quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Memento-Mori het volgende:
klote studie misschien moet ik er wel mee gaan kappen tot ik de rust weer in mn kop heb en als ik nou wist waar die chaos in mn hoofd vandaan komthet ziet er naar uit dat ik van dit semester 2 van de 8 tentamens voldoende heb gemaakt
Meissie, praat eens met een (studie)adviseur/pyscholoog/begeleider-meneer/mevrouw/persoon-dinges, heb ik destijds ook heel veel aan gehad. En niet zomaar opgeven he, ik heb zulke enthousiaste verhalen van je gehoord over deze studie...quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Memento-Mori het volgende:
klote studie misschien moet ik er wel mee gaan kappen tot ik de rust weer in mn kop heb en als ik nou wist waar die chaos in mn hoofd vandaan komthet ziet er naar uit dat ik van dit semester 2 van de 7 tentamens voldoende heb gemaakt
Christine, over dat gesprek dat je morgen hebt: kan je me een betere manier noemen om je gedachten van de zenuwen af te houden dan een concert van een van je favoriete artiesten ? Geniet er nou maar gewoon van, muts.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:41 schreef Christine het volgende:
OT: geen idee.. Ik ga vanavond naar een concert van één van mijn grootste idolen, en heb er niet echt zin in. Morgen moet ik voor m'n studie iets inleveren (wat ik niet af ga krijgen) en ik maak me er geen zorgen over. Het enige waar ik nog aan kan denken is Het Gesprek morgen. En daar ben ik bloednerveus voor.
quote:
Ik wou dat ik een manier wist om je pijn te verzachten.. maar die weet ik niet...quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Enorm beroerd, enorm verdrietig, bang, het liefst nu ver weg van alle kerstdingensen en etentjes enzo enz
quote:
quote:
Succesquote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Chanty het volgende:
Zenuwachtig voor het tentamen en bang dat iedereen voor altijd maar weg blijft gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |