abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44596557
Eergisteren m'n felguard laten duellen met onze main tank. Met black book verloor de mt gewoon van mijn pet terwijl ik verder niks deed .
pi_44596571
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:59 schreef DinaDani het volgende:

[..]

Je doet er goed aan. Hunter en Warlock is waar je moet zijn come TBC. Helaas ben je er niet alleen in. Komen prolly een hele shitload aan die gozers bij, wat nu al het geval is.

Check de dmg-done maar eens in AB ofzo. 90% van de tijd is het een hunter of een warlock die bovenaan staat, met epic warriors erachter. Nu is dmg-done niet alles, maar zelfs een rhok hunter, wat niets boeiends meer is, doet zieke damage.
Ook al zo iemand die ruime ervaring heeft in lvl 70 TBC PvP.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_44596695
Ben al een paar keer in de starter area's geweest maar ik zie bijna geen locks hoor, het varieert eigenlijk best wel of ze rollen allemaal undead maar dat zou best wel dom zijn .
pi_44596776
KoeKoek PVP..ik bedoel TVP..

Vanavond misschien 40 dingen
pi_44597102
voor me idee is warlock ook meer me speelwijze, vind rond kunnen rennen en ranged dmg kunnen doen geweldig! als warlock ben je niet zon eindeloze stilstaander imho ^^
pi_44597392
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:45 schreef koffiegast het volgende:
voor me idee is warlock ook meer me speelwijze, vind rond kunnen rennen en ranged dmg kunnen doen geweldig! als warlock ben je niet zon eindeloze stilstaander imho ^^
Dat ligt er maar net aan welke spec je bent natuurlijk, een Destruction lock staat juist vaak stil, terwijl een Affliction lock inderdaad meer kan rennen.
pi_44597557
en een demo lock *ligt* vaak en laat z'n felguard alles doen
pi_44597709
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:01 schreef muhahaha het volgende:
en een demo lock *ligt* vaak en laat z'n felguard alles doen
Ik ben zo'n luie Lock
pi_44597876
ik ben dan ook van plan affliction te gaan
pi_44597998
Nowja...in de bg's waar ik in zit, zit ik toch wel meestal 1e/2e .. :/
Ik bedoel met dat EZ mode dat noob locks ook al snel kunnen winnen, maar ofc je hebt echte pro locks ertussen zitten en die zijn bekant unbeatable...

Know your class well
Dussss.... ?
pi_44598387
Ik ga locks uit de weg met mijn mage (of hij moet op 10% zitten).

Ja af en toe kom je wel een nab tegen maar een lock die zijn class kent en affl/demo is die ga ik toch wel liever uit de weg. Affl. wil nog wel eens lukken maar dan ben ik wel afhankelijk van cooldowns .

Ow 2 chars door elkaar is toch niet zo handig .
pi_44598537
Iceblock 4tw...

Oe kreeg net emailtje met een beta key van blizzard
Dussss.... ?
pi_44598666
Feli
pi_44600291
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef Rann het volgende:
Iceblock 4tw...

Oe kreeg net emailtje met een beta key van blizzard
Grats, nice.
pi_44602497
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik gebruik met mijn lock de meeste spells/abilities van allemaal.

Sterk ?

Ja.

EZ-Mode ?

Nee.
EZ-Mode, vind ik wel :/

Juist dat de mogelijkheden van een lock flink opgeschroeft zijn, zorgt ervoor dat ik er gewoon niet op PvP. Het is gewoon te makkelijk. Felguard al helemaal, maar iedere spec is dat nu wel . (Nou ja, op het moment is PvP wat kutter, omdat ik alle gear kwijt ben naast m'n ZG set ) Tot TBC geniet ik wel van de PvP op m'n warrior, gewoon een stuk leuker omdat ik daar nog WEL wat moeite moet doen, en nog wel een beetje na moet denken
pi_44602676
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:52 schreef DjNivek het volgende:

[..]

EZ-Mode, vind ik wel :/

Juist dat de mogelijkheden van een lock flink opgeschroeft zijn, zorgt ervoor dat ik er gewoon niet op PvP. Het is gewoon te makkelijk. Felguard al helemaal, maar iedere spec is dat nu wel . (Nou ja, op het moment is PvP wat kutter, omdat ik alle gear kwijt ben naast m'n ZG set ) Tot TBC geniet ik wel van de PvP op m'n warrior, gewoon een stuk leuker omdat ik daar nog WEL wat moeite moet doen, en nog wel een beetje na moet denken
Ja maar jij liep in gear waar nog geen 5% van alle Warlocks in lopen, denk dat dat eerder voor EZ-mode zorgde als de Warlock class zelf.

En ik blijf erbij dat een Destrolock weldegelijk veel ''skill'' nodig heeft.
  woensdag 20 december 2006 @ 17:22:13 #68
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_44603329
quote:
heh funny
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 17:45:35 #69
34726 Fratz
Max
pi_44604014
een meisje bij mij op de server heeft een tekening gemaakt van mijn char <3

There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 20 december 2006 @ 17:47:44 #70
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_44604060
Niet slecht
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_44606812
Weet iemand hier een verklaring voor:

Ik heb de afgelopen dagen wat honor zitten farmen, zo heb ik op dinsdag 3500 points verzameld, die ik dus vanacht rond 1 uur ook toe kreeg. Voordat dat gebeurde stond er dus bij 'Today' : ~3500, en bij Yesterday: 163 (van maandag dus).

Toen ik dus rond 1 uur die ~3500 ook echt kreeg, ging die 3500 van Today idd naar Yesterday, maar deze 3500 bleven echter ook bij 'Today' staan, terwijl dat dus op dat moment gereset moest worden. Op dat moment leek het dus alsof ik al 7000 honor points had terwijl ik er werkelijk pas 3700 had gefarmed in totaal. Daarbij werden de 'Kills' ook niet gereset, maar ook wel naar 'Yesterday' gezet. Dus leek het ook alsof ik veel meer kills had dan ik daadwerkelijk heb.

Nu heb ik dus vandaag weer honor zitten farmen, en is het bedrag wat bij 'Today' stond inmiddels opgelopen tot 6500, maar nu is dat complete bedrag van 6500 zojuist ineens gereset naar 0, en staat het nu op dit moment op 100 (zat in AB toen dat gebeurde). Het aantal 'Kills' is echter onveranderd gebleven en klopt dus nog steeds niet.

Maar nu ben ik dus bang dat ik 6 uur lang aan honor farmen heb weggegooid, dat dat nu gewoon gewist is. Zou ik vanacht nog wel alle honor krijgen die ik na gisternacht 12 uur gefarmd heb, of heb ik dus echt alles voor niks gedaan? Als dit 1 of andere bug is waarmee de spelers keihard van hun geld worden beroofd dan ga ik WoW dus nu van m'n HDD verwijderen.

Kent iemand dit probleem?

Edit: Hoor al van andere mensen dat dit weer zo'n vage UI fout is. Heb m'n account maandag pas weer geactiveerd dus ik schrik nog een beetje van alle bugs die in het spel zitten

[ Bericht 8% gewijzigd door Myers op 20-12-2006 19:54:02 ]
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_44606974
Verwijder maar
(Doe je toch niet want je bent te nerdy verslaafd)
pi_44607343
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:47 schreef Myers het volgende:
Weet iemand hier een verklaring voor:

Ik heb de afgelopen dagen wat honor zitten farmen, zo heb ik op dinsdag 3500 points verzameld, die ik dus vanacht rond 1 uur ook toe kreeg. Voordat dat gebeurde stond er dus bij 'Today' : ~3500, en bij Yesterday: 163 (van maandag dus).

Toen ik dus rond 1 uur die ~3500 ook echt kreeg, ging die 3500 van Today idd naar Yesterday, maar deze 3500 bleven echter ook bij 'Today' staan, terwijl dat dus op dat moment gereset moest worden. Op dat moment leek het dus alsof ik al 7000 honor points had terwijl ik er werkelijk pas 3700 had gefarmed in totaal. Daarbij werden de 'Kills' ook niet gereset, maar ook wel naar 'Yesterday' gezet. Dus leek het ook alsof ik veel meer kills had dan ik daadwerkelijk heb.

Nu heb ik dus vandaag weer honor zitten farmen, en is het bedrag wat bij 'Today' stond inmiddels opgelopen tot 6500, maar nu is dat complete bedrag van 6500 zojuist ineens gereset naar 0, en staat het nu op dit moment op 100 (zat in AB toen dat gebeurde). Het aantal 'Kills' is echter onveranderd gebleven en klopt dus nog steeds niet.

Maar nu ben ik dus bang dat ik 6 uur lang aan honor farmen heb weggegooid, dat dat nu gewoon gewist is. Zou ik vanacht nog wel alle honor krijgen die ik na gisternacht 12 uur gefarmd heb, of heb ik dus echt alles voor niks gedaan? Als dit 1 of andere bug is waarmee de spelers keihard van hun geld worden beroofd dan ga ik WoW dus nu van m'n HDD verwijderen.

Kent iemand dit probleem?

Edit: Hoor al van andere mensen dat dit weer zo'n vage UI fout is. Heb m'n account maandag pas weer geactiveerd dus ik schrik nog een beetje van alle bugs die in het spel zitten
Het is idd een UI vaut.
Als je honor een bepaalde waarde overheengaat (bij de today), dan springt het weer naar de 0. Je houd je honor nog wel gewoon, maar die 100 in dit geval komt dus bovenop die 'geresette' waarde. Volgens mij was het rond de 6783 ofzo, er is ergens een blue post erover.
pi_44607434
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja maar jij liep in gear waar nog geen 5% van alle Warlocks in lopen, denk dat dat eerder voor EZ-mode zorgde als de Warlock class zelf.

En ik blijf erbij dat een Destrolock weldegelijk veel ''skill'' nodig heeft.
Een destrolock heeft idd meer 'skill' nodig dan een Demonology of Affliction type, maar nog steeds niet echt bepaald veel. Zeker in 1 tegen 1 niet, een beetje fatsoenlijk gegearde lock kan een associale burstdamage eruitpersen met een goed getimede/afstand-berekende Soul Fire/Immolate/Conflagrate combo. En in het geval de je hier en daar iets crit, geeft je toch wel een grote kans dat je weer rustig weg kan lopen
pi_44607891
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:52 schreef Leonos het volgende:
Verwijder maar
(Doe je toch niet want je bent te nerdy verslaafd)
Mensen hap is...
Zo is het ook niet leuk
  woensdag 20 december 2006 @ 20:54:30 #76
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_44608956
Nog linkje voor update :p laatste grote patch niet meer meegekregen....
Klap eens in je handjes.
pi_44612780
Wil je niet, geloof me
pi_44613578
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij heeft wel de beta gespeeld.

Maar goed, het is maar wat je onder 'ruime ervaring' verstaat en er kan nog veel veranderen.
Krekker is de bom!
pi_44614186
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je het moet weten, ik zit in de TBC beta. 64 priest atm (true, geen 70).

Verder ben je of blind, of dom, of beide als je niet ziet hoe sterk hunters en warlocks nu zijn in PvP. Of je bent één van die classes natuurlijk.
VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
pi_44614210
lol dina betwetende lul
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_44614440
Roodharige pracht en praal!
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 02:23:45 #82
34726 Fratz
Max
pi_44618061
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_44619170
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:19 schreef DinaDani het volgende:

[..]

Als je het moet weten, ik zit in de TBC beta. 64 priest atm (true, geen 70).

Verder ben je of blind, of dom, of beide als je niet ziet hoe sterk hunters en warlocks nu zijn in PvP. Of je bent één van die classes natuurlijk.
Meh, ik word een beetje gek van 1750 multishots onderhand... Maar ik zeg niets, ik ben Frost met de critgear van Fire, dus ik crit best vaak... Voor 2.2k +
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 21 december 2006 @ 08:15:46 #84
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_44619286
edit: Goeie morgen

[ Bericht 68% gewijzigd door jercovski op 21-12-2006 08:22:43 ]
pi_44619705
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:23 schreef Fratz het volgende:
Nieuwe priest talents!!!

http://talents.unleashedgaming.net/?p=vt&i=3434

!
Welkom op FOK!
pi_44620505
Lawl! @ priest talents....

Best goed maybe...60 priest -> 60 warlock!
Dussss.... ?
pi_44621318
quote:
Nieuwe priest talents!!!

imp. lightwell ftw ^^
VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
pi_44622361
Hahaha gister toch weer een actie in STV. Ik liep met mijn vaste PVE maatje (lvl 38 warrior) door STV te questen. Zien we opeens een Allie in nood. Wij overleggen via TS en besloten om hem maar even te helpen. (Hij werd als lvl 38 aangevallen door 5 level 39 mobs). Wij beginnen die mobs te slopen, rent die eikel weg om zich te gaan healen. Dus we voelen het al aankomen, en ja hoor....hij valt de warrior aan. Ik gelijk vol op die Alliance sukkel, maar hij kon nog net de warrior slopen. Ik legde hem neer waarna ik zelf door de mobs gepakt werd.

Toen zijn we hem wél gaan ganken. Toen we terugkwamen bij onze corpses was hij alweer in gevecht. Wij bandagen en mana slurpen en vol op hem! Hij probeerde nog weg te rennen maar was uiteraard kansloos. (Human Pala) Hierna nog één keer geganked waarna hij niet al te hard meer terugkwam. Wij zaten op hem te wachten tot een Dwarf hunter kwam aangrinden. Hij zag mij niet dus viel de warrior aan die AFK leek te zijn. *blink* *frostbolt* *frostbolt* *dood*. Op dat moment spawned de Human Pala en rent hard weg....ik er nog achteraan maar kreeg hem net niet te pakken. Nog geen minuut later hadden we 3 x 60's op ons dak inclusief dat mieterige palatje. Die is dus op het pad gaan huilen bij zijn mede alliance vriendjes dat wij triest bezig waren, terwijl hij ons pakt nadat we hem helpen.

Tijd voor de mooie roze tier-set voor deze pala...

Ik twijfel op dit moment nog even over mijn live and let live statement van gister......
Wel level 39,5 gister...dus dat word mounten vanavond
pi_44623347
(CHEERS mount! )

Zelf zit mijn alt nu op 33,5...gister heeft Sitethief ff geholpen met alle q's in STV, mooie extra xp, en kga nu in ahrathi verder levelen...veel rustiger
Dussss.... ?
  donderdag 21 december 2006 @ 11:55:00 #90
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_44623518
quote:
Nieuwe priest talents!!!

The Police 08-06-2008
pi_44623879
quote:
Nieuwe priest talents!!!

Die shadow weaving ook echt
pi_44624136
Ach ja.....men TBC bijna binnen...moet gewoon kijkje nemen daar...
Dussss.... ?
pi_44624348
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:14 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hahaha gister toch weer een actie in STV. Ik liep met mijn vaste PVE maatje (lvl 38 warrior) door STV te questen. Zien we opeens een Allie in nood. Wij overleggen via TS en besloten om hem maar even te helpen. (Hij werd als lvl 38 aangevallen door 5 level 39 mobs). Wij beginnen die mobs te slopen, rent die eikel weg om zich te gaan healen. Dus we voelen het al aankomen, en ja hoor....hij valt de warrior aan. Ik gelijk vol op die Alliance sukkel, maar hij kon nog net de warrior slopen. Ik legde hem neer waarna ik zelf door de mobs gepakt werd.

Toen zijn we hem wél gaan ganken. Toen we terugkwamen bij onze corpses was hij alweer in gevecht. Wij bandagen en mana slurpen en vol op hem! Hij probeerde nog weg te rennen maar was uiteraard kansloos. (Human Pala) Hierna nog één keer geganked waarna hij niet al te hard meer terugkwam. Wij zaten op hem te wachten tot een Dwarf hunter kwam aangrinden. Hij zag mij niet dus viel de warrior aan die AFK leek te zijn. *blink* *frostbolt* *frostbolt* *dood*. Op dat moment spawned de Human Pala en rent hard weg....ik er nog achteraan maar kreeg hem net niet te pakken. Nog geen minuut later hadden we 3 x 60's op ons dak inclusief dat mieterige palatje. Die is dus op het pad gaan huilen bij zijn mede alliance vriendjes dat wij triest bezig waren, terwijl hij ons pakt nadat we hem helpen.

Tijd voor de mooie roze tier-set voor deze pala...

Ik twijfel op dit moment nog even over mijn live and let live statement van gister......
Wel level 39,5 gister...dus dat word mounten vanavond
ken het maar al te goed... kansloze figuren die altijd zo snel aanvallen als je probeert te helpen :/
pi_44624618
mja ken het...gelukkig zet ik altijd men main in de buurt van waar ik me alt level.....dan issie meestal dood binnen 40 seconden...
Dussss.... ?
pi_44626655
laat ik nou net met mijn eerste char op die server bezigzijn Ach ja..zo is het spelletje denken we dan maar. Volgende keer pakken we hem weer
pi_44626871
Begh, nu m'n account suspended totdat ze verifiëren dat het van mij is ><
Mailtje al gestuurd, maar ze schieten gewoon niet op
pi_44627083
met zoveel miljoen klanten is dat ook lastig ....hehe
Dussss.... ?
pi_44628276
Kan je kopen: (in TBC uiteraard)

Blade of the Archmage
Binds when picked up
Unique
Main Hand Sword
31 - 117 Damage Speed 1.80
(41.4 damage per second)
+12 Stamina
+11 Intellect
Durability 105 / 105
Requires Level 70
Requires Honor Hold - Exalted
Equip: Improves spell critical strike rating by 21.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 150.
Sells for 40 Gold 90 Silver to vendors
Item Level 95

Craftable:
Eternium Runed Blade
Binds when equipped
Main Hand Dagger
31 - 108 Damage Speed 1.70
(41.1 damage per second)
Durability 75 / 75
Requires Level 70
Equip: Improves spell critical strike rating by 10.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 160.
Sells for 9 Gold 18 Silver 13 Copper to vendors
Welkom op FOK!
pi_44628808
Sells for 40g :/ .....omg... :/! Archmage...Exalted Duels..
Dussss.... ?
pi_44630697
morgen weer verder met mn lvl 44 warrior (had hem ff geparkeerd ivm drukkere tijden)

werkt best goed moet ik zeggen --> als je gewoon geen tijd meer hebt, account freezen, en weer beginnen met spelen als je weer tijd hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')