quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:59 schreef KopieerMachine het volgende:
NightSpIrItzei s alvast banaanvragen aan het doen
Wiequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:00 schreef Stranger het volgende:
Is dit direct gecorreleerd met de verjaardag van Golfer?
Was je Brechtje maar hequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben Brechtje of mr orange helemaal niet.![]()
en blondquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:27 schreef du_ke het volgende:
Ach waarom nog moeite doen? Korzakoff, die is toch zo alles weer vergeten.
Ik zeg al de hele tijd dat het niet klopt, ik heb me vergist. Het is vandaag internationale "Blij dat ik snij-dag" voor gothic wanabees...quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:is daar een speciale dag voor? Ik dacht dat het Yvonne Bash jaar was dit jaar daarom doe ik steeds zo onaardig
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:07 schreef Dirktator het volgende:
Yvonne en Iteejer zijn zooooo lelijk, dat er een mooie dochter genaamd Brechtje uit is gekomen. Immers, min en min maakt plus!
True, truequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:07 schreef Dirktator het volgende:
Yvonne en Iteejer zijn zooooo lelijk, dat er een mooie dochter genaamd Brechtje uit is gekomen. Immers, min en min maakt plus!
Kijk, dit zijn de genialere bashesquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:05 schreef Dirktator het volgende:
Of in de categorie "Yvonne is zo...":
Yvonne is zoooo lelijk, dat Van Nelle - met Yvonne als grootste klant - er niet over twijfelt haar foto op een pakje te zetten met eronder: "Roken is dodelijk".
You know me so well,quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat je huid zodanig dik is van het FOK!ken dat men je eigenlijk gewoon niet meer kan raken, yvonne. Volgens mij kunnen ze zelfs proberen om je fysiek in de fik te steken en dan nog lach je ze uit en sla je ze dood met je rechtertiet.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat je huid zodanig dik is van het FOK!ken dat men je eigenlijk gewoon niet meer kan raken, yvonne. Volgens mij kunnen ze zelfs proberen om je fysiek in de fik te steken en dan nog lach je ze uit en sla je ze dood met je rechtertiet.
En waar denk je dat de Dikke Bertha vandaan komt?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:16 schreef Dirktator het volgende:
Zonder jou was er geen loopgravenoorlog geweest in de Eerste Wereldoorlog: de soldaten konden er niet door vanwege jouw papzakkerig lijf incluis hangmemmen!
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:16 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Kun je ook jezelf bashen, Yvonne?
Sorry ik kom alleen na klitorale stimulatie klaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:30 schreef BasEnAad het volgende:
Yvonne is zo'n gore aandachtshoer dat ze zelfs een topic opent om haar te bashen, slechte publiciteit is ook publiciteit, terwijl ze met de vinger in de kut klaarkomt op haatreacties van baggerende pubers.![]()
Pas op of ik vertel over jou en Larissaquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef Pakspul het volgende:
Yvonne is zo dik dat nasa er over zit te denken om eerst haar te koloniseren en daarna pas Mars
goed dat ik dat weetquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry ik kom alleen na klitorale stimulatie klaar
Dit is de eerste echte bashquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:45 schreef Dirktator het volgende:
Sararaats en Yvonne in een topique!!!111einztomatenketchup!11
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef Pakspul het volgende:
Yvonne is zo dik dat nasa er over zit te denken om eerst haar te koloniseren en daarna pas Mars
Niks, ik ben fan van Dirktatorquote:
Enig idee waarom het heelal nog steeds uitdijt?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef Pakspul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry ik kom alleen na klitorale stimulatie klaar
Nu heb je me aan het huilen gekregenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:58 schreef SiemeN het volgende:
Hoi.
Het is het geheim van het relativeringsvermogenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
You know me so well,
tis de kin hè
Wist ikquote:
Ik ben medogenloos. Ik weet het.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heb je me aan het huilen gekregen
haha en dat zeg jijquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:01 schreef sararaats het volgende:
yvonne heeft een vreemd achterwerk vandaar dat ik haar niet meer wil
ëén remedie, drankquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:14 schreef descendent1 het volgende:
Zwaar ongelukkige kerstdagen en een afschuwelijk nieuwjaar toegenst Yvonne!![]()
gecondoleerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:23 schreef -SL- het volgende:
Je dochter zei me ooit dat mijn vriendin op jou leek
Ik zou dan echt heul nooit het bed gedeeld hebben met haar
En je dochter wil ik ook heul niet neuquenquote:
Vooral met dronken zangstem?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:23 schreef yvonne het volgende:
Ik ben hartstikke muzikaal!
Zoals jij er nu al uitziet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:26 schreef -SL- het volgende:
[..]
En je dochter wil ik ook heul niet neuquen
Hoewel ze nu lekker isweet ik ook hoe ze er op jouw leeftijd uitziet
Ongeveerquote:
Wie zegt dat het van mij waar is dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Durf je tegen mij heus niet te zeggen
Ok, durven wel, maar klopt dan niets van![]()
Dat zei ik heul niet!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:36 schreef -SL- het volgende:
[..]
Wie zegt dat het van mij waar is dan?
fobo checktquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Durf je tegen mij heus niet te zeggen
Ok, durven wel, maar klopt dan niets van![]()
Aha, vandaar dat ze communiceert via een forumquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
YVONNE IS STOM!
ja zo vet als een negerinquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
yvonne is de excuusnegerin van FOK!
quote:
Daarmee zeg je dat het van mij wel kloptquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:37 iets eerder schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende: ......... maar klopt dan niets van
Welk topic?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik erken dit topic niet
Pas vroeg ze nog op msn hoe ze het best kon afvallenquote:
Mammaquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef nixxx het volgende:
uit yvonnes kinderjaren:
[afbeelding]
The huge Yvonnity!
Toen je je nieuwe paspoort ging ophalen zeiden ze : Alstublieft mevrouw en deze is voor de andere 150 kgquote:
ghehe dan worden de vrouwen van de familie wel steeds kleiner.. en aantrekkelijker NOFIquote:
Ik ben niet kleinquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ghehe dan worden de vrouwen van de familie wel steeds kleiner.. en aantrekkelijker NOFI
ga maar klussenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
Wordt het al wat of kan ik weer verder klussen?
Yvonne kan zo slecht klussen, dat ze het bijna had gewonnen van Fabiënnequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
En dan een vrolijk wijsje fluitend want negatieve aandacht is ook aandacht hèquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
Moslimaquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:06 schreef yvonne het volgende:
Matig, matig, stinkhoer en slechte moeder is sooooooooooooooo '99, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, en 2006.
Next
Beetje jammer dat ik hier de credits niet voor krijgquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:16 schreef yvonne het volgende:
haha zoveel pechquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:22 schreef Pakspul het volgende:
Yvonne is zo dom dat ze vroeg wat het nummer van 112 is
Prada Moslima dan nog altijdquote:
Ik zou me ook beledigd voelen om voor Nederlander uit gemaakt te worden. En dat gevoel groeit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eej nie gaan schelden nou hé.![]()
De TT is 3 minuten later:quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ow, was het niet nationale Bash Yvonne dag?
Ik was nog niet op dreef gelukkig...
Zo, nu ben ik blijquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:
Ja ja, het is weer zo ver, ieder jaar een terugkerend feest
Beginnen jullie maar vast, ik ga even shoppen.
Brechtje de moslim?quote:
Die ging toch over the Grand Canyon?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef Pakspul het volgende:
Yvonne is zo dik, ze dook in de atlantisch oceaan en zat vast
Ze sprong in de lucht en ze zat vastquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Die ging toch over the Grand Canyon?
Sinds wanneer kan ze op en bureaustoel zittenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:30 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als Yvonne een foto van Biogarde ziet, wordt ze zo nat dat ze van haar bureaustoel afglibbert.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef Dirkh het volgende:
yvonne dik? Sinds wanneer?
Omdat ik vet benquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:40 schreef Brechtje het volgende:
Waarom allemaal van die Yo momma grappen.
Je moeder is zo verslaafd aan roken, dat ze een shaqqie kan draaien van de nicotine aanslag op haar voortandenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:40 schreef Brechtje het volgende:
Sinds, sinds, nou, gewoon, sinds!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef Dirkh het volgende:
Omdat het anders te moeilijk isquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:40 schreef Brechtje het volgende:
Zie het Razor21 topic in GCquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben je.... nee toch... zwanger? Ga je nu in OUD posten?
compenseren voor het feit dat orange naar londen isquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm ok.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je moeder is zo verslaafd aan roken, dat ze een shaqqie kan draaien van de nicotine aanslag op haar voortanden![]()
Als yvonne zwanger is, is dat een complicatie op zichquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
2?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:46 schreef Pakspul het volgende:
Bij yvonne kun je ook aan haar haarkleur zien hoeveel mannen ze heeft gehad
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Als yvonne zwanger is, is dat een complicatie op zich
Sinds jij geen mod meer bent, sindsdien is het sterk achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef Dirkh het volgende:
Ik geef toe dat er in die tijd veel lichamelijke beweging is geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:59 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Sinds jij geen mod meer bent, sindsdien is het sterk achteruit gegaan.
Hehequote:
Het lijkt helemaal nergens opquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:18 schreef Dirktator het volgende:
Matige bashes tot nu toe...
Slechte hoer en stinkmoeder mag wel???quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:06 schreef yvonne het volgende:
Matig, matig, stinkhoer en slechte moeder is sooooooooooooooo '99, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, en 2006.
Next
01-01-07 al?!quote:
Nee, doe mij maar een BrEeZah!quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:58 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een BrEeZah!
Heb zin in Brechtje namelijk
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:58 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik was eerst!!quote:
Ze is 15, opbokkenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:58 schreef -SL- het volgende:
[..]
als jij het goed vind, mag hetquote:
Ik ga je vriendin wel even mailenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:04 schreef -SL- het volgende:
[..]
als jij het goed vind, mag het
Ik koop wel BrEeZaH's voor haar, ze is rijk genoeg als ze mij heeft
Owja, die ken ik ookquote:
quote:
Fijn dat je de mijne niet kentquote:Op woensdag 20 december 2006 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga je vriendin wel even mailen
Ja, zaten eerst allemaal op FOK!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ken je nog meer familie? Zn zus bijv.![]()
Dat is je lotquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zaten eerst allemaal op FOK!
En toen sloot ik hun reeks en had ik ruzie met ze
Foboquote:Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Fijn dat je de mijne niet kent
Net of ik Fok! serieus neemquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dit is ONZ dude, neem alles niet zo serieus
Ik was erbijquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zaten eerst allemaal op FOK!
En toen sloot ik hun reeks en had ik ruzie met ze
Da's waar, jij loopt ook alweer zo lang mee op FOK!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:17 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik was erbijMaar accepteerde je keuze. Ruzie hou ik nie van, af en toe bashe moe kunne
Ja, af en toe kom ik terug om de sfeer weer even te snuiven en de oldbies te begroeten. Goeie tijd was dat, ouwe stijl enzoquote:Op woensdag 20 december 2006 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's waar, jij loopt ook alweer zo lang mee op FOK!
Bashen is geinig op z'n tijd, geruzie in de tent is niks.
email is:quote:Op woensdag 20 december 2006 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga je vriendin wel even mailen
Apehaarquote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ja, af en toe kom ik terug om de sfeer weer even te snuiven en de oldbies te begroeten. Goeie tijd was dat, ouwe stijl enzo![]()
En oja, Apehaar en ik, wij zijn de goeiste![]()
![]()
Jep! Goed, mail ze allemaal!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ken je nog meer familie? Zn zus bijv.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:25 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jep! Goed, mail ze allemaal!
everybody_die_sl_kent@essel.nl
Ik ga em is opzoeke!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Apehaar
Die zie ik nu over heel FOK! wel rondzwerven
Apehaar, ik mis hem.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ja, af en toe kom ik terug om de sfeer weer even te snuiven en de oldbies te begroeten. Goeie tijd was dat, ouwe stijl enzo![]()
En oja, Apehaar en ik, wij zijn de goeiste![]()
![]()
blond zeker?quote:
Net als jijquote:
Je bent nog blind ookquote:
Hoe noem je je jouw haarkleur dan?quote:
Nou geen blond..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe noem je je jouw haarkleur dan?
Rossig?
Rooie, rooie, rooie, rooiequote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nou geen blond..
Vroeger werd ik vaak uitgemaakt voor ROOIE (), maar rood is ook niet de kleur die mijn haar heeft
quote:
* yvonne bant Trigaltiquote:
Jij mag het zeggen, dan bats ik je dochter welquote:
Mooi, dan hoeven we alleen jou nog op te lossen!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
* yvonne bant Trigalti
Ook weer opgelost
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen, dan bats ik je dochter wel
Ja haalt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Wat een schaamteloos topic. We weten allemaal de Yvonne als de zon is..
- immer groeiend
- bij vlagen zeer heet
- invloed op de hele wereld
en last but not least
- enorm kanker verwekkend
jepquote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is dit nog steeds het goedemorgen topic van gisteren?
Jij was een dag te vroeg heur!quote:
Dat zou ik pas een pijnlijke bash vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:58 schreef Dirktator het volgende:
Yvonne is zooo lelijk, dat wanneer iemand zou zeggen dat ze de moeder van Maikuuul was, iedereen het zou geloven!
Goedenmorgen D:quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is dit nog steeds het goedemorgen topic van gisteren?
Billekoek!quote:
Idd, maar we verschuiven het gewoon naar elke dag, ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef martinlutherking het volgende:
Godverdomme. Te laat.
Ja! behalve 19 decemberquote:Op woensdag 20 december 2006 15:07 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Idd, maar we verschuiven het gewoon naar elke dag, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |