Zeker niet... een paal zal nooooooit winnen van een lekker kaal kutje.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon homo, alleen zeggen jullie dat je bi bent i.v.m. sociale acceptatie. Beetje matig jongens!
zwart(wit) kijker!quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon homo, alleen zeggen jullie dat je bi bent i.v.m. sociale acceptatie. Beetje matig jongens!
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar om even van het meeting onderwerp af te stappen en hier op in te springen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef Jajong het volgende:
wat is dat nou weer voor een KUT argument ???quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef Jajong het volgende:
Topics gaan vanzelf dicht na 300 posts.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:47 schreef daanski82 het volgende:
ik was er beduust dat zo maar een MOD die 3e gesloten had.
dus ik heb zelf weer 1 geopend
okquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Topics gaan vanzelf dicht na 300 posts.
hoe zet je die aan danne?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:57 schreef geentje het volgende:
volgens mij heeft iedereen pm aanstaan blackjack, dus we wachten.....
Ja, jammer maar verhalen zijn er nu nog niet....quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als jullie blijven slowchatten, blijft dit een saai topic. Ik als bi wil ruige actie en wilde ervaringen horen. En als ik ze zelf had zou ik ze er nu ook uitspugen maar dit is echt te saai jongens!
http://messages.fok.nl/quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef pastor1986 het volgende:
[..]
hoe zet je die aan danne?
en zijn er al reports ofzo?
Tot nu toe beetje matige belangstelling van vrouwen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef daanski82 het volgende:
wat dacht je van dat je een meid neukt en een jongen jou neukt ?
sorryquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef Sitethief het volgende:
Vind trouwens dat we een vage TT hebben,.
bedenk er maar iets mooies van sitehiefquote:
Mjah, HIV heef toch een incubatietijd van 3 maanden? Of ben ik nou heel paranoïde bezig?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:18 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen zich nou van te voren laat testen, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.
Weet ik niet precies. Moet je even bij de GGD navragen denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, HIV heef toch een incubatietijd van 3 maanden? Of ben ik nou heel paranoïde bezig?
we gaan zeker oppassen!quote:Op woensdag 20 december 2006 02:35 schreef meisje1981 het volgende:
Herpes is bijv wel overdraagbaar via de mond (en nog een heleboel SOA's) dus pas alsjeblieft op
Firestorm, ik zal je samen met Meisje klaarpijpen, ok?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:26 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
we gaan zeker oppassen!
maar jij komt ons toch helpen?
Ja was gisteren niet meer echt in de gelegenheid, maar nu ben ik weer aan het werkquote:Op woensdag 20 december 2006 09:12 schreef Black-jack het volgende:
hihi.... nu pas ? haha
klinkt goed!!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:48 schreef dfens het volgende:
[..]
Firestorm, ik zal je samen met Meisje klaarpijpen, ok?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |