hmmm dat is heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef daanski82 het volgende:
wat dacht je van dat je een meid neukt en een jongen jou neukt ?
ook geil om te doen!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:55 schreef Black-jack het volgende:
tsja..... rukken met camera.... hihi
Aha, dat is de befaamde theorie dat een man-man sexdate voor die vrouw geen bedreiging vormt,quote:Op woensdag 20 december 2006 12:11 schreef Black-jack het volgende:
is nie geniepig....
is in overleg...alleen wil ze geen details weten.
Zal vanavond even voor je kijken,quote:
Neem de rest van de middag vrij danquote:Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef Black-jack het volgende:
tsja.... lastig als je aan het werk bent he....
bij welk bedrijf werk je dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef Black-jack het volgende:
haha... denk nie dat ik ze zo gek krijg.....
waarom werkt er dan niemand van dit topic bij zelfde bedrijf...
En nee....zo'n kloppende paal tegen tafel aan is niet fijn.....
Das nou weer jammer. Tsja, gelijkgestemden binnen dezelfde company vinden is lastig.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef Black-jack het volgende:
haha... denk nie dat ik ze zo gek krijg.....
waarom werkt er dan niemand van dit topic bij zelfde bedrijf...
En nee....zo'n kloppende paal tegen tafel aan is niet fijn.....
Word steeds nieuwsgieriger naar jou en je geile spelletjesquote:Op woensdag 20 december 2006 14:30 schreef Black-jack het volgende:
ja...zo was het gister ook al ..... hahaha
na 3 keer vol spuiten maar gestopt...damn wat was ik geil
Hou wel van gozers die enigszins openminded en experimenteel zijn ingesteld. Helemaal als ze nog looks hebben ook..quote:
Inderdaad, de een is mooi maar saai. De ander heeft een mooie lul, maar lult te veel. De juiste combi en vooral veel geilheid, daar draait het om!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef Black-jack het volgende:
tsja... looks zijn persoonlijk he ...
wat de een mooi vind, vind de ander niks...
de 1 wil een harde kale paal, de ander een flink behaarde...etc.
Mmmm, that's my boyquote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef Black-jack het volgende:
geilheid zal het nie aan liggen... hahahahha
en...ik lul nie als ik verwend wordt, ik kreun.... hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |