Heb jij die film? Stuur maar door danquote:Op maandag 15 januari 2007 09:58 schreef Sokolsky het volgende:
Verdorie, moet dat echt?!?
Ik ben niet zo goed in zoekenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:16 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, maar cwk heeft 'm ook kunnen vinden.
Ik kan geen uitslagen meer veranderen, dus wacht vooral niet op mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:59 schreef cwk het volgende:
Hup Califo (!)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens zou jij Vieux fusil best leuk vinden SoK.
In het schone Vlaanderen werken de meeste/grootste providers nog steeds met downloadlimieten, ik kan niet zomaar alles downloaden waar ik zin in heb, moet wat selectief zijn en dan sneuvelt dat soort films nogal snel.quote:
Gaat wel, uiteindelijk zijn TV-series het slachtoffer, ik kan er maar 1 volgen. Qua films en zelfs muziek valt het wel mee. Nu terug ontopicquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:39 schreef cwk het volgende:
Jezus. Dat lijkt me kut.
Dat updaten is nog best ingewikkeld. Heb afgelopen week Shampoo en Love and Death gekekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef cwk het volgende:
* Uitslag Kwartfinale!
1.[5-3] Dersu Uzala - Jaws
2.[4-1] Picnic at Hanging Rock - Nashville
3.[2-3] Love and Death - Le Vieux Fusil
4.[0-9] Man Who Would Be King, The - One Flew Over the Cuckoo's Nest
Wel de DVD huren, hoe beter de kwaliteit hoe groter de ervaring.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:03 schreef Flitspaal het volgende:
Ik hoop Dersu Uzala voor het weekend te kunnen kijken.
Je bedoelt de sterkste film van dit jaar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:49 schreef cwk het volgende:
Moet je picnic even kijken. Is goeie film.
Dat zal niets worden. Ik kan geen goede versie zo snel vinden.quote:Op zondag 21 januari 2007 20:14 schreef cwk het volgende:
Hoe staat t met Dersu Flitspaal?
Hoeveel tournaments van Sai lopen er eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:25 schreef California het volgende:
Kan Sai voortaan niet alle tournaments organiseren?
Ik kan dit tempo niet bijhouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |