Kan het nog wel een smerige leugenaar zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
Toch vond ik Leo 1 van de betere Feyenoord trainers afgelopen 20 jaar..
Hij deed het aardig als TD bij ajax, hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:28 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Kan het nog wel een smerige leugenaar zijn
ff doen, maak ik meer kans op een kaartjequote:Bron: FR-Fans.nl
Mocht u in het bezit zijn van een uitkaart van Feyenoord én van een seizoenkaart van Excelsior kunt u zich melden bij Feyenoord. U kunt de wedstrijd gewoon met uw seizoenkaart bezoeken en wordt handmatig geregistreerd als bezochte uitwedstrijd.
De melding kan gedaan worden via klantenservice@feyenoord.nl
TS bedoelt Leonardoquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:27 schreef Messenga het volgende:
Toch vond ik Leo 1 van de betere Feyenoord trainers afgelopen 20 jaar..
Leonardo is een held, maar willen jullie Rosenberg niet voor 6 miljoen?quote:
Feijenoord heeft hem zelf van de hand gedaan? Ik bedoel, Cruijff heeft ook bij Feijenoord gespeeld.quote:
Periode ervoor liep ie nog te verkondigen dat Feijenoord zijn cluppie was.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij deed het aardig als TD bij ajax, hoor.
Dan krijgen ze Lindenbergh er gratis bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Leonardo is een held, maar willen jullie Rosenberg niet voor 6 miljoen?![]()
Als je een beetje hart voor je club heb - waar je tenslotte 11? jaar heb gespeeld - ga je niet naar de aartsrivaal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Feijenoord heeft hem zelf van de hand gedaan? Ik bedoel, Cruijff heeft ook bij Feijenoord gespeeld.
Kijk toch lekker op tv, ik ga niet, zeker niet in uitvakquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ff doen, maak ik meer kans op een kaartje
al denk ik dat maar weinig mensen van beide een kaart hebben![]()
23,15 is echt te duur in vergelijking met de rest van de plaatsen in het stadionquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:46 schreef ruud_fr het volgende:
ga er liever heen uiteraard, maar waarom ga jij niet? te ver?
de rest is 15 of 23 euroquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
23,15 is echt te duur in vergelijking met de rest van de plaatsen in het stadion
Wim Jansen deed het nog best leuk bij Ajaxquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:35 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Als je een beetje hart voor je club heb - waar je tenslotte 11? jaar heb gespeeld - ga je niet naar de aartsrivaal.
Plus dat Cruijff ook niet door iedereen gewenst was in die tijd, fans nog hun seizoenkaart verscheurd vanwege zijn komst. Maarja vroegâh was alles anders he
Type Materazzi.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef Maikalo het volgende:
Welke speler zou nu echt een versterking zijn die het zou zien zitten om te komen? Misschien Larsson? Of gaat die ook al stoppen.
Ik denk dat er een stuk minder weerstand zal zijn dan bij de transfer van Charisteas.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:57 schreef Happel het volgende:
Beenhakker komt niet. Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen.
Ik denk dat jij ongelijk krijgt. Spreekwoordelijke druppel enzo...quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat er een stuk minder weerstand zal zijn dan bij de transfer van Charisteas.
Jansen is de baas.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff waarom moeten nou alles wat wij halen iets met de joden te maken hebben ?
Wie is die kindsoldaat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Eens een Ajacied altijd een Ajacied!
Wordt Charisteas de nieuwe voorzitter dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Steve_I. het volgende:
Van mij hoeft beenstakker ook zekers niet te komen, maar ik vind de aankoop van harry als opvolger vanKuyt
schandaliger. Ondanks dat het een paardenlul is, heeft hij tenminste nog wat voetbalverstand, waar ik bij harry nog geen enkele kwaliteit heb kunnen ontdekken...
Verklaart wel het één en ander, hij is van die ijsbal nooit echt opgeknapt..quote:
Kan die meteen Stuntelaar een doodschop geven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:03 schreef Keltie het volgende:
Type Materazzi.
En de trainingen een stuk interessanter makenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kan die meteen Stuntelaar een doodschop geven.
quote:Drie Feyenoord-‘fans’ voor Franse rechter
19 december om 20:46
Drie ‘supporters’ van Feyenoord die sinds het UEFA-Cup duel Nancy-Feyenoord vast zitten in de Franse stad, zullen morgen voor de plaatselijke rechter verschijnen. Het drietal wordt beschuldigd van het gooien van flessen richting de politie.
De drie Nederlanders, 22, 28 en 31 jaar, waren betrokken bij rellen die destijds plaatsvonden in de middaguren. Hierbij werden onder andere vernielingen aangericht in café’s. Ook werd als gevolg van die ongeregeldheden nog een vierde Nederlander vastgehouden. Deze is inmiddels alweer vrijgelaten.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:28 schreef Zjakkie het volgende:
Gewone supporters brengen Feyenoord niet in zoveel problemen
sup·por·ter (de ~ (m.), ~s)quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Heb overigens geen zin in dit soort discussies, waar niemand het met me eens zal zijn. Het blijven gewoon supporters, wat ze ook hebben gedaan.
Hermans is toch dood?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik heb altijd gelijk.
je wordt irriquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik heb altijd gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |