dan moet ik mij weer helemaal aankledenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:24 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo offert een peuk aan mirage
maar de friettent is gewoon open hoor
mooi nummer hequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:23 schreef Normalneo het volgende:
@ user metro2005 das idd een lekker nummer..
duhquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat superlekkere nichtennummer?
Waarom praat Zuid Limburg met zachte G en het noorden met Harde Gquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:39 schreef Normalneo het volgende:
nokje waarom is het zuiden van afrika zo van het noorden gescheiden?
give it your best shot !quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:47 schreef Sight_key het volgende:
Ik heb zin om Afrikaans te schrijven nu
Wat bedoel jij met het zuiden en het noorden? waar trek jij die lijn?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:39 schreef Normalneo het volgende:
nokje waarom is het zuiden van afrika zo van het noorden gescheiden?
Regels zuigen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:59 schreef Normalneo het volgende:
net of er regels voor een vraag zijn als ik het persoonlijk aan Nokwanda wil vragen..![]()
Lekker clubjequote:
Er is een verschil tussen het land Zuid Afrika, Zuidelijk afrika en afrika ten zuiden van de sahara.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:29 schreef Normalneo het volgende:
nokwanda omdat er altijd over zuid afrika gesproken wordt..dat is zo klein en is toch echt "besloten" gebied? Ik bedoel alles na die grens is toch geen zuid meer? snap het ff niet..wilde het al heel lang weten..
gewapend? pfff wassen neus. Doen ze aan alle grnsovergangen. Swatipolice zijn watjes.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:38 schreef sararaats het volgende:
wat nokwanda zegt
ik ben er trouwens al 2 keer geweest
in Swaziland staan ze gewapend aan de grens met Zuid Afrika
Zuid afrika is als land nu niet in oorlog nee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:41 schreef Normalneo het volgende:
k nu snap ik het een beetje..thx sararaats. Maar geheel Afrika is alles inclusief noord, oost en west en zuid..en dat is zo groot dat ze het een continent noemen..heerst er in Zuid Afrika ook oorlog Nokwanda? of gewoon veel minder dan het midden, noorden, oosten en westen?
En over die arme kindjes... ja.... maar niet vreselijk ongelukkig of zo. daar kunnen kinderen zich nog vermakenmet gewone simpele dingen, beter dan met al het gefabriceerde klote speelgoed dat die verwende snotapen hier hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef sararaats het volgende:
even een foto van mezelf in Zuid-Afrika
[afbeelding]
november 2001
wij hebben die kindjes boterhammen gegeven
echt erg, die zaten de hele dag op straat beeldjes uit klei te maken
ik weet 1 ding: dat we het veel beter hebben dan al die arme kindjes maar dat er toch iets moet gebeuren
En Darfur telt niet? Maandelijks meer slachtoffers dan in Irak .....quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zuid afrika is als land nu niet in oorlog nee.
Noch binnen, noch buiten de grenzen.
Aids is al oorlog genoeg
Beaudillard... lees eens even terug... ik heb het over het land Zuid Afrika. Niet over heel Afrika onder de Sahara. Een aantal posts hiervoor een duidelijk verschil aangegeven. Bovendie dacht ik dat je dat als apart land ook wel zou kennen. Ik had gedacht dat je slimmer was. Je stelt me teleurquote:Op woensdag 20 december 2006 02:21 schreef Beaudillard het volgende:
[..]
En Darfur telt niet? Maandelijks meer slachtoffers dan in Irak .....
Nokwanda, deze opmerking stelt me teleur!![]()
Edit: het onderscheid bevalt me niet. ZUID Afrika als land niet nee ........
quote:Op woensdag 20 december 2006 06:39 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Druk, druk, druk....Met van alles en niets.....quote:Op woensdag 20 december 2006 07:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
haai, Waar ben je toch deze dagen?
Ik zie je alleen heel vroeg even om de hoek piepen.
En die dikke bmw 525i op de voorgrond is van jou?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef sararaats het volgende:
even een foto van mezelf in Zuid-Afrika (KwaZulu-Natal)
[afbeelding]
november 2001
wij hebben die kindjes boterhammen gegeven
echt erg, die zitten de hele dag op straat beeldjes uit klei te maken
voelde me toen beroerd door wat ik daar zag
Kan het me voorstellen. Maar snel eens online dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Druk, druk, druk....Met van alles en niets.....
Zo druk dat ik vorige week ben vergeten te vragen of je afgelopen zaterdag iets te doen had!!!![]()
![]()
die hoeft niet van familie van die kinderen te zijn hoor. Kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En die dikke bmw 525i op de voorgrond is van jou?
Toch aardig dat je ze boterhammen gegeven hebt dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
Ohja mogge allemaalben nog een beetje brakjes vandaag
![]()
zal blij zijn als deze week over iseindelijk even een week uitslapen.
sagootjequote:Op woensdag 20 december 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
die hoeft niet van familie van die kinderen te zijn hoor. Kijk eens verder dan je neus lang is.
A) een auto kun je huren
B) er zijn mensen die zo'n auto hebben om toeristen rond te rijden en zo aan een informeel inkomen te komen.
C) als je daar ergens bent vinden wildvreemde kinderen het vaak leuk om met je op de foto te gaan. en nee, niet voor geld.
Niet eensquote:Op woensdag 20 december 2006 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
sagootje![]()
Ik maakte maar een grapje hoor
Hier wel hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 09:28 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Werkt msn bij jullie ook niet?
Tja maar ze behandelde me ook als een stuk vuil zeg.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier wel hoor
en ja.. lullig he, dat het van de willekeur van iemand moet afhangen
nee van m'n tantequote:Op woensdag 20 december 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En die dikke bmw 525i op de voorgrond is van jou?
Toch aardig dat je ze boterhammen gegeven hebt dan![]()
![]()
Toe maar duurquote:
had foto's klaarliggen maar heb ze op de tafel laten liggen thuis. Moet maar tot morgen wachten.quote:
Alles op de tijdquote:Op woensdag 20 december 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
had foto's klaarliggen maar heb ze op de tafel laten liggen thuis. Moet maar tot morgen wachten.
Waarom heb je een rotdag MIr?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:58 schreef Mirage het volgende:
waarom volgen op rotnachten altijd rotdagen ?
Omdat het 1 geheel is.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:58 schreef Mirage het volgende:
waarom volgen op rotnachten altijd rotdagen ?
alles loopt stroef en scheef en lichamelijk voel ik mij beroerd.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Waarom heb je een rotdag MIr?
Ik heb hier power generation staan als drank, gekocht bij lidl. De fles is alleen leeg anders zou ik even overstralenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
alles loopt stroef en scheef en lichamelijk voel ik mij beroerd.
De nachten geven mij al een tijdje bijna geen slaap.
en vanacht was helemaal het toppunt, was niet alleen ik wakker maar de jongste ook.
Krijsen... ongelooflijk wat een kreten en ik ben best wel wat lawaai en geschreeuw gewend, maar hij was echt overstuur vanacht.
Ik voel me vandaag![]()
![]()
![]()
ach pupskequote:Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
en vanacht was helemaal het toppunt, was niet alleen ik wakker maar de jongste ook.
Krijsen... ongelooflijk wat een kreten en ik ben best wel wat lawaai en geschreeuw gewend, maar hij was echt overstuur vanacht.
Ik voel me vandaag![]()
![]()
![]()
sterkte mir.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag![]()
![]()
![]()
sorry dat ik niet gelijk reageerde, maar als Baas achter me staat moet ik Fok wegklikkenquote:
Ik ga ook nog wel eens power drankjes makenquote:
Stiekemerdquote:Op woensdag 20 december 2006 15:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry dat ik niet gelijk reageerde, maar als Baas achter me staat moet ik Fok wegklikken![]()
neuh, Fok! hou ik lekker voor mezelfquote:Op woensdag 20 december 2006 15:45 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Stiekemerd
Zeg gewoon tegen je baas dat fok! een onderneming is. Dat je op fok! aan het ondernemen bent.
Een trio gehad gewoon denk ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
oke... er moet me iets van het hart...
ik heb een triootje gehad...gedaan... hoe zeg je dat ?
Okeyquote:Op woensdag 20 december 2006 15:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
neuh, Fok! hou ik lekker voor mezelf![]()
Proost dan maarquote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Okey
Ik zou gewoon op mijn werk af en toe fokken en laten zien dat ik even geen werk heb. Als ik straks ga werken op een accountantskantoor en ik zit even zonder werk, dan zal ik er geen geheim van maken dat ik even een bericht schrijf.
Sowieso zou ik daar aankaarten dat ik niet constant bezig kan zijn met cijferen, dat ik eisen ga stellen dus voordat ik in dienst ga treden. En wie weet open ik een eigen accountantskantoor, dat is nog het beste om te doen, dan kan ik 100 procent zelf beslissen wat ik doe. Waarom zou ik in dienst treden bij een 2e partij of 3e partij, als ik zelf ook wat op poten kan zetten?
30 minuten cijferen, 10 minuten fokken, 20 minuten cijferen, 5 minuten fokken, 40 minuten cijferen, 20 minuten fokken.
En dan cijfer ik beter dan wanneer ik constant aan het cijferen ben.
Als je constant bezig bent met cijferen dan ga je de cijfers niet meer zien. Tijdens mijn studie had ik dat vaker, je bent dan bezig met kost-prijs berekeningen en contante waardes en eind waardes en dan zie je op een gegeven moment niets meer, je staart je dan blind op de cijfers.
Financiële rekenkunde was een zwaar vak. 2 uur lang tentamen en dan constant cijferen met de tijdlijn erbij en nog meer. Het ging duizelen door de concentratie.
En als je dan ff stopt met cijferen dan is het even boem paff knall back on earth
Opleiding op heao ga ik denk ik in 2008 hervatten. Eerst in 2008 voor AA accountant studeren en ben ik daarmee klaar dan ga ik voor RA.
Ondernemers-recht is ook een leuk vak en belastingrecht ook.
Heb zin om weer economie te doen
Misschien alle opleidingen daar, maar dat heb ik al eens gezegd. Management & Organisatie erbij nemen, Economie & recht en tevens met computers is er iets dat je kunt doen daar. Iets met IT maar hoe dat zit weet ik niet, wat voor vorm van IT het is.
Word ik weer student. Maar dan zonder studie-financiering, dan betaal ik de studie zelf
Die studie-financiering mogen ze houden, geven ze die aan een arme student die op kamers woont.
Ik wil genoeg geld hebben dus.
Zwemmen in het geld hoeft niet nu, maar ik wil wel stap voor stap verder gaan.
Het is 15:55
Tijd voor bier
Dankequote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Proost dan maar![]()
Over fokken onder werktijd; ach, ik ben gewend om veel dingen tegelijkertijd te doen, Fok! staat dan meestal gewoon open en af en toe lurk/post ik even. Moet kunnen vind ik![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Proost dan maar![]()
Over fokken onder werktijd; ach, ik ben gewend om veel dingen tegelijkertijd te doen, Fok! staat dan meestal gewoon open en af en toe lurk/post ik even. Moet kunnen vind ik![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry dat ik niet gelijk reageerde, maar als Baas achter me staat moet ik Fok wegklikken![]()
Vrouwen zijn duizendpotenquote:
Je legt precies uit wat ik bedoel. Ze had geen humor meer, ze verstarde helemaal. Ze werd een nog wat iets. Verdonk is ook verstard en heeft staar. Xebrozius heeft grijze staar en is een seniele botte boer, welke staar Verdonk heeft dat is maar de vraagquote:Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb ook zeer mannelijke karaktertrekjes vinden veel mannen. Ik ben grof in de mond en maak seksgrappen en ben dubbelzinnig en scherp en doe alles waar ik eigenlijk bang voor ben.
Maar de humorloosheid van veel aardsfeministen vind ik ronduit storend.
Emancipatie is wel nog steeds nodig op bijvoorbeeld de arbeidsmarkt.
En omgekeerde emancipatie ook.
Het lijkt wel alsof je als vrouw tegenwoordig alles moet zijn. En een carriere en voornamelijk de kids opvoeden en een goede vrouw zijn in alle opzichten. En dat terwijl je in dezelfde functie als een man gemiddeld 15% minder verdient. Dat is nou waarom emanci[patie nodig is.
Als het je eigen keus is om te werken moet je er tenminste evenveel voor betaald worden.
Dat is wel de reden dat veel mannen blijven werken ipv de zorgtaken te verdelen
waarom sta ik er niet tussen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
oke... er moet me iets van het hart...
ik heb een triootje gehad...gedaan... hoe zeg je dat ?
Dan was het een kwartetje?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom sta ik er niet tussen?
omdat ik jou liever 1 op 1 heb ?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig op vrijersvoeten ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 19:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
omdat ik jou liever 1 op 1 heb ?![]()
![]()
ja ja... ik begeef mij inmiddels ook in de wondere wereld van de msn... alhoewel.. mercury
met dank aan Ashavan
Heeeel erg vaag.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Metro2005 het volgende:
waarom heeft ashavan een ban??
Omdat het een vrouwentriootje wasquote:Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ah zo, okee wel stom inderdaad. TIs ook pas een half jaar ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeel erg vaag.
Opeens komt met erachter dat ie een kloon van een gebande was. maar dat was algemeen bekend.
Dus waarom NU opeens een ban... het is me een raadsel. Maar ja.... bans mogen niet op het forum besproken worden, he.
![]()
mail me ff je msn danquote:Op woensdag 20 december 2006 19:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
omdat ik jou liever 1 op 1 heb ?![]()
![]()
ja ja... ik begeef mij inmiddels ook in de wondere wereld van de msn... alhoewel.. mercury
met dank aan Ashavan
Dat is zelfs daar verouderd volgens mij haha.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef sararaats het volgende:
ik heb ook een laptop maar dan wel een hele oude
Windows 95 en GEEN internet
op de kop getikt in Zuid-Afrika
Dat kan ik me voorstellen ja, heb je dr veel last van?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:36 schreef senesta het volgende:
Ik heb mijn laptop gekocht voor mijn opleiding gelijk met mijn astrologieprogramma.
Ik heb een schadevergoeding gekregen omdat ik na een aanrijding een whiplash had opgelopen, van dat geld heb ik het gekocht, in de wetenschap dat ik het anders nooit meer zo kon doen.
Ben er echt zoooooo blij mee.
Hoewel als ik nog kon kiezen zou ik het allemaal weer inleveren om van die whiplash af te komen hoor.
Ja best wel, heb me ook nooit gerealiseert dat het zo pijnlijk was een whiplash.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja, heb je dr veel last van?
Hey.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zit ik opeens in een hele zware dip![]()
![]()
Waarom? Weet ik niet![]()
Zal de verhuizing wel doen denk ik, altijd moeite met afscheid nemen![]()
Heb je er lang gewoont L_W?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zit ik opeens in een hele zware dip![]()
![]()
Waarom? Weet ik niet![]()
Zal de verhuizing wel doen denk ik, altijd moeite met afscheid nemen![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is ook niet makkelijk. Je hebt al die dingen van een heel leven daar in dozen en alles moet in het nieuwe huis weer opgebouwd worden
Yep, in dit huis zitten voor mij nog heel veel herinneringen aan mijn "gezonde" tijd.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Dat is ook een ander deel vaarwel zeggen ja.
Nieuwe dingen hoeven niet altijd slecht te zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Yep, in dit huis zitten voor mij nog heel veel herinneringen aan mijn "gezonde" tijd.
Was ik altijd heel blij.
Ik had altijd zoiets van: kijk dat heb ik gedaan.
Nu ga ik die (met mijn stomme kop) ook weg doen![]()
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Nieuwe dingen hoeven niet altijd slecht te zijn.
Je zal het niet zonder reden hebben gedaan.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.
Dit huis is gewoon te groot, de kinderen zijn de deur uit, en met z'n tweeen heb je geen vier slaapkamers en twee badkamers nodig.
En daarbij is het voor mijn onafhankelijkheid veel beter om in een stad te wonen dan in een dorp.
En die onafhankelijkheid is voor mij heel belangrijk.
Ik ben in de stad geboren maar woon hier alweer 44 jaar, zal dus een hele omschakeling zijn ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen![]()
Het zal wel wennen zijn in een stad, heb je altijd in een dorp gewoont?
Ik ben in een dorp geboren en toen ik zeven was naar de stad verhuist, was wel een hele omschakeling.
Ja dat geloof ikquote:Op woensdag 20 december 2006 23:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben in de stad geboren maar woon hier alweer 44 jaar, zal dus een hele omschakeling zijn ja.
Welterusten Sara!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:36 schreef sararaats het volgende:
goede nacht beste fokkertjes,
sararaats gaat bijna slapen, moet morgenvroeg werken
prettige feestdagen en tot volgend jaar (grappie, ik zal in de tussentijd fokken hoor)
ik ga een kerstkaartje naar AVdV sturen hahaha
Ja, ik heb een praktijk aan huis.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik![]()
Maar dat zal wel goed komen als je de voordelen ervan ondervind.
Heb je ook praktijk aan huis?
Heb je trouwens je windroos nog gemaakt?
Ligt je nieuwe huis nog op een planeetlijn?
Ben ik helemaal van overtuigdquote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef nokwanda het volgende:
ik ga ook. Trusten allemaal.
En Lillith... morgen laat ik je vast wel weer een keer huilen van het lachen.
Grappig he?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, ik heb een praktijk aan huis.
Ben bezig met de windroos, heel leuk om je huis naar aanleiding daarvan in te richten![]()
En weet je, wat wij in gedachten hadden qua inrichting, klopt aardig met dat wat de windroos vertelt![]()
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:00 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen....
al weer ruim een uur...![]()
verder gaat het eigenljk wel aardig...
niet prettig geslapen maar zeker beter... het niet prettige deel kwam voornamelijk omdat ik 2 keer wakker ben geworden en niet lekker lag... (er lag een kind tussen)
verder viel het vanaht verrassend mee.
Ik ga zo denk ik nog een uurtje liggen... als ik de rest van mijn huisgenoten zover krijg dat ze meedoen tenminste...
Goeiemorgen
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Hier als een patient in diepe coma
en ik ben weer een beetje strakker![]()
De astrologische windroos werkt iets anders.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:03 schreef Mirage het volgende:
windroos.. is dat niet je huis zo in te richten dat het "passend" is bij de eigenschappen van de verschillende winden (die uit de windstreken komen) ?
Leuk !
Ik vraag me alleen af hoe je dat vertaald naar inrichting of meubels...
je kiest kleuren die qua eigenschappen erbij passen en materiaalsoort ?
Of ook de opstelling ?
en als je hier helemaal dwars door heen gaat.... kan dat dan onrust veroorzaken (die zich op verschillende manieren kan manifesteren ) ?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:11 schreef senesta het volgende:
[..]
De astrologische windroos werkt iets anders.
Astrologen plaatsen nu hun planeten in de dierenriem oftewel ecliptica, voor een windroos trekken de ze planeten in plaats daarvan door in je horizonvlak, zo kun je van je geboortehoroscoop chart maken die soms kleine verschillen kan hebben met je geboortehoroscoop.
Als je nu die die horoscoop over je huis/ geboorteplaats heen ligt (en omdat nederland niet zo groot is kun je hem zelfs over nederland heen liggen) kun je bepaalde lijnen doortrekken en krijg je ook planeetwerking op bepaalde gebieden in je huis.
Zo zetten een hoop mensen al onbewust hun telefoon op de mercuriuslijn (mercurius is de planeet van de communicatie onder andere).
Zo slaap je vaak slecht met mars in de lijn van je slaapkamer, nou ja maar even wat voorbeelden ik word weer zo enthousiast dat ik sneller denk dan typ![]()
Goedemorgen ook iedereen![]()
Ja dat kan, de mars energie bijvoorbeeld is een actie energie, prima om te sporten op die plek of actief bezig te zijn (kan natuurlijk ook in bed) maar echt een rustgevende energie is het niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
en als je hier helemaal dwars door heen gaat.... kan dat dan onrust veroorzaken (die zich op verschillende manieren kan manifesteren ) ?
Ha ha ha ja word verbouwen of verhuizenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:09 schreef nokwanda het volgende:
en dan? Moet je dan ineens je plee naar de keuken gaan laten verplaatsen omdat je daar astrologisch gezien het lekkerst poept?
Ik kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken
interessant.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat kan, de mars energie bijvoorbeeld is een actie energie, prima om te sporten op die plek of actief bezig te zijn (kan natuurlijk ook in bed) maar echt een rustgevende energie is het niet.
Maar ligt inderdaad je sportschool op die lijn dan werkt dat prima.
Voor je bed/slaapkamer is een venuslijn het lekkerste, heb ik mij laten vertellen.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat je met Saturnus op de lijn van je wc last van obstipatie kan hebben, dat je met Neptunus lijn op de afvoer last van terugkerende lekkage kan hebben.
Echt zoooo intressant, ik moet nodig het boek nog eens doornemen.
AAAaaah wat liefquote:Op donderdag 21 december 2006 09:11 schreef Mirage het volgende:
jullie krijgen alemaal de groetjes![]()
KLB feedback
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:11 schreef Mirage het volgende:
jullie krijgen alemaal de groetjes![]()
KLB feedback
En wanneer is dat?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
interessant.
Ik moet de aardstralen en lijnen e.d. ook eens in kaart brengen van mijn huis.
Het wordt tijd dat ik het goed in ga richten (en helemaal als de nieuwe meubels er zijn)
Rust in mijn huis !
het was een kuttopicquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha ja word verbouwen of verhuizen![]()
Of op een potje op een goede lijn gaan zitten![]()
januariquote:
nee, maar als je veel moet inhalen is dat echt niet met een dagje goed te maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
het was een kuttopic
kwilde iets positiefs toevoegen.
Slaap gebrek doet mij geen goed
alhoewel vanacht geen rampen nacht was.
is je trap trouwens nog oranje, of inmiddels weer gewoon regenboog?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
januari
en zo niet.. dan verhuis ik naar een gemeubilairde woning enb ga ik hier in staking
en jij hebt je rechttrek spullie nog wel gebruikt !quote:Op donderdag 21 december 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee, maar als je veel moet inhalen is dat echt niet met een dagje goed te maken.
Dat merk ik ook wel. vooral als ik in de spiegel kijk![]()
Laat trouwens eens ziet wat je nou besteld hebtquote:Op donderdag 21 december 2006 09:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
januari
en zo niet.. dan verhuis ik naar een gemeubilairde woning enb ga ik hier in staking
Half regenboog half oranje...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is je trap trouwens nog oranje, of inmiddels weer gewoon regenboog?
gewoon aloegel maar hoor. Niks bijzonders.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt je rechttrek spullie nog wel gebruikt !
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Mirage het volgende:
ik ga toch echt die vent van mij uit bed trommelen... want er komt zo een meneer wat troep ophalen en ik heb vanochtend heel even geen puf om als maatschappelijk werker en als flirtobject te dienen.
het is een scheet van een vent hoor, daar niet van ( ik geloof achterin de 70 ?) maar hij kruipt altijd zo heerlijk bij mij op de bank om zijn hele ziel en zaligheid bloot te leggen (doet ie anders noooooooit) en tussendoor verwerkt hij er wat dingen in als " ik zie er nog goed uit voor mijn leeftijd vinden de vrouwtje" en " ik hou van de zustertjes in het ziekenhuis..."
en " vindt jij mij er ook lekker gebruind uitzien ?"
" jij vindt ook dat ik best een goed lichaam heb voor een man van mijn leeftijd he.. dat komt omdat ik nog werk".![]()
en wat als jij je nou compleet als succubus op hem zou storten? Misschien neemt ie dan wel de benenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Mirage het volgende:
ik ga toch echt die vent van mij uit bed trommelen... want er komt zo een meneer wat troep ophalen en ik heb vanochtend heel even geen puf om als maatschappelijk werker en als flirtobject te dienen.
het is een scheet van een vent hoor, daar niet van ( ik geloof achterin de 70 ?) maar hij kruipt altijd zo heerlijk bij mij op de bank om zijn hele ziel en zaligheid bloot te leggen (doet ie anders noooooooit) en tussendoor verwerkt hij er wat dingen in als " ik zie er nog goed uit voor mijn leeftijd vinden de vrouwtje" en " ik hou van de zustertjes in het ziekenhuis..."
en " vindt jij mij er ook lekker gebruind uitzien ?"
" jij vindt ook dat ik best een goed lichaam heb voor een man van mijn leeftijd he.. dat komt omdat ik nog werk".![]()
Dat komt omdat het ontstoken is.. je zou er eigenlijk mee naar dokter moeten gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
koffie, nou daar zeg ik geen nee tegen.
En ik heb een ontstoken lip(op gebeten en is gaan ontsteken)
en dat geneest zo langzaaaaaaaaaaaaam![]()
nou ja zegquote:Op donderdag 21 december 2006 10:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
![]()
![]()
Begint goed![]()
Wil ik naar ons nieuwe appartement, bellen ze op, kom maar niet want er is een grote stroomstoring in Breda.
Ja, en om nu van mijn dochter te verlangen dat ze me met rolstoel 3 hoog de trap opsjouwt.....
Ik heb spray van DA die maakt 99 procent van de bacterien dood. Moet een nieuw flesje halen maar dat spul is echt fijn. Je merkt gewoon dat je handen schoon zijn zonder zooi.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ontstoken is.. je zou er eigenlijk mee naar dokter moeten gaan.
Aan de menselijjke tand zitten heel veel bacterien die voor een ontsteking kunnen zorgen.. daarom moet je bijvoorbeeld ook nooit iemand een klap op zn mond geven, je vuist kan daarna namelijk lelijk ontsteken daarna.
Ik en naar een dokterquote:Op donderdag 21 december 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ontstoken is.. je zou er eigenlijk mee naar dokter moeten gaan.
Aan de menselijjke tand zitten heel veel bacterien die voor een ontsteking kunnen zorgen.. daarom moet je bijvoorbeeld ook nooit iemand een klap op zn mond geven, je vuist kan daarna namelijk lelijk ontsteken daarna.
oooh heerlijk meid !quote:Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen. Een na laatste dagje, dan godzijgeloofdengeprezen 10 dagen VRIJ. Ben ik echt aan toe, ik heb het helemaal gehad, eigenlijk al een paar weken.
Ik vandaag mijn laatste dagje. Kreeg net mijn "kerstpakket". Vreeeeeeeeselijk lief kaartje (quote:Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen. Een na laatste dagje, dan godzijgeloofdengeprezen 10 dagen VRIJ. Ben ik echt aan toe, ik heb het helemaal gehad, eigenlijk al een paar weken.
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Bij jouw verwachtingspatroon vanmannen. Die moeten handig zijn in jouw optiek maar zijn dat 9 van de 10 keer gewoon niet. En toch blijf je vinden dat ze dat wel moeten zijn.
Helaas
Misschien is dat het wel.... de mannen staan zo totaal verbijsterd te kijken naar dat decollete dat er niks meer uit hun handen komtquote:Op donderdag 21 december 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik niet maar je hebt een mooie decollete![]()
Ik zou al mijn werk neerleggenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel.... de mannen staan zo totaal verbijsterd te kijken naar dat decollete dat er niks meer uit hun handen komt
Je kan toch decoupeerzagen en een meetlat gebruiken?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
aan jullie heb ik veel
nou het ziet er nu zo uit...
ik maak wel iets van hout ofzo wat ik er mooi overheen/omheen leg.
[afbeelding]
duh,quote:Op donderdag 21 december 2006 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan toch decoupeerzagen en een meetlat gebruiken?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef Mirage het volgende:
en ondertussen nog middagboterhammen gemaakt, een dvdtje opgezet.... flesjes, luiers.... ow en natuurlijk rellende peuters gesusd.. maar ik vergeet weer iets....
^^ wat hij zegt dusquote:Op donderdag 21 december 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik niet maar je hebt een mooie decollete![]()
Ik moet nog anderhalve dag, dan ben ik ook 8 dagen vrij.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
lekker hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalve dag, dan ben ik ook 8 dagen vrij.ben ik echt zeer enorm erg (is dat dubbelop ?) aan toe
![]()
O dat is wel een goede van de supermarkten ja, denk dat die dicht zijn. Moet ik morgen ook maar even flink inslaanquote:Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
weet je dat ik helemala niet met de kerstdagen bezig ben...
moet ik wel even gaan doen... zijn maandag de winkels open ? (supermarkten enzo... ?)
Bij je onderschrift Mirage.........quote:Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Mirage het volgende:
Waar ging het mis?
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:14 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Bij je onderschrift Mirage.........
ja, goed he!quote:
Ja, ik mis het ook. Zat gister door de foto's heen te bladeren thuis en realiseerde me dat ook. Maar het zal nooit meer echt zijn zoals het was met een aantal mensen die altijd zullen blijven missen. Dat blijft knagen, merk ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:23 schreef Sight_key het volgende:
Gezellige foto's Nok!!!!!
Gezellige sfeer straalt ervan af
Die mensen zijn overleden of zie je ze niet meer op een andere manier?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ik mis het ook. Zat gister door de foto's heen te bladeren thuis en realiseerde me dat ook. Maar het zal nooit meer echt zijn zoals het was met een aantal mensen die altijd zullen blijven missen. Dat blijft knagen, merk ik.
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef sararaats het volgende:
ik dacht dat poezen niet bevallen in de winter
maar dan ben ik dom
anyway, ik kruip zo in bed, ben zoooooooo moe
Lief van jequote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef Mirage het volgende:
zooooow even een doos met oude kinderkleren in de schuur gezet en de deur op een kier gedaan.
Er struint al een paar dagen een hoogzwangere poes door mijn tuin en oplooppad naar de voordeur...
ik geloof dat ze gewoon op ploffen staat... moet ze dan niet gewoon binnen gehouden worden ?
R zei dat ze misschien geen huis heeft
Dus ik heb de schuurdeur maar op een kier gezet![]()
zou je zus de poes dan niet steriliseren ?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef sararaats het volgende:
bij m'n zus zijn de poezen om de haverklap zwanger
er woont een nogal wilde kater in de buurt
hihihi
hoe doen poezen het eigenlijk? is dat zoals bij de mens?
het zijn wilde poezen, die krijg je niet zo gemakkelijk gepaktquote:Op donderdag 21 december 2006 17:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
zou je zus de poes dan niet steriliseren ?
Is helemaal niet goed voor een poes om nest na nest te krijgen... en wat denk je van het kattenoverschot ?
De asiels zitten overvol katten en kittens... als er minder geboren worden dan zullen mensen ene kitten. kat uit het asiel ophalen zodat ook deze een fijn tehuis krijgen en ze niet verzopen of afgemaakt worden.
als ze de baby poesjes heeft dan heeft ze de moederpoes toch ook binnen ?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
het zijn wilde poezen, die krijg je niet zo gemakkelijk gepakt
m'n zus zet de baby-poesjes op internet
ik vind een lappenkatje wel schattig
[afbeelding]
de moederpoes is van m'n zus (er lopen meer moederpoezen rond)quote:Op donderdag 21 december 2006 17:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
als ze de baby poesjes heeft dan heeft ze de moederpoes toch ook binnen ?
Is de moederpoes nou van je zus of zijn het zwerfkatten waar je zus de kittens van binnehaalt ?
Als de moederpoes van je zus is, vind ik echt dat ze verantwoordelijkheid moet nemen.
ik ken wel een paar mensen die ik zo graag de ogen wil uitkrabbenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef Sight_key het volgende:
Kittens zijn altijd prachtig maar je hebt ook echt valse erbij zitten. Valse katers.
En dan is vals echt vals. Een kat die jou met de poten in je been krapt om vast te krabben is niet vals.
Maar je hebt katten die mag je niet eens aankijken en ze krabben je ogen uit.
Sorry hoor, maar ik vind het wel diep triest van je zus dat ze die poezen maar keer op keer jongen laat krijgen, en dan nog op Internet zet ookquote:Op donderdag 21 december 2006 17:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
de moederpoes is van m'n zus (er lopen meer moederpoezen rond)
en de poezen krijgen genoeg te eten alleen heel jammer dat je ze niet kunt strelen
m'n zus heeft genoeg ruimte om de poezen rond te laten lopen
ik ben al een paar keer over een poes gestruikeld in het donker
hahaha leuk !!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef sararaats het volgende:
even iets helemaal anders:
nu ben ik in de kerststemming en heb aan jullie gedacht
ik moet nog wel de foto maken van mezelf als kerstvrouwtje
maar ze komt eraan
quote:ow en over die poezen heb ik echt niets te zeggen
Ik weet ook wel dat het niet jouw schuld isquote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef sararaats het volgende:
even iets helemaal anders:
nu ben ik in de kerststemming en heb aan jullie gedacht
ik moet nog wel de foto maken van mezelf als kerstvrouwtje
maar ze komt eraan
ow en over die poezen heb ik echt niets te zeggen
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha leuk !!
[..]zo is het ook niet bedoeld
Het is echt tegen/naar je zus gericht, maar ik had mij er mee bemoeid(ik ben een bemoeizieke trut als het dieren aangaat)
Zo heb ik een keer de poes van een oudere dame laten steriliseren
misschien dat de dierenarts tips heeft over hoe je zus die katten zou kunnen vangen.. ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 18:18 schreef sararaats het volgende:
m'n zus wil de poezen laten sterilisseren maar krijgt die echt niet te pakken
ik heb ook eens geprobeerd zo'n poes te pakken maar die vluchtte gewoon weg
ik hou echt van dieren, misschien ga ik wel mee op de boerderij van De Vluchtheuvel (= voor gehandicapten. ik ga daar als vrijwilligster helpen) helpen
kan ik nog eens een geitje strelen
Wowww.. big mama!!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
Ik had nog wat Z-Afrika pics beloofd. (of je daar nou blij van wordt weet ik niet)
Geeft een beetje een sfeerimpressie van hoe wji het daar hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik woon in Nijmegen.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wowww.. big mama!!
Maar fok je nou vanuit afrika of hoe zit datJa ik val natuurlijk weer ergens helemaal in en zal mn zaken ook niet zijn
![]()
Maar dacht dat je daar alleen 1x was geweest voor een vakantie ofzo. ..
Ze deden hier kerstontbijt, stelletje mafkezen, moesten de kinderen om half 8 vanochtend op school zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Mirage het volgende:
zooooow dat was het kerstdiner op school.. kindje weer opgehaald..
Ah ok.. wel bijzonder!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nijmegen.
Ik ben er 3x geweest voor een lange vakantie
Het is voor mij wel thuis door de mensen die er zijn. Daarmee heb ik natuurlijk ook contact als ik niet daar ben.quote:
sjiek schooltjequote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Mirage het volgende:
zooooow dat was het kerstdiner op school.. kindje weer opgehaald..
Hoe heb je contact dan? lijkt me moeilijk, geen telefoon of postadres .. of denk ik te stereotyp over Afrika?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is voor mij wel thuis door de mensen die er zijn. Daarmee heb ik natuurlijk ook contact als ik niet daar ben.
Zou vaker willen gaan maar daar is gewoon geen geld voor.
Die foto's zijn trouwens gemaakt tijdens een offerfeest en de voorbereidingen ervan voor EW toen bij mijn "familie" thuis in Soweto.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:35 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
Zit je even tefokken..Kijk je om..maakt zoonlief zich "mooi"...Met melk als gel voor zn haar....
Je denkt deels stereotyp. Dit is Zuid Afrika. En in de stad. Soweto, bij Johannesburg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe heb je contact dan? lijkt me moeilijk, geen telefoon of postadres .. of denk ik te stereotyp over Afrika?
het verschil tussen de grote steden en het platteland in Afrika is bijna even groot als het verschil tussen hier en het platteland in Afrikaquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
* Bastard zn Zafrika kennis bijspijkert![]()
Ja daar zit het m in denk ik.. als ik aan Afrika denk, zie ik alleen maar plaatjes van platteland met huisjes van golfplaten voor me. En ja ik weet wel dat er steden zijn maar daar zijn weer hele ghettowijken aan gebouwd met golfplaten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het verschil tussen de grote steden en het platteland in Afrika is bijna even groot als het verschil tussen hier en het platteland in Afrika![]()
Steden als Johannesburg en Pretoria en Kaapstad (in de laatste kom ik trouwens niet) zijn wereldsteden
en een van die enorme wijken is Soweto. Zoals rond heel Johannesburg. Een grote randstad met veel golfplaat in meer of mindere mate. Miljoenenstad is dat. Golfplaten daken zover je oog reikt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar zit het m in denk ik.. als ik aan Afrika denk, zie ik alleen maar plaatjes van platteland met huisjes van golfplaten voor me. En ja ik weet wel dat er steden zijn maar daar zijn weer hele ghettowijken aan gebouwd met golfplaten.
Ik zeg ook... mensen krijgen een raar beeld door de strot geduwd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef Bastard het volgende:
Ik wil er absoluut niet minderwaardig over doen Nokwanda, helemaal niet!!
Maar mijn beeld schiet te kort, het is echt een ver van mijn bed land eigenlijk, echt een totaal andere wereld zoals Mars voor mij zou zijn.
Weet niet of ik er zelf heen zou durven gaan ook..
ach.... veilig.... wat is veilig. relatief begrip.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
Maar of het veilig is...
Ik zou ws wel 1 van de grootste blanke zijn die ze ooit hebben gezien
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb al een honden-tandenborstel en tand-pasta gekocht 2 jaar geleden, maar mijn hond beet toen zijn kaken stijf op elkaar toen ik kwam aanzetten met die rode tandenborstel
Goede morgenquote:
Die hond van mij is een apart beest, ik ga een zwarte retriever kopen nog. Een witte boomer en een zwarte retriever samen, en dan daarnaast nog een jack russel.quote:
Afrika is een enorm continent. Dat kan niet als een geheel worden gezien. Men leeft in de achtergebieden van bijvoorbeeld Roemenie ook anders dan in Oslo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:37 schreef Metro2005 het volgende:
meurning.
interessant om te lezen hoe het nou werkelijk in afrika is.
Zijn mensen nou allemaal echt vreselijk arm en zien ze zichzelf ook zo? of valt dat allemaal mee.
Als je in een huisje woont met een dak van golfplaat kun je volgens mij ook prima gelukkig zijn.
Misschien wel meer gelukkig dan mensen met 100 huizenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:37 schreef Metro2005 het volgende:
meurning.
interessant om te lezen hoe het nou werkelijk in afrika is.
Zijn mensen nou allemaal echt vreselijk arm en zien ze zichzelf ook zo? of valt dat allemaal mee.
Als je in een huisje woont met een dak van golfplaat kun je volgens mij ook prima gelukkig zijn.
allemaal en dan nog is het moeilijk te vindenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Met zwart zoeklicht of met wit zoeklicht
Of met groen zoeklicht
Of met rood zoeklicht
Met een mist-lamp op de kopquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
allemaal en dan nog is het moeilijk te vinden
In afrika moet je ze toch allemaal met een zoeklicht zoeken? Dat zwarte valt anders zo weg tegen de avondluchtquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:51 schreef nokwanda het volgende:
en o ja... niet te vergeten; de mannen zijn ook al overal hetzelfde... een paar goeie die je met een zoeklicht moet zoeken en een heleboel lulhannessen
dat AVdV verjaarde en ik haar ging feliciterenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
Wat heb je gedroomd sararaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |