quote:The reason for this is our brains' prejudice towards patterns. Our brains are fantastic pattern recognition engines, a characteristic which is highly useful for learning, but it does cause the brain to lend excessive importance to unremarkable events.
Anti is tegen en Semieten stammen af van Sem.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef problematiQue het volgende:
[..]
waarom heet dat eigenlijk zo?
ja dat bedoelde ik. Sem is een van de zonen van Judas (?) Noach - en de afstammelingen van Sem zijn het Joodse volk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Anti is tegen en Semieten stammen af van Sem.
Of bedoelde je dat niet?
Aldus de Semieten zelf...quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik. Sem is een van de zonen van Judas (?) Noach - en de afstammelingen van Sem zijn het Joodse volk?
Niet alleen de Israëlieten, ook de Ismaëlieten. De strijd tussen Israëlies en Palestijnen is een Semitische stammenstrijd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik. Sem is een van de zonen van Judas (?) Noach - en de afstammelingen van Sem zijn het Joodse volk?
ik zal er is wikipedia op naslaan, klinkt ingewikkeld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet alleen de Israëlieten, ook de Ismaëlieten. De strijd tussen Israëlies en Palestijnen is een Semitische stammenstrijd.
Tofste persoon uit de gehele historie, hands down: Any Officer Who Goes Into Action Without His Sword is Improperly Dressedquote:In 1940, some of the German commanders who were overseeing the push into France began to receive seemingly random reports of soldiers having been killed with broad-head arrows or hacked with a English Claymore. Effective enough weapons it would seem, but archaic even in that day and age. They likely could have guessed the bowman was an English soldier, but they couldn’t have appreciated these as the calling card of the rabid eccentric, Captain Jack Churchill.
Eh.. de bijbel lijkt me meer gepast. Kijk anders of 'Wanderings' van Chaim Potok in de bieb staat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:32 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik zal er is wikipedia op naslaan, klinkt ingewikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |