Draag je die enkel voor hem als je in een "spannende stemming" bent, of ook gewoon?quote:Zou je vaker dit soort schoenen/laarzen voor hem dragen en/of kopen omdat hij ’t mooi vindt?
ik heb inderdaad speciaal voor hem mooie, nette laarsjes gekocht met een hakje
Een obsessie is inderdaad een groot woord, maar ik kijk er erg graag naar.quote:Zou je 't erg vinden als je vriend deze obsessie voor hoge hakken heeft?
herkenbaar!!! ach, ik vind t prima, zelfs wel schattig. maar een obsessie is een beetje een groot woord denk ik
Puppyfriend, wat vind je er precies schattig aan? En in wat voor opzicht herken je mijn ervaring?quote:Zou je 't erg vinden als je vriend deze obsessie voor hoge hakken heeft?
herkenbaar!!! ach, ik vind t prima, zelfs wel schattig. maar een obsessie is een beetje een groot woord denk ik
Ik vind je wel een tikje opdringerig overkomen. Volgens mij is het interessanter om over jou te praten. Hoe is het om te leven met een fetisj, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:26 schreef Mr.M. het volgende:
Wellicht geeft hij er idd niets om. Misschien ook wel als je 't hem vraagt. Mocht het toch zo zijn, laat 't dan ff weten (ook wat je ermee gedaan hebt)
ik moet Aventura daar wel gelijk in geven...quote:Op donderdag 28 december 2006 12:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind je wel een tikje opdringerig overkomen. Volgens mij is het interessanter om over jou te praten. Hoe is het om te leven met een fetisj, bijvoorbeeld.
Okequote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef Mr.M. het volgende:
Opdringerig overkomen was niet de bedoeling.
Het leven met zo'n fetisj is goed te doen. Ik denk dat het met alles zo is dat hoe meer je ermee bezig bent/aan denkt hoe meer je erop gefocused raakt. Als ik dagen lang hard heb gewerkt doet 't me weinig tot niets. Daarentegen wordt 't weer aantrekkelijker als m'n vriendin op hoge hakken loopt. Dan wordt 't als het ware geprikkeld.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:44 schreef Camplo het volgende:
Is opzich wel sexy aangezien alleen sexy ladies erop lopen.
Maar toch is mijn vriendin sexier op blote voten dan een willekeurig iemand op hoge hakken
quote:
Tuurlijk snap ik datquote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt best wat ik bedoel, ook al is mijn formulering wat ongelukkig.
Ligt er ook aan, sommige heels zijn mooi, anderen lelijk. Ik kan sommige heels ook ontzettend lelijk vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:29 schreef Mr.M. het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat, maar ik begrijp niet goed dat jouw vriend 't niet aantrekkelijk/elegant vindt.
Ja, als een man enkel daarop valt en/of opgewonden wordt is er iets niet in de haak. Waaraan merk je aan de je vriend dat hij het super vindt als jij op hakken loopt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef beatmeisje het volgende:
Ik vind die laarzen met veters hierboven eerder stoer, zeker niet sexy. Heb zelf deze schoentjes van Asos, als ik ze aan heb trekken ze erg de aandacht, met name van meneren:
[afbeelding]
Mijn vriend vindt het overigens super als ik op hakjes loop, heel duidelijk te merken, maar hij heeft er geen extreme fetish voor. Gelukkig maar, want dat zou ik onaantrekkelijk vinden. Lijkt me een droevige zaak, een man die alleen op je tript als je heel specifiek schoeisel aanhebt.
.
Hij ehm.. is dan als was in mijn handen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:43 schreef Mr.M. het volgende:
[..]
Ja, als een man enkel daarop valt en/of opgewonden wordt is er iets niet in de haak. Waaraan merk je aan de je vriend dat hij het super vindt als jij op hakken loopt?
Ja, je hebt absoluut gelijk, is idd een kwestie van smaak. Ik vindt extreme festishes zoals jij ze beschrijft over het algemeen nogal weerzinwekkend. Maar een man die het gewoon leuk vindt als je mooie schoentjes aantrekt: niets mis mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef Fixers het volgende:
@beatmeisje: ik vind die laarzen zelf ook eerder elegant dan sexy. Wel mooier, maar das een kwestie van smaak, ik houd van wat elegantere dingen en vind de doorsnee pump, al dan niet met stilleto niet veel aan.
Als je de hele strikte definitie van fetish aanhoudt betkent dat een persoon enkel sexueel opgewonden raakt van het voorwerp, in dit geval hoge hakken. Bij afwezigheid hiervan zal de persoon dus niet sexueel opgewonden raken. Dat soort mensen zijn er dus echt.... die bij wijze van spreken retegeil worden van een boterham met pindakaas. Maar zonder dat ding gewoon niets presteren. In de regel wordt fetish wat ruimer gedifineerd gelukkig.
Blij om te horenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:59 schreef beatmeisje het volgende:
[..]
Ja, je hebt absoluut gelijk, is idd een kwestie van smaak. Ik vindt extreme festishes zoals jij ze beschrijft over het algemeen nogal weerzinwekkend. Maar een man die het gewoon leuk vindt als je mooie schoentjes aantrekt: niets mis mee.
De perfecte vrouw...quote:Dit zijn dan laarzen, maar ik heb ook open schoentjes met hoge hakken en ik ben nog op zoek naar mooie gewone pumps....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |