Cursusje lezen ook maar ik zie beide niet in de keuzemogelijkheden staan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:09 schreef TwyLight het volgende:
tubgirl zal me goed doen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Cursusje lezen ook maar ik zie beide niet in de keuzemogelijkheden staan.
Goatse is niet zo mijn ding maar speciaal voor jou
Dat dacht ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Is nog een beetje ver weg, dus ga nu nog niet met zekerheid ja zeggen....
Aandacht is bijzaak, krijg ik zo ook wel![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Cursusje lezen ook maar ik zie beide niet in de keuzemogelijkheden staan.
Goatse is niet zo mijn ding maar speciaal voor jou
[afbeelding]
hihihihi je zei komenquote:
quote:
Volgens mij was dit topic vanaf het begin al 1 richting's verkeerquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gaat deze reeks weer die kant op?
Vooruit dan .
Ik kom in Fraubitch op de meet.![]()
![]()
Hihi.ik zei kom.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet ik mijn haar ook zwart verven en krullen nemen en een leren jas aan doen? (a la Mastermovies.)![]()
quote:
Kom je ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef moemoe het volgende:
Och zo een meet.
Een oldies jaren 80 nummer.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik eens even een vet goed nummer opzetten maikel
ow, vertel eens?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mwah. Weet nog niet, het is bijna tijd voor een nieuwe.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Zodra er een goed bod komt. Het gezeik van alle kanten ben ik onderhand spuugzat.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat een rondje FB al veel duidelijkheid zou moeten scheppen. Het is me de stress, het gezuig, het onbegrip, het gejank, het gestook etc niet waard.
Kortom,Danny heeft een dipje,wat ik me wel kan voorstellen als iedereen steeds loopt te zeiken en te jammeren,dat je alles fout doet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is wat lastig voor iets waar dik 7 jaar werk inzit. Iets waaraan ik alles wat ik heb, inclusief vrouw en kinderen, te danken heb.
Die had ik al gezien.Maar daarom vind ik nog steeds dat Danny op de meet moet komen.quote:
Als het beneden je stand is, wil je niet meerijden?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat voor een auto rij jij RealZeus ?![]()
Ik ben de fiets gewendquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als het beneden je stand is, wil je niet meerijden?![]()
hee roestbak!quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben de fiets gewenddus ik kan er alleen op vooruit gaan
![]()
quote:
soms welquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet ?
![]()
PeZu, gewoon komen jaquote:
quote:
Een trekhaak blijft een trekhaak hoor, op wat voor auto dan ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben de fiets gewenddus ik kan er alleen op vooruit gaan
![]()
Deze:quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat voor een auto rij jij RealZeus ?![]()
Leuk wagentjequote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik eens even een vet goed nummer opzetten maikel
quote:
En als ik hem nou uit het raam hang dan ?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen trekvlekken op mijn bekleding,ja.
![]()
Er wordt niet gefapt op/in mijn rode bolide. tenzij ik een leuk chickie(lees:Fraubitch) kan scoren.
![]()
Dan vriest die erafquote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En als ik hem nou uit het raam hang dan ?![]()
Gaafquote:Op woensdag 20 december 2006 14:52 schreef purplerose het volgende:
Goed dat we het weten, dan kan je onder de aandachtshoertjes gezet worden![]()
Ja of hij moet afkoelen want het gaat er natuurlijk heet aan toe in de FAP-mobielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |