PES6 is de hemel voor dribbel liefhebbers. Het zal wel grotendeels opnieuw moeten worden benaderd t.o.v. PES5, bijna alsof je een nieuwe game speelt. Heb je het eenmaal onder de knie, dan kan je 'met de spelers die hoge dribbelstats hebben' dribbelen als een koning over het veld. Maar niet zodanig dat het de gameplay helemaal verneukt, er zit wel de nodige balans in dat samenwerking vereist is voor goede goals.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Thx!, en hebben ego-acties nog veel rendement of is dat ingedamd?
Misschien met zijn masterleague team?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik speelde gisteren online tegen Deportivo La Coruna en die gast had Henry, Ronaldinho, Adriano, Cech etc. etc. zeg maar alle topspelers in 1 team zitten. Ik wist niet dat het online mogelijk was om zo een team te gebruiken?
Waarschijnlijk idd. Ik heb ruim 500 potjes online gespeeld, maar was dit nog nooit tegengekomen. Die gast heet iets van nigerian-nogwat en hij had rond de 480 punten. Heb hem zijn ass gespanked met 4-1. Wel vreemd om Ronaldinho en Adriano in de kleuren van Deportivo online te zien.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien met zijn masterleague team?
Maar ik dacht dat dat niet mogelijk was om online te gebruiken
Wat een fuckersquote:Op maandag 1 januari 2007 22:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb net op de pesfan.com forums zitten neuzen en het is inderdaad een cheat.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef endr0me het volgende:
Vaag joh.. wat betekend een diagonale streep bij connectie snelheid ??
Dit heb ik nu al 2 dagen bij een vriend van me, en dan kunnenw e ook niet spelen (wel alles instellen) maar voor team select hangt ie dan..
gisternacht kon ik wel tege hem, nu weer niet.. en dat komt door die diagonale streep..
Zo'n diagonale streep betekent dat je niet tegen hem kunt spelen.quote:
Jep, dat is mij ook al opgevallen inderdaad... het online-gebeuren is nogal fraude-gevoelig lijkt het.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik speelde net tegen een top 50 speler, ergens in de 800+ punten. Zijn naam was TheGrandmothers en ze speelden met ze 2. In totaal iets van 140 wedstrijden gewonnen en 9 verloren in hun stats.
We speelden beide met Manchester United. In de eerste helft hoste ik, geen last van lag dus. Ik kwam 2-1 voor.
In de tweede helft had ik nog geen last van lag, na een tijdje begon het ineens gigantisch te laggen. Echt zo ernstig dat ik gewoon echt praktisch niets kun doen dan constant op alle knoppen rammen. Uiteindelijk kwamen ze toch op 2-2. Toen het de 85e minuut ofzo werd stond er ineens connection disconnected. Maar TheGrandmothers zaten nog wel vrolijk in de matchroom, in mijn stats stond de match niet weergegeven alsof die niet had plaatsgevonden.
Vast weer zo een trieste truc die ze hebben toegepast, waarbij je kan disconnecten tijdens de game maar geen automatisch verlies in je stats krijgt. Op de PS2 had je dat bij PES5 ook al.![]()
Inter hoerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:15 schreef andre347 het volgende:
Spelen met Inter/Chelsea is wel leuk hoor, alleen spelen met Atletico Madrid vind ik leukerder
quote:AFC-AJAX kampioen 06- 07 (hopen brengt geluk)
Net ook. Feyenoord (ik) - PSV. Ik had aan de lopende band kansen, er werd maar 1 kant opgespeeld, richting zijn doel. 2 Keer open goal, 1x schiet ik op de paal en 1x over. Ver in de tweede helft van de extra tijd, schiet hij van afstand met Cocu erin. 1-0, typische PSV overwinning.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:39 schreef jpg97 het volgende:
Ik haat het echt!!!
100.000 kansen 0 erin, die kneuzen met inter/chelsea 2 kansen, 4 goals!![]()
Ze zullen vast bang zijn voor je.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef jpg97 het volgende:
HOERENKUTSPEL!!!
Meest onlogische dingen doen die kutpoppen !!!!!!!!!
Echt, dat die XFLOP360 controller draadloos is is geen gezond voordeel!!
Dat ding heeft gestuiterd dat wil je niet weten
Ik ben echt in staat om KONAMI een brief te schrijven, maar dat kunnen die kutjappen toch niet lezen met hun spleetogen en kleefrijstballen in hun nek! IK HOOP DAT ZE ERIN STIKKEN GODVERDOMME!!!!
Nee!! Het is dat FIFA een draak van een spel is op de XBOX360 anders had ik die wel gehouden. Verder is er geen concurrentie dus we moeten het er maar mee doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is fifa een betere aankoop om online te spelen ivm met inter en dat soort dingen?
Minder lag bij FIFA maar wel slechter uitgebalanceerd qua spel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:44 schreef Leonos het volgende:
Wat zijn de voordelen van fifa tegenover PES en andersom?
En het gaat mij meer om het live gedeelte...
Toevallig net nadat ik 2 doelpunten er achter alkaar in trapquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:45 schreef Leonos het volgende:
Misschien ligt het wel aan jou
En wat bedoel je met meer uitgebalanceerd?
Heeft die gast serieus een dik half uur zitten hopen dat jij zelf zou disconnecten zodat hij geen verliespartij zou hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Toevallig net nadat ik 2 doelpunten er achter alkaar in trap. Nee 't lag echt niet aan mij.
-edit- Yes hij heeft 'm gequit-edit-
Gewoon niet meer tegen een team spelen waar Adriano in zit (Inter, Brazilie). Ik weiger tegen deze teams te spelen want een leuke pot voetbal wordt 't dan bijna nooit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:53 schreef GoodNews het volgende:
wat is dit voor graf spel zeg. Sta 2-0 voor met mooi voetbal en dan opeens komt die graf ADRIANO die uit elke onmogelijk hoek scoort en van elke afstand. Dit is gewoon dik slecht uitgebalanceerd. Deze jongen raakt geen ene bal gvd en in dit spel is die de god, omdat die zeker op de cover staat??????
Echt triest dit. Ik vind verliezen niet erg ,maar op zo een manier als dit. En het gebeurt gewoon altijd met inter.
wel in mindere mate! Wat mij ook opvalt bij Inter is dat die kuthoeren altijd de afvallende bal hebben en met zijn 8-en achter in staan!quote:
Ja precies, rebounds, "verkeerde" passes, alles valt goed voor Interquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:14 schreef Gajes het volgende:
[..]
wel in mindere mate! Wat mij ook opvalt bij Inter is dat die kuthoeren altijd de afvallende bal hebben en met zijn 8-en achter in staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |