staan inmiddels, en zo niet dan staat het er morgen
Spannend.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Danny het volgende:
Tof Danny, dat waardeer ik enormquote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Danny het volgende:
quote:
die ene euro is van fok!?quote:
Super van je Dannyquote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Danny het volgende:
Paar dagen geleden toch echt al overgemaakt! Zoals hier te lezen valt...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Het wachten is nog op de volgende sponsors:
Phuturistixxx
Mocht je naam hierboven ten onrechte staan vermeld, laat me dat dan even weten. Best kans dat er dan iets is misgegaan. Mail me even; we komen er beslist uit!
Egniequote:Op woensdag 27 december 2006 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Straks wordt het nog een begrip. De FOK! eindejaarsactie.
Ow Elisa, je weet dat ik je lief enzo vind, maar die XP olijf theme kan écht niet
Vandaag bijgeschrevenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:14 schreef Phuturistixxx het volgende:
Paar dagen geleden toch echt al overgemaakt! Zoals hier te lezen valt...
Of je hebt er over heen gekeken, of het komt er nog aan
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op woensdag 27 december 2006 22:36 schreef BiMeWet het volgende:
Ik baal als een stekker dat ik dit jaar niet heb kunnen meehelpen op geen enkel vlak
Maar volgend jaar beloof ik jullie iets héúl speciaals te gaan doen.
Djeeezzzz... heb nu XP-zilver. Ben bekant blind manquote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon windows grijs, desnóóds dat xp blauw, maar alsjeblieft niet dat poepgroen
koop een apple!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Djeeezzzz... heb nu XP-zilver. Ben bekant blind man
Help, help, help
Ow, en het vloekt gruwelijk met FOK!-beige
FOK! verstandig, koop een Apple...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
koop een apple!
Tof!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:39 schreef Danny het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FOK! verstandig, koop een Apple...
Ik heb nu klassiek Windows en dat gaat nét. Speciaal voor jou en tbv de volgende update. Ik kan bijna niet wachten... Ik moét de update doen... Zal ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |