Dus?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:35 schreef KonnieKipke het volgende:
heel oud nieuws, zeker al 3 weken
Dat staat toch ook in de OP?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:35 schreef KonnieKipke het volgende:
heel oud nieuws, zeker al 3 weken
Nee. En de lolligheid bij dit artikel is ook al vrij ver te zoeken. Dat het nog oud nieuws is helpt er niet bij.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:25 schreef reese.com het volgende:
[..]
Oh poe hoe, de lolligheid is ook ver te zoeken zeg.
Moet alles in POL bloed serieus zijn?
Hierbij ? Waarbij ? Mijn verhaaltje ? Waarom dan ?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel VVD'ers hierbij in de verdediging zouden schieten.
Bij de conclusie van het onderzoek natuurlijk. Ik ken menig VVD'er die weinig materialistisch ingesteld zijn en geen bovenmodaal inkomen heeft. Ik vraag me trouwens ook af hoe ze privileges definieren. Vind het maar een raar onderzoek. Volgens mij hebben ze de vragen gewoon zo gesteld en ingedeeld naar partij dat je uiteindelijk alsnog een beeld krijgt van stereotypes zoals ze bekend staan.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:15 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Hierbij ? Waarbij ? Mijn verhaaltje ? Waarom dan ?
En het vreemde is, dat je tóch de neiging voelde om hier te reageren... Is mijn doel hoe dan ook bereikt, elke discussie n.a.v. de OP is welkom, behalve persoonlijke aanvallen aan het adres van TS, dat is zielig. Maar vertel me nu eens, waarom voel je je beledigt door dit artikel?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee. En de lolligheid bij dit artikel is ook al vrij ver te zoeken. Dat het nog oud nieuws is helpt er niet bij.
Oh, en even een toevoeging; als het me om de nieuwswaarde ging, dan had ik het wel geplaatst bij N&A. Het gaat mij juist om de inhoudelijke reactie van mensen op de inhoud.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee. En de lolligheid bij dit artikel is ook al vrij ver te zoeken. Dat het nog oud nieuws is helpt er niet bij.
Heb je er zelf ook nog argumenten bij of ben je het gewoon 'wel eens' met deze omschrijvingen?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, en even een toevoeging; als het me om de nieuwswaarde ging, dan had ik het wel geplaatst bij N&A. Het gaat mij juist om de inhoudelijke reactie van mensen op de inhoud.
Ik bied slechts de aanleiding voor een discussie of inzicht. Ik ga niet beargumenteren waarom ik het neergezet heb, maar zeggen dat ik het 'wel eens' ben met deze omschrijvingen, maakt in ieder geval dat mensen zich afvragen waarom.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook nog argumenten bij of ben je het gewoon 'wel eens' met deze omschrijvingen?
Oke. Waarom dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik bied slechts de aanleiding voor een discussie of inzicht. Ik ga niet beargumenteren waarom ik het neergezet heb, maar zeggen dat ik het 'wel eens' ben met deze omschrijvingen, maakt in ieder geval dat mensen zich afvragen waarom.
Je zit in het verkeerde forum. Dit is politiek, geen truth........quote:Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bij de conclusie van het onderzoek natuurlijk. Ik ken menig VVD'er die weinig materialistisch ingesteld zijn en geen bovenmodaal inkomen heeft. Ik vraag me trouwens ook af hoe ze privileges definieren. Vind het maar een raar onderzoek. Volgens mij hebben ze de vragen gewoon zo gesteld en ingedeeld naar partij dat je uiteindelijk alsnog een beeld krijgt van stereotypes zoals ze bekend staan.
Ook bruikbaar als link naar het andere topicquote:Op donderdag 16 november 2006 09:58 schreef Petera het volgende:
Ik herken me absoluut niet in het enige gemeenschappelijke van de D'66-ers.
Ik vermoed dan ook dat het enige opvallende aan D'66-ers inderdaad vooral te danken is aan het feit dat mensen die wél behoefte aan duidelijkheid hebben al lang zijn weggejaagd door alle ommezwaaien die D'66 de laatste jaren heeft gemaakt, en dat dit in veel mindere te maken heeft met de principes van de partij (voorzover D'66 principes heeft althans)![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |