Hier is het wel goed uit te houdenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter!!1 tis hier zowiezo koud! Stomme lui hier, ik bevries altijd en zij hebben het altijd heet..
Ik ken het gevoel..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:02 schreef Goover het volgende:
Leuk, een full compilation van mijn project duurt al meer dan 5 min.. pfff
1 dingetje veranderen, willen testen, 5 min wachten![]()
Dat is een van de symptonen van RSIquote:
Mijn oude PC had vroeger een turbo-knopquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... Toch maar eens aan de programmeur vragen of er geen fast forward knop ingebouwd kan worden. Ik zit soms 10 minuten te wachten om te kijken of de laatste toevoeging correct wordt afgespeeld
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef Qunix het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben dus klaar nu met het intranet wat ik moest doen. Hier en daar nog wat aanpassingen wat ik niet kan doen omdat de database van het echte intranet anders is.
Vrijdag presentatie erover en klaar...
Laatste maand (januari) server van het intranet inrichten, erop gooien en live zetten!
]quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is een van de symptonen van RSI..
* PieterBas heeft ook al koude handen
Nu nog presenteren aan mensen die ermee moeten verder werken en ik ben klaar, jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]Dus alles goed gelukt neem ik aan
Code veranderen..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... Toch maar eens aan de programmeur vragen of er geen fast forward knop ingebouwd kan worden. Ik zit soms 10 minuten te wachten om te kijken of de laatste toevoeging correct wordt afgespeeld
Die had ik ook, maar dan naar iets van 66Mhz.. of hij was 66 Mhz weet niet precies meer. Later deed ie het niet meer omdat er een ander mobo in mijn kast ging. Toen heb ik zelf de led indicatie voorop veranderd naar mijn initialen :p . Dat was pas tweakenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Mijn oude PC had vroeger een turbo-knop
van 16 naar 24 Mhz
Wat moeten we checken? Code zal het wel doen toch? Of zelf niet geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef Theamerican het volgende:
wie kan het ff checken
Die hadden wij op de mavo en MBO ook..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Mijn oude PC had vroeger een turbo-knop
van 16 naar 24 Mhz
ja doet wel maar als ik dan mail krijg in me mailbox is het 1 lange zin en niet overzichtelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat moeten we checken? Code zal het wel doen toch? Of zelf niet geprobeerd?
haha, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die hadden wij op de mavo en MBO ook..![]()
Ik moest zo'n ding nog installeren voor een cijfer..
* PieterBas was heel blij met zijn 10.. en de docent wat minder blij met de iets wat bebloede interieur van de computer![]()
Zo'n schakel systeemtje met taloze jumpertjes. Ben ik ook nog mee bezig geweest jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar dan naar iets van 66Mhz.. of hij was 66 Mhz weet niet precies meer. Later deed ie het niet meer omdat er een ander mobo in mijn kast ging. Toen heb ik zelf de led indicatie voorop veranderd naar mijn initialen :p . Dat was pas tweaken
Ja een onderwerp dat me toch wat minder aanspreektquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
en we zijn weer terug naar het onderwerp ict.. hehe
Ik ken het probleem..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow daar zal ik vast wel last van hebben, heb tevens ook soms last van m'n arm en door verkeerde houding ook nog eens last van me rug. Ben dus blij als me stage erop zit.
Ben niet zo goed met HTML maar kon je niet iets doe met 'enctype="text/plain" '?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja doet wel maar als ik dan mail krijg in me mailbox is het 1 lange zin en niet overzichtelijk
Nou vertel!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:21 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja een onderwerp dat me toch wat minder aanspreekt
Ik heb net wel 'n heel verhaal mogen horen van wat m'n begeleider met z'n nieuwe vriendin allemaal van plan is binnekort
Klote!! wens je het beste.. Moeten beide eens langs de dokter/kraker denk ik zoquote:
ik ook niet daarom vraag ik het julliequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met HTML maar kon je niet iets doe met 'enctype="text/plain" '?
Laat ik het zo zeggen... de oude AT-kasten had nogal scherpe randjes. Bij de gehele klas kon naar de concierge voor een pleister of een verband.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef Goover het volgende:
[..]
haha, hoe krijg je dat voor elkaar?
Denk eerder naar de ARBO artsquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klote!! wens je het beste.. Moeten beide eens langs de dokter/kraker denk ik zo
Zitten we straks met z'n allen aan de RSI.quote:
quote:
Bekende van mij was net gediplomeerd, kreef rsi en mocht niet meer muizen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zitten we straks met z'n allen aan de RSI.
Een klasgenoot van mij is door de RSI al moeten stoppen met z'n stage.. DAt is pas fucked up
dat heeft ie dan goed voor elkaar, 10 jaar jonger. Hoe oud is hij dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]Het is iemand die we samen tegenkwamen op een beurs in Maastricht en daarmee hebben we toen een avondje gepraat en wat gedronken.
Mijn begeleider kwam die later nog eens tegen en zodoende zijn die gaan daten.
Die vrouw is een jaartje of 10 jonger wel, vanavond gingen ze in ieder geval naar Antwerpen toe naar het theater.
Ik heb zelf op mijn stage hier nog niemand kunnen regelen om mee te gaan daten.
Wat doet dat dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef Goover het volgende:
Ik heb anti rsi programmatje op de pc staan... super irritand.. maar het werkt wel redelijk.
Wow dat is ook echt niet normaal, wat een impact zoiets kan hebben zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef HansU het volgende:
[..]
Bekende van mij was net gediplomeerd, kreef rsi en mocht niet meer muizen.dag diploma en 4 jaar opleiding
Zeg dat wel. Ik wil hier ook niet een beetje gek gaan doen met een stel oefeningen. Dan maar naar mensen toe lopen ipv mailen.. en veel water drinken, zodat je veel naar de wc moetquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zitten we straks met z'n allen aan de RSI.
Een klasgenoot van mij is door de RSI al moeten stoppen met z'n stage.. DAt is pas fucked up
Je dwingen elke x aantal minuten (3 tot 5 kan je zelf instellen) 30 sec ff niet te muizen en beetje te bewegen. En dan ook nog elk half uur/45 min, 5 min niet doen. Schijnt te helpen, ik merk het wel. Ik had al regelmatig last van kramp/stijfheid etc...quote:
Heb ik op school ook.. om de 5 minuten krijg ik dan een melding.. MICROPAUSE!!!!.. en dan 15 minuten.. 1 minuut verplicht pauze..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef Goover het volgende:
Ik heb anti rsi programmatje op de pc staan... super irritand.. maar het werkt wel redelijk.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
De wc is dan ook een trouwe vriend van me gworden
Waterdrinken deed ik al, ik zit hier op mijn stage rond de 1,5 flesje per uur (0,5 l)quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik wil hier ook niet een beetje gek gaan doen met een stel oefeningen. Dan maar naar mensen toe lopen ipv mailen.. en veel water drinken, zodat je veel naar de wc moet![]()
Wel goed jah, maar lijkt me ook harstikke irritant als je het net geinstalleerd hebt. Zeker als je net lekker bezig bent .quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Je dwingen elke x aantal minuten (3 tot 5 kan je zelf instellen) 30 sec ff niet te muizen en beetje te bewegen. En dan ook nog elk half uur/45 min, 5 min niet doen. Schijnt te helpen, ik merk het wel. Ik had al regelmatig last van kramp/stijfheid etc...
Mijn begeleider is 42.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat heeft ie dan goed voor elkaar, 10 jaar jonger. Hoe oud is hij dan?
Loopt er wel wat rond dan bij jou op de stage. Hier niet, en zo wel dan zijn ze wel getrouwd of samenwonend.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik op school ook.. om de 5 minuten krijg ik dan een melding.. MICROPAUSE!!!!.. en dan 15 minuten.. 1 minuut verplicht pauze..![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel goed jah, maar lijkt me ook harstikke irritant als je het net geinstalleerd hebt. Zeker als je net lekker bezig bent .
Ja klopt.. denk dat ik het hier ook maar even installeer, ik ben alleen even de naam kwijtquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Beter dan je leven lang last hebben van je arm... (mijn vader bv.. die muist nu met links ipv rechts, moet toch ergens zijn geld mee verdienen..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |