kVind het zo leuk dat Thijs van jullie lekker door de modder mocht kruipen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Exact wat ik ook elke keer denk. Van zulke foto's kun je er niet genoeg zien ook. Kindjes die lekker mogen rondbanjeren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
kVind het zo leuk dat Thijs van jullie lekker door de modder mocht kruipen.
Juist. Ik heb een hekel aan 'steriele' mensen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:49 schreef Neuk het volgende:
[..]
Exact wat ik ook elke keer denk. Van zulke foto's kun je er niet genoeg zien ook. Kindjes die lekker mogen rondbanjeren.![]()
had jij mijn berichtje in je fotoboek gelezen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:58 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Juist. Ik heb een hekel aan 'steriele' mensen.![]()
Nu wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
had jij mijn berichtje in je fotoboek gelezen?
dat hoor ik vaker... heel raarmaar ik kijk evenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nu wel.
PM lukt niet naar jou, zie fotoboek.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker... heel raarmaar ik kijk even
Hij staat leukquote:
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:14 schreef bixister het volgende:
thijs-foto's blijven meer dan welkom hoor bar!![]()
merlijn, al een echt dreumesje zo op die foto's zeg, wow!aan 't pakje van jordi zie ik tegelijkertijd dat je nog maar een ukkie bent, ik weet nog dat 't jordi strak om 't lijf spande.
bedoel je statisch? dat komt door het weerquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:13 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Euhm, waar het haar later zo omhoog gaat staan? Ik heb er echt geen ander woord voor.![]()
Nee, echt de haarinplant bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:17 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
bedoel je statisch? dat komt door het weer
kruinen is denk ik de nederlandse benamingquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, echt de haarinplant bedoel ik.
Ja, denk het. Thnx.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
kruinen is denk ik de nederlandse benaming
Ja poe hè, limburgs is geen ABN.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef lcicle het volgende:
Weerborstel is ook gewoon ABN hoor Bass-Miss, ik begreep je welBen dan ook Limburgse.
Ik begreep die vergelijking ook al nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:35 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Ja poe hè, limburgs is geen ABN.
Inkopperquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:35 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Ja poe hè, limburgs is geen ABN.
Ja maar Limburg is nauwelijks Nederland te noemen hequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef lcicle het volgende:
Weerborstel is ook gewoon ABN hoor Bass-Miss, ik begreep je welBen dan ook Limburgse.
Dwarrels=gespen??quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:57 schreef linda856763 het volgende:
Thijsje, mooie Thijs![]()
![]()
Wat een mooie Simon, in een tuinbroek en met dwarrels (is dat Gronings?) ik heb er ook nogal wat
en ik denk dat Eva er ook een paar krijgt
Gefeliciteerd Merlijn!![]()
Oja, nu zie ik de smileys ook! Ik dacht een tuinbroek met gespen, dat ze dat bedoelde, dat ze die zelf droeg en Eva later ook, maar daar hoortquote:
een paar minuten maar hoor, het miesje naast hem heeft het ook 2 keer teruggezetquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:40 schreef lcicle het volgende:
Proficiat met je verjaardag Merlijn! Ook voor paps en mams natuurlijk. Wat goed trouwens dat hij z'n kroontje zo mooi op houdt haha!
zoals Maxim zou zeggen met zn handjes op "weg"quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:59 schreef Githa het volgende:
Maxim wat ben jij groot geworden een echte vent al![]()
en Romijn kan al zitten, waar is dat kleine babietje gebleven ?![]()
Zoevrolijke meid...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef Martineke het volgende:
[..]
zoals Maxim zou zeggen met zn handjes op "weg"![]()
kleine beebjes worden snel groot
Neequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:30 schreef Martineke het volgende:
mooi mannetje die Prins mauritz Nicolas.wat is zijn roepnaam, Prins?
als je een 2e hebt, is dat ook je prinsje hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:32 schreef draaijer het volgende:
[..]
NeeMauritz
Hij is gewoon mijn kleine prinsje. Krijg je denk ik als het je 1e is
Fonsjequote:Op zondag 24 december 2006 00:54 schreef Bass-Miss het volgende:
'tSchijnt, ik lust geen bier.![]()
Maar ons manneke kan ook braaf zijn.
Samen met Jozef en Maria...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |