Enschede is alvast goed.quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Salland Enschede?

Dat waren Pater en Bakker.quote:Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef Nesle het volgende:
De s staat voor die meneer die toen de baas was. Maar je kan me slaan voor de naam

oh! maar dan weet ik eht nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 22:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ik heb het opgezocht en je had wel ongeveer gelijk, toch.

Swartebroek Enschede danquote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de broek, niet de kleur gekkie.![]()

Bijna, alleen, NIET naar de kleur kijken. DIt is een broek voor iemand die niet dik is.quote:

Berkery +2 en gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op maandag 18 december 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:
Smallenbroek?

Volgens mij niet mee nee. Niet nodig met MSN hequote:Op maandag 18 december 2006 22:24 schreef WooZ het volgende:
Netmeeting
bestaat dat nog?
Volgens mij kan je beter skype gebruiken

Een Snoopy-hondquote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef ChrisJX het volgende:
Beagle

quote:Het prehistorischeis langdurig bestudeerd op grond van zijn mogelijke verbindingen met antieke astronomie. Archeoastronomen hebben beweerd dat
een "oeroud observatorium" zou zijn, hoewel de mate waarin dit werkelijk het geval is geweest nog altijd onderwerp is van verhitte discussies binnen hun archeologische subdiscipline en de archeologie meer in het algemeen.

te makkelijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stonehenge

quote:Op maandag 18 december 2006 22:58 schreef doeka het volgende:
Joure

Volgens Wikipedia wel.quote:Op maandag 18 december 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Is Snoopy een Beagle? Hij lijkt niet.
PS: sorry, slowchat....stom van me.![]()

Wat hij zeiquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
woodstock

Ja!quote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
woodstock

Vervelend he???quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die weet ik wel, maar op het moment niet

Oei..bijnaquote:Op maandag 18 december 2006 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bill Bailey?

Da's toch die negert die wel eens met Phil Collins meezong?quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Philip Bailey?

Ja, die is vernoemd.quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's toch die negert die wel eens met Phil Collins meezong?

Doeka, ik ben streng op dit uur want het gaat wel om dubbelen puntenquote:

Ja klopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Er schiet me iets te binnen met wish i was home for christmas

Ik heb niet echt het idee dat iemand er wel op gaat komen. En ik wil nou eigenlijk toch wel gaan slapen, dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef Mikkie het volgende:
De titel is volgens mij 'I will stop the cavalry', maar ik heb geen idee wie de artiest is.

quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YYTRxAtT7bs

Deuntje is wel erg bekend. Heerlijk accent.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YYTRxAtT7bs

Ik ben bang dat ik aan de 80-jarige oorlog dacht. Dan is 1648 een makkelijk jaartal.quote:

Zeg het maar voor dan kunnen we eindelijk verderquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga nu geen hints meer geven, zoek het maar uit, anders kan ik het net zo goed voorzeggen

Je komt dan ook op een onmenselijke tijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:20 schreef MaJo het volgende:
Kom ik weer eens langs gaat iedereen pleite

Dit komt in de buurt nu nog iets dat we volgend week vieren en een algemener woord voor de jongenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
De jongen

Volgens mij is er niemand meer? want ik wil ook naar bedquote:Op dinsdag 19 december 2006 02:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik door. Blij dat jij het weet, want ik ben nu inderdaad weg

de zoon?quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dit komt in de buurt nu nog iets dat we volgend week vieren en een algemener woord voor de jongen

Wiki zegt het kind dusquote:

Nee maar er zat wel een dier inquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Mentos reklame met Olifant?

Nog eerderquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:03 schreef RoofingBurner het volgende:
"ik zeg nog zo, géén bommetje"?

quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:06 schreef Etcetera het volgende:
die met die zwanen van klm?

quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:17 schreef mp-menace het volgende:
Mattheus en Lucas ?

Bij mij tellen de punten sneller.quote:Roofing, hoe komt het dat je 3 pnt hebt? of is dat 1 uit vorig topic?

quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
da's om het gebrek aan kennis de compenseren.![]()

juistquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:36 schreef Yurithemaster het volgende:
orthodox ?

Nee een langer 21 dagenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Week of 3?

Nog langerquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:47 schreef cafca het volgende:
Zo lang? 28 dagen dan?

Ietsje langerquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:49 schreef cafca het volgende:
een hele maand? 31 dagen?

quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:51 schreef RoofingBurner het volgende:
of 33 dagen natuurlijk.

Neen, het is overigens géén persoon uit Nederland.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:56 schreef Etcetera het volgende:
johannes vermeer?

Fout, het is Jehanne Darcquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Johanne D' arc

Jeejquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Fout, het is Jehanne Darc![]()
Yurithemaster +2
Ik nog denken, die raden ze noooit...![]()

Etcetera+2quote:

quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:05 schreef mp-menace het volgende:
cannavarro

Neuh, Roof houdt niet van voetjebalvragen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
roof was te laat denk ik

quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Brakatau

Komt al in de buurtquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een koe?

het vetgedrukte deel bedoelde ik met "gau(w)"quote:De nijlgau heeft een schofthoogte van 120 tot 160 centimeter, een kop-romplengte van 180 tot 210 centimeter en een staartlengte van 45 tot 53 centimeter. De bok of stier heeft een lichaamsgewicht van 200 tot 300 kilogram, de koe weegt gemiddeld 120 kilogram.
De nijlgau bewoont de drogere, lichte bossen van India, de laaglanden van Nepal en Oost-Pakistan. Soms waagt hij zich ook op open zandige struikvlakten, zelden in dichtere wouden. Geïntroduceerde nijlgaus komen voor in Zuid-Texas. Hij leeft van gras, bladeren en vruchten. Ze eten meestal 's ochtends en vroeg in de avond. De belangrijkste vijand is de Bengaalse tijger. Bij gevaar slaan ze op de vlucht, waarbij ze snelheden kunnen bereiken tot 48 kilometer per uur.

hehe.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Antilopes?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |