quote:Op maandag 18 december 2006 23:07 schreef Fuente het volgende:
Sara in haar skipakje, het was zo koud vanavond op de fiets, dat ze 'm eindelijk aan heeft gehad
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:06 schreef senesta het volgende:
Wij gingen van de week nog lekker een keertje naar de kinderboerderij, alleen heeft Samara een periode nu waarin ze alles eng vind, en dus ook de geitjes van de kinderboerderij waar we al jaren komen![]()
Maar gelukkig was Joey, haar grote broer en rots in de branding ook mee![]()
Sorry dat ze niet helemaal scherp zijn, vond ze toch erg lief![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:30 schreef dutchie het volgende:
Hierom voel ik me zo rijk...
Broers
Slaap kindje slaap
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef Bass-Miss het volgende:
Zo zielig.![]()
Moest je ook zo janken in het ziekenhuis? Ik wel.![]()
oooh wat ergquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:11 schreef Sugar het volgende:
Ja hee, pinquit... Dan wel de allerlaatste er ook bij zetten, hee!![]()
[afbeelding]
Ik krijg mijn zoon nauwelijks anders dan *zo* op de foto. Weinig variatie, maar wel gewoon erg lief, al zegt de moeder het zelf.
[afbeelding]
Oh Lis, wat breekt je hart dan zeg.![]()
![]()
Inderdaad Icicle!! Merlijn en Mahre hebben wel wat van elkaar weg!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:54 schreef lcicle het volgende:
Hihi die Demi-wizkid!
Merlijn krijgt tandjes.. volgens mij.. en is ook nog verkouden:
[afbeelding]
Wat grappig dat jij het toch óók zietquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef leentje2907 het volgende:
Inderdaad Icicle!! Merlijn en Mahre hebben wel wat van elkaar weg!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:54 schreef lcicle het volgende:
Hihi die Demi-wizkid!
Merlijn krijgt tandjes.. volgens mij.. en is ook nog verkouden:
Hela! Een beetje verliefd zijn op MIJN liefje!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:47 schreef mama_van_pepijn het volgende:
JahaaaaBass-Miss je maakt mijn dag goed
![]()
Fonske ik ben fliefd hoor![]()
Als ik vraag om Fons, heb jij recht op een Pepijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hela! Een beetje verliefd zijn op MIJN liefje!
Heb jij een foto van je ventje? Of plaats je die liever niet.
Jamaaar jij hebt zo een prachtig menneke gebakkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hela! Een beetje verliefd zijn op MIJN liefje!
Dank je welquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind Pepijn trouwens ook een erg leuke, lieve naam.
Op de foto daar is hij 8 maanden. Hij is net geen 13 maanden geworden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:34 schreef Neuk het volgende:
Mooie blonde haartjes heeft Pupijn! Hoe oud is hij dan?
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:25 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Op de foto daar is hij 8 maanden. Hij is net geen 13 maanden geworden.
Jij mag niet klagenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef kozakken het volgende:
Jaaaaa zeg! -verontwaardigd kijkt-
Ik wil ook zo'n heerlijjk meisje zoals die van jullie
He ja, ze hebben dezelfde houding en onderkin.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:01 schreef Martineke het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar elke keer als ik Fons zie, doet mij dat aan mijn eigen spekkie van "toen" denken
[afbeelding]
Sugar, het is net of er in Maria met de geboorte van haar broertje een echt "dametje" geboren is. Echt, ze lijkt van de een andere dag ineens een meisje, in plaats van een peutertje...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Sugar het volgende:
Mariaknofje en haar "Flut"![]()
[afbeelding]
Opruimen
[afbeelding]
Tussendoor even kijken naar Flut die slaapt...
[afbeelding]
Met carnaval Renzquote:Op woensdag 20 december 2006 18:46 schreef renzell het volgende:
Oh Sugarbabe, waar heb je dat jurkje vandaan?! Superlief!Kan ik dat Juul ook aantrekken of is dat echt niet verantwoord?
![]()
Oooooh jaaaa! Met carnaval wil ik voor 1 dag een lief meisje hebben!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:57 schreef Githa het volgende:
[..]
Met carnaval Renz![]()
Jordy had gister een hemd aan dat wel strak zat maar tot net boven de knie viel en ik zei nog tegen mijn vriend, hij kan zo door voor een sexy meid![]()
Doen we dat met Carnaval zei hijpanty aan, mooie kralen ketting en giga grote klip oorbellen
![]()
![]()
Het idee alleen al.....
maar ik denk als puntje bij paaltje komt, dat het gewoon cowboy o.i.d. wordt![]()
heb een canon IXUS 850 IS gekocht, een compact camera. Die grote is leuk, maar zo moeilijk mee te nemen voor ffies en ben blij dat ik nu die compact heb want pak hem nu veel sneller als Djulian iets geks doet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:21 schreef kozakken het volgende:
Wat voor een camera heb je, Anitra? Leuk, nieuwe speeltjes
Wat lief dat je dat vraagtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:06 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Tex wat is Noah verwend. Hij ziet er lekker twee uit vind ik. Gaat het beter allemaal? Hoop ik!
kVind het zo leuk dat Thijs van jullie lekker door de modder mocht kruipen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Exact wat ik ook elke keer denk. Van zulke foto's kun je er niet genoeg zien ook. Kindjes die lekker mogen rondbanjeren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
kVind het zo leuk dat Thijs van jullie lekker door de modder mocht kruipen.
Juist. Ik heb een hekel aan 'steriele' mensen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:49 schreef Neuk het volgende:
[..]
Exact wat ik ook elke keer denk. Van zulke foto's kun je er niet genoeg zien ook. Kindjes die lekker mogen rondbanjeren.![]()
had jij mijn berichtje in je fotoboek gelezen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:58 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Juist. Ik heb een hekel aan 'steriele' mensen.![]()
Nu wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
had jij mijn berichtje in je fotoboek gelezen?
dat hoor ik vaker... heel raarmaar ik kijk evenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nu wel.
PM lukt niet naar jou, zie fotoboek.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker... heel raarmaar ik kijk even
Hij staat leukquote:
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:14 schreef bixister het volgende:
thijs-foto's blijven meer dan welkom hoor bar!![]()
merlijn, al een echt dreumesje zo op die foto's zeg, wow!aan 't pakje van jordi zie ik tegelijkertijd dat je nog maar een ukkie bent, ik weet nog dat 't jordi strak om 't lijf spande.
bedoel je statisch? dat komt door het weerquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:13 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Euhm, waar het haar later zo omhoog gaat staan? Ik heb er echt geen ander woord voor.![]()
Nee, echt de haarinplant bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
bedoel je statisch? dat komt door het weer
kruinen is denk ik de nederlandse benamingquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, echt de haarinplant bedoel ik.
Ja, denk het. Thnx.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
kruinen is denk ik de nederlandse benaming
Ja poe hè, limburgs is geen ABN.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef lcicle het volgende:
Weerborstel is ook gewoon ABN hoor Bass-Miss, ik begreep je welBen dan ook Limburgse.
Ik begreep die vergelijking ook al nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:35 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Ja poe hè, limburgs is geen ABN.
Inkopperquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:35 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Ja poe hè, limburgs is geen ABN.
Ja maar Limburg is nauwelijks Nederland te noemen hequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef lcicle het volgende:
Weerborstel is ook gewoon ABN hoor Bass-Miss, ik begreep je welBen dan ook Limburgse.
Dwarrels=gespen??quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:57 schreef linda856763 het volgende:
Thijsje, mooie Thijs![]()
![]()
Wat een mooie Simon, in een tuinbroek en met dwarrels (is dat Gronings?) ik heb er ook nogal wat
en ik denk dat Eva er ook een paar krijgt
Gefeliciteerd Merlijn!![]()
Oja, nu zie ik de smileys ook! Ik dacht een tuinbroek met gespen, dat ze dat bedoelde, dat ze die zelf droeg en Eva later ook, maar daar hoortquote:
een paar minuten maar hoor, het miesje naast hem heeft het ook 2 keer teruggezetquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:40 schreef lcicle het volgende:
Proficiat met je verjaardag Merlijn! Ook voor paps en mams natuurlijk. Wat goed trouwens dat hij z'n kroontje zo mooi op houdt haha!
zoals Maxim zou zeggen met zn handjes op "weg"quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:59 schreef Githa het volgende:
Maxim wat ben jij groot geworden een echte vent al![]()
en Romijn kan al zitten, waar is dat kleine babietje gebleven ?![]()
Zoevrolijke meid...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef Martineke het volgende:
[..]
zoals Maxim zou zeggen met zn handjes op "weg"![]()
kleine beebjes worden snel groot
Neequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:30 schreef Martineke het volgende:
mooi mannetje die Prins mauritz Nicolas.wat is zijn roepnaam, Prins?
als je een 2e hebt, is dat ook je prinsje hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:32 schreef draaijer het volgende:
[..]
NeeMauritz
Hij is gewoon mijn kleine prinsje. Krijg je denk ik als het je 1e is
Fonsjequote:Op zondag 24 december 2006 00:54 schreef Bass-Miss het volgende:
'tSchijnt, ik lust geen bier.![]()
Maar ons manneke kan ook braaf zijn.
Samen met Jozef en Maria...
[afbeelding]
Een gezin is echt FANTASTISCHquote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef linda856763 het volgende:
Twee hele lieve Stormpjes
Leuk hè, Draaijer, een gezin
quote:Op zondag 24 december 2006 20:27 schreef draaijer het volgende:
[..]
Een gezin is echt FANTASTISCH
Ik heb serieus nog nooit zoiets moois mogen meemaken.. Echt het beste
quote:
nee, Romijn is echt donkerblond. geloof ook niet dat hij rossig zal worden. hij heeft ook niet zo'n blanke huid als Maxim.quote:Op maandag 25 december 2006 00:21 schreef Smirre het volgende:
Opvallend vind ik wel de prachtige Romijn. Wordt hij ook rossig/rood, Martineke? Ik vind hem zeer likable, ziet er goedzakkerig uit.![]()
Dat zat ik net te denken!quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:31 schreef Vicky het volgende:
Elke keer als ik een fotootje van Storm tegen kom word ik helemaal vrolijk! Wat een heerlijk ventje is dat toch zeg! En hij kijkt zo lekker ondeugend uit die oogjesEn die kuiltje
*boodschappentas opzoekt*
ze was niet helemaal zichzelf neequote:Op woensdag 27 december 2006 12:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:Agosss Agoss die kinders toch weer he
Arwen vond je er niet veel aan meid
Nu ben ik allen heeel erg nieuwschierig hoe Fons eruit gezien heeft met kerst.... ja heel erg ik weet ut
Dat zag ik toch meteenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:50 schreef Anitra het volgende:
Icicle dat is een echte Frans Bauer die hij aan heeft
Euhm, hij had geen nieuw kostuum aan. Misschien vinden we zaterdag iets leuks.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nu ben ik allen heeel erg nieuwschierig hoe Fons eruit gezien heeft met kerst.... ja heel erg ik weet ut
Oe daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan, ze hadden alleen maat 62 en groter nog maar.... Staat haar erg leuk Lindaquote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef linda856763 het volgende:
Wat mooi en lief, al die kerstkindjes... Vooral de prinsessejurken.
Eva had er ook één
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:02 schreef Stiekemurd het volgende:
AmberWat een hysterisch ding die scooter
geweldig!!!
Amberkleurig is ditquote:Op donderdag 28 december 2006 14:47 schreef linda856763 het volgende:
[..]inderdaad!
. Ambertje heeft van die mooie bruine oogjes (amberkleurig? Onee, dat is een beetje bruingeel toch
)
quote:
vort der meequote:Op donderdag 28 december 2006 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik heb wel een paar foto's gemaakt van de kerstdagen bij mijn ouders, maar volgens mij zit er niet zo veel leuks tussen. Momentje, ik kijk even!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |