quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef Frasier het volgende:
Haha
Filmpje?
Wij hadden vroeger ook zo'n achterlijk beest, en die had last van zelfmoord-neigingen. Hij vond 't namelijk leuk om van een CD-toren af te springen.
lolquote:
Ik denk dat mijn nichtje de hamster toen inderdaad op een houten vloer liet vallen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef 2cv het volgende:
Door elke tree wordt de val (een beetje) gebroken.
Liet het nichtje de hamster op een harde vloer (dus niet op tapijt) vallen ? En met z'n kop eerst ? En heeft jullie trap/vloer tapijt ?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
vroeger heeft een nichtje van mij eens een hamstertje laten vallen op de grond, ................per ongeluk natuurlijk!
Dat was precies wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:02 schreef Sputnik het volgende:
Hamsters hebben toch ook een niet al te ontwikkeld dieptezicht?
In een bol van 1meter 50?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Dus hij viel ín zijn loopbol de trap af? Dan valt ie niet echt, maar rolt ie gewoon kei hard over de kop zoals in een achtbaan.
Ik zou hem een keertje mee naar de Efteling nemen![]()
.
Ik zou het hem niet graag nadoen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Dus hij viel ín zijn loopbol de trap af? Dan valt ie niet echt, maar rolt ie gewoon kei hard over de kop zoals in een achtbaan.
.
lache in een hamsterdraagzakje enzoowquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
.
15 cmmmmmmmquote:
Ik kan er ook niet echt om lachen. Maar goed, ik ben dan ook totaal geen fan van die plastic loopbollen.quote:
Hoeveel cm is de val van 1 traptrede ? Hoe hoog hield je nichtje het beestje vast voor hij/zij naar beneden pleurde ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn nichtje de hamster toen inderdaad op een houten vloer liet vallen.
Onze trap is ook van hout dus het lijkt me wel keihard vallen..
Ik heb zelf nooit echt het idee gehad dat de diertjes er erg veel last van hebben, mits je ze er niet te lang in laat lopen en inderdaad zorgt dat ze niet van een trap o.i.d kunnen vallen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt om lachen. Maar goed, ik ben dan ook totaal geen fan van die plastic loopbollen.
Hamsters kunnen btw best veel hebben, maar het is natuurlijk maar net hoe ze vallen. Als zo'n beestje op een houten vloer plat op zijn bekkie valt, staat hij natuurlijk een stuk minder snel op dan een hamstertje dat van de tafel op een hoogpolig tapijt hoteldebotelt.![]()
Ow we hebben een doorzichtge bol en hij vind het geweldig als ie erin mag!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruikte ze vroeger nog weleens, maar ik krijg ook niet echt het idee dat ze het helemaal tof vinden. Meestal hobbelen ze wat nieuwsgierig rond voor ze zich een half uur gaan zitten wassen of willekeurig een kant op hobbelen. M'n dwergje.Pukkeltje
(mis hem nog steeds
) ging dan languit liggen pitten in die bal
.
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik reed de Barbie-Ferrari opzij en bonk, had ik Sylvester overreden . Ik vond het zo erg .
![]()
![]()
![]()
roflollllll zie het zo voor me!
ach slecht gesternte dus voor die hamster!
Ik had eens een hamstertje in kooi in de huiskamer en we hebben katten!
Ging altijd goed! Echt het was zo een cuty...zoow lief...echt ik was dol op dat beest zo slim he!
(hou zhe wel van slimme hamsters enzo en mannen)
anyways op een dag...ratsssszzzzzzzzzzzzz de kat haalt zo de hamster tussen de tralies door...ja even later liep de hond nog met een achterpootje rond...aargh dat was erg zo erg..
ik heb staan gillen!
halve hamster nog in de kooi en ...
gruwelijk gewoon!
Dus deze staat boven tenzij ik een plastic hok a lah space track kan vinden ergens
maar goed..en ooit een wilde muis op zolder.. ik zoeken en zoeken...niks
achter de boekenkast..effe opzij
douw weer terug niks!
Maand later toch maar weer us kijken achter die boekenkast
platte muis![]()
Jemig zeg, iemand de deur open laten staan of heb je katten met houdini-talenten?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Ons hammie heeft echt een beschermengel!
Ongelooflijk wat er nou weer gebeurde met hem!
Ik hoop toch dat dit wel ff het laatste heftige is wat zijn arme hamsterhartje moest verduren want eh........pfffffffffffffff
Komen boven want Hammie mag niet beneden ivm de katten...oke die paar tralies maar toch..
ik weet dat katten een hamster erdoor heen kunnen ratzen dus..
Op de slaapkamer staat ie dus..
komen we daar hele kooi omver gegooid door onze katten!
De bovenhelft van de kooi staat mooi rechtop, en de onderkant ligt op zijn kant , allemaal zaagsel..
en de hamster zat zich doodleuk lekker te wassen in zijn halve kooi op vloerbedekking
![]()
![]()
![]()
amazing again!!!!
Hoeveel levens heeft een hamster eigenlijk?![]()
kat met houdini talentenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Jemig zeg, iemand de deur open laten staan of heb je katten met houdini-talenten?
nou idem dito!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Soms vraag ik me af of ik me niet meer druk maak om het leven van zo'n beestje dan zo'n beestje zelf.
Ik ken het nietquote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kat met houdini talenten
je kent het wel midden in de nacht ineens de deurklink naar beneden
knarsssssss knieerrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppp![]()
wel dus.quote:Op dinsdag 19 december 2006 05:59 schreef Jegorex het volgende:
Hamsters zijn niet dood te krijgen.
Volgens mij heb jij binnenkort babiehamstersquote:Op zondag 24 december 2006 03:43 schreef zhe-devilll het volgende:
uhm we hebben er nog een hamster bij
een mannetje...ja na dit topic dacht ik ach wat leuk
we nemen er nog een!
En straks nog veeeeeeeeeeeel meer...anyhows
2 kooien want man en vrouw gaan niet fijn saam in de hamsteronderwereld..dus
een kooi heeft een geweldig spacebal geval in de nok..het draait rond en draait dan met wieltjes nog verder rond in een kwadraat oid
Ik zeg zo laten we de oudste hamster even in die nieuwe kooi doen..
gewoon elke week wisselen he..hebben ze eens wat nieuws onder de kont
![]()
Maar goed onze winterhamster..is nu helemaal leip geworden van dat radje bovenin de kooi...
ik weet niet of dat wel gezond is hoor..Ze rent zich te pletter nu al 3 dagen achtereen, ze valt in slaap in dat ding had zelfs vandaag wat pleepapier meegesleept in dat draaiding![]()
mafkees...en rennen! slapen-rennen-slapen-rennen
enzoovooortssssssssss
eh is dat wel goed?
Ok ze was wel heel dikkig dat weer wel...net een dikke dot watten zeg maar...plof een kerstbolhamster...
maar wel cute...waar is ze mee bezig?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |