quote:
nee, mag niet eensquote:
Nee te druk, en er moet een spatie tussen. en geen avatars herhalen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:27 schreef -SL- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zo goed TL?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee te druk, en er moet een spatie tussen. en geen avatars herhalen.
stil eens danquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:50 schreef TwyLight het volgende:
flikker eens op met dit topic te verneuken.
Ik ben roodquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Je kan 4 op een rij doen hier!
*plaatje*
Kijken of ze het dedenquote:
4 op een rij!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:36 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zullen we daar maar een ander topic voor openen dan
Pixel voor pixel..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Mijn fill doet het niet goed
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:34 schreef Djep het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
* seekfaM krijg een Epeleptice aanval...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:27 schreef murp het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
* seekfaM krijg een Epeleptice aanval...![]()
welk spelletje is die laatste 3?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heb er nog meer
nee, doom 3 is een fps...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:40 schreef FiXeR999 het volgende:
doom 3?
Post hier je iconsquote:Op zondag 24 december 2006 00:25 schreef Djep het volgende:
[[afbeelding]][[afbeelding]][[afbeelding]][[afbeelding]][[afbeelding]]
[[afbeelding]][[afbeelding]][[afbeelding]][[afbeelding]][[afbeelding]]
Gezellig he!
Ja jongen.quote:Op zondag 24 december 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Wat een kuticoontjes Djep.
Doe er s wat aan meid.quote:
-Checkt foboquote:
Speel eens een leuk deuntje!quote:Op zondag 24 december 2006 00:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
-Checkt fobo
-Ziet dat Djep een ze is.
Aaah! Het eeuwige verlangen van de vrouw naar aandacht. Wat wil je horen? Dat de icoons net zo mooi en levendig zijn als jou?
Djep, Djep, Djepquote:Op zondag 24 december 2006 00:36 schreef Djep het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar geen kerstliedje is!![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 00:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Djep, Djep, Djep
Hou toch eens je klep,
Of moet ik je slaan met een schehehehehhehehep!
Je meent het? Goh dat had ik er nou niet uitgehaald.quote:Op zondag 24 december 2006 00:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het is zelfs een liedje met een boodschap. Hopelijk heb je hem gevonden.
Ik zou hem maar ten harte nemen...quote:Op zondag 24 december 2006 00:45 schreef Djep het volgende:
[..]
Je meent het? Goh dat had ik er nou niet uitgehaald.
Beter lezen; met een schep.quote:Op zondag 24 december 2006 00:51 schreef Djep het volgende:
Al geef je een aap een gouden ring....
Ik ben trouwens wel benieuwd naar hoe je dat liedje ten uitvoer gaat brengen![]()
zal mij jeuken.quote:Op zondag 24 december 2006 00:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Beter lezen; met een schep.
En al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
Maar je weet toch ook wel dat de oorspronkelijke versie van het spreekwoord sloeg op de gouden ring ipv de aap? Maar weinig mensen weten dat namelijk
Maar dat was niet de afspraak!quote:Op zondag 24 december 2006 00:56 schreef Djep het volgende:
[..]
zal mij jeuken.
En met een schep, goh, nee dat had ik niet gelezen. Maar ik zie je dan straks wel voor mijn deur staan!
Ok.quote:Op zondag 24 december 2006 00:56 schreef Djep het volgende:
[..]
zal mij jeuken.
En met een schep, goh, nee dat had ik niet gelezen. Maar ik zie je dan straks wel voor mijn deur staan!
Nee, met jou maak ik immers geen afsprakenquote:Op zondag 24 december 2006 00:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Maar dat was niet de afspraak!![]()
![]()
Je snapt toch wel dat ik niet langskom.quote:Op zondag 24 december 2006 01:00 schreef Djep het volgende:
[..]
zie je zo! Jij bent er tenminste snel. Voordat die flapdrol hier is.....dat duurt nog wel ff
nope, niks van dat alles.quote:Op zondag 24 december 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik niet langskom.
Tenzij je veel bier hebt daar. En een lekker wijf.
Ik zou ze ook niet aanvaarden of zelfs aanvragenquote:Op zondag 24 december 2006 01:01 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee, met jou maak ik immers geen afspraken![]()
In ONZ? Daar zou ik komen voor professioneel commentaar? Je laat me wel lachen!quote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet aanvaarden of zelfs aanvragen
Maar genoeg triest gepraat, als je profesioneel commentaar wilt over je icons;
ze zijn wel grappig, maar dan wel kleuter niveau grappig.
Meer ook niet.
Dat is toch ook de bedoeling van ONZ!quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
In ONZ? Daar zou ik komen voor professioneel commentaar? Je laat me wel lachen!
Zeker! Bedankt!quote:Op zondag 24 december 2006 01:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van ONZ!
quote:Op zondag 24 december 2006 02:51 schreef Ruuub het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vind ik wel leuk enzo ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |