DIe heb ik ook genoeg gezien vandaagquote:Op zondag 24 december 2006 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die waren ook bij utrecht er....
gewoon stille
quote:Op zondag 24 december 2006 20:25 schreef DeVinger het volgende:
Je snapt toch hopelijk wel dat ik met heerlijk bedoel: nogmaals de overwinning beleven.
Voor de rest
Aan de overkantquote:Op zondag 24 december 2006 20:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
DIe heb ik ook genoeg gezien vandaag![]()
[..]
![]()
![]()
Nee , bij het vertrek van die bussen zie je in 1 keer zoon groep rustig richting het hek lopen ja dan weet je genoegquote:
Bij utrecht - ado op foto's zag ik ook de zelfde als bij utrecht-feyenoord ja, dacht dat het een stille was van rotterdam, maar nee dusquote:Op zondag 24 december 2006 20:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee , bij het vertrek van die bussen zie je in 1 keer zoon groep rustig richting het hek lopen ja dan weet je genoeg, en sommige koppen zijn al zo vaak meegeweest achter de bussen aan enzo daar weet je precies van dat die bij de stillen werken
![]()
Klinkt gezelligquote:Na afloop was het alom feest. Op het veld, op de tribunes, en wat later tijdens de after party in het stampvolle supportershome Monnikenhuize. Vrijwel de voltallige selectie van de trotse geelzwarte winnaar was present om de zege met het publiek te vieren.
Aad de Mos blikte in een toespraak alvast vooruit naar de wedstrijd tegen NEC op 4 februari, die hij met veel gevoel voor understatement alvast omdoopte tot D-Day. Waarna hij samen hoste en hupte met de uitgelaten spelers en supporters op het massaal gezongen ‘Wie niet springt die is voor Nek’. Theo Janssen zette aan tot ‘Hersi moet blijven’. En wist Anders Due te verleiden tot het zingen van een Deens kerstlied. Een prachtige voetbalmiddag die nog lang zal heugen.
Alleen Purrel eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 21:51 schreef DeVinger het volgende:
Achterin ligt het mankement!
Dat heb ik ook gehoordquote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef Klingon het volgende:
Op Zuid werd al geroepen om Velthuizen na de 0-2
Wiequote:Op zondag 24 december 2006 22:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
gaat lekker vlug zo
![]()
In de winterstop een nieuwe 1ste doelman zou niet slecht zijn![]()
Ekramy die gister bij jullie weer op de bank zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |