Kan het nog wel een smerige leugenaar zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
Toch vond ik Leo 1 van de betere Feyenoord trainers afgelopen 20 jaar..
Hij deed het aardig als TD bij ajax, hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:28 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Kan het nog wel een smerige leugenaar zijn
ff doen, maak ik meer kans op een kaartjequote:Bron: FR-Fans.nl
Mocht u in het bezit zijn van een uitkaart van Feyenoord én van een seizoenkaart van Excelsior kunt u zich melden bij Feyenoord. U kunt de wedstrijd gewoon met uw seizoenkaart bezoeken en wordt handmatig geregistreerd als bezochte uitwedstrijd.
De melding kan gedaan worden via klantenservice@feyenoord.nl
TS bedoelt Leonardoquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
Toch vond ik Leo 1 van de betere Feyenoord trainers afgelopen 20 jaar..
Leonardo is een held, maar willen jullie Rosenberg niet voor 6 miljoen?quote:
Feijenoord heeft hem zelf van de hand gedaan? Ik bedoel, Cruijff heeft ook bij Feijenoord gespeeld.quote:
Periode ervoor liep ie nog te verkondigen dat Feijenoord zijn cluppie was.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij deed het aardig als TD bij ajax, hoor.
Dan krijgen ze Lindenbergh er gratis bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Leonardo is een held, maar willen jullie Rosenberg niet voor 6 miljoen?![]()
Als je een beetje hart voor je club heb - waar je tenslotte 11? jaar heb gespeeld - ga je niet naar de aartsrivaal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Feijenoord heeft hem zelf van de hand gedaan? Ik bedoel, Cruijff heeft ook bij Feijenoord gespeeld.
Kijk toch lekker op tv, ik ga niet, zeker niet in uitvakquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ff doen, maak ik meer kans op een kaartje
al denk ik dat maar weinig mensen van beide een kaart hebben![]()
23,15 is echt te duur in vergelijking met de rest van de plaatsen in het stadionquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:46 schreef ruud_fr het volgende:
ga er liever heen uiteraard, maar waarom ga jij niet? te ver?
de rest is 15 of 23 euroquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
23,15 is echt te duur in vergelijking met de rest van de plaatsen in het stadion
Wim Jansen deed het nog best leuk bij Ajaxquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:35 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Als je een beetje hart voor je club heb - waar je tenslotte 11? jaar heb gespeeld - ga je niet naar de aartsrivaal.
Plus dat Cruijff ook niet door iedereen gewenst was in die tijd, fans nog hun seizoenkaart verscheurd vanwege zijn komst. Maarja vroegâh was alles anders he
Type Materazzi.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef Maikalo het volgende:
Welke speler zou nu echt een versterking zijn die het zou zien zitten om te komen? Misschien Larsson? Of gaat die ook al stoppen.
Ik denk dat er een stuk minder weerstand zal zijn dan bij de transfer van Charisteas.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:57 schreef Happel het volgende:
Beenhakker komt niet. Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen.
Ik denk dat jij ongelijk krijgt. Spreekwoordelijke druppel enzo...quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat er een stuk minder weerstand zal zijn dan bij de transfer van Charisteas.
Jansen is de baas.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff waarom moeten nou alles wat wij halen iets met de joden te maken hebben ?
Wie is die kindsoldaat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Eens een Ajacied altijd een Ajacied!
Wordt Charisteas de nieuwe voorzitter dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Steve_I. het volgende:
Van mij hoeft beenstakker ook zekers niet te komen, maar ik vind de aankoop van harry als opvolger vanKuyt
schandaliger. Ondanks dat het een paardenlul is, heeft hij tenminste nog wat voetbalverstand, waar ik bij harry nog geen enkele kwaliteit heb kunnen ontdekken...
Verklaart wel het één en ander, hij is van die ijsbal nooit echt opgeknapt..quote:
Kan die meteen Stuntelaar een doodschop geven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:03 schreef Keltie het volgende:
Type Materazzi.
En de trainingen een stuk interessanter makenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kan die meteen Stuntelaar een doodschop geven.
quote:Drie Feyenoord-‘fans’ voor Franse rechter
19 december om 20:46
Drie ‘supporters’ van Feyenoord die sinds het UEFA-Cup duel Nancy-Feyenoord vast zitten in de Franse stad, zullen morgen voor de plaatselijke rechter verschijnen. Het drietal wordt beschuldigd van het gooien van flessen richting de politie.
De drie Nederlanders, 22, 28 en 31 jaar, waren betrokken bij rellen die destijds plaatsvonden in de middaguren. Hierbij werden onder andere vernielingen aangericht in café’s. Ook werd als gevolg van die ongeregeldheden nog een vierde Nederlander vastgehouden. Deze is inmiddels alweer vrijgelaten.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:28 schreef Zjakkie het volgende:
Gewone supporters brengen Feyenoord niet in zoveel problemen
sup·por·ter (de ~ (m.), ~s)quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Heb overigens geen zin in dit soort discussies, waar niemand het met me eens zal zijn. Het blijven gewoon supporters, wat ze ook hebben gedaan.
Hermans is toch dood?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik heb altijd gelijk.
je wordt irriquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik heb altijd gelijk.
Happel heeft altijd gelijk jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik heb altijd gelijk.
Moeilijk he, openstaan voor andere meningen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik heb altijd gelijk.
Krijg je als je als klein jongetje met je neus teveel aan de lijm zit.Het is dat Feyenoord 'm naar Nederland haalde anders was Leootje nu ook z'n lijmsnuivertje uit de sloppenwijken geweest.Was 'ie nou autoruiten aan 't wassen.quote:
Dan was er heus wel een andere club geweest die het met hem geprobeerd had.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:25 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Krijg je als je als klein jongetje met je neus teveel aan de lijm zit.Het is dat Feyenoord 'm naar Nederland haalde anders was Leootje nu ook z'n lijmsnuivertje uit de sloppenwijken geweest.Was 'ie nou autoruiten aan 't wassen.
Stank voor dank noemen ze dat, volgende keer lekker laten zitten. Brazilianen en Feyenoord gaan niet samen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:25 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Krijg je als je als klein jongetje met je neus teveel aan de lijm zit.Het is dat Feyenoord 'm naar Nederland haalde anders was Leootje nu ook z'n lijmsnuivertje uit de sloppenwijken geweest.Was 'ie nou autoruiten aan 't wassen.
Dat doet het bestuur, niet een supporterquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Een supporter steunt z'n club, en brengt ze niet in de geldproblemen.
Die doen het ook jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat doet het bestuur, niet een supporter![]()
Feijenoord moet boeten. Tja, voorlopig hebben ze toch geen flikker in Europa te zoeken met dit stelletje lamlendige tyfushonden op het veld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Oja : als die mensen die Feijenoord die boete bezorgd hebben, deze zelf ook even betalen dan zeg ik niets meer over ze.![]()
Een supporter steunt z'n club, en brengt ze niet in de geldproblemen.
En kom nou niet met dat gelul aan dat de politie overdreven reageerde of uitlokte, Feijenoord moet boeten hiervoor en daar gaat het nu om.
Tsja, de inkomsten uit Europa (al is het niet veel) kunnen helpen om wat beters te kunnen kopen dan die lamlendige tyfushonden te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet boeten. Tja, voorlopig hebben ze toch geen flikker in Europa te zoeken met dit stelletje lamlendige tyfushonden op het veld.
Klopt, ik vind dat het bestuur Feijenoord dan ook erger kapot heeft gemaakt dan alle relschoppers van de afgelopen 20 jaar. Maar onnodig er een schepje bovenop moeten doen omdat je je niet in kunt houden en vervolgens heel laf niets meer van je laten horen en je club de boete laten betalen (of die boete nou terecht of onterecht is) is natuurlijk gewoon egoistisch en laf. Laat ze hun energie gebruiken om Feijenoord elke week naar de winst te schreeuwen en zingen!quote:En supporters brengen een club niet in de problemen, bij een opgeblazen rel. Jarenlang wanbeleid wel.
van Persie heb ik vrede mee dat ie weg is, was onhandelbaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:35 schreef footbal_lad het volgende:
Ik irriteerde me vroeger mateloos aan die gozer.Als we dik voorstonden kwam 'ie met allemaal acties.Knap zeg.Maar als 't er op aan kwam,was 'ie nergens,lukte werkelijk geen enkele actie.Kan me maar 2 belangrijke doelpunten van 'm herinneren:die tegen de joden en die tegen Freiburg.Meer niet.Pfff,vond 't veel erger toen 'n jongen als Buffel of van Persie vertrok.
Jij denkt dat die gasten alleen maar rellen? Die komen heus wel naar het stadion en zijn minstens net zo fanatiek bezig om Feijenoord naar de winst te schreeuwen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Klopt, ik vind dat het bestuur Feijenoord dan ook erger kapot heeft gemaakt dan alle relschoppers van de afgelopen 20 jaar. Maar onnodig er een schepje bovenop moeten doen omdat je je niet in kunt houden en vervolgens heel laf niets meer van je laten horen en je club de boete laten betalen (of die boete nou terecht of onterecht is) is natuurlijk gewoon egoistisch en laf. Laat ze hun energie gebruiken om Feijenoord elke week naar de winst te schreeuwen en zingen!
Vind je het gek? Die jongen kreeg vanaf z'n 17e 100 keer per dag te horen dat ie de beste voetballer van Nederland was en de beste van Europa kon worden. Als vervolgens een nobody als van Marwijk dan Lurling boven je verkiest, zou ik ook onhandelbaar worden ja. Feijenoord moet daar mee kunnen omgaan, bij Arsenal konden ze het toch ook?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
van Persie heb ik vrede mee dat ie weg is, was onhandelbaar.
Dat vind ik ook goed, maar als je dan vervolgens je club in de problemen brengt had je eigenlijk net zo goed helemaal weg kunnen blijven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:49 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Jij denkt dat die gasten alleen maar rellen? Die komen heus wel naar het stadion en zijn minstens net zo fanatiek bezig om Feijenoord naar de winst te schreeuwen.
Ik heb het gemerkt de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tsja, de inkomsten uit Europa (al is het niet veel) kunnen helpen om wat beters te kunnen kopen dan die lamlendige tyfushonden te kunnen kopen.
"Ik heb uit frustratie een stoeltje richting het veld gegooid, laat ik me maar melden en meebetalen." Hahaha, prachtig.quote:Klopt, ik vind dat het bestuur Feijenoord dan ook erger kapot heeft gemaakt dan alle relschoppers van de afgelopen 20 jaar. Maar onnodig er een schepje bovenop moeten doen omdat je je niet in kunt houden en vervolgens heel laf niets meer van je laten horen en je club de boete laten betalen (of die boete nou terecht of onterecht is) is natuurlijk gewoon egoistisch en laf. Laat ze hun energie gebruiken om Feijenoord elke week naar de winst te schreeuwen en zingen!
Hij was het troetelkindje van Feijenoord. Iedereen daar probeerde hem te helpen alleen meneertje vond zichzelf ook al een god. Zijn instelling was gewoon fout. Nu hij wat ouder geworden is en bij Arsenal zit snapt ie wat ie wel en niet kan doen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Die jongen kreeg vanaf z'n 17e 100 keer per dag te horen dat ie de beste voetballer van Nederland was en de beste van Europa kon worden. Als vervolgens een nobody als van Marwijk dan Lurling boven je verkiest, zou ik ook onhandelbaar worden ja. Feijenoord moet daar mee kunnen omgaan, bij Arsenal konden ze het toch ook?
Laat ze ons maar gewoon voor 'n jaartje schorsen.Kenne ze aan 'n nieuw elftal bouwen,desnooods met jongens uit de jeugd.Je maakt mij niet wijs dat die het slechter zouden doen dan lamzakken als Bahia,Saïdi,Schele Ali,die Griek en Serginho "ik denk dat ik Ronaldinho ben" Greene.Van bestuur tot trainersstaf tot selectie:grote opruiming houden!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord moet boeten. Tja, voorlopig hebben ze toch geen flikker in Europa te zoeken met dit stelletje lamlendige tyfushonden op het veld.
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. En als je het lef hebt om met stoeptegels naar de politie te staan gooien moet je ook mans genoeg zijn om de consequenties te dragen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt de afgelopen jaren.![]()
[..]
"Ik heb uit frustratie een stoeltje richting het veld gegooid, laat ik me maar melden en meebetalen." Hahaha, prachtig.![]()
Maar niet meedoen maakt het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt de afgelopen jaren.![]()
Zwak hoor, dat je je niet in kunt houden als het even tegenzitquote:"Ik heb uit frustratie een stoeltje richting het veld gegooid, laat ik me maar melden en meebetalen." Hahaha, prachtig.![]()
Consequenties dragen? Had de politie maar iedereen op moeten pakken ipv ons met zen allen in 2 vakken te proppen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. En als je het lef hebt om met stoeptegels naar de politie te staan gooien moet je ook mans genoeg zijn om de consequenties te dragen.
Zwakkelingen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Zwak hoor, dat je je niet in kunt houden als het even tegenzitAls je dan zo'n stoere jongen bent, breek dan je eigen huis af, of vergoed in ieder geval de schade. Zwakkelingen die geen verantwoordelijkheden kennen.
Welke spullen? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. En als je het lef hebt om met stoeptegels naar de politie te staan gooien moet je ook mans genoeg zijn om de consequenties te dragen.
De Franse politie heeft inderdaad ook fouten gemaakt, maar het lijkt me toch duidelijk door wie het gelazer begonnen is. Toch niet door de politie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Consequenties dragen? Had de politie maar iedereen op moeten pakken ipv ons met zen allen in 2 vakken te proppen.
Elke jongen van die leeftijd zou dat van zichzelf vinden in die situatie.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:53 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij was het troetelkindje van Feijenoord. Iedereen daar probeerde hem te helpen alleen meneertje vond zichzelf ook al een god.
Ja, het ligt aan de leeftijdquote:Zijn instelling was gewoon fout. Nu hij wat ouder geworden is en bij Arsenal zit snapt ie wat ie wel en niet kan doen.
Die had ik ook nog wel gewonnen door Pi-Air op te stellen en hem alle vrije trappen te laten nemenquote:en om van Marwijk nou een nobody te noemen![]()
UEFA CUP 2002
Winkels, stadionstoeltjes, het standaardspul.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke spullen? Waar heb je het over?
Je zegt nu dus dat jullie zo debiel zijn dat jullie tegen jezelf beschermd moeten worden?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Consequenties dragen? Had de politie maar iedereen op moeten pakken ipv ons met zen allen in 2 vakken te proppen.
Als je je frustraties op zo'n manier af moet reageren ben je zwak jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Zwakkelingen.Jij moet nog veel leren, loekie.
Nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je zegt nu dus dat jullie zo debiel zijn dat jullie tegen jezelf beschermd moeten worden?![]()
Het zijn net een stel extreme moslims...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Winkels, stadionstoeltjes, het standaardspul.
Die scoorde meer tegen ons dan voor ons, hij vond het een beetje eng in de Kuip.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling was natuurlijk ook uitzonderlijk goed.
Als jullie(?) je nou eens normaal hadden gedragen dan had er uberhaupt niets of niemand aangepakt hoeven worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:03 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee.
Als je iets wil aanpakken moet je bij het begin beginnen. Maak je daar al fouten dan wordt het één grote puinhoop.
Volgens mij begint het gezeik toch echt bij supporters met de een of andere geestesziekte, niet bij de politie of bij de club zelf.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:03 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee.
Als je iets wil aanpakken moet je bij het begin beginnen. Maak je daar al fouten dan wordt het één grote puinhoop.
Alles maar over je heen laten komen, dat getuigt pas van zwakheid.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je je frustraties op zo'n manier af moet reageren ben je zwak ja![]()
Winkels, hahaha. Ja, de halve stad is gesloopt.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Winkels, stadionstoeltjes, het standaardspul.
Het gelazer begon de nacht ervoor al, toen elke Feyenoordsupporter door een politieovermacht de kroegen werd uitgekankerd. Dat ging de volgende dag gewoon door. Laat een bierglas vallen en je krijgt als antwoord een traangasgranaat cadeau. Daar kweek je goodwill mee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Franse politie heeft inderdaad ook fouten gemaakt, maar het lijkt me toch duidelijk door wie het gelazer begonnen is. Toch niet door de politie?
Jij weet niet eens waar je over praat. Laat je leiden door wat opgeblazen verhalen uit de media.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het zijn net een stel extreme moslims...Altijd maar naar een ander wijzen en nooit willen inzien dat je misschien zelf wel fout zat. Al je daden afschuiven op 'fouten' van anderen.
De politie/ ME dat kunnen ook honden zijn, maar dat geeft je geen recht om een 3e en 4e partij te gaan benadelen (Feijenoord en Nancy dus)quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij begint het gezeik toch echt bij supporters met de een of andere geestesziekte, niet bij de politie of bij de club zelf.
Dat zeg ik niet, je moet mijn post wat beter lezen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Winkels, hahaha. Ja, de halve stad is gesloopt.Geloof toch niet alles wat in de media staat...
Het is ook opgeblazen ja, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb toch echt met m'n eigen ogen mensen gezien die stoeltjes het veld opflikkerden, dat vind ik al teveel.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Simpel geblaat van een onwetende.
[..]
Winkels, hahaha. Ja, de halve stad is gesloopt.Geloof toch niet alles wat in de media staat...
[..]
Het gelazer begon de nacht ervoor al, toen elke Feyenoordsupporter door een politieovermacht de kroegen werd uitgekankerd. Dat ging de volgende dag gewoon door. Laat een bierglas vallen en je krijgt als antwoord een traangasgranaat cadeau. Daar kweek je goodwill mee.![]()
[..]
Jij weet niet eens waar je over praat. Laat je leiden door wat opgeblazen verhalen uit de media.
Iedereen werd naar het stadion geleid, zelfs degene die geen kaarten hadden.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is ook opgeblazen ja, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb toch echt met m'n eigen ogen mensen gezien die stoeltjes het veld opflikkerden, dat vind ik al teveel.
Wees dan stoer en ga lekker in de stad vechten met de politie, maar blijf dan uit het stadion weg. Dan heeft de rest tenminste geen last van je.
Je had in dat uitvak moeten zitten. Eens zien of jij dan ook zo rustig was gebleven, als de traangrasgranaten je om de oren vliegen. Waarschijnlijk was je ergens in een hoekje gaan staan schreeuwen om je moeder.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is ook opgeblazen ja, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik heb toch echt met m'n eigen ogen mensen gezien die stoeltjes het veld opflikkerden, dat vind ik al teveel.
Wees dan stoer en ga lekker in de stad vechten met de politie, maar blijf dan uit het stadion weg. Dan heeft de rest tenminste geen last van je.
Idd gewoon stom, maar dat is nogmaals geen reden om in een stadion je te misdragen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef zevenkamp het volgende:
Ja alle café's dichtgooien in de stad zodat iedereen maar een beetje over straat gaat zwerven helpt natuurlijk niet.
Dus je gaat maar tegen wanden aanbeuken en stoeltjes afbreken?quote:Om maar niet te beginnen over de altijd aardige Algerijnen die er waren.
Daarvoor moet er echt wel iets gebeurt zijn op de tribunes, ga me niet wijsmaken dat iedereen daar braaf z'n team aan zat te moedigen. Ik vond die traangas ook nergens op slaan, maar het was een (overdreven) reactie op iets.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Je had in dat uitvak moeten zitten. Eens zien of jij dan ook zo rustig was gebleven, als de traangrasgranaten je om de oren vliegen.
Weet je überhaupt wel wat er is gebeurd of blijf je maar als een imbeciel reageren? En dan bedoel ik het complete verhaal, niet dat gelul uit de media.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd gewoon stom, maar dat is nogmaals geen reden om in een stadion je te misdragen.
[..]
Dus je gaat maar tegen wanden aanbeuken en stoeltjes afbreken?![]()
Dat bij de wand was een reactie op provocaties. Valt niet goed te praten, klopt. Wat daarna gebeurde sloeg nergens op en was volledig te wijten aan het optreden van de Franse M.E.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daarvoor moet er echt wel iets gebeurt zijn op de tribunes, ga me niet wijsmaken dat iedereen daar braaf z'n team aan zat te moedigen. Ik vond die traangas ook nergens op slaan, maar het was een (overdreven) reactie op iets.
Die Algerijnen waren in de stad. Dat was één van de oorzaken dat het daar los ging.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd gewoon stom, maar dat is nogmaals geen reden om in een stadion je te misdragen.
[..]
Dus je gaat maar tegen wanden aanbeuken en stoeltjes afbreken?![]()
Ok, valt me nog van je mee. Dan neem ik een deel van m'n uitspraken terug ...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat bij de wand was een reactie op provocaties. Valt niet goed te praten, klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals : dat neem ik ook met een korreltje zout hoor. Maar doe nou niet alsof alle meegereisde supporters heilig zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat er is gebeurd of blijf je maar als een imbeciel reageren? En dan bedoel ik het complete verhaal, niet dat gelul uit de media.
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:22 schreef Steve_I. het volgende:
Ok, Ik was blijj dat C_M terug was omdat er dan eindelijk 1 bij was met trots, eergevoel, antipathie voor alles wat met ajax te maken heeft etc. maar zo gezien had hij van mij weg mogen blijven. Wat een triangeljosti zeg, een chimpansee met een chromosoom te veel heeft een hoger IQ....
Tuurlijk is het aangedikt, tuurlijk heeft de politie daar veel fout gedaan. Wil niet zeggen dat alles wat jullie als 'fans' aanrichten ineens wel goed is. Maaammaaa ze doen gemeen tegen meeee, laat ik met stoeltjes gaan gooien...
Uiteraard, daar gaat je team beter van spelen, daarmee trek je de juist op dit moment zo nodige sponsors, daarmee laat je nog eens zien wat eergevoel betekend.... nee echt, ik kijk tegen je op, wat ben jij stoer zeg, ik zou nog niet in je schaduw durven staan om je schoenen te poetsen.... sukkel
Wil niet zeggen dat ik jou ook geen kneus vind, beetje op alles wat joods is geilen in de hoop op een beetje succes. Komop hee, dan kan je net zo goed supporter worden van een andere club met meer succes, dan is je Feyenoord-identiteit toch dermate naar de klote dat Feyenoord geen Feyenoord meer is, en je dus ook geen Feyenoordsupporter benquote:Op woensdag 20 december 2006 00:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Zonde, die Hapel lijkt me echt niet dom, maar ik begrijp niet hoe die sommige dingen probeert recht te lullen.
Die identiteit is toch al naar de klote... Zorg maar dat we weer aan de top komen, daarna breng je de identiteit maar weer terug.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik jou ook geen kneus vind, beetje op alles wat joods is geilen in de hoop op een beetje succes. Komop hee, dan kan je net zo goed supporter worden van een andere club met meer succes, dan is je Feyenoord-identiteit toch dermate naar de klote dat Feyenoord geen Feyenoord meer is, en je dus ook geen Feyenoordsupporter ben![]()
Je kan ook aan de top komen zonder je identiteit te verliezen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die identiteit is toch al naar de klote... Zorg maar dat we weer aan de top komen, daarna breng je de identiteit maar weer terug.
Ajax is daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Je kan ook aan de top komen zonder je identiteit te verliezen.
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die identiteit is toch al naar de klote... Zorg maar dat we weer aan de top komen, daarna breng je de identiteit maar weer terug.
Ben ik niet met je eens...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ajax is daar een goed voorbeeld van.
Los van het feit of je Ajax nu een kutclub vindt of niet; er lopen wel veel echte Ajacieden rond daaro, zowel op als rond het veld. Ze hebben het klassieke Ajax-shirt, het logo is redelijk normaal gebleven. Daarbij worden ze ook nog eens regelmatig kampioen (helaas), dus ook de prestaties zijn er.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:42 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens...
Ajax heeft een t*vusidentiteit, dat is heel wat anders.
PSV, dat is echt een club zonder trots, zonder eergevoel, zonder identiteit
dat zeg ikquote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Los van het feit of je Ajax nu een kutclub vindt of niet; er lopen wel veel echte Ajacieden rond daaro, zowel op als rond het veld. Ze hebben het klassieke Ajax-shirt, het logo is redelijk normaal gebleven. Daarbij worden ze ook nog eens regelmatig kampioen (helaas), dus ook de prestaties zijn er.
haha laat me niet lachen zeg...op de tribunes zit theater publiek uit het ganze land, met slechts een ajax hart als ajax goed presteert en kwa spelers lopen er alleen buitenlanders en mensen uit de provincie...verder hebben ze een redelijk nieuw stadion ver buiten de stad wat in feite niet eens amsterdam is, dus ook daar geen traditie en ten slotte is het geen voetbalclub meer maar een beursgenoteerd bedrijfquote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Los van het feit of je Ajax nu een kutclub vindt of niet; er lopen wel veel echte Ajacieden rond daaro, zowel op als rond het veld. Ze hebben het klassieke Ajax-shirt, het logo is redelijk normaal gebleven. Daarbij worden ze ook nog eens regelmatig kampioen (helaas), dus ook de prestaties zijn er.
Dat zie je bij elke club: als het slecht gaat blijft een deel van het publiek weg. De Kuip zit ook niet bepaald vol deze maanden.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
haha laat me niet lachen zeg...op de tribunes zit theater publiek uit het ganze land, met slechts een ajax hart als ajax goed presteert
Valt mee hoor. Er spelen inderdaad niet veel jongens die in Amsterdam geboren zijn, maar er is toch een aanzienlijk deel door Ajax zelf opgeleid.quote:en kwa spelers lopen er alleen buitenlanders en mensen uit de provincie...
Dat ben ik met je eens, samen met behoorlijk wat Ajacieden.quote:verder hebben ze een redelijk nieuw stadion ver buiten de stad wat in feite niet eens amsterdam is, dus ook daar geen traditie
Hooo, Feijenoord heeft zeker wel een identiteit nodig maar die is op dit moment toch al weg. Breng de club terug naar de top (desnoods met tijdelijk een jood als kruiwagen) en ga daarna werken aan de eigen identiteit.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]kijk je wel uit dat je triangeltje niet valt?
Jongen, als je vind dat we geen Feyenoord-identiteit hebben en niet nodig hebben, EN geen kans hebben op succes zonder joden, wat houdt je dan nog tegen... ga je toch lekker in Amsterdam wonen![]()
![]()
Bovenstaande IS juist de identiteit van Ajaxquote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
haha laat me niet lachen zeg...op de tribunes zit theater publiek uit het ganze land, met slechts een ajax hart als ajax goed presteert en kwa spelers lopen er alleen buitenlanders en mensen uit de provincie...verder hebben ze een redelijk nieuw stadion ver buiten de stad wat in feite niet eens amsterdam is, dus ook daar geen traditie en ten slotte is het geen voetbalclub meer maar een beursgenoteerd bedrijf![]()
hoe bedoel je identiteitscrises.....![]()
![]()
Nu zitten we niet aan de top én hebben we geen identiteitquote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Je kan ook aan de top komen zonder je identiteit te verliezen.
Heb ik wat verkeerds gezegd?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:22 schreef Steve_I. het volgende:
Ok, Ik was blijj dat C_M terug was omdat er dan eindelijk 1 bij was met trots, eergevoel, antipathie voor alles wat met ajax te maken heeft etc. maar zo gezien had hij van mij weg mogen blijven. Wat een triangeljosti zeg, een chimpansee met een chromosoom te veel heeft een hoger IQ....
Tuurlijk is het aangedikt, tuurlijk heeft de politie daar veel fout gedaan. Wil niet zeggen dat alles wat jullie als 'fans' aanrichten ineens wel goed is. Maaammaaa ze doen gemeen tegen meeee, laat ik met stoeltjes gaan gooien...
Uiteraard, daar gaat je team beter van spelen, daarmee trek je de juist op dit moment zo nodige sponsors, daarmee laat je nog eens zien wat eergevoel betekend.... nee echt, ik kijk tegen je op, wat ben jij stoer zeg, ik zou nog niet in je schaduw durven staan om je schoenen te poetsen.... sukkel
en welke trainer krijgt het wel aan het voetballen dan ?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik wat verkeerds gezegd?
Jullie 'fans'? Waar heb ik gezegd, dat ik bijdroeg aan hetgeen wat is gebeurd in de stad en in het stadion? Zeg toch ook niet dat ik alles goed vind wat er is gebeurd? Kan het deels wel begrijpen dat het fout gaat. dat is wat anders.
Het team zal pas beter gaan spelen wanneer Koeman oprot en een deel van de selectie met zich meeneemt. Sponsoren (Fortis ?) komen pas als de club presteert. Sponsoren blijven niet weg omdat een groepje zich misdraagt. We zijn niet Den Haag, we zijn Feijenoord. In het verleden was er al genoeg aanleiding voor sponsoren om zich terug te trekken, is ook niet gebeurd.
Held.![]()
Voorlopig is het huilen met de pet op. Verbeteringen zullen er ook niet komen, zolang Koeman de trainer blijft. Komen ook steeds meer van die ellendige supporters in de Kuip, die al die joden in de Kuip wel accepteren. Daar word ik goed pissig van....
De 2e seizoenshelft van dat seizoen dat Feyenoord de UEFA cup ook won, was de laatste keer dat het echt een goed voetballende ploeg was. Alleen was het toen gewoon jammer dat in de 1e seizoenshelft teveel punten zijn blijven liggen. Anders waren we toen ook kampioen geworden. Weet ik zekerquote:Op woensdag 20 december 2006 09:42 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en welke trainer krijgt het wel aan het voetballen dan ?
gewoon onzin ...
toen van marwijk er zat was dit ook aan de orde , totdat hij ineens de Uefa cup won, nu doet iedereen of het de beste trainer van Feyenoord aller tijden is ...(misschien wel een vd succesvolste)..
Er zijn maar weinig trainers die deze groep , zonder versterkingen , naar de top 3 krijgen ...
er moet gewoon kwaliteit bij ! (welke trainer er ook voor de groep staat )
Ben ook niet zo'n voorstander van het uitvak, maar ga toch maar effe een kaart halen, ben vrijdag de hele dag vrij, dus eerst maar effe de kroeg in in Kralingen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kijk toch lekker op tv, ik ga niet, zeker niet in uitvak
maar met spelers van dat kaliber , kan iedere trainer rustig in zijn stoel blijven zitten...quote:Op woensdag 20 december 2006 09:45 schreef Maikalo het volgende:
[..]
De 2e seizoenshelft van dat seizoen dat Feyenoord de UEFA cup ook won, was de laatste keer dat het echt een goed voetballende ploeg was. Alleen was het toen gewoon jammer dat in de 1e seizoenshelft teveel punten zijn blijven liggen. Anders waren we toen ook kampioen geworden. Weet ik zeker![]()
Oftewel het wordt gewoon tijd dat we weer goede spelers aantrekken. Goede en getalenteerde spelersquote:Op woensdag 20 december 2006 09:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar met spelers van dat kaliber , kan iedere trainer rustig in zijn stoel blijven zitten...
v Persie , v Hooijdonk (in zijn goede jaren) , Tomasson , Kalou , Emerton , Ono... moet ik doorgaan ??
met die selectie had zelfs Gullit het goed gedaan...![]()
Je hebt gelijk als je zegt dat er geen kwaliteit is.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:42 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en welke trainer krijgt het wel aan het voetballen dan ?
gewoon onzin ...
toen van marwijk er zat was dit ook aan de orde , totdat hij ineens de Uefa cup won, nu doet iedereen of het de beste trainer van Feyenoord aller tijden is ...(misschien wel een vd succesvolste)..
Er zijn maar weinig trainers die deze groep , zonder versterkingen , naar de top 3 krijgen ...
er moet gewoon kwaliteit bij ! (welke trainer er ook voor de groep staat )
Been was toch ook al assistent bij Beenhakkerquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat er geen kwaliteit is.
Maar waarom geen Mario Been als trainer??
Altijd die onverantwoorde en risicovolle aankopen en beslissingen, terwijl je zelf minstens net zo goede alternatieve in huis hebt.
Mario Been: Rotterdammer, echte Feijenoorder, kent de club door en door, juiste mentaliteit, minstens net zoveel ervaring als Koeman (Promotie Excelsior, assistent tijdens winst UEFA Cup).
Als je deze persoon al in huis hebt, dan moet een aangetrokken trainer duidelijk, en op zeker een verbetering zijn. En dat is, en was op dat moment met Koeman duidelijk niet het geval!
Nu is Been op een schandalige wijze afgeserveerd, en moet Feijenoord over 2 seizoenen diep door zijn knieen buigen als Been plotseling toch een uitstekende, en voor Feijenoord ideale trainer blijkt te zijn.
Volgens mij haal je hier PSV en Ajax door elkaar hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef Backdoorman het volgende:
en kwa spelers lopen er alleen buitenlanders en mensen uit de provincie...
Ach, het is allemaal één pot nat. Ze staan allemaal boven onsquote:Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij haal je hier PSV en Ajax door elkaar hoor.![]()
Is dat niet een wijze die Feyenoord op dit moment eigen is ??quote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat er geen kwaliteit is.
Maar waarom geen Mario Been als trainer??
Altijd die onverantwoorde en risicovolle aankopen en beslissingen, terwijl je zelf minstens net zo goede alternatieve in huis hebt.
Mario Been: Rotterdammer, echte Feijenoorder, kent de club door en door, juiste mentaliteit, minstens net zoveel ervaring als Koeman (Promotie Excelsior, assistent tijdens winst UEFA Cup).
Als je deze persoon al in huis hebt, dan moet een aangetrokken trainer duidelijk, en op zeker een verbetering zijn. En dat is, en was op dat moment met Koeman duidelijk niet het geval!
Nu is Been op een schandalige wijze afgeserveerd, en moet Feijenoord over 2 seizoenen diep door zijn knieen buigen als Been plotseling toch een uitstekende, en voor Feijenoord ideale trainer blijkt te zijn.
Zo zie ik het ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:26 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Is dat niet een wijze die Feyenoord op dit moment eigen is ??
Alternatieven binnen de eigen organisatie zat voorhanden , maar toch mis-/aankopen doen ?
Jongens als Boutahar , Zuiverloon en Sno komen gewoon bij Feyenoord vandaan en hadden eigenlijk gewoon hier in de basis moeten staan ...
Wij als supporters, ik in ieder geval, gunnen een eigen jeugd speler zijn foutjes , hopen dat hij ervan leert en sterker wordt , en zullen deze niet zo snel afbranden zoals we bij mis-/aankopen zoals Kolkka wel zullen doen ....
Lazovic stond GVD gewoon bij Feyenoord onder contract en die laten we met een negatieve balans van 5 en een halve miljoen !!! weggaan , we kopen een SLECHTE spits voor 3 miljoen , dat is al 8 en een half miljoen wat over de balk is gepleurd .... DAAR gaat Feyenoord aan tenonder !!!
Bij elk willekeurig bedrijf wordt hiertegen opgetreden !!
Je koopt geen nieuwe fiets als je oude nog in de schuur staat !!
tenzij het een betere is ....
Ik ben het wel met je eens dat we ons drukker moeten maken om het financiele en technische wanbeleid , maar die "supporters" helpen de zaak ook niet ....quote:Op woensdag 20 december 2006 10:39 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
Ik ben benieuwd of Jordy Buis volgend seizoen een kans gaat krijgen of dat er weer ergens een afgeserveerde 2e garnituur speler vandaan wordt geplukt.
Op deze manier gaat de club echt naar de klote.
Hier moet je je maar eens drukker om maken ipv om je medesupporters!!!!
En zo kan het dus ookquote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan dus wel. Het is gewoon de kunst om goede beleidsvoerders aan te stellen en dan komt het vanzelf wel goed. En als het op langere termijn (zeg 5 jaar ) niet goed komt is de kans groot dat de beleidsvoerders niet zo goed zijn als je dacht.quote:
die gasten zijn gewoon vrienden , ze weten niet wat er onder supporters leeft ..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef BiMeWet het volgende:
Ik word liever geen kampioen dan onder leiding van een neus met een half ajaxie-twee. Wat voor mongolen zijn het hier die daar anders over denken?![]()
Greene die tijdens Feyenoord - Ajax gaat troetelen met zn ex-ajax vriendjes...echt vreselijk.
Joden
Je vergeet er eentje.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
die gasten zijn gewoon vrienden , ze weten niet wat er onder supporters leeft ..
alleen ECHTE Feijenoorders weten dat ... ( Ebi bijvoorbeeld)
o ja , Leonardo is Feyenoord natuurlijk heel dankbaar dat ze hem daar uit zijn villa in Brazilie hebben weggehaald toen ie klein was.....![]()
Ben er niet eens rouwig om , toen v Persie wegging was ik bozer / gefrusteerder..
omdat ik in tegenstelling tot Leonardo van Persie en Salomon Kalou wel graag nog wat jaren bij Feyenoord had gezien... dat waren voetballers waar je voor naar het stadion kwam...
Spijtig dat ze hem hebben moeten verkopen ...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje.
[afbeelding]
Deze foto zegt genoeg.
Goed bezig !!!quote:Bosz wil ander beleid Jong-Feyenoord
Technisch directeur Peter Bosz wil een ander beleid gaan voeren omtrent Jong-Feyenoord. De bestuurder meldt vandaag in de Feyenoord Krant dat hij het beloftenelftal wil 'opwaarderen'.
Bosz schrijft momenteel een nieuwe businessplan, waarin Jong-Feyenoord een belangrijke rol speelt. De directeur wil nog niet veel prijsgeven over zijn plannen, maar wel is duidelijk dat het beloftenteam een hogere prioriteit krijgt.
"'Feyenoord heeft altijd behoorlijk wat talent voortgebracht, maar de kneep zit hem een beetje in de stap naar het eerste," aldus Bosz. "Daar moeten we wat aan gaan doen. Ik heb daar wel bepaalde ideëen over, maar die wil ik eerst nog met technisch adviseur Wim Jansen, met hoofd jeugdopleiding Stanley Brard en met Arnold Scholten bespreken en dan verder uitwerken."
"We moeten Jong Feyenoord in ieder geval belangrijker maken. Dit zou mogelijk gemaakt kunnen worden door uitbreiding van beschikbare spelers, door verhoging van de kwaliteit, een scherpere doorselectie, noem maar op'
Ohja, die hadden we ook nogquote:Proefperiode Aerts bij WBA verlengd
Het was een tijdje stil rond Feyenoord-doelman Maikel Aerts geweest. Maar vandaag werd bekend dat de sluitpost langer bij West Bromwich Albion mag blijven dan vooraf was afgesproken. Trainer Tony Mowbray wil Aerts een langere tijd en een oefenwedstrijd zien spelen, voordat hij een oordeel vormt.
Aerts stond afgelopen seizoen nog enkele wedstrijden onder de lat bij de Rotterdamse club. Enkele fikse blunders kosten Feyenoord aanzienlijk veel punten en een rooskleurige toekomst van de sluitpost in de Kuip werd onmogelijk. Aerts staat nog wel onder contract in de havenstad, maar Timmer, Lodewijks, Ekramy en Mulder krijgen de voorkeur.
In het verleden kwam Aerts uit FC Den Bosch, Germinal Beerschot, RBC Roosendaal en Feyenoord.
Phewquote:Lindenbergh wil vertrekken bij Ajax
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 20 december om 14:14
Olaf Lindenbergh wil vertrekken bij Ajax. De 32-jarige middenvelder zegt vandaag in Sportweek dat hij op zoek is naar een andere club.
Lindenbergh speelt sinds de zomer van 2005 voor Ajax. De 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers namen hem voor 2,6 miljoen euro over van AZ, maar de middenvelder wist nooit echt door te breken in de Arena.
Ook dit seizoen moet Lindenbergh zich tevreden stellen met een plek op de reservebank. Voor ex-AZ'er is de maat nu vol. "Ik ben op zoek naar een andere club'. Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte.''
"Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar. De transfersom zal ergens in het midden liggen. Het zal wel een buitenlandse club worden. Ik heb geen zin om in financieel opzicht veel in te leveren.," aldus Lindenbergh, die in de belangstelling zou staan van Feyenoord.
mooi , dan komt ie zeker niet naar de Kuip...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:58 schreef Steve_I. het volgende:2,6 miljoen
Ik heb geen zin om in financieel opzicht veel in te leveren
Ja psies , als ie gaat zeggen dat ie zeker niet naar Feyenoord gaat moeten we ons zorgen gaan maken ....quote:Op woensdag 20 december 2006 14:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Voetballers en dat soort uitspraken, remember Harry.
Neen, meestal toch afgeschermdquote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je het kenteken?
Is dat die Rottier?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom ik terug uit Pathe de Kuip. Allemaal politie motoren richting maasgebouw. Ik kijken rijden ze een stukje verder en stoppen ze daar allemaal. Met een burgerauto met sirene..
Dacht daar komt de ¤ 25.000.000 euro![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Helaas welquote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ali B. vertrekt bij Feijenoord dus.
on-ge-lo-fe-luk , waarom niet Kolkka ??quote:
En meneer de fin blijft zittenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze mogen beide oprotten. Kolkka met een trap onder zijn reet en Ali B met een bloemetje voor zijn inzet.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze mogen beide oprotten. Kolkka met een trap onder zijn reet en Ali B met een bloemetje voor zijn inzet.
quote:Voetbal: Feyenoord-fans veroordeeld tot celstraf
NANCY - Drie supporters van Feyenoord zijn woensdag voor een rechtbank in Nancy tot celstraffen veroordeeld wegens betrokkenheid bij de rellen op 30 november. Een 22-jarige fan moet een maand de Franse cel in. Twee Nederlanders van 28 en 31 jaar kregen een celstraf van 15 dagen.
Supporters van Feyenoord richtten rond het bewuste duel grote schade aan in het centrum van Nancy. Ze waren ook verantwoordelijk voor vernielingen in het stadion van de Franse club. Feyenoord loopt nog steeds de kans dat het vanwege de ongeregeldheden wordt uitgesloten van Europees voetbal.
De Rotterdamse club kreeg aanvankelijk een voorwaardelijke straf opgelegd. De openbare aanklager van de UEFA heeft echter hoger beroep tegen de sanctie aangetekend. De strafcommissie van de Europese voetbalbond buigt zich in januari nog een keer over de zaak.
(ANP)
Precies.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:17 schreef footbal_lad het volgende:
Zal mij 'n reet roesten wie er nou schuld is,het is nou eenmaal gebeurd.En het gaat in de toekomst nog wel 'n aantal keer gebeuren.Snap al die ophef niet.Dat 't bestuur zich maar druk maakt over 't jaarlijks liegen tegen de supporters,over die jarenlange wanbeleid.
Jij hebt geen greintje clubgevoel in je donder..quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jij hebt geen greintje clubgevoel in je donder..
Successen kunnen me gestolen worden, zolang de club de club maar blijft.
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef Staanplaats het volgende:
Ik ga voor de club die de club blijft MET successen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat zit je nou joh?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Waarom moedig je je club uberhaupt aan dan? Om te verliezen?
Zie je sinds de UEFA Cup in 2002, jaar erna barst het van de glory-hunters, die nu langzaam maar zeker meer en meer wegsijpelen! Tegen KRakow waren er maar pak 'm beet 30.000 man aanwezig ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:36 schreef Staanplaats het volgende:
De identiteit is de eerste basis. Als je daar aan wil tornen ten koste van succes, dan ga je kapot. Dan komen als er succes is nog een paar van die losers als jou, maar bij een beetje tegenslag laten jullie het allemaal af weten.
Wie zegt dat ik dat wel wil?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:36 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wat zit je nou joh?
Tuurlijk zie ik liefst de successen behalen, maar dan wel de CLUB en niet één of ander commericieel slap joods aftreksel met alleen supporters uit delen waar je nauwelijks uit op kan maken of ze Nederlands praten.
Dan komen als er succes is nog een paar van die losers als jou,[/quote]Nog altijd liever 'losers' als mij, dan zwakzinnigen als jou, ga lekker rellen ofzoquote:De identiteit is de eerste basis. Als je daar aan wil tornen ten koste van succes, dan ga je kapot.
quote:maar bij een beetje tegenslag laten jullie het allemaal af weten.
Dus....?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:43 schreef Malibu-06 het volgende:Bij Feijenoord is het al 4 jaar een en al tegenslag.
En dan Van Hanegem met Been als assistent.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Koeman rot op
Begin niet over 'goede en slechte tijden'quote:
Het is nog maar de vraag wie/wat we voor GKL terugkrijgen.quote:Na regen komt zonneschijn, en een echte fan steunt z'n club door dik en dun. Het vertrek van GKL is de eerste stap in de goede richting, en het wanbeleid van de afgelopen jaren kan niet in één nacht omgedraaid worden, "Rome wasn't build in a day". Tevens blijven we de laatste Nederlandse club mét een Europese prijs, aan de andere kant zijn we ook al veel te lang geen landskampioen geworden.
Komt omdat ze die lui lopen te verdedigen, zoals je gisterennacht hier kon lezen.quote:Ik vind het overigens sneu dat je onderhand iedereen met een andere mening dan de jouwe maar gelijk in het hokje relschopper plaatst. Maar goed, dat zegt meer over jou, dan over hun!
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En dan Van Hanegem met Been als assistent.
Nog altijd liever 'losers' als mij, dan zwakzinnigen als jou, ga lekker rellen ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 21:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wel wil?
[..]
Dan komen als er succes is nog een paar van die losers als jou,
Maakte Feyenoord landskampioen en 2x de beker, niks mis mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsjeblieft zeg. Eerder van Hanegem als assistent van een goede coach.
eens !quote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef Joeriii het volgende:
van Hanegem![]()
Ik hoop dat hij snel een functie krijgt bij Feyenoord.
Rutte ?!! Schat je die nou werkelijk hoger in dan Koeman??quote:Op woensdag 20 december 2006 22:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Eerder van Hanegem als assistent van een goede coach.
Rutte zou best bij Feijenoord passen denk ik.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:19 kraamde Staanplaats een heleboel dom gelul uit:
Trainer/TD/Voorzitterquote:Op woensdag 20 december 2006 22:24 schreef Joeriii het volgende:
van Hanegem![]()
Ik hoop dat hij snel een functie krijgt bij Feyenoord.
Of een post-verbod in het Feijenoord-topic voor mensen die totaal niet snappen waar de club voor staat.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk moet er een post-verbod komen voor mensen met een VMBO-opleiding of lager, dan blijven zwakzinnigen als jij tenminste weg.
Ah, hier spreekt de alwetendequote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of een post-verbod in het Feijenoord-topic voor mensen die totaal niet snappen waar de club voor staat.
Je komt over als een bouwvakker.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:28 schreef Staanplaats het volgende:
Haha![]()
Je wordt een beetje simpel loekie..
ZIt gewoon aan mn scriptie bedrijfseconomie, maar doet er verder niet toe..
Wat jij denkt dat er leeft ja, niet iedereens beleving is hetzelfde.quote:Eén of andere ventje als jou hoef mij alleen niet de les te lezen. Je komt 2x per seizoen over naar Rotterdam, en begint te klagen over de afstand..
Je snapt werkelijk niks van wat er leeft binnen Feyenoord en rondom de club.
Overigens niks mis met mensen die slechts hun VMBO hebben afgemaakt. Ken er genoeg, stuk voor stuk goude gasten die staan voor hun maten en laten je nooit vallen. Liever gewoon mensen die recht voor hun raap zijn, dan die hielenlikkers die ten koste van alles voor hun eigen succes gaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk moet er een post-verbod komen voor mensen met een VMBO-opleiding of lager, dan blijven zwakzinnigen als jij tenminste weg.
Noem je dat van jou een beleving?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je komt over als een bouwvakker.
[..]
Wat jij denkt dat er leeft ja, niet iedereens beleving is hetzelfde.
Jij bent in je hart wat ze hier een "Ajax-supporter" noemen...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Waarom moedig je je club uberhaupt aan dan? Om te verliezen?
Ze zijn het woord spits niet eens waardig. Pi-Air heeft veel betekend voor de club, maar hij kan beter stoppen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Ali-B weg.... Dat zou na mijn inziens betekenen dat er een spits komt in de winterstop. Want als Ali B vertrekt hebben we nog maar 2 spitsen (Charineus en Pi-air).
Kan mij het schelen wat die tyfus-kneuzen me hier noemenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij bent in je hart wat ze hier een "Ajax-supporter" noemen...
Ben het vaak genoeg zat geweest met Feijenoord, nadat er weer een stel prutsers wanbeleid uitvoerden, maar toch kan ik niet van die club af, en eigenlijk wil ik het ook helemaal niet.quote:Een club support je niet voor de successen. Een club support je omdat je niet anders kkan. Omdat je hart je dat ingeeft. Omdat je van die club houdt. En of ze dan winnen of verliezen maakt dan in essentie niet uit.
Als Ali vertrekt dan komt er dus een nieuwe spits.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Ali-B weg.... Dat zou na mijn inziens betekenen dat er een spits komt in de winterstop. Want als Ali B vertrekt hebben we nog maar 2 spitsen (Charineus en Pi-air).
Het gaat er net om of je zegt dat je Ajax haat. Het gaat er om dat je meer denkt als wat een "Ajax-supporter" genoemd wordt. Die vind successen zeer belangriijk. Die wil daar soms ook wel een deel van de "identiteit" voor inleveren. Dus het gaat niet om de club Ajax, maar om de manier waarop je denkt over succs en identiteit van een club.Daarin lijkk je meer op de "gemiddelde" Ajax-supporter.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat die tyfus-kneuzen me hier noemenHet liefst zag ik alle Ajax-spelers hun benen breken. Je moest eens weten wat voor hekel ik aan die 'club' heb.
Je snapt de kern echt niet he? Iedereen hier is er doodziek van als we verliezen, het is alleen geen vereiste voor onze liefde voor de club. Feijenoord is veel groter dan dat.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat die tyfus-kneuzen me hier noemenHet liefst zag ik alle Ajax-spelers hun benen breken. Je moest eens weten wat voor hekel ik aan die 'club' heb. Ik vind mensen die het niets kan schelen wat hun club voor resultaten behaald geen supporters.
[..]
Ben het vaak genoeg zat geweest met Feijenoord, nadat er weer een stel prutsers wanbeleid uitvoerden, maar toch kan ik niet van die club af, en eigenlijk wil ik het ook helemaal niet.
Dit is echt zo'n verkapte 'kijk naar mij kijk kijk ik haat ze écht ik haat ze écht kijk maar hoe grof ik het uitdruk!' post.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat die tyfus-kneuzen me hier noemenHet liefst zag ik alle Ajax-spelers hun benen breken. Je moest eens weten wat voor hekel ik aan die 'club' heb. Ik vind mensen die het niets kan schelen wat hun club voor resultaten behaald geen supporters.
[..]
Ik ben het BELEID zat, de clúb niet. En ik zou ze niet zat worden al speelden we in de eerste divisie. Jij klinkt als een verkapte jood, zeker aangezien ik je gewoon NOOIT wat positiefs hoor zeggen over ons cluppie. De prachtige overwinning in de UEFA bijvoorbeeld tegen de polen. Nog steeds liep je te kankeren. Man o man, wat voor (k)neus ben ej dan?quote:Ben het vaak genoeg zat geweest met Feijenoord, nadat er weer een stel prutsers wanbeleid uitvoerden, maar toch kan ik niet van die club af, en eigenlijk wil ik het ook helemaal niet.
Eenschquote:Op woensdag 20 december 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Je snapt de kern echt niet he? Iedereen hier is er doodziek van als we verliezen, het is alleen geen vereiste voor onze liefde voor de club. Feijenoord is veel groter dan dat.
Dubbel Eensch.quote:Iedereen wil een succesvol Feijenoord, maar dan wel een echt Feijenoord en zielloze voetbalclub. Je had die docu gisteren moeten zien, 4de divisie Engeland maar bloedfanatiek.
Driedubbel Eensch. Oogjes in het traangas zo erg dat ik daardoor aan de bril kon, en nog steeds bloedjefanatiek op en neer springen daaro in Nancy.quote:Maar ja joh wij tyfuskneuzen toch? Kom je dat weer ff vertellen als we ergens 10-20 uur in de auto/bus hebben gezeten voor een potje voetbal met of zonder kaart..in de hoop Feijenoord te zien winnen
Christian Wilhelmssonquote:Op woensdag 20 december 2006 22:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als Ali vertrekt dan komt er dus een nieuwe spits.
Het grappig met ajacieden is: ze verwijten de lampjes geen identiteit te hebben, alleen gloryhunters, etc. Ondertussen merk je wel aan ze dat ze eigenlijk s-t-i-k-j-a-l-o-e-r-s zijn op PSV, omdat ze wel elke keer die prijzen pakken! Die neuzen zouden er álles voorover hebben eenzelfde score neer te zetten als PSV, desnoods op dezelfde wijze. Echter bekritiseren ze het dan weer wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Het gaat er net om of je zegt dat je Ajax haat. Het gaat er om dat je meer denkt als wat een "Ajax-supporter" genoemd wordt. Die vind successen zeer belangriijk. Die wil daar soms ook wel een deel van de "identiteit" voor inleveren. Dus het gaat niet om de club Ajax, maar om de manier waarop je denkt over succs en identiteit van een club.Daarin lijkk je meer op de "gemiddelde" Ajax-supporter.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
Malibu zou nog juichen als we in geel-paars thuistenu zouden spelen, het stadion ergens op de veluwe hadden staan (is wel lekker dichtbij hè), van Gaal als coach en Kluivert in de spits.
Als het maar punten oplevert..
Ik heb liever een man zoals Kuijt. Topscorer enzo....quote:Op woensdag 20 december 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Scoort in de spits nog meer goals dan harry hoor![]()
Maar ik verwacht in de winter zowiezo geen 1 aankoop, jij wel dan ?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:02 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb liever een man zoals Kuijt. Topscorer enzo.....
namen,namen,namenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ga geen eens m'n tijd meer verspillen aan dat stel hersenlozen hier![]()
Precies, dit soort kleine dingen zijn meer waard dan welke beker dat ook. In Nancy werden we voor de zoveelste keer de kroeg uit geflikkerd, terwijl ik gigantisch moest zeiken. Was ik een hotel ingelopen, mocht ik bij 2 gasten op de kamer ff in de badkuip pissen, terwijl een maat van hun daar zat te scheiten haha! Geen flauw idee wie het waren en niet meer gezien daarna.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:58 schreef BiMeWet het volgende:
Sommigen hier snappen ook echt het sociale van Feyenoord niet. Laatst ging een vriend van me out. Die werd gelijk door 4 feyenoorders opgetild, naar beneden getild terwijl iedereen opzij werd geduwd door wat gasten om hem zo snel mogelijk bij hulp te krijgen. Die gasten kenden we niet eens! Dát is het typische broederlijke gevoel van Feyenoord, en dat betekend zóveel meer dan 'gewoon' een prijs pakken. Het gaat om de manier wáárop. En dat hoeft van mij niet als een ajax-2 met, zoals je zo leuk opmerktte, van Gaal aan de basis en Moordenaar in de spits.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:58 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Het grappig met ajacieden is: ze verwijten de lampjes geen identiteit te hebben, alleen gloryhunters, etc. Ondertussen merk je wel aan ze dat ze eigenlijk s-t-i-k-j-a-l-o-e-r-s zijn op PSV, omdat ze wel elke keer die prijzen pakken! Die neuzen zouden er álles voorover hebben eenzelfde score neer te zetten als PSV, desnoods op dezelfde wijze. Echter bekritiseren ze het dan weer wel.
Malibu valt precies onder dat rijtje.
Ik bedoel, neem nou die heatweave. ELKE keer weer: "ik ben zo geërgerd door hun resultaatvoetbal, maar ook wel jaloers op de prijzen die ze elk jaar hebben. Desnoods eerst effectief voetbal, en dán het mooie van ajax"
Dat is ongeveer een quote van wat hij zei. PRECIES daarmee komt malibu overeen. Jep, duidelijk een jood.
[..]![]()
Sommigen hier snappen ook echt het sociale van Feyenoord niet. Laatst ging een vriend van me out. Die werd gelijk door 4 feyenoorders opgetild, naar beneden getild terwijl iedereen opzij werd geduwd door wat gasten om hem zo snel mogelijk bij hulp te krijgen. Die gasten kenden we niet eens! Dát is het typische broederlijke gevoel van Feyenoord, en dat betekend zóveel meer dan 'gewoon' een prijs pakken. Het gaat om de manier wáárop. En dat hoeft van mij niet als een ajax-2 met, zoals je zo leuk opmerktte, van Gaal aan de basis en Moordenaar in de spits.
Volgens mij snapt 'ie 't idd niet.Ik ga nu al 15 jaar naar de club en de prijzen die zijn gewonnen zijn op één hand te tellen.So what?Het is m'n club,deel van m'n leven.Ik ben naar uithoeken van Europa geweest waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden,terwijl je van te voren al wist dat je toch ging verliezen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Je snapt de kern echt niet he? Iedereen hier is er doodziek van als we verliezen, het is alleen geen vereiste voor onze liefde voor de club. Feijenoord is veel groter dan dat.
Iedereen wil een succesvol Feijenoord, maar dan wel een echt Feijenoord en zielloze voetbalclub. Je had die docu gisteren moeten zien, 4de divisie Engeland maar bloedfanatiek.
Maar ja joh wij tyfuskneuzen toch? Kom je dat weer ff vertellen als we ergens 10-20 uur in de auto/bus hebben gezeten voor een potje voetbal met of zonder kaart..in de hoop Feijenoord te zien winnen
2e jaars universiteitquote:Op woensdag 20 december 2006 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
ik zou het niet pikken als ze komende 10 jaar geen prijs winnen, jij ook niet neem ik aanquote:Op woensdag 20 december 2006 23:11 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Volgens mij snapt 'ie 't idd niet.Ik ga nu al 15 jaar naar de club en de prijzen die zijn gewonnen zijn op één hand te tellen.So what?Het is m'n club,deel van m'n leven.Ik ben naar uithoeken van Europa geweest waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden,terwijl je van te voren al wist dat je toch ging verliezen.
Prijzen,mooi voetbal,grote namen;het zal me allemaal 'n rotzorg zijn.Al winnen we de komende 10 jaar geen enkele prijs,dan nog zal ik de club overal volgen!
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies, dit soort kleine dingen zijn meer waard dan welke beker dat ook. In Nancy werden we voor de zoveelste keer de kroeg uit geflikkerd, terwijl ik gigantisch moest zeiken. Was ik een hotel ingelopen, mocht ik bij 2 gasten op de kamer ff in de badkuip pissen, terwijl een maat van hun daar zat te scheiten haha! Geen flauw idee wie het waren en niet meer gezien daarna.
Nope, helaas... kom uit een voetballoos gezinquote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef Staanplaats het volgende:
Steve_I Vlaardinger? Doe je aan voetbal?
Jammerquote:Feyenoord kan Van Dop vergeten
De nieuwe voorzitter van Feyenoord zal niet Jan-Willem van Dop zijn.Dit liet Van Dop zelf weten tegenover het Algemeen Dagblad. "Ik blijf voorlopig bij FC Utrecht, ik wil minimaal vijf jaar bij Utrecht blijven", aldus de preses.
Ook PSV kan hierdoor verder zoeken naar een voorzitter. De Eindhovenaren zagen in Van Dop de opvolger van Rob Westerhof, maar die optie kunnen ze nu uit hun hoofd zetten. "Ik voel me prima in Utrecht", liet Van Dop weten.
Van Dop is sindskort bezig aan zijn tweede jaar bij FC Utrecht. Bij de Domstedelingen nam hij in oktober 2006 het werk over Martin Sturkenboom. Daarvoor was hij al actief in Rotterdam. Bij Feyenoord was Van Dop negen jaar algemeen directeur.
Ik pik 't niet als ik 'n bestuur zie die meer bezig is de club kapot te maken,dan gezond te maken.Die de club als 'n speelbal zien voor hun ego-strijdjes.Die niet opkomen voor hun supporters.Ik pik 't niet als ik 'n elftal zie dat niet met bloed,zweet en tranen voetbalt,terwijl wij ik-weet-niet-hoeveel-km hebben afgelegd om die lamzakken aan te moedigenDat pik ik niet....quote:Op woensdag 20 december 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zou het niet pikken als ze komende 10 jaar geen prijs winnen, jij ook niet neem ik aan
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
helaas jaquote:
Je bent een chimpansee met een chromosoom teveel.quote:
Een bek van hier tot Tokyo maar niet eens een seizoenskaartquote:Op woensdag 20 december 2006 23:11 schreef Steve_I. het volgende:
[..]ik had het niet beter kunnen zeggen
al heb ik overigens ook niet veel recht van spreken, ik ben een arme student zonder baan, met geen vrienden die dermate veel van voetbal houden, ik kom dus ook, helaas, niet al te vaak... Maar mijn tijd met seizoenskaart komt nog wel![]()
Geeft niets, mijn tijd komt welquote:Op donderdag 21 december 2006 01:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Een bek van hier tot Tokyo maar niet eens een seizoenskaart![]()
Geeft niets hoor, zolang je niets sloopt wat niet van jou is vindt ik je best liefvquote:Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent een chimpansee met een chromosoom teveel.
Met Loekie lig ik al jaren in de clinch. Die wil het gewoon niet begrijpen. Zijn van die supporters die stompen krijgen in de Kuip, omdat ze joden in het eerste wel kunnen accepteren.
quote:Aanzienlijk sneller dan verwacht krijgt Feyenoord zijn nieuwe president-commissaris. Vanmiddag presenteert formateur Hans Blankert reeds de kandidaat voor de vacante positie van Jorien van den Herik. Dat gebeurt bij een persconferentie in de Kuip.
Gelijktijdig komt Blankert ook met een voordracht voor de overige posities in de nieuwe raad van commissarissen. Blankert is pas sinds vorige week maandag officieel aan de slag als formateur. Op die dag bekrachtigde Feyenoord officieel het vertrek van Van den Herik. De twee nog zittende commissarissen - Sjaak Troost en Willem Scholten – zullen hun (vijf) opvolgers op zeer korte termijn officieel benoemen.
Het wordt hun laatste besluit voordat ook zij uit de Kuip verdwijnen. In theorie kunnen zij kandidaten die Blankert voordraagt nog negeren, maar niemand verwacht dat dat gebeurt. Het meest interessant is de vraag wie Van den Herik moet gaan opvolgen. De afgelopen dagen zoemden diverse namen rond. Het meest concreet in beeld lijken Jos van der Vegt en Jan Willem van Dop. Eerstgenoemde is de huidige algemeen directeur van Ahoy’ en voormalig directeur van stadion Feijenoord. Van Dop is voorzitter van FC Utrecht. Hij stelde gisteren in deze krant dat hij reeds is gepolst, maar dat hij voorlopig bij Utrecht wil blijven.
Van Van der Vegt is officieel niet bekend of hij is benaderd en interesse heeft in de functie. Volgens insiders is een belangrijke pré bij hem dat hij in 1994 de grootscheepse renovatie van de Kuip leidde. Van der Vegt, die afgelopen zondag ineens opdook bij de competitiewedstrijd van Feyenoord in Utrecht, beschikt over een groot netwerk van relaties en contacten. Zoals bekend wil Feyenoord de komende jaren een speerpunt maken van de bouw van een volledig nieuwe Kuip met een capaciteit van 70.000 toeschouwers en een ingenieuze ‘cabrio-dak’-constructie.
Formateur Blankert is op zoek gegaan naar nieuwe commissarissen die, zoals hij het zelf omschrijft, een specifieke deskundigheid meebrengen. Bij het zoeken zou zijn voorkeur uitgaan naar mensen uit het bedrijfsleven, liet hij direct weten.
Blankert: ,,Het moet een mix worden van mensen die puur bedrijfsmatig naar Feyenoord kijken en iemand die de wereld van het voetbal kent. Daarnaast moet er ook iemand uit de financiële wereld bij.’’ Voor die laatste rol worden de bankmensen Coert Beerman (directie-voorzitter Rabobank Rotterdam) en Con Schoenmakers (ING) genoemd.
Hans Blankert kreeg zijn formatie-opdracht van de huidige Feyenoord-directie, gevormd door Chris Woerts en Onno Jacobs. Dat duo moet de komende jaren hét gezicht van Feyenoord naar buiten toe worden, met de nieuwe raad van commissarissen meer dan nu als toezichthouder op de achtergrond.
De Feyenoord-directie vindt het erg belangrijk dat er de komende tijd gewerkt wordt aan een verbetering van Feyenoords imago. Dat moet onder meer gebeuren door een transparantere organisatiestructuur en bedrijfsvoering. Daarbij passen ook commissarissen die voor een nieuw, dynamisch elan kunnen zorgen.
Vandaag zal blijken in hoeverre Blankert heeft gezocht naar dergelijke types. De formateur heeft zijn kandidaten verzocht om hem meteen al te vergezellen bij de persconferentie in de Kuip.
bron: www.ad.nl
quote:Ali Boussaboun kan zijn carriere mogelijk voortzetten in Griekenland. De Feyenoord-aanvaller staat in de belangstelling van AEK Athene, zo weet het AD vandaag te melden.
Boussaboun kreeg onlangs al te horen dat hij mag vertrekken bij Feyenoord. De Marokkaanse spits kwam in 2005 over van NAC Breda, maar wist nooit een basisplaats te veroveren in Rotterdam. Zelf wil hij zijn carriere graag voortzetten in de Bundesliga.
De eerste concrete interesse zou echter uit Griekenland komen. AEK Athene zou Boussaboun in de winterstop graag naar de Griekse Liga halen. Of de 27-jarige aanvaller oren heeft naar een AEK-transfer is nog onbekend.
ach, misschien heeft die weleens gelijkquote:Op donderdag 21 december 2006 01:43 schreef Steve_I. het volgende:
like,... whatever
Als jij nou eens eventjes een hele enge pijnlijke dodelijke ziekte kreeg
quote:
Koeman maakt het Greene niet gemakkelijk Bron: VI.nl
Erwin Koeman oordeelde zondag hard over zijn ploeg nadat Feyenoord met 2-1 had verloren bij FC Utrecht. Met name Serginho Greene moest het ontgelden. Maar dat de verdediger de laatste weken matig voetbalt, hoeft niet alleen aan de speler zelf te liggen.
Na rust bleef Greene in Galgenwaard achter in de kleedkamer. 'En dat was niet voor niets', mopperde Koeman. De rechtsback had in de zevende minuut al een strafschop veroorzaakt door onhandig Marc-Antoine Fortuné onderuit te glijden. Tien minuten later reageerde hij niet alert genoeg, waardoor Robin Nelisse de gelegenheid kreeg de 2-0 aan te tekenen.
'Hier heb ik al zo vaak met hem over gesproken', wees Koeman naar de aanleiding van de penalty. 'Het wordt tijd voor weer een gesprekje. De beelden liegen niet. Maar hij is niet de enige die steeds dezelfde fouten maakt.'
Greene is bezig aan zijn tweede seizoen in Rotterdamse dienst. Na zijn komst van RKC Waalwijk bewees hij al snel van waarde te zijn in de basis van Feyenoord. Aan het begin van de huidige competitie bleef Greene als een van de weinigen overeind, hij fungeerde zelfs enkele malen als aanvoerder. Maar de laatste weken heeft de 24-jarige Amsterdammer het moeilijk. Hij oogt onzeker en maakt meer fouten.
Dat het Greene aan zelfvertrouwen ontbreekt, is niet vreemd. Hij is een veelzijdige speler en daarvan maakte Koeman dit seizoen maar al te graag gebruik door hem niet alleen als centrale verdediger, maar ook als rechtsback, linksback en centrale middenvelder op te stellen.
In de eerste tien wedstrijden van deze jaargang speelde Greene nog negen duels op rij als centrale verdediger. Maar sinds het 2-2 gelijkspel van Feyenoord bij RKC Waalwijk zette Koeman hem bijna voortdurend op een andere positie. In de laatste zestien duels startte Greene tien keer op een andere positie dan in de voorgaande partij. Het lijkt een logische verklaring voor de onzekere optredens van deze Feyenoorder.
Ad-interim , tot einde seizoen, daarna ene Dick van Well volgens teletekstquote:Op donderdag 21 december 2006 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is dit voor machtsgreep?
Hij stelt gewoon zichzelf aan..
quote:Slory sluit komende zomer aan bij Feyenoord
21/12/2006 15:30
De transfer die er al zo lang zat aan te komen, is nu helemaal afgerond: Andwelé Slory verhuist na afloop van het seizoen van Excelsior naar Feyenoord en tekende een contract tot medio 2009. Feyenoord had al een optie op de 24-jarige aanvaller.
Slory maakt dit seizoen de reputatie waar die hij vorig jaar had opgebouwd in de Gouden Gids Divisie. Toen maakte hij veertien doelpunten en gaf hij vier assists voor kampioen Excelsior. Op het hoogste niveau staat Slory na vijftien duels inmiddels op zeven treffers en vijf beslissende passes.
'Feyenoord is een mooie club, de sfeer is er fantastisch. Als het aan mij ligt is het snel rond', zei Slory deze week nog in Voetbal International.
Bron: VI
Bron Vi.nlquote:Slory sluit komende zomer aan bij Feyenoord
21/12/2006 15:30
De transfer die er al zo lang zat aan te komen, is nu helemaal afgerond: Andwelé Slory verhuist na afloop van het seizoen van Excelsior naar Feyenoord en tekende een contract tot medio 2009. Feyenoord had al een optie op de 24-jarige aanvaller.
Slory maakt dit seizoen de reputatie waar die hij vorig jaar had opgebouwd in de Gouden Gids Divisie. Toen maakte hij veertien doelpunten en gaf hij vier assists voor kampioen Excelsior. Op het hoogste niveau staat Slory na vijftien duels inmiddels op zeven treffers en vijf beslissende passes.
'Feyenoord is een mooie club, de sfeer is er fantastisch. Als het aan mij ligt is het snel rond', zei Slory deze week nog in Voetbal International.
quote:Feyenoord heeft de optie op Excelsior-aanvaller Andwelé Slory gelicht. De laatste formaliteiten daartoe zijn vandaag afgehandeld. De 24-jarige aanvaller maakt het lopende seizoen af op Kralingen en wordt per 1 juli 2007 officieel Feyenoorder. Slory tekent in De Kuip een contract voor twee seizoenen.
Andwelé Slory begon zijn carriere in het betaalde voetbal bij Stormvogels Telstar. De razendsnelle aanvaller maakte in Velsen al snel naam. In de zomer van 2005 haalde Excelsior Slory naar Woudestein. Met 14 goals had Slory een belangrijk aandeel in het kampioenschap dat de Kralingers vorig seizoen behaalde. In de eredivisie is hij opnieuw goed op schot. In 15 competitieduels scoorde hij tot dusver 7 goals.
quote:'Kerkum nieuwe Feyenoord-preses'Geschreven
Gerard Kerkum moet de nieuwe voorzitter worden van Feyenoord. Dit zal formateur Hans Blankert later vanmiddag bekendmaken op een persconferentie, zo meldt het AD.
De 75-jarige Kerkum was al eerder voorzitter van Feyenoord. Ook was hij in het verleden speler en bestuurslid van de Rotterdamse club. Onlangs leidde Kerkum nog de commissie die de bestuursstructuur van Feyenoord door moest lichten.
Kerkum neemt bij Feyenoord de bestuurhamer over van Jorien van den Herik, die vorige week opstapte. Het is nog onduidelijk of de waarschijnlijke aanstelling van Kerkum een tijdelijke oplossing is.
Ook weet het AD te melden dat Jos van der Vegt een van de nieuwe commissarissen wordt van Feyenoord. Hij moet een van de opvolgers worden van de twee overgebleven commissarissen Sjaak Troost en Willem Scholten, die binnenkort zullen opstappen.
Laten we het hopen... het is in ieder geval geen jood of ouwe lul...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
tja, of we zoveel opschieten met Slory![]()
Iedergeval een goede spelerquote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
Lijkt mij geen verkeerde speler.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
We hebben Biseswar ook nog. Die jongen moeten ze ook terughalen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iedergeval een goede speler![]()
Op naar de successen!quote:Feyenoord heeft raad van commissarissen
Gerard Kerkum is tot het einde van het seizoen president-commissaris bij Feyenoord. Hij wordt daarna opgevolgd door Dick van Well, die tot die tijd als vice-president-commissaris door het leven gaat.
De donderdag in Rotterdam gepresenteerde raad van commissarissen bestaat verder uit Martin Pernis, Coert Beerman en Jos van der Vegt. De laatstgenoemde directeur van sportpaleis Ahoy' vertegenwoordigt de Sportclub Feyenoord.
De nieuwe raad van commissarissen wordt waarschijnlijk in de tweede week van januari officieel geïnstalleerd.
quote:Gerard Kerkum wordt tijdelijk president-commissaris van Feyenoord Rotterdam. Daarna zal Dick van Well hem opvolgen. Kerkum hoopt nog voor het einde van dit voetbalseizoen de hamer over te dragen. Na vice-president-commissaris zal de Raad van Commissarissen gaan bestaan uit Martin van Pernis, Coert Beerman en Jos van der Vegt. De laatste is de vertegenwoordiger van Sportclub Feyenoord. Dit werd donderdagmiddag bekend gemaakt door Hans Blankers, die door Feyenoord was belast met de formatieopdracht.
De formatie van een nieuwe Raad van Commissarissen is een direct gevolg van het bindend advies zoals uitgebracht op 6 december 2006 door de Commissie Kerkum. In het advies werd een organisatiestructuur voorgesteld die Feyenoord een transparante organisatie maakt die voldoet aan alle eisen van goed bestuur, die beter financierbaar en slagvaardiger is en die herkenbaar is voor hen die Feyenoord een warm hart toedragen. De aandelen van Feyenoord Rotterdam NV komen in handen van twee stichtingen, de Stichting Administratiekantoor Feyenoord en de Stichting Continuïteit Feyenoord. De laatste bewaakt het culturele erfgoed van Feyenoord. De directie wordt ‘het gezicht van Feyenoord.’ Zij bestuurt de vennootschap en is verantwoordelijk voor strategie, beleid en resultaten. De directie legt verantwoording af aan de Raad van Commissarissen en aan de Algemene Vergadering van Aandeelhouders. De Raad van Commissarissen houdt toezicht op de directie en wordt samengesteld uit vijf leden. Stichting Continuïteit Feyenoord Rotterdam doet een bindende voordracht voor vier leden waaronder de voorzitter. Sportclub Feyenoord zal een bindende voordracht doen voor één lid.
De nieuwe Raad van Commissarissen zal na het verrichten van de noodzakelijke formaliteiten door Feyenoord Rotterdam NV in januari 2007 haar activiteiten aanvangen.
Profiel leden nieuwe Raad van Commissarissen
Gerard Kerkum (76) heeft een uitgesproken Feyenoord-gezicht. Hij was speler/aanvoerder van Feyenoord 1 van 1955 tot 1965, van 1982 tot 1988 al voorzitter van Feyenoord, is lid van verdienste van de Sportclub Feyenoord en was ook Commissaris van het Stadion. Kerkum gaf leiding aan de commissie die begin december advies uitbracht over de nieuwe structuur van Feyenoord. Voor zijn pensionering was Kerkum directeur van bouwbedrijf Voormolen.
Dick van Well (58) wordt in de Raad van Commissarissen vice-president-commissaris. Na afloop van het seizoen is hij de beoogde opvolger van Gerard Kerkum als president-commissaris. Van Well is voorzitter van de Raad van Bestuur van bouwconcern Dura Vermeer Groep te Zoetermeer. Van Well is al sinds begin jaren ’60 een zeer betrokken Feyenoord-fan.
Martin van Pernis (61) is voorzitter van de Raad van Bestuur van Siemens Nederland. Van Pernis vervult diverse commissariaten en is onder meer lid van het dagelijks bestuur van VNO-NCW en plaatsvervangend voorzitter van de werkgeversorganisatie in de metaal en elektroindustrie FME/CWM. Binnen de Raad van Commissarissen gaat Van Pernis zich vooral bezighouden met HRM-beleid.
Coert Beerman MBA (51) is directievoorzitter van Rabobank Rotterdam, een functie die hij eerder bekleedde bij de Rabobank Eindhoven. De in Vlaardingen geboren Beerman is ook commissaris bij de Efteling en lid van de Economic Development Board Rotterdam. In de Raad van Commissarissen zal Beerman de portefeuille financiën gaan beheren.
Jos van der Vegt (53) neemt namens Sportclub Feyenoord zitting in de Raad van Commissarissen. Van der Vegt was van 1991 tot 1996 algemeen directeur van Stadion Feijenoord en is nu algemeen directeur van Ahoy Rotterdam NV. Verder is Van der Vegt voorzitter van de Rotterdam Marathon en lid van de Economic Development Board Rotterdam.
Vond de 1-1 van Pi-Air toen nog 10x mooierquote:Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft die geld bij zich![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CGI2qaj8ARw
tof was dat zeg![]()
dinsdag winnen !
Vond die tegen ADO het mooist van Goor. Jammer dat hij toen zo is weggegaan, maar wel een speler die met winst is verkocht. Was toen een goeie zet om die te halen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft die geld bij zich![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CGI2qaj8ARw
tof was dat zeg![]()
dinsdag winnen !
Goor met winst verkocht? Kan me niet echt meer herinneren wat ie gekost en opgebracht heeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vond die tegen ADO het mooist van Goor. Jammer dat hij toen zo is weggegaan, maar wel een speler die met winst is verkocht. Was toen een goeie zet om die te halen.
Is toen verkocht aan Anderlecht. Maar wel voor een prikkie van Hertha BCS gekocht toen, en voor 1,5 miljoen geloof ik verkocht. Miljoen winst dacht ikquote:Op donderdag 21 december 2006 16:44 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Goor met winst verkocht? Kan me niet echt meer herinneren wat ie gekost en opgebracht heeft.
En hij was zelf degene die weg wilde.
http://www.youtube.com/watch?v=wFJd3-0tZmMquote:Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vond die tegen ADO het mooist van Goor. Jammer dat hij toen zo is weggegaan, maar wel een speler die met winst is verkocht. Was toen een goeie zet om die te halen.
Typische counterspits.... Neem niet aan dat we volgend seizoen op de counter gaan spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Absolute topaankoop die Slory.Snel, scorend vermogen, technisch.Ben best jaloers eigenlijk.Snap ook niet dat sommigen niet zo blij zijn hiero.
Maar je kunt hem toch ook gewoon rechtsbuiten zetten?Zoals Castelen altijd stond.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Typische counterspits.... Neem niet aan dat we volgend seizoen op de counter gaan spelen.
Castelenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar je kunt hem toch ook gewoon rechtsbuiten zetten?Zoals Castelen altijd stond.
Die was toch een zeer goede speler toen ie nog fit was.Scoorde ook wel veel.quote:
Ik juist niet! Ik mis Kuijt het meest.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
das dus de gene die ik het meest mis dit seizoen he
Beter dan Pierre, Griek en Kolkka samen.quote:
Ja oke, tuurlijk. Maar we zijn zo slecht op de flanken... castelen mis je dan echt zoquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik juist niet! Ik mis Kuijt het meest.
quote:Andwelé Slory verhuist na afloop van het seizoen van Excelsior naar Feyenoord. 'Feyenoord is een mooie club, de sfeer is er fantastisch.'
Zegt een supporter van de koudste club van Nederlandquote:
Gek he, als je in het stadion zo dikke koude neerlegtquote:Op donderdag 21 december 2006 17:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zegt een supporter van de koudste club van Nederland![]()
quote:E. Koeman uit kritiek op Greene
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 21 december om 15:28
Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft flinke kritiek geuit op Serginho Greene. De oefenmeester heeft het even gehad met de verdediger, omdat deze steeds dezelfde fouten blijft maken.
Greene maakte afgelopen zondag in het competitieduel tegen FC Utrecht wederom een grote fout. De rechtsback vloerde Marc-Antoine Fortuné in het eigen strafschopgebied, waarna Utrecht via een benutte strafschop op 1-0 kwam.
Koeman besloot Greene in de rust te wisselen. Tegenover VI vertelt de oefenmeester waarom. "Hier heb ik al zo vaak met hem over gesproken. Het wordt tijd voor weer een gesprekje. De beelden liegen niet. Maar hij is niet de enige die steeds dezelfde fouten maakt."
In de tijd dat Feyenoord bijna failliet was stond hij aan de macht. Toen heeft Jorien het stokje over genomen van hem en heeft Feyenoord toen gered.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat heeft Kerkum dan voor fouten gemaakt destijds?
Ben nog jong, ken alleen het HCS-verhaal
Ben ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Slory is gewoon een goede aankoop. Hij was jarenlang het grootste talent van Nederland (nog voor Van Persie, Van der Vaart, Robben, etc), het kwam er alleen niet uit. Tot dit seizoen dus. Jullie mogen er blij mee zijn.
Oke danquote:Op donderdag 21 december 2006 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Slory is gewoon een goede aankoop. Hij was jarenlang het grootste talent van Nederland (nog voor Van Persie, Van der Vaart, Robben, etc), het kwam er alleen niet uit. Tot dit seizoen dus. Jullie mogen er blij mee zijn.
Goorquote:Op donderdag 21 december 2006 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wFJd3-0tZmM
Deze was ook wel tof,
http://www.youtube.com/watch?v=-xUtcXUhxcQ&mode=related&search= de mooiste ja
Jammer dat die weg is, komt door bestuur, die hem spelers beloofde
Kan nie,quote:Op donderdag 21 december 2006 17:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
GoorDat had onze Cocu kunnen zijn.
Goorquote:Op donderdag 21 december 2006 17:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
GoorDat had onze Cocu kunnen zijn.
Kijk toch eens wat verder dan je neus lang is, kneus. Er waren Goor goede mede-spelers beloofd, maar GKL heeft tegen hem gelogen.quote:
Dus omdat zijn vriendje Simons niet kwam, moest ie maar een breuk forceren met Feijenoord en koste wat het kost weg?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kijk toch eens wat verder dan je neus lang is, kneus. Er waren Goor goede mede-spelers beloofd, maar GKL heeft tegen hem gelogen.
Goor was geweldig op het middenveld, beter dan die kneuzen die er nu staan
Dat zeker, een echte leider, nu is lucius ook goed, maar hun samen was goed geweestquote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kijk toch eens wat verder dan je neus lang is, kneus. Er waren Goor goede mede-spelers beloofd, maar GKL heeft tegen hem gelogen.
Inderdaad, die kankerbelg had gelijk afgedaan bij mijquote:Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dus omdat zijn vriendje Simons niet kwam, moest ie maar een breuk forceren met Feijenoord en koste wat het kost weg?
Ach rot toch op. Een breuk forceren omdat zijn vriendje niet kwam. Hij had Feyenoord dankbaar mogen zijn dat ze hem van de bank hebben gehaald bij Hertha BSC! Maar Goor was Feyenoord niet dankbaar.... Nee hij moest kost wat kost na 1 jaar weg voor een extreem lage transfersom.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zeker, een echte leider, nu is lucius ook goed, maar hun samen was goed geweest
Ik heb het al eerder gezegd, goor was voetballend gezien de belangrijkste speler van de afgelopen jaren bij Feyenoord na Kuytquote:Op donderdag 21 december 2006 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ach rot toch op. Een breuk forceren omdat zijn vriendje niet kwam. Hij had Feyenoord dankbaar mogen zijn dat ze hem van de bank hebben gehaald bij Hertha BSC! Maar Goor was Feyenoord niet dankbaar.... Nee hij moest kost wat kost na 1 jaar weg voor een extreem lage transfersom.
Dacht dat je weg zou gaan?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |