abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44558788
Nou onze leuke schattige russische hamster in wintervacht is van de trap gemieterd inclusief loopbol en al.Rolderdebolder zo de trap af
Hij heeft niets! Hij was ineens vrij en keek om zich heen zo van Goh!
Vandaag wou hij alweer met bol en al de trap op...zeer interessant vind ie het..
Maar goed wat ik dus niet snap is, vroeger heeft een nichtje van mij eens een hamstertje laten vallen op de grond, per ongeluk natuurlijk! En die hamster was dood....
hoe kan mijn hamster dit nu overleven?????

En ik moet zeggen ik had niet kunnen geloven hoe slim die beesten zijn, ze reageren op alles, en zijn soms gewoon grappig ( bewust of niet?)
Tis een acrobaatje
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_44558872
Haha

Filmpje?

Wij hadden vroeger ook zo'n achterlijk beest, en die had last van zelfmoord-neigingen. Hij vond 't namelijk leuk om van een CD-toren af te springen .
X
X
X
pi_44558887
Engeltje in de vacht!
Noot noot.
pi_44558926
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef Frasier het volgende:
Haha

Filmpje?

Wij hadden vroeger ook zo'n achterlijk beest, en die had last van zelfmoord-neigingen. Hij vond 't namelijk leuk om van een CD-toren af te springen .
echt maf die beesten...maar erg leuk
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_44558933
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Engeltje in de vacht!
lol
die wintervacht is erg mooi!!!
wit=engel
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 01:06:35 #6
25682 2cv
Niet subtiel
pi_44558998
Door elke tree wordt de val (een beetje) gebroken.

Liet het nichtje de hamster op een harde vloer (dus niet op tapijt) vallen ? En met z'n kop eerst ? En heeft jullie trap/vloer tapijt ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_44559110
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef 2cv het volgende:
Door elke tree wordt de val (een beetje) gebroken.

Liet het nichtje de hamster op een harde vloer (dus niet op tapijt) vallen ? En met z'n kop eerst ? En heeft jullie trap/vloer tapijt ?
Ik denk dat mijn nichtje de hamster toen inderdaad op een houten vloer liet vallen.
Onze trap is ook van hout dus het lijkt me wel keihard vallen..
pi_44559411
trapje voor trapje gaat niet hard
  dinsdag 19 december 2006 @ 02:04:19 #9
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44559477
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
vroeger heeft een nichtje van mij eens een hamstertje laten vallen op de grond, ................per ongeluk natuurlijk!
pi_44559894
Het beest zal niet zo hard vallen van de trap. Die beesten gaan sneller dood aan een hartaanval dan door de val zelf volgens mij. En als die van de trap af rolt zal het beest ook wel schrikken, maar hooguit wat wazig uit de ogen kijken.
pi_44559911
Hamsters zijn niet dood te krijgen.
Wij hebben een trap met openingen aan de achterkant, de hamster is daar eens van bovenaf doorheen gevallen. Hij lag een paar minuten voor dood en daarna kwam er langzaam weer leven.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_44560291
Hamsters hebben toch ook een niet al te ontwikkeld dieptezicht?
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 08:29:10 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44560482
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:02 schreef Sputnik het volgende:
Hamsters hebben toch ook een niet al te ontwikkeld dieptezicht?
Dat was precies wat ik wilde zeggen
En zo'n bol vertekend het beeld volgens mij ook nog wel, tenminste lijkt mij wel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44563011
Dus hij viel ín zijn loopbol de trap af? Dan valt ie niet echt, maar rolt ie gewoon kei hard over de kop zoals in een achtbaan.

Ik zou hem een keertje mee naar de Efteling nemen .
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 10:57:10 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44563071
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Dus hij viel ín zijn loopbol de trap af? Dan valt ie niet echt, maar rolt ie gewoon kei hard over de kop zoals in een achtbaan.

In een bol van 1meter 50?
pi_44563104
quote:

Ik zou het hem niet graag nadoen eerlijk gezegd
pi_44566369
quote:

lache in een hamsterdraagzakje enzoow
pi_44566378
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:57 schreef senesta het volgende:

[..]

In een bol van 1meter 50?
15 cmmmmmmm
lol
pi_44567159
die arme beestjes .
Tap tap tap
pi_44572978
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:26 schreef CherryLips het volgende:
die arme beestjes .
Ik kan er ook niet echt om lachen. Maar goed, ik ben dan ook totaal geen fan van die plastic loopbollen.

Hamsters kunnen btw best veel hebben, maar het is natuurlijk maar net hoe ze vallen. Als zo'n beestje op een houten vloer plat op zijn bekkie valt, staat hij natuurlijk een stuk minder snel op dan een hamstertje dat van de tafel op een hoogpolig tapijt hoteldebotelt.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 22:53:09 #21
25682 2cv
Niet subtiel
pi_44584734
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn nichtje de hamster toen inderdaad op een houten vloer liet vallen.
Onze trap is ook van hout dus het lijkt me wel keihard vallen..
Hoeveel cm is de val van 1 traptrede ? Hoe hoog hield je nichtje het beestje vast voor hij/zij naar beneden pleurde ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_44585387
Mijn hamster is ook eens per ongeluk naar beneden gelazerd, van m'n schouder. Was toen gelukkig tien centimeter kleiner en we hadden vloerbedekking, en hij mankeerde gelukkig niks. Sindsdien hield ik hem gewoon helemaal klem in m'n handen als ik ermee liep .
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 19 december 2006 @ 23:57:47 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44586642
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet echt om lachen. Maar goed, ik ben dan ook totaal geen fan van die plastic loopbollen.

Hamsters kunnen btw best veel hebben, maar het is natuurlijk maar net hoe ze vallen. Als zo'n beestje op een houten vloer plat op zijn bekkie valt, staat hij natuurlijk een stuk minder snel op dan een hamstertje dat van de tafel op een hoogpolig tapijt hoteldebotelt.
Ik heb zelf nooit echt het idee gehad dat de diertjes er erg veel last van hebben, mits je ze er niet te lang in laat lopen en inderdaad zorgt dat ze niet van een trap o.i.d kunnen vallen.
Ook vind ik dat die gekleurde of troebelplastic ballen volgens mij niet prettig zijn, zou het zelf in ieder geval niet fijn vinden als ik niet kan zien waar ik heen loop.
pi_44586704
Ik gebruikte ze vroeger nog weleens, maar ik krijg ook niet echt het idee dat ze het helemaal tof vinden. Meestal hobbelen ze wat nieuwsgierig rond voor ze zich een half uur gaan zitten wassen of willekeurig een kant op hobbelen. M'n dwergje. Pukkeltje (mis hem nog steeds ) ging dan languit liggen pitten in die bal .
Tap tap tap
pi_44586778
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruikte ze vroeger nog weleens, maar ik krijg ook niet echt het idee dat ze het helemaal tof vinden. Meestal hobbelen ze wat nieuwsgierig rond voor ze zich een half uur gaan zitten wassen of willekeurig een kant op hobbelen. M'n dwergje. Pukkeltje (mis hem nog steeds ) ging dan languit liggen pitten in die bal .
Ow we hebben een doorzichtge bol en hij vind het geweldig als ie erin mag!
Helemaal happy en rennen door de kamer hij weet ook precies waar hij heen wil
maar goed we wisten niet dat hij over een drempel heen kon
dus wel!
pi_44586990
M'n eerste hamstertje, Sylvestertje, stuiterde ook de keukentreedjes af de tuin in met die bal, maar dat waren drie treedjes ofzo. Maar een hele trap, mijn god .
Ongelukjes gebeuren soms met die beestjes, ik wil niet meer denken aan die keer dat ik de kooi aan het schoonmaken was, naar buiten ging om het zaagsel in de kliko te mikken, en een meisje dat bij ons werkte (hadden een winkel) wilde Sylvester even aaien. Sylvester was een beetje een bijtertje, beet in haar vinger, zij trekt van schrik vinger terug, Sylvester vliegt door de binderij en landt op de tegels . Hij lag daar blijkbaar eventjes versuft, pootjes uiteen. Ze pakte hem snel op en zette hem weer in het reismandje waar hij even in zat, voor ik weer binnen kwam. Ze heeft het me pas later verteld toen het beestje (van ouderdom) was overleden. Ik vond het echt niet tof. Die arme Sylvester was echt een beetje een test-hamster . Ik was zo voorzichtig met hem maar het ging steeds fout . Hij was ook eens ontsnapt op m'n kamer, ik had een kamertje van twee bij twee dus hij moest wel onder m'n bed zitten, tussen m'n Barbie-spullen. Ik reed de Barbie-Ferrari opzij en bonk, had ik Sylvester overreden . Ik vond het zo erg .
Met de andere tig hamsters is het wel steeds goed gegaan hoor .
O nee, dikke Bloem was eens achter m'n bed gelazerd (niet zo hoog, maar toch). Het was nogal een forse, dikke, grote hamster en m'n bed staat tegen de muur aan, dus ik liet haar gewoon op bed lopen. Opeens zakt ze weg en 'plof' zit ze helemaal achterin onder m'n bed. Ze kwam zelf wel weer tevoorschijn, ik ging niet weer met dingen duwen onder m'n bed uit angst dat ik weer met iets over een hamster heen zou rijden.
En bij een ontsnappingspoging kreeg ze het voor elkaar om achter de plint in de keuken te komen en dus onder het aanrecht ergens zat. Maar daar heeft ze zelf niet veel van gemerkt, m'n vader vond het niet zo tof dat ik de hele plint had losgesloopt.
En Romeo zat eens in zo'n loopbal en m'n oma was op visite en ze wilde hem erin zien lopen, dus ze geeft die bal een duw.... .
Zo sneu allemaal .
Tap tap tap
pi_44588077
Ik reed de Barbie-Ferrari opzij en bonk, had ik Sylvester overreden . Ik vond het zo erg .

roflollllll zie het zo voor me!
ach slecht gesternte dus voor die hamster!

Ik had eens een hamstertje in kooi in de huiskamer en we hebben katten!
Ging altijd goed! Echt het was zo een cuty...zoow lief...echt ik was dol op dat beest zo slim he!
(hou zhe wel van slimme hamsters enzo en mannen)
anyways op een dag...ratsssszzzzzzzzzzzzz de kat haalt zo de hamster tussen de tralies door...ja even later liep de hond nog met een achterpootje rond...aargh dat was erg zo erg..
ik heb staan gillen!
halve hamster nog in de kooi en ...
gruwelijk gewoon!
Dus deze staat boven tenzij ik een plastic hok a lah space track kan vinden ergens

maar goed..en ooit een wilde muis op zolder.. ik zoeken en zoeken...niks
achter de boekenkast..effe opzij
douw weer terug niks!
Maand later toch maar weer us kijken achter die boekenkast
platte muis
pi_44589601
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik reed de Barbie-Ferrari opzij en bonk, had ik Sylvester overreden . Ik vond het zo erg .

roflollllll zie het zo voor me!
ach slecht gesternte dus voor die hamster!

Ik had eens een hamstertje in kooi in de huiskamer en we hebben katten!
Ging altijd goed! Echt het was zo een cuty...zoow lief...echt ik was dol op dat beest zo slim he!
(hou zhe wel van slimme hamsters enzo en mannen)
anyways op een dag...ratsssszzzzzzzzzzzzz de kat haalt zo de hamster tussen de tralies door...ja even later liep de hond nog met een achterpootje rond...aargh dat was erg zo erg..
ik heb staan gillen!
halve hamster nog in de kooi en ...
gruwelijk gewoon!
Dus deze staat boven tenzij ik een plastic hok a lah space track kan vinden ergens

maar goed..en ooit een wilde muis op zolder.. ik zoeken en zoeken...niks
achter de boekenkast..effe opzij
douw weer terug niks!
Maand later toch maar weer us kijken achter die boekenkast
platte muis
gemene kat
  Moderator woensdag 20 december 2006 @ 08:55:12 #29
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44589793
Mijn hamstertje heette Calimero, een albino, mijn eerste eigen hamster.
Later heb ik nog een soort van mislukte langharige gehad, echt zo'n gaaf beestje was dat, hij ontsnapte steeds dus die heb ik houdini genoemd.
Later kreeg ik ratjes en heb ik dus geen hamstertjes meer genomen.
pi_44614513
Ons hammie heeft echt een beschermengel!
Ongelooflijk wat er nou weer gebeurde met hem!
Ik hoop toch dat dit wel ff het laatste heftige is wat zijn arme hamsterhartje moest verduren want eh........pfffffffffffffff
Komen boven want Hammie mag niet beneden ivm de katten...oke die paar tralies maar toch..
ik weet dat katten een hamster erdoor heen kunnen ratzen dus..
Op de slaapkamer staat ie dus..
komen we daar hele kooi omver gegooid door onze katten!
De bovenhelft van de kooi staat mooi rechtop, en de onderkant ligt op zijn kant , allemaal zaagsel..
en de hamster zat zich doodleuk lekker te wassen in zijn halve kooi op vloerbedekking

amazing again!!!!
Hoeveel levens heeft een hamster eigenlijk?
  Moderator woensdag 20 december 2006 @ 23:32:23 #31
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44614572
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Ons hammie heeft echt een beschermengel!
Ongelooflijk wat er nou weer gebeurde met hem!
Ik hoop toch dat dit wel ff het laatste heftige is wat zijn arme hamsterhartje moest verduren want eh........pfffffffffffffff
Komen boven want Hammie mag niet beneden ivm de katten...oke die paar tralies maar toch..
ik weet dat katten een hamster erdoor heen kunnen ratzen dus..
Op de slaapkamer staat ie dus..
komen we daar hele kooi omver gegooid door onze katten!
De bovenhelft van de kooi staat mooi rechtop, en de onderkant ligt op zijn kant , allemaal zaagsel..
en de hamster zat zich doodleuk lekker te wassen in zijn halve kooi op vloerbedekking

amazing again!!!!
Hoeveel levens heeft een hamster eigenlijk?
Jemig zeg, iemand de deur open laten staan of heb je katten met houdini-talenten?
pi_44614878
Soms vraag ik me af of ik me niet meer druk maak om het leven van zo'n beestje dan zo'n beestje zelf .
Tap tap tap
pi_44614904
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Jemig zeg, iemand de deur open laten staan of heb je katten met houdini-talenten?
kat met houdini talenten
je kent het wel midden in de nacht ineens de deurklink naar beneden
knarsssssss knieerrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppp
pi_44614966
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Soms vraag ik me af of ik me niet meer druk maak om het leven van zo'n beestje dan zo'n beestje zelf .
nou idem dito!
maar heb hem lekker gekroeld erna enzo...vond ie leuk dat ik met hem zat te ouwehoeren..
Hij liep zelfs naar de tralies en keek me aan zo van:
En daar kwam ineens een mega grote aliuns aan! En die euh..nou en toen eh..
ik zei zo : ja jongen... ik weet het!~
Ik zal ze op hun gore kattenreet geven als ik ze tegenkom...
  Moderator woensdag 20 december 2006 @ 23:45:29 #35
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44614973
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

kat met houdini talenten
je kent het wel midden in de nacht ineens de deurklink naar beneden
knarsssssss knieerrrrrrrrrrrrrrrrrppppppppppp
Ik ken het niet
Ik heb alleen een hond rondlopen en die durft geen trap te lopen en komt dus ook niet op de slaapkamer.
Misschien iets van een haakje op de deur dan om de katten buiten te houden?
pi_44616072
mijn hond boeit die hamsters niet. Ze weet niet wat ze ermee aan moet en vindt ze alleen maar raar en vervelend.
Tap tap tap
  donderdag 21 december 2006 @ 00:32:19 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44616342
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 05:59 schreef Jegorex het volgende:
Hamsters zijn niet dood te krijgen.
wel dus.
M'n moeder had mijn hamster (ik was 11 en onschuldig!) op het balkon gezet, omdat het zo mooi weer was. De eksters en kraaien van de overkant vonden hem wel een lekker hapje .

Dan nog die hamster die ik liet vallen en die toen ook dood ging .

En dan nog die hamster die de nacht die volgende op de dag dat hamster 1 verdween ook plotseling verdween en nu nog steeds ergens schuilgaat achter de boekenkast .

Daarna ben ik opgehouden met hamsters te houden .

Ik ben nog wel met m'n eerste hamster op tv geweest trouwens, nadat 'ie een ongelukje had overleefd .
Niet meer actief op Fok!
pi_44616395
.
Tap tap tap
pi_44699455
uhm we hebben er nog een hamster bij
een mannetje...ja na dit topic dacht ik ach wat leuk
we nemen er nog een!
En straks nog veeeeeeeeeeeel meer...anyhows
2 kooien want man en vrouw gaan niet fijn saam in de hamsteronderwereld..dus
een kooi heeft een geweldig spacebal geval in de nok..het draait rond en draait dan met wieltjes nog verder rond in een kwadraat oid
Ik zeg zo laten we de oudste hamster even in die nieuwe kooi doen..
gewoon elke week wisselen he..hebben ze eens wat nieuws onder de kont

Maar goed onze winterhamster..is nu helemaal leip geworden van dat radje bovenin de kooi...
ik weet niet of dat wel gezond is hoor..Ze rent zich te pletter nu al 3 dagen achtereen, ze valt in slaap in dat ding had zelfs vandaag wat pleepapier meegesleept in dat draaiding
mafkees...en rennen! slapen-rennen-slapen-rennen
enzoovooortssssssssss
eh is dat wel goed?
Ok ze was wel heel dikkig dat weer wel...net een dikke dot watten zeg maar...plof een kerstbolhamster...
maar wel cute...waar is ze mee bezig?
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:41:13 #40
61288 Duna
Still Going Strong
pi_44854834
quote:
Op zondag 24 december 2006 03:43 schreef zhe-devilll het volgende:
uhm we hebben er nog een hamster bij
een mannetje...ja na dit topic dacht ik ach wat leuk
we nemen er nog een!
En straks nog veeeeeeeeeeeel meer...anyhows
2 kooien want man en vrouw gaan niet fijn saam in de hamsteronderwereld..dus
een kooi heeft een geweldig spacebal geval in de nok..het draait rond en draait dan met wieltjes nog verder rond in een kwadraat oid
Ik zeg zo laten we de oudste hamster even in die nieuwe kooi doen..
gewoon elke week wisselen he..hebben ze eens wat nieuws onder de kont

Maar goed onze winterhamster..is nu helemaal leip geworden van dat radje bovenin de kooi...
ik weet niet of dat wel gezond is hoor..Ze rent zich te pletter nu al 3 dagen achtereen, ze valt in slaap in dat ding had zelfs vandaag wat pleepapier meegesleept in dat draaiding
mafkees...en rennen! slapen-rennen-slapen-rennen
enzoovooortssssssssss
eh is dat wel goed?
Ok ze was wel heel dikkig dat weer wel...net een dikke dot watten zeg maar...plof een kerstbolhamster...
maar wel cute...waar is ze mee bezig?
Volgens mij heb jij binnenkort babiehamsters
Die van mij deed precies hetzelfde... 3 dagen later 8 babies!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')