omgquote:Op zondag 24 december 2006 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En het spandoek is verwijderd op verzoek van de ajax selectie( lees ik net )
quote:Op zondag 24 december 2006 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En het spandoek is verwijderd op verzoek van de ajax selectie( lees ik net )
[Centraal] Voetbalfilmpjes topic #1quote:Op maandag 25 december 2006 11:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Is de samenvatting ergens te vinden op internet?
quote:Straftraining Ten Cate voor mentaal zwak Ajax
25/12/2006 12:12
De spelers van Ajax die zondag onderuit gingen tegen Vitesse hebben maandagochtend op de club doorgebracht. Coach Henk ten Cate heeft de vrije dag ingetrokken en liet de spelers op eerste kerstdag terugkomen voor een straftraining om 09.00 uur 's ochtends.
Daarnaast zijn de Ajacieden beboet voor hun zwakke vertoning in de tweede helft tegen Vitesse. Het geld gaat naar een goed doel. Ajax verspeelde een 2-0 voorsprong en moest met een 4-2 nederlaag naar huis vanuit Arnhem.
Na afloop hekelde Ten Cate de instelling van een flink aantal van zijn pupillen. Met kwalificaties als amateuristisch, speeltuin- en pleintjesvoetballers gaf de trainer van de Amsterdammers aan pisnijdig te zijn. Op agressie had Ajax het na rust compleet laten liggen.
Italiaanse sferen in Arnhem, was leuk inderdaad! Misschien heb ik een andere wedstrijd gezien dan menig ander, maar werden wij echt weggespeeld door Ajax de eerste helft? Niet dat ik alleen afga op Barend, want die eikel dient sowiezo al niet serieus genomen te worden, maar ik heb het ook hier zo af en toe gelezen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag eruit.
En het knalde ook wel lekker hard![]()
Geniaalquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Seah het volgende:
laatste 5 minuten...
+ herhaling alle doelpunten Vitesse en het feest na het eindsignaal![]()
![]()
http://www.upitus.com/download.php?file=cc6ea7a7
Wel eerst ff downloaden
quote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Seah het volgende:
laatste 5 minuten...
![]()
Wel eerst ff downloaden
Kaya had de hele wedstrijd van de geweldige passesquote:Op maandag 25 december 2006 12:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik beleef het weer helemaal opnieuw!
Wat een pass van Kaya op Prior bij die 1-2!
?????????quote:Op maandag 25 december 2006 12:35 schreef Smeich het volgende:
[..]
Italiaanse sferen in Arnhem, was leuk inderdaad! Misschien heb ik een andere wedstrijd gezien dan menig ander, maar werden wij echt weggespeeld door Ajax de eerste helft? Niet dat ik alleen afga op Barend, want die eikel dient sowiezo al niet serieus genomen te worden, maar ik heb het ook hier zo af en toe gelezen.
Schandalig ook dat Wapie Frankel de schuld gaf van dat tweede doelpunt.
Super, bedankt! Zo blijf je nagenietenquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Seah het volgende:
laatste 5 minuten...
![]()
Wel eerst ff downloaden
excuse moi? lees jij wel? Of heb je uberhaupt Wapenaars reactie wel gezien na die 0-2?quote:Op maandag 25 december 2006 12:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
?????????rot alsjeblieft gauw op
![]()
Die redding bij 2-2 in de bovenhoek hoef je echt niet trots op te zijn hoor
![]()
Ik begrijp uit jouw woorden dat Wapenaar Frankel de schuld gaf van het tweede doelpunt?quote:Op maandag 25 december 2006 12:58 schreef Smeich het volgende:
[..]
excuse moi? lees jij wel? Of heb je uberhaupt Wapenaars reactie wel gezien na die 0-2?
WTFquote:Op maandag 25 december 2006 13:06 schreef Smeich het volgende:
inderdaad ja.. en jij bent het daarmee eens? Het was toch een verschrikkelijke poging om die bal te keren, hij mocht in dit geval eerder de schuld bij zichzelf zoeken dan bij wie dan ook!
Een misverstand van grote orde, maar zoals je zegt, dat mag de euforie niet drukken.quote:Op maandag 25 december 2006 13:13 schreef Smeich het volgende:
Heb ik nu moeite met begrijpend lezen?Nou ja, we zijn het in ieder geval eens (of ik moet weer ergens overheen hebben gelezen). Maar dat mag nu niet de euforie drukken.
True?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |