quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:53 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan je trouwens opstellingen saven(Xbox 360)? Bij mij blijft de optie "save" grijs...
Het wordt ff sparen, maar die moet ik in mijn Master League-elftal hebben dus?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog maar een keer.
Adriano
Spelen tegen Adriano in PES6 is alsof je tegen de Hulk, Terminator, Superman, Wolverine en Popeye ineen speelt. Net als the agents in The Matrix Reloaded kan je al jouw spelers constant bovenop Adriano laten springen alsof hij Neo was. Explosief zal hij iedereen continu omver duwen om vervolgens met de snelheid van een straaljager de bal als kanonskogel op je doel afvuren. Dan kan je enkel nog hopen dat je keeper met knikkende knieen de schade beperkt weet te houden.
Wie zegt dat daar iets mis mee is dan? Of heb je het nu over Adriano?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef VoreG het volgende:
Wat is er mis met gewoon je lichaam ertussen gooien of een zachte tackle (X) gebruiken.
Af en toe een stevige sliding en de bal raken en doorvoetballen? Zo lastig is het neit
Ik bedoel dat je Adriano best uit de wedstrijd kan houden door zo te spelen. Hij is niet onverslaanbaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:41 schreef gday het volgende:
[..]
Wie zegt dat daar iets mis mee is dan? Of heb je het nu over Adriano?
Nee, vind ik zelf ook niet. Ach, hij scoort af en toe uit onmogeljke hoeken, maar echt last heb ik daar niet van. Gewoon zorgen dat het bij een enkele goal blijft en zelf 2 erin prikken. Simpel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je Adriano best uit de wedstrijd kan houden door zo te spelen. Hij is niet onverslaanbaar.
Een Schot zonder verstand van voetbal dus?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:52 schreef jmac het volgende:
speel tegen iemand uit glasgow (psv-celtic) , gaat ie "jan vennegoor of hesselink" zingen, haha
Soms wel, meestal niet.quote:
Maar wel mooi om ff te laten weten dat je er bent:)quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je Adriano best uit de wedstrijd kan houden door zo te spelen. Hij is niet onverslaanbaar.
heb in de lobby waar jij zit een room gemaaktquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:29 schreef Feen het volgende:
jup, maar kennen wel ff in die friendly lobby
in PES5 is 'ie al behoorlijk irritant.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog maar een keer.
Adriano
Spelen tegen Adriano in PES6 is alsof je tegen de Hulk, Terminator, Superman, Wolverine en Popeye ineen speelt. Net als the agents in The Matrix Reloaded kan je al jouw spelers constant bovenop Adriano laten springen alsof hij Neo was. Explosief zal hij iedereen continu omver duwen om vervolgens met de snelheid van een straaljager de bal als kanonskogel op je doel afvuren. Dan kan je enkel nog hopen dat je keeper met knikkende knieen de schade beperkt weet te houden.
Is goed, zeg maar waarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zin in een potje nou gday?
Ok, ik ga nu online. English/01 doen? Ik speel onder de nick SpankTheMonke, ik zal een room aanmaken genaamd FOK!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:14 schreef gday het volgende:
[..]
Is goed, zeg maar waar
Ik zal spelen met 'gday'
Ik kom eraan .. (ik was ff het wc'tje van de konijnen aan het schoonmaken ... (don't askquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok, ik ga nu online. English/01 doen? Ik speel onder de nick SpankTheMonke, ik zal een room aanmaken genaamd FOK!
Is dat de xbox360 punten telling?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Ben van 5800 punten gezakt naar 4700, en gedegradeerd van D2 naar 3A
Ja die lelijke X360 telling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dat de xbox360 punten telling?
Op de PC/PS2 begin je namelijk met 500 pnt.
Dude... spreek alsjeblieft voor jezelf.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Hoerenspel!
Wanneer staat er eindelijk eens een concurrent op om dit af te straffen?
Zolang FIFAelk jaar slechter is dan PES ( wat ook elk jaar slechter wordt ) zitten we opgescheept met deze bocht!
mja, niks lukte weer eens de afgelopen week. Ben van 5800 punten gezakt naar 4700, en gedegradeerd van D2 naar 3A
Dude, kap is met die gare posts. Er is niks mis met PES en helemaal al niet op de 360. Je zuigt gewoon.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Hoerenspel!
Wanneer staat er eindelijk eens een concurrent op om dit af te straffen?
Zolang FIFAelk jaar slechter is dan PES ( wat ook elk jaar slechter wordt ) zitten we opgescheept met deze bocht!
mja, niks lukte weer eens de afgelopen week. Ben van 5800 punten gezakt naar 4700, en gedegradeerd van D2 naar 3A
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dude, kap is met die gare posts. Er is niks mis met PES en helemaal al niet op de 360. Je zuigt gewoon.![]()
Die hosanna deel ik niet met je. Het is beter dan Fifa, maar ik vind het geen magistrale voetbalgame. Als ik kijk naar iss98 (toch 8 jaar oud) en dan kijk naar deze versie zie ik eigenlijk maar weinig vooruitgang.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dude, kap is met die gare posts. Er is niks mis met PES en helemaal al niet op de 360. Je zuigt gewoon.![]()
Nou dat is ook weer overdreven. PES3/PES4 vond ik toch wel de beste 2 uit de serie. PES5 begon irritant te worden, maar dat kreeg je wel beter ( en logischer ) onder de knie op de scheids na dan. PES6 is wat de scheids betreft verbeterd, maar de onlogische passes en akties die zijn echt irritant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die hosanna deel ik niet met je. Het is beter dan Fifa, maar ik vind het geen magistrale voetbalgame. Als ik kijk naar iss98 (toch 8 jaar oud) en dan kijk naar deze versie zie ik eigenlijk maar weinig vooruitgang.
Stel bij het kiezen van player in 'manual' ipv 'semi-auto'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:16 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en van het onnodig van mannetje wisselen waardoor het imo verkeerde mannetje (want staat verder weg) gaat rennen.
Onnodig wisselen? Dat kun je toch instellen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:16 schreef Cheiron het volgende:
Ok, wel een beetje overdreven. Maar de combinatie tussen "pick up and play" en diepgaande achterliggende settings vind ik bij ISS98 toch echt beter gedaan.
Overigens word ik er gestoord van dat mn mannetjes nooit naar de bal toe rennen
Oh, en van het onnodig van mannetje wisselen waardoor het imo verkeerde mannetje (want staat verder weg) gaat rennen.
Super-cancel is heersendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
en dat "nooit naar de bal toerennen"
gebruik super-cancel eens, dat werkt al een stuk beter.
Als mensen nou eens die training gaan spelen
ik snap er nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef gday het volgende:
[..]
Super-cancel is heersend
Stiekem is het best moeilijk om het op het juiste moment te gebruiken, maar als je het kunt is het echt een super-techniek.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef twi het volgende:
Ben juist gestegen van 4900 naar bijna 5900 met bijna alleen maar Ajax. Inclusief wedstrijden tegen pisventjes die op het laatste moment Brazilie kiezen. Heb er m'n Xbox Live motto maar op aangepast: Adrianowh@resmustdie!
Heb je de trainingsdingetjes wel gedaan dan?quote:
Bij mij werkt het ook voor geen meter. In PES5 werkte het voor me gevoel beter. In kopduels gebruik ik nu ook meer R2 ipv Super Cancel, want dat Super Cancel werkt te gevoelig. En voor het inlopen op een dieptepass die niet aankomt, werkt het nooit bij mij.quote:
ja maar mijn speler komt Nooooooooit voor zn manquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:54 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je de trainingsdingetjes wel gedaan dan?
Daarbij MOET je ook echt R2 gebruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook voor geen meter. In PES5 werkte het voor me gevoel beter. In kopduels gebruik ik nu ook meer R2 ipv Super Cancel, want dat Super Cancel werkt te gevoelig. En voor het inlopen op een dieptepass die niet aankomt, werkt het nooit bij mij.![]()
Wil ik ook weten svpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef kreuk050 het volgende:
Jongens, heb dit topic doorgelezen en ben van plan morgen een voetbalspel te kopen mijn 360.
Adviseren jullie PES of FIFA? Ik weet dat PES veel lekkerder speelt maar ga vooral voor het multiplayer gebeuren...
Ben benieuwd.
Online sowieso PES. Speel de fifa demo maar eens, dan weet je genoegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef kreuk050 het volgende:
Jongens, heb dit topic doorgelezen en ben van plan morgen een voetbalspel te kopen mijn 360.
Adviseren jullie PES of FIFA? Ik weet dat PES veel lekkerder speelt maar ga vooral voor het multiplayer gebeuren...
Ben benieuwd.
Ik kan altijd wel goed meevoetballen tegen Brazilie, Inter, Milan, Barca, Chelsea met AJAX, maar eerlijk gezegd boeit winnen of verliezen me niet zoveel. Zolang ik maar lekker mee kan voetballen en het ze lastig maak. Ik mis helaas teveel kansen en tegen dat soort teams is dat funest aangezien die makkelijker scoren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Online sowieso PES. Speel de fifa demo maar eens, dan weet je genoegIk speelde fifa vanaf 96 maar ben nu ik de xbox360 heb met pes6 overgestapt. Altijd tegenstanders online, en alhoewel ik megaslecht ben is 't wel erg vermakelijk !
vandeweek tegen een gast 5 keer PSV. 4x 1-1, 1 keer 3-2 gewonnen. Kreeg een mailtje van 'm wanneer ik meestal online ben. Ga er zeker vaker tegen spelen. Alle wedstrijden tegen hem waren vet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef Feen het volgende:
ja ik ga ook altijd zo lang mogelijk door, maar ik speel alleen maar tegen gasten van 1 a 2 potjes max.
Hmz toevallig. Zat vandaag in de English Lobby PC, was daar een gast in de Lobby aan het schelden omdat Adriano 4x tegen hem had gescoord. Was jij dat toevallig?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef Feen het volgende:
pff vandaag,
Valencia - Inter, ik sta binnen 20 minuten 3-0 voor. Dus lekker op me gemakkie doorvoetballen.
Daarna de Adriano show, hij scoort 4x, en echt niet omdat ik slecht verdedigde maar schoten van buiten de zestien. Maar goed ik maak de 4-4 en daarna scoort ie alsnog de winnende.
Stuurt ie heel leuk daarna: Learn 2 Defend!
wat grappig, ik heb 4x bij hem gescoord maar goed...wilde nog een potje tegen hem maar hij was al weg helaas.
Uiteraard. PC/ PES 5quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nice, online neem ik aan?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef Feen het volgende:
haha, nou ten eerste kom ik die lobby niet in.
En ten 2e kon ik er wel mee leven omdat ik niet geconcentreerd speelde, ondertussen bellen en msnen is niet altijd het beste maar goed geen excuus. Een 3-0 mag je nooit weggeven....
Shit dat klinkt zeer goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |