Steun.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:13 schreef cwk het volgende:
Barry Lyndon (1975)
Dersu Uzala (1975)
Dog Day Afternoon (1975)
Jaws (1975)
Man Who Would Be King, The (1975)
Monty Python and the Holy Grail (1975)
Nashville (1975)
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
Picnic at Hanging Rock (1975)
Profondo rosso (1975)
Rocky Horror Picture Show, The (1975)
Salō o le 120 giornate di Sodoma (1975)
Three Days of the Condor (1975)
Zerkalo (1975)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Mike het volgende:
Cool.Het is niet het sterkste jaar ooit, maar ik heb al zin om wat films bij te kijken.
Het irritante van die film is dat er geen ondertitels voor zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:28 schreef cwk het volgende:
Steun voor Le Vieux Fusil.
Daar hebben meer mensen last van... cwk messagede vanmiddag dat het zonder subs goed te doen is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Het irritante van die film is dat er geen ondertitels voor zijn.
Voor die laatste geldt hetzelfde...en ik neem aan dat je Turks niet al te best is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:42 schreef cwk het volgende:
Het was te doen zonder ondertitels. Mijn Frans is niet geweldig maar de film heeft gelukkig toch niet bijster veel dialoog. Bovendien snap je de film sowieso wel, hij is erg leuk.
Ik kijk Flåklypa Grand Prix en Flic Story nog morgen of overmorgen. Die Hababam sinifi ben ik ook nog wel benieuwd naar.
offtopic @mike:quote:Op zondag 24 december 2006 16:22 schreef Mike het volgende:
Ik ga Hard Times nog even ondersteunen.
Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 24 december 2006 22:20 schreef Mike het volgende:
Ik ondersteun The French Connection 2...die is alleen na de openingspost weggevallen.
Nee bij mij betekend nomineren hetzelfde, de woordkeuze is idd verwarrend, maar gelukkig begrijpt iedereen het.quote:Op maandag 25 december 2006 00:24 schreef Sokolsky het volgende:
cwk, ik vind je woordkeus ook verwarrend. Wij nomineren hier titels, dus die zijn al genomineerd zonder dat ze ondersteund zijn. Maar bij jou betekent genomineerd weer wat anders. Hoewel ik wel weet wat je bedoelt. Dus eigenlijk onnodig muggen zit te ziften. Nou ja, laat dan ook maar.
Ik steun die welquote:Op zondag 24 december 2006 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed, als we zo gaan beginnen, dan nomineer ik Emmanuelle 2, met die lesbische scčne met die tennispakjes, ik meen toch dat dit deel 2 was.
Dat is niet meer nodig. Hij is in de OP al genomineerd en in de 1e post al gesteund.quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef SevenWonders het volgende:
Ik nomineer: One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
Die heb ik gezien, en de remake half. Of andersom.quote:Op zondag 24 december 2006 22:58 schreef Mike het volgende:
Zijn er mensen die The Sunshine Boys willen ondersteunen?
Ik wil best Mevrouw Tippel steunenquote:Op dinsdag 26 december 2006 03:00 schreef cwk het volgende:
Iemand nog Keetje Tippel of Shivers? Dan hebben hebben we er 32. Hoewel ik die grand prix zooi vast wel ga ondersteunen. Aheum. Morgen verder denken.
Dat is nou jammer, want SoK had nog wat toe te voegen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:53 schreef cwk het volgende:
de films met het laagste IMDb cijfer vliegen er uit.
Emanuelle 1 en 3 nog zeker.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef California het volgende:
[..]
Dat is nou jammer, want SoK had nog wat toe te voegen.
Aan de ene kant zou dat wellicht leuker zijn geweest, maar wat je zegt, dat is inderdaad flauw.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:57 schreef cwk het volgende:
Yeap. Heb nog 2 seconden overwogen om de loting bij te vijlen, maar dat is ook zo flauw.
Ga ik proberenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:12 schreef cwk het volgende:
Ik wou de 5e gaan sluiten. Is dat haalbaar voor diegenen die nog een update op de agenda hebben?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef cwk het volgende:
Gaat dat lukken Cali?
Ik heb wel op The Stepford Wives gestemd (alsof het uitmaakt). Maar misschien heb je mijn overige stemmen ook niet geteld?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef cwk het volgende:
* Uitslag Eerste Ronde
1. Love and Death - Three Days of the Condor 2-2 (7,5-7,4)
2. Le Vieux Fusil - The Sunshine Boys 1-0
3. Monty Python and the Holy Grail - Zerkalo 5-2
4. Man Who Would Be King, The - Tommy 5-1
5. Flic Story - Salō o le 120 giornate di Sodoma 2-1
6. Death Race 2000 - Picnic at Hanging Rock 0-3
7. Dog Day Afternoon - Rocky Horror Picture Show, The 8-1
8. Die Verlorene Ehre der Katharina Blum - Profondo rosso 2-0
9. Flåklypa Grand Prix - Rollerball 1-0
10. Barry Lyndon - One Flew Over the Cuckoo's Nest 3-10
11. Keetje Tippel - The Return of the Pink Panther 0-4
12. Nashville - Zorro 1-1 (7,4-6,0)
13. Jaws - The Eiger Sanction 5-0
14. Hard Times - Supervixens (7,0-6,0)
15. Dersu Uzala - Professione: reporter 3-1
16. French Connection II - Stepford Wives, The 3-0
Nee jou stemmen zijn wel geteld. Anders hadden Vieux Fusil en Flaklypa GP geen vote gekregen. Foutje van mij wat betreft The Stepford wives blijkbaar, is niet het eerste foutje en het zal niet de laatste zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb wel op The Stepford Wives gestemd (alsof het uitmaakt). Maar misschien heb je mijn overige stemmen ook niet geteld?
Boeit me niet, mijn favoriet is er toch al uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef laurenzo85 het volgende:
Het is toch niet te hopen dat OFOTCN het aflegt tegen Monty Python..![]()
Nee, hoewel ik Match Point wel vrij goed vond. Ik postte dat bericht overigens voordat de loting er stond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef cwk het volgende:
Vieux Fusil wint toch wel van Love & Death, dus daarvoor hoef je het iig niet te doen. Jij bent uberhaupt niet zon Woody fan of heb ik dat fout?
Oh nee, Monty Python was er net uitgevlogen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:58 schreef cwk het volgende:
Twee? Welke nog meer naast Picnic dan?
Noem je dat vanavond? Ik had nog een extra stem op Jaws kunnen uitbrengen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef cwk het volgende:
* De Kwartfinale!
1.Dersu Uzala - Jaws
2.Picnic at Hanging Rock - Nashville
3.Love and Death - Le Vieux Fusil
4.Man Who Would Be King, The - One Flew Over the Cuckoo's Nest
De jaren 70 wordt altijd toch echt als een zwak decennium gezien in de geschiedenis van film, mijn videotheek mannetje zit er ook altijd zo over te zaniken. Persoonlijk heb ik tal van favorieten uit de jaren 70. Kan aan mij liggen, maar een echt slecht decennium vind ik het niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen updates, ik trek de jaren '70 niet echt.
Tis wel best met jou.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef California het volgende:
Noem je dat vanavond? Ik had nog een extra stem op Jaws kunnen uitbrengen!.
Het ziet er voor mij soms allemaal te gedateerd* uit, zo overduidelijk badend in die seventies sfeer (die me ook niet aanstaat, misschien is dat ook een factor). Allemaal zo pijnlijk onhip. Dat deden ze in de jaren '80 beter, die waren nog veel fouter, maar werden daardoor cultquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef cwk het volgende:
De jaren 70 wordt altijd toch echt als een zwak decennium gezien in de geschiedenis van film, mijn videotheek mannetje zit er ook altijd zo over te zaniken. Persoonlijk heb ik tal van favorieten uit de jaren 70. Kan aan mij liggen, maar een echt slecht decennium vind ik het niet.
Plus blijft het feit dat het lastig is om een Franstalige film te kijken zonder subs.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind de jaren '70 bijna net zo erg als de jaren '80; ik heb dan weer niks met cult.
Overigens zou jij Vieux fusil best leuk vinden SoK. Maar daar heb je deze ronde waarschijnlijk niet zoveel aan.
Dat is dan weer geen probleemquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef Mike het volgende:
Plus blijft het feit dat het lastig is om een Franstalige film te kijken zonder subs.
We leven niet allemaal in een tweetalig land.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen probleem.
In 'mijn tijd' (quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:32 schreef cwk het volgende:
Is je Frans echt zo bar slecht Mike? Ik dacht dat in jou tijd de kinderen nog goed Frans leerden op de middelbare. Toen je poep nog met de lange oe schreef enzo.
Drietaligquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:31 schreef Mike het volgende:
[..]
We leven niet allemaal in een tweetalig land.
Elventaal is geen echte taal SoK.quote:
Hell yeah.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef Mike het volgende:
[..]
In 'mijn tijd' () lieten de meeste middelbare scholieren Frans ook al vallen zo snel als het kon.
Ik had vorige ronde gewoon geen tijd, ondanks SoKs diepgravende analyse van mijn psyche.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef cwk het volgende:
Tis wel best met jou.![]()
Ga maar wat zoeken idd, doe je nog eens wat nuttigs voor dit tournament.
Ja daar zat ik idd een beetje in dubio. Je zei dat je hem zou kijken, maar ondersteunde hem nergens officieel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:03 schreef California het volgende:
Shampoo zal ik kijken.
Heb jij die film? Stuur maar door danquote:Op maandag 15 januari 2007 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
Verdorie, moet dat echt?!?
Ik ben niet zo goed in zoekenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:16 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, maar cwk heeft 'm ook kunnen vinden.
Ik kan geen uitslagen meer veranderen, dus wacht vooral niet op mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:59 schreef cwk het volgende:
Hup Califo (!)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens zou jij Vieux fusil best leuk vinden SoK.
In het schone Vlaanderen werken de meeste/grootste providers nog steeds met downloadlimieten, ik kan niet zomaar alles downloaden waar ik zin in heb, moet wat selectief zijn en dan sneuvelt dat soort films nogal snel.quote:
Gaat wel, uiteindelijk zijn TV-series het slachtoffer, ik kan er maar 1 volgen. Qua films en zelfs muziek valt het wel mee. Nu terug ontopicquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:39 schreef cwk het volgende:
Jezus. Dat lijkt me kut.
Dat updaten is nog best ingewikkeld. Heb afgelopen week Shampoo en Love and Death gekekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef cwk het volgende:
* Uitslag Kwartfinale!
1.[5-3] Dersu Uzala - Jaws
2.[4-1] Picnic at Hanging Rock - Nashville
3.[2-3] Love and Death - Le Vieux Fusil
4.[0-9] Man Who Would Be King, The - One Flew Over the Cuckoo's Nest
Wel de DVD huren, hoe beter de kwaliteit hoe groter de ervaring.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:03 schreef Flitspaal het volgende:
Ik hoop Dersu Uzala voor het weekend te kunnen kijken.
Je bedoelt de sterkste film van dit jaar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:49 schreef cwk het volgende:
Moet je picnic even kijken. Is goeie film.
Dat zal niets worden. Ik kan geen goede versie zo snel vinden.quote:Op zondag 21 januari 2007 20:14 schreef cwk het volgende:
Hoe staat t met Dersu Flitspaal?
Hoeveel tournaments van Sai lopen er eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:25 schreef California het volgende:
Kan Sai voortaan niet alle tournaments organiseren?
Ik kan dit tempo niet bijhouden.
Toffe winnaar, cwk bedankt voor het tournament!quote:Op zondag 4 februari 2007 12:47 schreef cwk het volgende:
Principes be damned! Dicht die handel.
Winnaar met 8 tegen 1 is natuurlijkOne Flew Over the Cuckoo's Nest!
![]()
[afbeelding]
Bedankt voor het stemmen allemaal, het was weer retegezellig.
*kuch*quote:Ik kom binnenkort wel weer met een nieuw jaartournament op de proppen. Aangezien niemand anders dat doet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |